19-годишно момиче загина след удар в стълб, младеж издъхна при сблъсък с дърво

Млад шофьор, взел наскоро книжка, предизвика верижен сблъсък, при който беше ранена жена

Обратно в новината

Коментари - 19-годишно момиче загина след удар в стълб, младеж издъхна при сблъсък с дърво | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Искате ли да вземете заем и не знаете къде да вземете истински заем? Искате ли да започнете бизнес, но нямате капитал? Трябва ли да кандидатствате за заем по някаква причина? Вашата надежда най-накрая е тук, тъй като ние предоставяме бързи и надеждни заеми, нашите услугата е 100% истинска и гарантира, че ще получите вашия заем, когато кандидатствайте, моля свържете се с нас по имейл и одобрете днес на: fredickmoore660@gmail.com Поздравления, Мур fredickmoore660@gmail.com

Искате ли да вземете заем и не знаете къде да вземете истински заем? Искате ли да започнете бизнес, но нямате капитал? Трябва ли да кандидатствате за заем по някаква причина? Вашата надежда най-накрая е тук, тъй като ние предоставяме бързи и надеждни заеми, нашите услугата е 100% истинска и гарантира, че ще получите вашия заем, когато кандидатствайте, моля свържете се с нас по имейл и одобрете днес на: fredickmoore660@gmail.com Поздравления, Мур fredickmoore660@gmail.com

Ефектът от акцията на кат е поразителен...

Добър ден - моите хора в България МОЯТА СВИДЕТЕЛСТВО ЗА КАК ПОЛУЧАВА КРЕДИТ ЗА КУПУВАНЕ НА КЪЩА ОТ РЕАЛНА И ИНЖЕНЕРНА КРЕДИТНА КОМПАНИЯ, КАТО ИЗПОЛЗВА КОМПАНИЯТА ЗА КРЕДИТИ НА JOSE LUIS. Казвам се (Мария), аз съм от Стара Загора в България, търся истинска заемна компания през последните 5 месеца, за да си купя къща в София, имам само няколко измами, които ме направиха за да им се доверя и в края на деня, те взеха парите ми, без да дават нищо в замяна, цялата ми надежда беше загубена, аз се обърках и разочаровах, никога не съм искал да имам нещо общо с кредитни компании в интернет, така че отидох да взема назаем пари от приятел, казах й всичко, което се случи и тя каза, че може да ми помогне, това познава кредитна компания, която може да ми помогне с всякакви суми по кредита необходима от мен с много нисък лихвен процент от 2%, че тя просто е получила заем от тях, тя ме насочи как да кандидатства за заем, аз го направих точно както ми каза, кандидатствах с тях на имейл: (joseluisloans@gmail.com), никога не съм вярвал, но се опитах и ​​най-голямата ми изненада получих заема в рамките на 24 часа, не можех да повярвам, Аз съм щастлив и богат отново и аз благодаря на Бог за този заем подобни фирми все още съществуват по тези измами навсякъде, Моля, аз съветвам всички там, които се нуждаят от заема им имейл (joseluisloans@gmail.com) те никога няма да ви провалят и Животът ви ще се промени, както и моят. Скоро се свържете с (joseluisloans@gmail.com) днес и вземете от вас заема, Бог да благослови фирмата за заем на Хосе Луис за истинската им кредитна оферта. Уверете се, че се свързвате с КРЕДИТИ JOSE LUIS за вашия заем, защото аз получих кредита си успешно от тази компания без стрес., Посетете техния имейл (joseluisloans@gmail.com)

