Коментари - 18-годишен с БМВ блъсна три коли и избяга | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нека министъра на здравеопазванети и медиите да разпространят тази информация,както направиха за сина на президента.

Коментарът ми от вчера за катастрофата във Варна 2021-02-15 17:13:32 име (нерегистриран) Защо не сте споменали марките автомобили?!?!? Една определена марка ако участваще , щеше дори да е в заглавието!

Марката БМВ трябва да я забранят за водачи под 55 г. А в Пловдив трябва да въведат - уличен стълб, полицай, уличен стълб, полицай.

Налага се усещането, че само чакат пълнолетие на хартия и...започват бясната си свинщина! На Острова не можеш да караш четири години без знак "L" / лърнър - учащ се, новак, новобранец/ дори и да ти дадат книжка, и то с не повече от 50 км/ч! Защо упорито не се гледат и прилагат добрите чужди практики? Докога ще губим деца, старци, майки или обществени фигури по кръстовища и магистрали?

До родителя на помиярчето: Ей галфон смотан, вземи мерки и озапти тъпия си син, да не го озапти някой друг.

Браво на келеша. А родителите са помияри.

Шегата настрани, трябва да се въвведе някакво ограничение на кубатурата и консктие сили до определена възраст - например лица до 25г. да не могат да управляват автомобил с повече от 75 к.с или кубатура по-голяма от 1.6... А това, че баща е дал на сина си кола без придружаване при едномесечен шофьорски стаж е връх на абсурда.

"От полицията допълват, че категорично не става дума за дрифт, а за неопитност от страна на водача," Ама много станахте "категорични", че не е дрифтил, там ли бяхте, видяхте ли? Колко струва бмв-то и на кой тате е?

Преди време , една танцИорка, надрусана , напушена и не/такована, помете десетина коли, пак в Пловдив. С нея какво се случи , плати ли пораженията, които нанесе, а?

Егати статията, те си го оправдаха тия журналисти.Само, като прочета БМВ и един келеш на 18г. и ми става ясно.Да му вземат книжката до живот, той е едни убиец на пътя, за какво си си говорим, той завой не може да вземе.

До Стига: Не е до мощността, а до задното предаване зимата. И с руска кочина със задно и 10 останали живи кончета под капака можеш да направиш голяма беля на сняг, заради задното.

Кажи шофьор на БМВ и повече не го обиждай!

Пресоли малко манджата.. Направо разстрел, щом е бъдещ убиец?

Книжка се купува, но--- умениятя се придобиват във времето, с кормуване ! Жалко за пострадалите собственици .

55 к.с. звучи даже още по добре.

Тва е Фончо 2

Вдига БМВ-то на трупчета до първи май. А само идиот може да даде кола със задно задвижване (с 4Х4 е още по-лошо) на неопитен шофьор.

А за колко катастрофи с москвич сте чели в последно време? Нула! Поредното доказателство, че руските автомобили са по-безопасни от немските :)

На кой остров, Св.Анастасия ли или Св.Иван?

Ся, ако и обясниш защо с 4х4 е още по-опасно, цена няма да имаш :)

Ако болестите и корона - вируса не ни убие то дрогираните, пияните , бабаитите и лудите зад волана ще свършат това. Дайте му 5 години да е "обичан" в затвора и ще видим другите дали няма да се стреснат поне малко.

Момчето не е виновно! Да, направило е сериозна грешка, с лоши последици, но можеше и да е по-лошо, нали!? Да се замислим, ние около него и нему подобните - защо са такива, защо правят така? Защо не правят каквото трябва, ами бързат и не се замислят? Кой е "виновен"? Къде е причината? Ако се ударя в дърво, дървото ли е виновно? Ако падна на земята, тя ли е виновна? Ние, като общество сме станали за резил! Младите ни го показват. Не по начина който ние искаме, но ни го показват! Ние спим, а те страдат! До кога????

Йок гюзюлик олмаз! Бай Курти ви подсказа, че с наказания и затвори няма да се поправи човек. А и живота го доказва. Но с добър пример, добро дело и добра дума - ще се получи това искано добро! :)

Диагноза " БМВ".....

след 30+ години шофьорски стаж, се метнах в едно дърво край пътя ... Господ ме опази! Той опази и другите! - нямаше никой срещу мен и зад мен. След като се замислих и огледах участъка видях първо, че пътя е крив - имаше много неравен асфалт и дупки в него. НО! ... явно съм карал бързо, валеше и на завоя точно излетях. По-скоро се пързалях по асфалта, след като отскочих от неравностите и дупките. Седах после отстрани и чакайки полиция, гледах как коли, бусове и камиони минават и в двете посоки - ама никой не направи като мен! Караа нормално и спокойно, като за дъжд и "крив" път. Баписах това, за да може поне един четящ, да се замисли и поправи поведението си на пътя! Защото завчера, един след като кара зад мен по правия участък, влизайки в завоя започна даме изпреварва, и даже колата прд мен. Излезе дуга кола в насрещното ... едвам се размионаха - в снега, в банкета, на завоя ... След това този караше пред нас спокойно ...

Хора ,както е в САЩ трябва.Нови автомобили трябва да купи и сериозно наказание от органите на КАТ. Само това ще помогне.Останалото е корупция. Може момчето да е добър младеж,но деянието е направено,хубавото е че не е убил някой. Трябват адекватни наказания за да не страдат и други хора после .

