Коментари - 9-членен екип от следователи и прокурори разследват трагедията край Боснек | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е предпоставка за други ПТП. Какво толкова има да гледат - за два дена хората правят цял филм.

Престаравате се ...! Ще стане нещо по обиколните пътища, като ги знам колко са читави те!

…та Казвате - Вси”наште” Продължават ДъСъ Опитват да “разсъждават” Дали и #Кой и Защо Е Сложил&Задействал Бомбата . - АбсолютноНищо Ново ! - на задунайкаю Вся&Всьо Е ВсеСъщото Дермо.

9 от Македония Да затворят цялата област И да разследват цял месец По удачно ми се струва Кухи лейки

…и едно достаНЕприятно ОкончателноЗаключение (в Цяло отн. ФорумаТук) : - Систематично СтряскащоМалък брой коментиращи по теми, които Директно касаят НасВсички Българ(к)ите… И ! - Лавини от “коментари” по теми по/за Кремъл ! …маймай Се СамоУнищожихте, Домакини/Дир.бг.

ората, а не говедата ;)

Да се разследва, кой прецени по нанадолнището да се махне аварийната лента и да се остави трилентов път и едва на 50 м. преди чешмата по терлици изниква аварийната лента която в тъмното никой не види ...

Такъв скромен екип само подсказва едно - няма да се търсят реалните причини, всичко ще се замете, вината ще се метне изцяло на загиналия шофьор. На този извод навежда и отнемането на превозвача по измислен предлог.

На мястото, ами "огледайте" водача на автобуса и какво е имало в в него!

За сравнение - атентатът над Локърби бе разследван от службите на САЩ иВеликобритания съвместно, стотици разследващи щателно обходиха и претърсиха площ от десетки квадратни километра, събраха всички части на самолета и имаха пълна картина какво се е случило. Нашите още не могат да установят жертвите, някаква фуражка от полицията вчера убедено разправяше как всички били албанци, а сред тях има и сърбин, и белгиец, а останалите са от Македония.

Само 9-членен екип, щях да съм по-спокоен ако беше 15-членен екип, и им дадат време до Нова Гододина. Кой се е засилил да ползва пътя до Нова Година, обиколните селски пътища са си перфектни.

Силен взрив може да се получи, ако превозното средство има газово или метаново устройство. Дизелов автобус няма как да се взриви като бомба, дори мантинелата да се е врязала в резервоара.. Учудващо е защо никой не работи по версията атентат.

ПО-добре да бяха само две куки и да се мотаят до края на годината, ама по- по- другата. Те това най-го умеят.

наки ковид, нали рестрикции... кви екскурзии бе? май алъш вериш е било ама нейсе... и кви 9 прокура... един нормален щафор с опит може да им каже кво е станало; карал е кат идиот со 140 и се е лъзнал на завойо, на бас и че е бил с гуми галоши а бараката не си е знаела ни годините ни километрите... типична балканска история, но никой нема да се поучи от нея и пак ше е така до следващия път

такъв няма... виж да бяха екскурзианти от израел, може, ама албанци не... карат секакви бараки, карат кат утрепани и тва е резултата

Според няколко очевидци е имало силен взрив. Хайде запалете една туба с нафта или туба с бензин и чакайте да се получи силен взрив. Пробвайте някъде, на някоя поляна или нива. Че на имат за балъци, спор няма, но чак толкаво големи тъпаци не сме и трева не пасем.

ти що сравняваш круши с ябълки? де е локбъри де е наше село... и таз македонска барака на незнайни години не е самолет, ниищо че пилота се е опитвал да я накара да полети

Няма никакви очевидци. Това са свидетелства на хора под силен стрес. Единствено свидетелсвата на пътника спасил останалите може да се кредитират - той е запазил самообладание и хладнокръвие със сигурност.

ж требаше да запоиме пробит резервоар на камионако тубата е пълна - не, но ако е на една трета празна, изпаренията гърмят... веднъж запоявакме пробит резервоар на камион и макар да го михме 4 пъти, как доближим осижена и викаше буф....трябваше да го заваряма пълен с вода... а тоя е бил с резервоар под половината (минал е 4-500 км и му остават още 3-400) и е достатъчно кат се е забил в мантинелата резервоара де се е пробил а искри от стъргането да са го гръмнали.... да беше карак кат кретен щеше сега да си е дома

Бараката е всъщност нов автобус мерцедес на три години.

Още като се е качил на мантинелата, която е разпорила отдолу дреболиите е имало теч, който видно по снимките е горял поне половин час след инцидента. Мигновенно се е запалил рейс и вече каквото е имало да гори и гърми е станало...

Някой няма ли най-накрая да нареди край на тази простотия с бетонните тръби за събиране на отпадъци? Трябва ли някой да се разбие в тях, че да се сетят?

Силен взривн се получава от спуканата от манитнелата гума на автобуса или от откъснат носач от удара в мантинелата. А нафтата и бензина гърмят но при малко по различни условия. Някъде ми беше попаднало едно официално изследване от времето на втората световна война по повод детонацията на нафтовите пари. Въпросното изследване беше правено заради тъпото разположение на резервоарите на съветските танкове Т-34, заради което танкистите са имали два варианта или да карат с пълни резервоари с риск да изгорят ако ги продупчат или да карат с празни резервоари с риск да гръмнат резервоарите при прострелване. А тука работата е ясна ибез експертизи - макето е карало бързо в дясна лента при лоша видимост заради дъжда и след завоя при отбивката е загубил ориентация и е нацелил разделителната мантинела. Може да се вгледате колко разделителни мантинели са отнесени по пътищата. А че проектанта е идиот и тази отбивка не и е мястото след завоя е друга тема, ама нямам спомен в България да има нормално проектиран път.

Сигурен съм, че работят и по версията атентат, но това не го съобщават на медиите и раята. Дори да се окаже атентат, няма да го обявят, ще го прикрият и замълчат.

Трагедия спор няма ама хайде да не затварят магистралата. Доста хора имаме път от там и не летим с 300 в калпаво време

https://m.dir.bg/dnes/obshtestvo/studeni-dosieta-koga-shte-izpluva-istinata-za-koshmara-na-okolovrastnoto

Да се организират така да разследват запалването на домовете за стари хора напоследък!Продадени души!

Да върнат другите три автобуса за изследване на следи от течност за добиване на наркотици. И разпитат другите шофьори ама както трябва защо са продължили

В Македония се разследва защо автобусът е бил пуснат от тяхните митничари, след като е нямал разрешително за извършване на международни превози, както и не е минал преглед за техническа изправност.

които ще обвинят мантинелата, маркировката ,пътя и т.н., но рибата се умирисва от главата !

Планът е ясен. Да се обвинят възможно най много хора които нямат никаква пряка връзка с инцидента. Да се почисти и да се отвори участъкът. С това работата завършва. До следващия инцидент.