Добър ден - моите хора в България МОЯТА СВИДЕТЕЛСТВО ЗА КАК ПОЛУЧАВА КРЕДИТ ЗА КУПУВАНЕ НА КЪЩА ОТ РЕАЛНА И ИНЖЕНЕРНА КРЕДИТНА КОМПАНИЯ, КАТО ИЗПОЛЗВА КОМПАНИЯТА ЗА КРЕДИТИ НА JOSE LUIS. Казвам се (Мария), аз съм от Стара Загора в България, търся истинска заемна компания през последните 5 месеца, за да си купя къща в София, имам само няколко измами, които ме направиха за да им се доверя и в края на деня, те взеха парите ми, без да дават нищо в замяна, цялата ми надежда беше загубена, аз се обърках и разочаровах, никога не съм искал да имам нещо общо с кредитни компании в интернет, така че отидох да взема назаем пари от приятел, казах й всичко, което се случи и тя каза, че може да ми помогне, това познава кредитна компания, която може да ми помогне с всякакви суми по кредита необходима от мен с много нисък лихвен процент от 2%, че тя просто е получила заем от тях, тя ме насочи как да кандидатства за заем, аз го направих точно както ми каза, кандидатствах с тях на имейл: (joseluisloans@gmail.com), никога не съм вярвал, но се опитах и ​​най-голямата ми изненада получих заема в рамките на 24 часа, не можех да повярвам, Аз съм щастлив и богат отново и аз благодаря на Бог за този заем подобни фирми все още съществуват по тези измами навсякъде, Моля, аз съветвам всички там, които се нуждаят от заема им имейл (joseluisloans@gmail.com) те никога няма да ви провалят и Животът ви ще се промени, както и моят. Скоро се свържете с (joseluisloans@gmail.com) днес и вземете от вас заема, Бог да благослови фирмата за заем на Хосе Луис за истинската им кредитна оферта. Уверете се, че се свързвате с КРЕДИТИ JOSE LUIS за вашия заем, защото аз получих кредита си успешно от тази компания без стрес., Посетете техния имейл (joseluisloans@gmail.com)

Бре, тези стълбове и дървета много агресивни станали напоследък!

Съвсем нетолерантни и непризнаващи ПРАВАТА на лумпените...

Да ги (дървета и стълбове) задължат да носят свелоотразителни жилетки и да не пресичат полета на безсмъртните.

Самокатастрофира означава, че камионът се е управлявал сам и сам, без участието на шофьора, се е блъснал или обърнал.

Няма такава дума в българския език. Продължава издевателството над родния език от страна на неграмотни чиновници от полицията, но те не са еталон за езикова култура и грамотност, та да наложат употребата и.

глей са кво прай на 2ра

Не ми се вярва с 50 км. в час да се стигне до такъв резултат.

... все оше не разбрал, че ВИСОКАТА СКОРОСТ е причина за 80% от смъртните слиучаи (не за катастрофите, а з катасфротфи с фатален край), значи нищо не е разбрал. Мокър бил асфалта, не работели светофарите, отнето било предимство, било тъмно (неосветено), настилката била калпаво направена ... всичко това са само аспекти, факти, но те не са ПРИЧИНИТЕ за смъртните случай. Удар в стълб (на градско в Сливен, както е станало с момичето) с 50км и с 80 км - има огромна разлика!!!

Високата скорост, точно както си го казал неопределено, е необходимо условие за управление на автомобила. Хората затова си купуват коли, за да се придвижват значително по-бързо отколкото пеша, с тичане, с магаре или с каруца, и даже на кон. Поради което високата скорост е задължително условие за движение по пътищата, не е причина сама по себе си.

Личи ти. Яко си умен. Ама, якоооо.

Чувстваш ли се умствено безпомощен, бих казал недостатъчен? Ще ти мине, не се напъвай като не можеш.

Интересно е как всеки ден умират и млади и стари в катастрофи и на никой не му минава през ума, че това може да му се случи и на него. Това би довело до предприемане на поне минимални действия за самосъхранение. Но къде ти мислене в главите на хората!!!!! Кучетата вече се научиха кога да пресичат и как да се движат близо до пътищата. Хората са загубили и най-елементарните си инстинкти ... Ми то населението и без това се увеличава безконтролно, така че това самоизбиване и убиване може би има своя смисъл ...

Изкарайте мързеливите полицаи от канцелариите !

Ами те и сега са по пътищата - само виж джигитите във фейса как услужливо се предупреждават. И Ганьо отпуска газта, а като подмине радара пак има лиценз за убиване.

