АПИ иска ремонт на големите мостове на всеки 8-10 години

От създаването на Пътната агенция секторът винаги е бил недофинансиран, заяви шефът й Светослав Глосов

Обратно в новината

Коментари - АПИ иска ремонт на големите мостове на всеки 8-10 години | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

хихи :) апи да са ухапи как на 10 години? съоръженията изискват план за поддръжка с бюджет предвиден за целия живот на съоръжението! От встъпването му в експлоатация! разписан още по проект и въведен в експлоатация. Като си купиш кола? исто нова! амаискат на 1вия месец да им я занесеш, после на 10 000 или 1 година и така, докато е жива. Съоръжение! На някои български "инженери" (всичките до един) от руската школа им е много изкривено съзнанието! като им кажеш че хааба бридж в сидни е на 100 години и се пребоядисва по план всеки хх месеца, те ще ти кажат - ама металните конструкции не са добри щото искат поддръжка... ами искат!

В чуждото нещастие някои видяха далавера... Народът е казал "За едни сватба, за други погребение.".

От снимките се вижда,че тези като едното нищо ще счупят "съоръжението" и после не могат да го направят,докато не внесат майстори от чужбина!

Кажете им на Апи, че ни е по-евтино да ги събаряме и строим на нова на всеки 15-20гдини!

"На въпрос къде са пробойните на виадуктите, инж. Глосов поясни, че става въпрос за пропуски още от самото изпълнение преди повече от 30 години и липсата на поддръжка." Значи от как са построени, преди 40г., досега не е имало ремонти и поддръжка - т.е. изкарали 40г. без проблем ама имало пропуски в изпълнението ;)

Че те с пемпото дето работят нон стоп ще се ремонтира някой мост. От 7 години постоянно правят нещо на витиня. Демек след 3 почват отвачало ли?

ChatGPT

А аз искам он АПИ да ремонтират пътищата като нормалните хора! Не да режат дупките/изриват асфалта и след това да го оставят така в продължение на седмици (в някои случаи дори за 8 месеца)!

на човека с гредата е показателна как се работи у нас и доколко се спазват правилата за трудова безопасност. На 120м височина без колан и без да е подсигурен за платформата на която работи. Безумие. И очаквате качествени ремонти....

Без коментар ! Как може да ремонтираш тунел /на Вития,2002-2012/ , цели 10 години ?

Не е по темата, но се чудя, защо този човек е без каска :)

Предстои ново дране!

На снимката се вижда какво се разбира под ремонт на виадукт - къртене с пневматични чукове, отливане на пласт бетонче, обличане на опорите, сума на "ремонта" - 1/4 от построяване на нов . И това е оптичен тунинг, а не е ремонт.

Ох, Есперте! Готов си за политик! Не можеш да си напипаш задника с ръце, но от саниране на бетон, коли, жени и футбол - разбираш на страхотия..!

И друго -защо всички ремонти се правят в средата на Август? Специално ли чакате да тръгнат гастарбайтерите и отпускарите по магистралата?

Ако не беше трагедията в Генуа, дали щяхте да се заинтересувате от бг мостове?

Отпреди 2 години започнаха ремонтите.

Ако искаш да ги затваряме всяка година за по една година?! Не съм фен на соца и без да съм строителен инженер, ама този виадукт не е сериозно ремонтиран 40 г. и е в допустимо за възрастта си състояние. Т.е. 20 г. е един оптимален срок за поддръжка на нормално мостово съоръжение. Всичко по-кратко е крадене на пари от обществени поръчки и тормоз на населението.

Зимата не става по технологични причини. И не е август, защото ремонтите текат от над година, като се спира при температури под 10 градуса.

Човек, това не зависи от личното ти мнение. Има строителни стандарти и те определят срока, не моето и твое лично мнение.

Е, така де. Понеже знаят, че няма да се поддържа, затова не ги тачат металните... :)

Откъде събраха ъолкова народ за снимка?

на държавата, като Бойко Борисов, би трябвало да раздели населението на две основни групи- а/група за ново строителство б/група за ремонти Група а/, строи, група б/- ремонтира след нея и двете групи живеят добре от средствата от ТОЛ системата, акцизите и митническите сборове.Нищо не се губи при кражба, а само сменя притежателя си.

само се притеснпвам, че при днешните ремонти трябва още няколко постремонта за да стане подобие на това, което се е очаквало да се получи след първия ремонт. А това означава един нон стоп ремонт и вечно д асм ебез път. при пложнеие,че едно такова съоръжение се прави за 100 г. напред. Магистралите на Хитлер на скоро ги ревизираха, щото им минала гаранцията от 70 г. А на бойко магистралите е чудо ако устискат без дупка или пропадане 70 дни. За какви изобщо ремонти говорим реално по тези територии?!?

To i az mnogo iskam kato karam po magistralata da ne mi podskacha kolata po "prekrasnata " asfaltova nastilka koiato v BG izliza samo po 20 000 000 lv. na kilometar...daaa

Не с лошото! АПИ и апи и къса и ръфа и влачи, кат мечка стръвница в зимен ден.

НЕ ЗНАЕШ ЛИ БЪЛГАРСКО ЧЕТМО И ПИСМО или се срамуваш от азбуката ни

Бай тошо ги направи и 40 години не мръднаха.Тез ги ремонтират и след 8 години искат пак да ги ремонтират.Нова схема за крадене май се заражда.Пък “смотания” БГ шофьор да се мъкне в задръствания от ремонти.Евала на управляващите,ако позволят това да стане.ББ какво обещава че ще има магистрала Хемус до 2024,като вече незнам колко лета това е всичко друго,но не и магистрала.