19-годишно момиче загина след удар в стълб, младеж издъхна при сблъсък с дърво

Млад шофьор, взел наскоро книжка, предизвика верижен сблъсък, при който беше ранена жена

Обратно в новината

Коментари - 19-годишно момиче загина след удар в стълб, младеж издъхна при сблъсък с дърво | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И трите катастрофи са причинени от едно и също. Смес от лоши умения да се контролира автомобила и огромно самочувствие и убеденост че правилата се отнасят само за някой друг

естествен подбор

А дървото как е

Международен булевард от София към Дунав мост е има -няма 350 км. Бихте ли уточнили на кой километър е станал инцидента, моля?

На вниманието на по младите шофьори - дървета/стълбове/стени са по здрави от разни беемвета и мерцедеси. Няма нужда да пробват, вече е доказано.

Туземците са се сдобили със опасни смъртоносни играчки.ч

"новини от държавата, която изчезва, защото се самоубива доброволно, причините по последния изследвания са, неграмотност, безхаберие и тотално зомбиране, виновни за това са управляващите, които са напът да затрият народа си тотално и безвъзвратно", амин!

Колкото и неприятно да звучи, по този начин природата се чисти от измета. Лошото е когато тези (в болшинството случай цигани) малограмотни или неграмотни примати взимат със себе си и невинни хора.

Не четирите кръга, не емблемата и маркато определят колко си и какъв водач си, но нека не слагаме каруцата пред коня. Сравнително често броят на кръговете и марката зависят от това какъв водач си. Защото каква марка ще си купиш зависи предимно от теб.

Коментираше се, възрастните хора над 65 години да полагат куп изпити, за да доказват че са способни да управляват МПС, изглежда обаче младите предимно причиняват ПТП и то с летални изходи.

Докато властва простотията и девиза аз съм прост и ....., така ще бъде! Независимо от "видните пътни експерти" стратиев, милков, калинка, капинка, василев, миланов и т.н. милиционерски недоразумения!

Ами по точни координати надали са необходими. БУЛЕВАРД; улицата в Русе която води до Дунав мост. (Околовръстното в Софето или Северната Тангента) от пътя Пловдив Перник кулата или Ботевград - Калотина) Нужно е преди да пишеш да помислиш върху текста.

с колко км/ч трябва да караш в града, за да се самоубиеш при удар в дърво, знае ли някой?

В случая тези..."джигити" са загинали МНОГО ПРАВИЛНО: Сами се ударили в дирек/дърво, не са завлекли със себе си на онзи свят/болница други хора. ПОХВАЛНО! Без значение дали са цигани, българи, арменци или евреи.

Жалко за дървото...

Уточнявам вероятно на Булувард "България"

Не четеш внимателно. Дървото е на изход на село.

Причините; лошо обучение на младите водачи. Учат се на мощни коли в най -натоварените части на деня. Те нямат опита, но имат самочувствието. Ако от Ромпетрол до кръговото при Метро има задръстване колко време е необходимо на един обучаващ се да измине тези 4 -5 километра (обикновено 40 -45 минути) и часът за кормуване е приключил. Същата работа е и с градското кормуване -сред правилно паркирани и спрени коли, с пешеходците пресичащи кой както желае. Да не говорим за тръгването и спирането на учебните коли -не се съобразяват с движението, с движещите се,без мигачи за завиване наляво или надясно. Те са се научили да запалят колата, да я задвижат по някакъв начин дори не чувстват педалите, не знаят да паркират, не чувстват хлъзгавият път..... От 60 години съм на мотори. В сняг, дъжд, кал. Преди време паднах жестоко -купчинка пясък натрупана на завой след дъжда. Не я видях на остър десен завой; предната гума тръгна да се пързаля наляво и се изтърсих гордо на земята. Човек на кормилото и зад волана не се учи за определен брой часове, няма защо инструкторите да протестират, а да потърсят начин да заострят вниманието на обучаваните в особеностите на управлението на автомобила.Човек усвоява кормуването цял ивот и -винаги има нещо ново ....Не четирите кръга, не емблемата и маркато определят колко си и какъв водач си....

Два безсмислени живота са прекратени преждевременно, т.е. законите на физиката съдействат за естествения подбор. Ако по-често има такива новини, човечеството (и в частност - българинът) ще еволюира до нещо по-качествено.

Пазете дърветата!

Резултата от купени книжки.

ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ: 1. Скорост, 2.Липса на опит 3. и акъл. Не е като да не сме информирани за рисковете от шофирането. Няма Боковци, няма мързеливи жилетки, няма дупки, които да са причинили толкова смърт и разруха по пътя, колкото собствената ни липса на ценности!