Махайте ограниченията и който се смята за нормален една седмица да не излиза от къщи докато се претрепят сите джигити. Това му е оправията, саморегулация.

Явна продажбата на книжки не е спряла иначе не си обяснявам на какво ги учат в тия курсове та се самоубиват повечето нови шофьори.

На нас война не ни трябва! Ние си се избиваме сами! Тъжно, но факт!!!

Да се трепят, колкото си искат, проблема е техен.

Проблемът не е техен - ПРОБЛЕМЪТ Е НАШ, НА ВСИЧКИ НАС! Младият и безотговорен шофьор може да убие себе си, но и всеки друг участник в потенциално ПТП, т.е. всеки от нас! Докато младежът зад волана с една ръка държи телефона си, с другата цигарата и без да иска натиска газта на пешеходната пътека - кой ли може в този момент за преминава по нея? ВСЕКИ!

резултата от безотговорно препускане, липса на опит и морал, без всякаква култура на поведение, малоумие и самочувствие без покритие! Според мен е без особено значение мощността на автомобила, катастрофа с тежки последици може да стане както с 240 коня, така и с 60.

Така е, то и с 60 коня можеш да се засилиш и да се претрепеш или да се удариш челно в някого, или да изхвърчиш от завоя в някое дере. Истината е, че катастрофите най-често стават, може би в 9 от 10 случая от непознаване или незачитане на ЗДВП. Не е въпросът в ограниченията на мощността или скоростта, а в дисциплинирането на водачите. Единственият начин да спреш нарушител изглежда е да го смъкнеш от автомобила. Нещата са толкова трагични - за седмица 20 умрели на пътя - че според мен е време за нарушение на място да ти палят каляската и да се свършва. Ама няма конфискация, ама няма пбжалвания в съда, ама няма ама те и другите така правят. Докато всеки един стане изряден. Ама това е в сферата на научната фантастика. По-скоро ще подобрим рекорда, да може освен по смърт от алкохол и цигари и по смърт на пътя да сме нумеро уно!

Българският шофьор, яхнал 30-годишна бангия, е един безкраен източник на мъдрост. Когато млади са си отишли, били много млади, глупави, неопитни, безразсъдни. Когато моторист се утрепе, бил донор, агресор, наглец, безочлив ... въпреки че в 90% от случаите му е отнето предимството от водач на автомобил, който след инцидента се кълне, че 100% е спазил закона ... Само дето не виждам никой от яхналите 4-колесни гробници да каже - ето, аз съм тъпанар, защото засичам, изпреварвам неправилно и без видимост по тесните междуградски пътища, отнемам предимство, правя обратен и ляв завои на забранени места, редовно превишавам скоростта или карам прекалено бавно докато си гледам телефона; застъпвам единична и двойна непрекъсната линия, защото целият път е мой; ползвам клаксона за щяло и нещяло, мигачът ми дава предимство, пешеходци, велосипедисти, мотористи, ТИР-аджии, тролейбусите, трамваите и всички останали автомобили са абсолютна напаст, която само ми пречи да си карам; пешеходните пътеки само пречат, но той адвокатът знае как да ме измъкне с условна ... Всеки път като тръгна към Русе или Гърция, притаявам дъх и се надявам всичко да мине без инциденти. Плашат ме единствено ненормалните дебили, яхнали 4-колесни ковчези и ТИР-аджиите, а те са изключително много.

до някъде сте прав за барутнеците и селските пръчки но 95% от мотористите шарят по пътя като хлебарки и вероятността да бъдат забелязани клонят към 0 та самочувствието което имат яхнали мощните машини ги убива в повечето случаи и ви съветвам да си покарате моторите малко в чужбина за да видите там как се кара и какви глоби ще ви ударят за подобно каране

А, аз Ви съветвам поне един път да се замислите върху собствените си нарушения и некадърност, вместо да отклонявате, както направихте за пореден път. Жертвите на мотористи (изключае самите мотористи) са 5 души за последните 10-15 години. Пешеходци и колоездачи, както и пътници в други автомобили, убити от шофьори на леки автомобили са над 500 на година. Какво остава да сравняваме период от 10 години. В чуждбина съм карал достатъчно, няма нужда да ме пращате там. Но, май вие оттам само сте минавал? По-добре вземете да си поддържате гробниците в по-добро техническо състояние и да минавате технически преглед по правилата, вместо да хитрувате. Също така, време е да спрете с безкрайното търсене на вина у другите и да си поемете отговорността, която носите от деня, в който сте си получил шофьорската книжка.

