Коментари - 13 влака ще чакат по час на гари при смяната на часовника в неделя | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пълна простотия. Въпрос на оперативно планиране е да се осигури разписанието, без да се налага пътниците да висят в спрелите влакове. То и без да киснеш един час отгоре във влак, пътуването с него е изтезание, на което трудно ще се решиш пак, ако имаш алтернатива. Но от БДЖ не им пука, щото не зависят от печалбата от дейността си, а от безкрайните субсидии, които редовно получават.

Разписанието е обявено за сезон, не за ден. Ако сутрин ходиш на работа в друго населено място с влак, тогава на работното си място ли ще киснеш цял час, вместо да поспиш още? Някои влакове чакат свръзки. И те ли ще тръгват с час по-рано, ако потеглянето им по редовното разписание е след часа на смяната? Оперативно може да стане, но какви са ползите и вредите от това? Международните влакове също чакат, изглежда такава е практиката и по други държави. Дали пък в началото не са опитали да го направят като твоето предложение и заради това вече знаят кое е по-добре?

А защо не тръгват един час по-късно от началната гара? Пътниците ще бъдат предупредени и няма да се налага да чакат, само ако някой не е разбрал. Идиотско е целия влак да стои цял час на междинна гара.

Например защото някои влакове осъществяват връзка с други. Ако връзката ти тръгва в 23:30 и пристига в 1:00, т.е. смяната на времето не я засяга, тогава няма особена файда да пристигнеш за нея час по-късно - в 0:15.

С кой министър ще се оправи това БДЖ? По-малоумно нещо скоро не бях чел. А как стои въпросът със самолетите? Изчакват един час в небето? А на пролет? Там пък БДЖ се чуди как да пристигне с 1 час по-рано, ще счупят локомотивите от бързане, развиват по 300 км/ч. Е, все вярвах, че ще се оправим, ама това мина всякакви граници.

Пролетната смяна е съвсем друга работа. Тогава няма начин влакът да тръгне преди обявения час, когато маса народ ще го изпусне. Относно самолетите, може и да се поинтересуваш какво се случва при полетите с междинно кацане, защото подобен въпрос се отнася само за тях, тъй като аерогари за спиране във въздуха все още няма.

Една загубена кауза е това. Самолетите също правят връзки и то много.

Тва са безумни врели некипели!! От железниците ако вярно го правят това, по-добре да затварят и да се приключва с тях!

Досега!

Във всяка държава е така. Някъде чакат не на гара, а където ги свари. На поле, на мост...

Много ми е интересно, като минават на лятно часово време, как точно влаковете се телепортират с един час напред... а, чакай, чакай, те и без тва толкова закъсняват тези влакове, че един час закъснение в повече никой не го забелязва... BDZH FOR THE WIN!

А при Дойчебан как е? Дали не е същото?

Да се чуди човек кой им прави графика и защо смяната на часа не е предвидена в него?

Задачка: Влакът ти е обявен за тръгване в 3:20. Кога ще отидеш на гарата? В 3:20 преди смяната на часа или в 3:20 след смяната? 25% вероятност да го изпуснеш, 25% вероятност да киснеш 1 час на гарата. Тогава ще се чудиш кой прави твоя график без да го е предвидил.