АПИ иска ремонт на големите мостове на всеки 8-10 години

От създаването на Пътната агенция секторът винаги е бил недофинансиран, заяви шефът й Светослав Глосов

Обратно в новината

Коментари - АПИ иска ремонт на големите мостове на всеки 8-10 години | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бай тошо ги направи и 40 години не мръднаха.Тез ги ремонтират и след 8 години искат пак да ги ремонтират.Нова схема за крадене май се заражда.Пък “смотания” БГ шофьор да се мъкне в задръствания от ремонти.Евала на управляващите,ако позволят това да стане.ББ какво обещава че ще има магистрала Хемус до 2024,като вече незнам колко лета това е всичко друго,но не и магистрала.

To i az mnogo iskam kato karam po magistralata da ne mi podskacha kolata po "prekrasnata " asfaltova nastilka koiato v BG izliza samo po 20 000 000 lv. na kilometar...daaa

НЕ ЗНАЕШ ЛИ БЪЛГАРСКО ЧЕТМО И ПИСМО или се срамуваш от азбуката ни

само се притеснпвам, че при днешните ремонти трябва още няколко постремонта за да стане подобие на това, което се е очаквало да се получи след първия ремонт. А това означава един нон стоп ремонт и вечно д асм ебез път. при пложнеие,че едно такова съоръжение се прави за 100 г. напред. Магистралите на Хитлер на скоро ги ревизираха, щото им минала гаранцията от 70 г. А на бойко магистралите е чудо ако устискат без дупка или пропадане 70 дни. За какви изобщо ремонти говорим реално по тези територии?!?

на държавата, като Бойко Борисов, би трябвало да раздели населението на две основни групи- а/група за ново строителство б/група за ремонти Група а/, строи, група б/- ремонтира след нея и двете групи живеят добре от средствата от ТОЛ системата, акцизите и митническите сборове.Нищо не се губи при кражба, а само сменя притежателя си.

Откъде събраха ъолкова народ за снимка?

Ако искаш да ги затваряме всяка година за по една година?! Не съм фен на соца и без да съм строителен инженер, ама този виадукт не е сериозно ремонтиран 40 г. и е в допустимо за възрастта си състояние. Т.е. 20 г. е един оптимален срок за поддръжка на нормално мостово съоръжение. Всичко по-кратко е крадене на пари от обществени поръчки и тормоз на населението.

Човек, това не зависи от личното ти мнение. Има строителни стандарти и те определят срока, не моето и твое лично мнение.

Ако не беше трагедията в Генуа, дали щяхте да се заинтересувате от бг мостове?

Отпреди 2 години започнаха ремонтите.

На снимката се вижда какво се разбира под ремонт на виадукт - къртене с пневматични чукове, отливане на пласт бетонче, обличане на опорите, сума на "ремонта" - 1/4 от построяване на нов . И това е оптичен тунинг, а не е ремонт.

Ох, Есперте! Готов си за политик! Не можеш да си напипаш задника с ръце, но от саниране на бетон, коли, жени и футбол - разбираш на страхотия..!

И друго -защо всички ремонти се правят в средата на Август? Специално ли чакате да тръгнат гастарбайтерите и отпускарите по магистралата?

Зимата не става по технологични причини. И не е август, защото ремонтите текат от над година, като се спира при температури под 10 градуса.

Предстои ново дране!

Не е по темата, но се чудя, защо този човек е без каска :)

Без коментар ! Как може да ремонтираш тунел /на Вития,2002-2012/ , цели 10 години ?

Не с лошото! АПИ и апи и къса и ръфа и влачи, кат мечка стръвница в зимен ден.

на човека с гредата е показателна как се работи у нас и доколко се спазват правилата за трудова безопасност. На 120м височина без колан и без да е подсигурен за платформата на която работи. Безумие. И очаквате качествени ремонти....

ChatGPT

А аз искам он АПИ да ремонтират пътищата като нормалните хора! Не да режат дупките/изриват асфалта и след това да го оставят така в продължение на седмици (в някои случаи дори за 8 месеца)!

Че те с пемпото дето работят нон стоп ще се ремонтира някой мост. От 7 години постоянно правят нещо на витиня. Демек след 3 почват отвачало ли?

"На въпрос къде са пробойните на виадуктите, инж. Глосов поясни, че става въпрос за пропуски още от самото изпълнение преди повече от 30 години и липсата на поддръжка." Значи от как са построени, преди 40г., досега не е имало ремонти и поддръжка - т.е. изкарали 40г. без проблем ама имало пропуски в изпълнението ;)

Кажете им на Апи, че ни е по-евтино да ги събаряме и строим на нова на всеки 15-20гдини!

От снимките се вижда,че тези като едното нищо ще счупят "съоръжението" и после не могат да го направят,докато не внесат майстори от чужбина!

В чуждото нещастие някои видяха далавера... Народът е казал "За едни сватба, за други погребение.".

хихи :) апи да са ухапи как на 10 години? съоръженията изискват план за поддръжка с бюджет предвиден за целия живот на съоръжението! От встъпването му в експлоатация! разписан още по проект и въведен в експлоатация. Като си купиш кола? исто нова! амаискат на 1вия месец да им я занесеш, после на 10 000 или 1 година и така, докато е жива. Съоръжение! На някои български "инженери" (всичките до един) от руската школа им е много изкривено съзнанието! като им кажеш че хааба бридж в сидни е на 100 години и се пребоядисва по план всеки хх месеца, те ще ти кажат - ама металните конструкции не са добри щото искат поддръжка... ами искат!

Е, така де. Понеже знаят, че няма да се поддържа, затова не ги тачат металните... :)