По принцип си прав, ама ако прегледаш 8те мото катастрофи от тази седмица ще установиш, че взето предимство има в един случай в София където някакъв кретен е направил обратен завой от дясна лента - всички други мото катастрофи са от превишена скорост. Три катастрофи с мотори има само край Русе - Басарбово, Пиргово и Айдемир ли беше, все специалисти пилоти летящи ниско, един във Варненско се забил в паркирана кола и т.н. Няма какво да се лъжем, малко са мотористите умрели при катастрофа с 50. Приемам, че има някакви единични случаи, но пак в Русе един чак изхвърча от едно шосе на друго. Та в 90% не е отнето предимство, а съчетание от превишена скорост, липса на адекватна на скоростта екипировка и недостатъчни познания и опит във владеенето на машината. Пък четириколесните не ги мисли кой какво си признава, те физиката също не могат да я излъжат - Виж и от тях колко се самоубиват - само тази нощ са двама - един в дърво, един в стълб... То тяхното не се губи, не се притеснявай.

2 колела прошка няма, мозъчните инвалиди там много бързо си заминават. Екипировката, между гругото, също не пази при висока скорост. Каските се проектират да издържат на удар с до 25км/ч, защото с по-висока скорост вратът се прекършва и няма никакво значение дали главата е запазена. И все пак, статистиката не се базира на последните 1-2 седмици. В контекста на последните 10 години, много малък процент от убитите на пътя мотористи са се утрепали сами. При удар с 50км/ч (за пешеходци, велосипедисти и в голяма степен мотористи), всъщност, шансът за оцеляване е 50%, а травмите са жестоки, включително инвалидност. Лично съм чел и съм се интересувал да търся информация по западни журнали. Дебил навлязъл в насрещното, при завой без видимост, мен лично ме е карал почти да изляза от пътното платно, до мантинелата, където беше силно опесачено - едвам намалих, въпреки че бях с доста ниска скорост, та паднах с ниска скорост. Ако бях се утрепал, от МВР нямаше как да разберат какво реално се е случило, така че не бързай да си вадиш изводите, че онези сами се били претрепали. Не се знае кой олигофрен ги е избутал от пътното платно по един или друг начин. По междуградските пътища можеш да видиш много неща, но не и моторист да тръгне на сляпо изпреварване в редица, или на завой без видимост, както правят масата дебили с коли.

Също така, забравих да спомена един изключително прост факт: Мотористите умират при малки грешки и катастрофи, при които хората в колите не просто оцеляват, но и физически нищо им няма. Ударът с автомобил е далеч по-безопасен. И въпреки това, жертвите на пътя са непропорционално много повече заради автомобилисти. Та, очевидно нивото на некомпетентност при автомобилистите многократно надхвърля това на мотористите. Без, разбира се, да отричам, че има много некомпетентност и при мотористите.

Така е, когато умственото развитие не отговаря на физическото. Гледаш го голям човек, а акълът му детински. Повечето шофьори цял живот не успяват да схванат какъв е смисълът на правилника за движение. Например, масово явление е шофьорът да дава мигач, когато вече е тръгнал да завива и всички са разбрали за намерението му. Така че, уважаеми, правилникът за движение ви добавя акъл, затова го спазвайте.

Една проста нация изчезва.