Жалко за хората.Сега нека да чуем разбирачите които се зяждат с старите шььфьори

Преди години имаше задължително изпит КАТ на полигон. Там имаше задължителна "скоростна отсечка" в рамките на около 100 метра да вдигнеш скорост над 40 км/ч и да следиш кой от трите светофара ще ти светне в червено. Ами трудна работа е с ВАЗ2101 или Московец да изпълниш скоростната. Повечето не успяваха да вдигнат над 40, а които успееха пък не успяваха да спрат на съответният светофар. И понеже питаш -ще ти кажа на втора скорост някои съвременни автомобили минават 100 км/ч -дали е достатъчна скорост да се убиеш в дърво или стълб!?

в Сливен не било дърво, а стълб... все тая.

Спирам вчера сутринта на кръстовище, на червен светофар. Втора кола съм, а пред мен е чисто нова Honda HR-V. Светва зеленото, съседните ленти потеглят, но не и хондата. По някое време шофьорът се усеща и тръгва, но я гаси ... после пак ... и така още 4 пъти. Накрая успешно потегляме, аз се измъквам на жълто, а зад мен остават 15-на коли, за тях не стигна светофарът. Хондата се влачи с 30-на km/h, изпреварвам я и гледам вътре 20-на годишно момиче. Добре бе, м.мк. му, дори и сама да е изкарала парите за тази кола (поне 40 бона), как е имала акъл да ги изкара тези пари, а не може една проста самооценка да си направи докъде ѝ стигат уменията. Ако пък мама/тате/гадже са ѝ я купили - защо бе, като я виждате че не може още да кара?

За да има еволюция се изисква популация. В Боколондия няма популация! Трябва всеки да осъзнае колко ценен е живота! Реалният живот не е някаква холивудка боза от типа бързи и яростни. Реалният живот е отговорност към себе си и останалите...

Нарастването на населението започва да спира още в края на 80те години. Стига вече с опорните точки - не се научихте, че вече повечето хора не им вярват! Колкото до имиграцията - сега със сигурност е по-малка отколкото през 90те.

В тази държава само диреци и дървета поставени не на място!!! Ок вечно те са виновни!!!

Боли ми е като чета подобни новини, толкова млади хора гинат по пътищата ежедневно! Причините са комплексни. Стар автопарк, лошо поддържани автомобили, лоша инфраструктура, липса на реален опит и зле обучени млади шофьори, алкохол, дрога и може би най-важният фактор - липса на култура у водачите. Глоби и санкции които отчитат дейност и целят търговски оборот в посока хазната. Видно е, това не помага. Жалко за тези млади хора!

Спрете да им давате на тия с мляко около устата да шофират нещо повече от ам категория и маломощни явтомобили БЕЗ възрастен придружител. После защо гражданската е със 125 лв. отгоре, а това е най-малкото. НЕ ЖЕЛАЯ ДА ПЛАЩАМ ЗАРАДИ ВАШАТА БЕЗОТГОВОРНОСТ,БЕЗХАБЕРИЯ И КОПУПЦИЯ!!!

Ти също си част от проблема. Изобщи не става въпрос за купена книжка, а за съзнателно незачитане на правилата и пътната обстановка. Много от тия майстори шофьори са си взели изпита от първия път, а листовките често и без грешка. Вероятно по-добре от теб. Другаде е проблема.

Проблема на младите по-скоро НЕ Е как ста били обучавани на курса. Много добре знаете това! Проблема е в морала им, ама така да повтаряте като папагали много ви бива.

А, кО рйечйе?

Младеж, младеж, младеж, а после шофьорите над 65 били причината за многото катастрофи... нямам нищо против да се трепят така, стига да не трепят други хора Иначе - лош стълб, лошо дърво, лоши сте, щото не сте се преместили навреме - да се изсекат всички дървета и да се махнат всички стълбове!

Може пък да са имали обективни причини да "изпуснат управлението". Примерно - да се е налагало много спешно да пишат съобщения по Messenger или Viber ...

Когато аз бях по-млад, ние младите бяхме далеч по-малко моторизирани. Купих първата си кола на 27, до тогава бавно трупах опит на москвича на татко, задължително в негово присъствие, после в казармата, "Ц" категория, трупане на опит зад волана на Зил 130 и 131. След казармата маломощна баничарка и разнос на стоки по магазините. И сега след 23 години зад волана и на 2 милион километра пробег, винаги съм с едно наум защото знам, че рискът е реален и не съм безгрешен! Карам нов и мощен автомобил, но ежедневно полагам усилия да туширам жаждата за адреналин.