Куатурата вече не е такъв фактор за конските сили от както има турбо - има двигатели с над 100 к.с. и обем 999 кубични сантиметра.

Ти си идиот. Ако беше твоята кола помлял и възнал та сам да се бръкнеш щеше ли да си толкова милостив?

У Пловдив са най-добрите шофьори! Факт.

Бай Курти,ти да не си вуйчо на младежа.Трябва да плати всички автомобили .Само тогава ще се замисли преди да се качи на автомобил ,с каква нагласа е.Какво съм виновен аз,че не може да кара при тежки условия.И дали трябва...

Само идиот може да даде кола със задно на друг идиот. Ето, коригирах ти изречението.

Сега на тате мърсолчето директно в пандиза и да възстанови щетите !

Най-добре е с предно предаване. С 4х4 първо автомобила е с по-висок масов център и по-лесно се обръща. Ако не вярваш, си намери работа да пътуваш редовно през зимата по пътя Казанлък - Стара Загора, да видиш колко 4х4 се обръщат за една зима. Има едно място, малко преди предела, където хребета на Средна гора хвърля сянка върху шосето. Навсякъде пътят е сух, там обаче редовно се образува т. н. черен лед - тънък слой замръзнала вода, под която асфалта се вижда като сух. Това място е годзилата на джипките, много ги обича! На предното предаване движещите колела дърпат колата зад себе си и ако имат достатъчно сцепление, ще я вкарат в правилната посока. При 4х4 предните колела дърпат автомобила след себе си, но задните я бутат по посока на поднасянето. Ако си достатъчно шофьор, ще знаеш, че от поднасяне на колата при предно и при задно задвижване се излиза с диаметрално противоположни мерки. При задното въртиш волана в посоката на поднасянето, при предното - в посоката, в която искаш да отидеш. При поднасяне на 4х4 каквото и да правиш за едните колела е добре, за другите лошо. А 4х4, 6х6 или дори 8х8 задвижване да имаш, при недостатъчно сцепление силата от триене ще стане по-малка от центробежната сила и ще поднесеш.

Абсолютно точно. Пътя може да е лош, мокър, хлъзгав , но ако човек кара внимателно всичко ще е ОК. Този келеш на 18 г с книжка от 1 месец и с БМВ си е диагноза!

За титлата се борят още Хасково, Перник, Ямбол и Пазарджик

Поредния монументален идиот...

Остави я онази мома, малко кифле дето толкова му акъла. Каското на либовника вероятно е платило, или той като собственик на автомобила. Да ти напомня обаче за пияната с белия Кайен.

А най-хубавото в случая е, че няма пострадало дърво. Дърветата вършат полезна работа.

Те така правят в щатите. Като се блъснат си купуват нови коли. А странно що ли си търсят застраховките?

Татенцето сигурно е много горд!

4х4 не е задължително да е джип с висок център на тежестта. Карал съм задно, предно, в момента карам комби 4х4 и дори напротив - заради тежеста на допълнителнине части (кардана и задния диференциал) центъра на тежестта е възможно най-ниско, а разпределението на тежестта е почти 50 на 50 между предна и задна ос (60 на 40 е при сэщия модел с предно) и по-стабилна кола не съм карал до момента, от какви ли не преспи съм излизал. А джипове има и само с предно. Дори и с предно да е, като е висок център на тежестта, пак се мята като змия на завоя.

Това ми е пределно известно, но все пак благодаря, че не забравяш да ми го напомниш, където видиш мой коментар. Личи ти, че си свестно момче.

В преспа няма да поднесеш! Без съмнение за излизане от преспа 4х4 е най-доброто. Когато стъпиш върху лед, ситуацията е точно обратната на преспата.

Всички сме били млади, всички сме допускали грешки.Това е по-добрия вариянт отколкото на някоя магистрала с 200км и невинни жертви.

Трите автомобила как готино са се паркирали на тротоара ... и те ще отнесат по една глоба за за рахат.

Новите 4х4 изчисляват кое колело губи сцепление и могат да изместят почти цялата мощност към предни или задни колела, така че това не е аргумент, 4х4 винаги е по-добрия вариант, рали автомобилите неслучайно са 4х4.

Крайно време беше майните да се вземат в рьце, защото се появи млада, напориста конкуренция от други градове и аха да им отмькнат патента.

Катастрофа без BMW е като сватба без булка!

Върху лед всичките колела еднакво нямат сцепление. И колкото и мощност да подаваш комуто и да е няма и няма! Като си с 4х4 с летни гуми ли караш през зимата или със зимни? Защото аз всички джипки ги гледам, че са със зимни, ама ти може би имаш много хубаво 4х4 та не ти трябват.

Разбира се, че карам със зимни, но не можеш да ме убедиш, че на лед да имаш само половината двигателни колела е по-добър сценарий. Както и не можеш да ме убедиш, че човек с предно смята по-добре от компютър с X Drive или че с ръчна скоростна кутия сменяш по-бързо от компютъра на скоростна кутия с двоен съединител, при която следващата скорост вече е вкарана - технологиите се развиват. Твърденията ти важат до някаква степен за по-старите автомобили, но не и за съвременните 4х4 коли.