едно чалагаджийско поколение ще изчезне както и селяндурския манталитет и има много да чакате нацията да изчезне червеногъзи макаци

Бях изумена, когато миналата седмица видях на паркинга пред офиса от много мощен и скъп джип да се измъкват двама тийнейджъри на 17-18 години. Очаквах да се появи и шофьорът, но се оказа, че тези двамата са екипажът. Имам въпрос към бащата на собственика на МПС-то: Ако наистина толкова много обича сина си, колкото всички други родители, защо му предоставя възможност да направи нещо с фатален край - и за себе си, и за другите? Не ме разбирайте погрешно - не им завиждам за скъпия автомобил. И аз имам син на тази възрастта, но още отсега са се разрали с баща му, че първата кола ще е с мощност максимум 60 коня. Хайде, мили родители, да се намесим и да опитаме да спасим децата си!

Да не слагаме веднага всички в групата на лошите шофьори. Има си и млади внимателни шофьори. Всичко се свежда до правилен подход при обучението и домашното възпитание.

Колко хубави моменти в живота си са пропуснали тия .... за умрелите или хубаво или нищо! И колко нещастни, обичащи ги хора са оставили след това! Бог да ги прости!

Толкова са прости тия малките ...

Никой не се ражда научен.

Когато аз бях по-млад, ние младите бяхме далеч по-малко моторизирани. Купих първата си кола на 27, до тогава бавно трупах опит на москвича на татко, задължително в негово присъствие, после в казармата, "Ц" категория, трупане на опит зад волана на Зил 130 и 131. След казармата маломощна баничарка и разнос на стоки по магазините. И сега след 23 години зад волана и на 2 милион километра пробег, винаги съм с едно наум защото знам, че рискът е реален и не съм безгрешен! Карам нов и мощен автомобил, но ежедневно полагам усилия да туширам жаждата за адреналин.

Може пък да са имали обективни причини да "изпуснат управлението". Примерно - да се е налагало много спешно да пишат съобщения по Messenger или Viber ...

Миналата година наблюдавах следната картина - младо момиче управляваше по широк и прав булевард сравнително бавно нова мощна лимузина. В лявата ръка държеше цигара и си я изтърсваше през отворения прозорец, а с дясната ръка държеше телефон и говореше през цялото време. Колата си вървеше сама, не знам дали е имала автопилот.

Имала е автоидиот(ка).

Младеж, младеж, младеж, а после шофьорите над 65 били причината за многото катастрофи... нямам нищо против да се трепят така, стига да не трепят други хора Иначе - лош стълб, лошо дърво, лоши сте, щото не сте се преместили навреме - да се изсекат всички дървета и да се махнат всички стълбове!

Проблема на младите по-скоро НЕ Е как ста били обучавани на курса. Много добре знаете това! Проблема е в морала им, ама така да повтаряте като папагали много ви бива.

Много си прав, когато карах курса, имаше един младеж, който псуваше всички пешеходци, че вървят по платното (и с право предвид паркираните коли), а инструктурът му викаше: Е, ся като вървят, трябва ли да ги трепеш, заобиколи ги с по-ниска скорост - нищо няма да ти стане!

Спрете да им давате на тия с мляко около устата да шофират нещо повече от ам категория и маломощни явтомобили БЕЗ възрастен придружител. После защо гражданската е със 125 лв. отгоре, а това е най-малкото. НЕ ЖЕЛАЯ ДА ПЛАЩАМ ЗАРАДИ ВАШАТА БЕЗОТГОВОРНОСТ,БЕЗХАБЕРИЯ И КОПУПЦИЯ!!!

А, кО рйечйе?

Боли ми е като чета подобни новини, толкова млади хора гинат по пътищата ежедневно! Причините са комплексни. Стар автопарк, лошо поддържани автомобили, лоша инфраструктура, липса на реален опит и зле обучени млади шофьори, алкохол, дрога и може би най-важният фактор - липса на култура у водачите. Глоби и санкции които отчитат дейност и целят търговски оборот в посока хазната. Видно е, това не помага. Жалко за тези млади хора!

А някой замисля ли се,че както не всички могат да са художници,певци,музиканти и т.н. и не всеки става за шофьор.Това е дарба.

В тази държава само диреци и дървета поставени не на място!!! Ок вечно те са виновни!!!

Имаше един виц, май го беше казал майор Костов по телевизията: - Имам познат полицай и мога да си карам пиян колкото си искам. - А познато дърво имаш ли?