Много си прав, когато карах курса, имаше един младеж, който псуваше всички пешеходци, че вървят по платното (и с право предвид паркираните коли), а инструктурът му викаше: Е, ся като вървят, трябва ли да ги трепеш, заобиколи ги с по-ниска скорост - нищо няма да ти стане!

Толкова са прости тия малките ...

Няма мат'рял за мигриранье.

Колко хубави моменти в живота си са пропуснали тия .... за умрелите или хубаво или нищо! И колко нещастни, обичащи ги хора са оставили след това! Бог да ги прости!

Бях изумена, когато миналата седмица видях на паркинга пред офиса от много мощен и скъп джип да се измъкват двама тийнейджъри на 17-18 години. Очаквах да се появи и шофьорът, но се оказа, че тези двамата са екипажът. Имам въпрос към бащата на собственика на МПС-то: Ако наистина толкова много обича сина си, колкото всички други родители, защо му предоставя възможност да направи нещо с фатален край - и за себе си, и за другите? Не ме разбирайте погрешно - не им завиждам за скъпия автомобил. И аз имам син на тази възрастта, но още отсега са се разрали с баща му, че първата кола ще е с мощност максимум 60 коня. Хайде, мили родители, да се намесим и да опитаме да спасим децата си!

Миналата година наблюдавах следната картина - младо момиче управляваше по широк и прав булевард сравнително бавно нова мощна лимузина. В лявата ръка държеше цигара и си я изтърсваше през отворения прозорец, а с дясната ръка държеше телефон и говореше през цялото време. Колата си вървеше сама, не знам дали е имала автопилот.

Една проста нация изчезва.

Така е, когато умственото развитие не отговаря на физическото. Гледаш го голям човек, а акълът му детински. Повечето шофьори цял живот не успяват да схванат какъв е смисълът на правилника за движение. Например, масово явление е шофьорът да дава мигач, когато вече е тръгнал да завива и всички са разбрали за намерението му. Така че, уважаеми, правилникът за движение ви добавя акъл, затова го спазвайте.

Имаше един виц, май го беше казал майор Костов по телевизията: - Имам познат полицай и мога да си карам пиян колкото си искам. - А познато дърво имаш ли?

Българският шофьор, яхнал 30-годишна бангия, е един безкраен източник на мъдрост. Когато млади са си отишли, били много млади, глупави, неопитни, безразсъдни. Когато моторист се утрепе, бил донор, агресор, наглец, безочлив ... въпреки че в 90% от случаите му е отнето предимството от водач на автомобил, който след инцидента се кълне, че 100% е спазил закона ... Само дето не виждам никой от яхналите 4-колесни гробници да каже - ето, аз съм тъпанар, защото засичам, изпреварвам неправилно и без видимост по тесните междуградски пътища, отнемам предимство, правя обратен и ляв завои на забранени места, редовно превишавам скоростта или карам прекалено бавно докато си гледам телефона; застъпвам единична и двойна непрекъсната линия, защото целият път е мой; ползвам клаксона за щяло и нещяло, мигачът ми дава предимство, пешеходци, велосипедисти, мотористи, ТИР-аджии, тролейбусите, трамваите и всички останали автомобили са абсолютна напаст, която само ми пречи да си карам; пешеходните пътеки само пречат, но той адвокатът знае как да ме измъкне с условна ... Всеки път като тръгна към Русе или Гърция, притаявам дъх и се надявам всичко да мине без инциденти. Плашат ме единствено ненормалните дебили, яхнали 4-колесни ковчези и ТИР-аджиите, а те са изключително много.

Защо има да се чудите, ами по -горе в поста си съм вметнал само неща от живота -такива каквито са и; се намират дурета да постнат минуса! На мене ли дето съм навъртял над милион километри на кола и мотор!? надали той даже не е успял да разбере. Сега е възможно някой да сложи минуси и на тебе. Апропо, първа кола съм на светофар светва зелено тръгвам, преминавам кръстовището, следващата кола още е на местото си. Друг случай тръгнала е предната кола и едва преминава кръстовището, аз след нея вече съм на червено. На кръговото в момента в който влиза в него му светват стоповете и кара с адмиралтейски ход (едва едва) той вече е минал ....Когато съм в град имам чувството че улиците или са пълни с охлюви, или пък има сред охлювите и зайци -и всичко в разрез със закон и правилник

резултата от безотговорно препускане, липса на опит и морал, без всякаква култура на поведение, малоумие и самочувствие без покритие! Според мен е без особено значение мощността на автомобила, катастрофа с тежки последици може да стане както с 240 коня, така и с 60.

Да не слагаме веднага всички в групата на лошите шофьори. Има си и млади внимателни шофьори. Всичко се свежда до правилен подход при обучението и домашното възпитание.