Жалко за хората.Сега нека да чуем разбирачите които се зяждат с старите шььфьори

ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ: 1. Скорост, 2.Липса на опит 3. и акъл. Не е като да не сме информирани за рисковете от шофирането. Няма Боковци, няма мързеливи жилетки, няма дупки, които да са причинили толкова смърт и разруха по пътя, колкото собствената ни липса на ценности!

Резултата от купени книжки.

Ти също си част от проблема. Изобщи не става въпрос за купена книжка, а за съзнателно незачитане на правилата и пътната обстановка. Много от тия майстори шофьори са си взели изпита от първия път, а листовките често и без грешка. Вероятно по-добре от теб. Другаде е проблема.

Пазете дърветата!

Два безсмислени живота са прекратени преждевременно, т.е. законите на физиката съдействат за естествения подбор. Ако по-често има такива новини, човечеството (и в частност - българинът) ще еволюира до нещо по-качествено.

За да има еволюция се изисква популация. В Боколондия няма популация! Трябва всеки да осъзнае колко ценен е живота! Реалният живот не е някаква холивудка боза от типа бързи и яростни. Реалният живот е отговорност към себе си и останалите...

Нарастването на населението започва да спира още в края на 80те години. Стига вече с опорните точки - не се научихте, че вече повечето хора не им вярват! Колкото до имиграцията - сега със сигурност е по-малка отколкото през 90те.

Причините; лошо обучение на младите водачи. Учат се на мощни коли в най -натоварените части на деня. Те нямат опита, но имат самочувствието. Ако от Ромпетрол до кръговото при Метро има задръстване колко време е необходимо на един обучаващ се да измине тези 4 -5 километра (обикновено 40 -45 минути) и часът за кормуване е приключил. Същата работа е и с градското кормуване -сред правилно паркирани и спрени коли, с пешеходците пресичащи кой както желае. Да не говорим за тръгването и спирането на учебните коли -не се съобразяват с движението, с движещите се,без мигачи за завиване наляво или надясно. Те са се научили да запалят колата, да я задвижат по някакъв начин дори не чувстват педалите, не знаят да паркират, не чувстват хлъзгавият път..... От 60 години съм на мотори. В сняг, дъжд, кал. Преди време паднах жестоко -купчинка пясък натрупана на завой след дъжда. Не я видях на остър десен завой; предната гума тръгна да се пързаля наляво и се изтърсих гордо на земята. Човек на кормилото и зад волана не се учи за определен брой часове, няма защо инструкторите да протестират, а да потърсят начин да заострят вниманието на обучаваните в особеностите на управлението на автомобила.Човек усвоява кормуването цял ивот и -винаги има нещо ново ....Не четирите кръга, не емблемата и маркато определят колко си и какъв водач си....

Спирам вчера сутринта на кръстовище, на червен светофар. Втора кола съм, а пред мен е чисто нова Honda HR-V. Светва зеленото, съседните ленти потеглят, но не и хондата. По някое време шофьорът се усеща и тръгва, но я гаси ... после пак ... и така още 4 пъти. Накрая успешно потегляме, аз се измъквам на жълто, а зад мен остават 15-на коли, за тях не стигна светофарът. Хондата се влачи с 30-на km/h, изпреварвам я и гледам вътре 20-на годишно момиче. Добре бе, м.мк. му, дори и сама да е изкарала парите за тази кола (поне 40 бона), как е имала акъл да ги изкара тези пари, а не може една проста самооценка да си направи докъде ѝ стигат уменията. Ако пък мама/тате/гадже са ѝ я купили - защо бе, като я виждате че не може още да кара?

Защо има да се чудите, ами по -горе в поста си съм вметнал само неща от живота -такива каквито са и; се намират дурета да постнат минуса! На мене ли дето съм навъртял над милион километри на кола и мотор!? надали той даже не е успял да разбере. Сега е възможно някой да сложи минуси и на тебе. Апропо, първа кола съм на светофар светва зелено тръгвам, преминавам кръстовището, следващата кола още е на местото си. Друг случай тръгнала е предната кола и едва преминава кръстовището, аз след нея вече съм на червено. На кръговото в момента в който влиза в него му светват стоповете и кара с адмиралтейски ход (едва едва) той вече е минал ....Когато съм в град имам чувството че улиците или са пълни с охлюви, или пък има сред охлювите и зайци -и всичко в разрез със закон и правилник

Не четирите кръга, не емблемата и маркато определят колко си и какъв водач си, но нека не слагаме каруцата пред коня. Сравнително често е обратното - от шофьора зависи каква марка ще кара, а определен тип имат склонност да избират четири кръга.

Жалко за дървото...

с колко км/ч трябва да караш в града, за да се самоубиеш при удар в дърво, знае ли някой?

Не четеш внимателно. Дървото е на изход на село.

в Сливен не било дърво, а стълб... все тая.

Преди години имаше задължително изпит КАТ на полигон. Там имаше задължителна "скоростна отсечка" в рамките на около 100 метра да вдигнеш скорост над 40 км/ч и да следиш кой от трите светофара ще ти светне в червено. Ами трудна работа е с ВАЗ2101 или Московец да изпълниш скоростната. Повечето не успяваха да вдигнат над 40, а които успееха пък не успяваха да спрат на съответният светофар. И понеже питаш -ще ти кажа на втора скорост някои съвременни автомобили минават 100 км/ч -дали е достатъчна скорост да се убиеш в дърво или стълб!?

Докато властва простотията и девиза аз съм прост и ....., така ще бъде! Независимо от "видните пътни експерти" стратиев, милков, калинка, капинка, василев, миланов и т.н. милиционерски недоразумения!

Коментираше се, възрастните хора над 65 години да полагат куп изпити, за да доказват че са способни да управляват МПС, изглежда обаче младите предимно причиняват ПТП и то с летални изходи.

Колкото и неприятно да звучи, по този начин природата се чисти от измета. Лошото е когато тези (в болшинството случай цигани) малограмотни или неграмотни примати взимат със себе си и невинни хора.

В случая тези..."джигити" са загинали МНОГО ПРАВИЛНО: Сами се ударили в дирек/дърво, не са завлекли със себе си на онзи свят/болница други хора. ПОХВАЛНО! Без значение дали са цигани, българи, арменци или евреи.

И двамата се неизмеримо противни и тъпи. Загинало е младо момиче, още почти дете, явно поради неопитност или лоши пътни условия (които поддръжката на нашите пътища осигурява в изобилие - спомнете си убитите на заледения мост и падналите от недостроени и необезопасени мостове). Вие веднага го обявявате за "джигит", "измет" и т.н. Ако ви е близък роднина - така ли ще храчите от гадните си усти ?

Виж, тези неща по правило не стават от първия път. Обикновено са разултат от тенденциозно незачитане на ЗДВП. Ами щом си опасност за другите нормално е те да се радват когато тази опасност е отстранена.

"новини от държавата, която изчезва, защото се самоубива доброволно, причините по последния изследвания са, неграмотност, безхаберие и тотално зомбиране, виновни за това са управляващите, които са напът да затрият народа си тотално и безвъзвратно", амин!

Туземците са се сдобили със опасни смъртоносни играчки.ч

На вниманието на по младите шофьори - дървета/стълбове/стени са по здрави от разни беемвета и мерцедеси. Няма нужда да пробват, вече е доказано.

Международен булевард от София към Дунав мост е има -няма 350 км. Бихте ли уточнили на кой километър е станал инцидента, моля?

Ами по точни координати надали са необходими. БУЛЕВАРД; улицата в Русе която води до Дунав мост. (Околовръстното в Софето или Северната Тангента) от пътя Пловдив Перник кулата или Ботевград - Калотина) Нужно е преди да пишеш да помислиш върху текста.

Уточнявам вероятно на Булувард "България"

А дървото как е

естествен подбор

И трите катастрофи са причинени от едно и също. Смес от лоши умения да се контролира автомобила и огромно самочувствие и убеденост че правилата се отнасят само за някой друг