Пренаредиха кривите колчета в подлеза на НДК

Кривите колчета в подлеза на НДК вече са в права линия след бурна реакция в социалните мрежи.

Обратно в новината

Коментари - Пренаредиха кривите колчета в подлеза на НДК | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво - за затвора са и възложителите и изпълнителите.

на строителни фирми се гаврят по всякакви начини с българския народ

западните инженерчета строят изключително бавно и некачествено в африканските държави срещу големи пари, не че не могат и не знаят, но такава е стратегията спрямо бедните държави и затова последните започнаха да наемат китайски специалисти. Тази тактика я прилагат и тук - с години се строят магистрали, които можеха отдавна да са построени, намериха корумпирани управници и успешно ни забатачват. Това е конкуренцията в световен мащаб - съсипва по всякакви начини другия.

са си били конеца, но ние си им платихме пак, щото сме много умни, нали

Криво ляво и без конец се получава. Но от развълнуван инженер спасение няма.

на лелка фънди и новото архитектче тепърва ще съсипва и измъчва и софиянци и гости, ще нацвъкат тук там глупавите небостъргачи, за да си вложи нарко мафията парите. Като толкова искат строителни чудовища, да ги построят в северната част на полето до завода за боклук, който бил страхотно екологичен. и едва ли не чистел въздуха. Пък като гръмнат газовите инсталации на небостъргачите, няма да пострадат гъсто населените южни квартали

Тоягата ... Тази строителна НАРОДОПСИХОЛОГИЧНА история съм разказвал и по друг подобен повод. Преди много години колеги, работили в не помня коя северноафриканска държава, ми разказваха как нашенците правили дига. По проект трябвало да се насипят около 5 см, да се обработят и валират, на следващия ден пак 5 см и така ден след ден. Нашите това и правили, но постепенно толкова се изнервили, че БЪЛГАРСКОТО в тях избухнало и когато веднъж местните и френските НАДЗОРНИЦИ празнували няколко дни поред, превърнали сантиметрите в дециметри и дигата десетократно, че и повече, отскочила нагоре за нула време. Върналите се след празника надзорници, ОБАЧЕ, си вършели работата и разпоредили всичко направено ДА СЕ ИЗСТЪРЖЕ ДО НУЛА и работите да започнат ОТ САМОТО НАЧАЛО. Понеже БЪЛГАРСКОТО си е българско, и сега го виждаме почти навсякъде - в хлътващите нови улични платна, подскачащите тротоарни плочи, в малоумно нарисуваните велоалеи и къде ли не. И при въпросните колчета.

Току-що завършена работа, а изглежда като на 50 години с тези кръпки... Жалка гледка.

Още един пример за това, че на майсторите не трябва да се дава ракия преди да са свършили работата.

гербаджийска некадърност!

Общината нехае там комисионите са си ги взели, а фирмата изпълнител наема мангали и се опитва да е на максимална печалба ,ако може и нищо да не свърши най-добре !!!

"ако мине ...". Е, това, не мина, ама колко минават ей така.

Хубаво, ама има къде по-сериозни проблеми, за да ни занимавате толкова с няколко криви колчета. Трябва да изпадна в екстаз, че някой некадърник си е поправил грешката и то след толкова медиен шум ли? Хубаво, че са оправили тази дреболия, но освен естетически, друг проблем в нея не виждам. А София е пълна с животозастрашаващи проблеми, които явно рябва да отнемат живот, за да се вайкаме после ама как стана, защо стана и кой е виновен!

Значи можело!

Не разбрах коя е фирмата и кой и е собственик. Хайде малко журнализъм ве!

изпълнителят е Трейс.... дори няма място за съмнение

""""Защо трябва безобразията да се случват, обществото да се възмущава и едва след това фирмите изпълнители да се сещат, че може би има по-цивилизован начин, по който да си вършат работата?, попита той.""""Защото търговете се печелят от фирми ,които никога не са извършвали подобна дейност ,но са свързани с правилните хора от правилните политико-икономически сили

Такъв е начинът, по който всичко в България се върши (за съжаление).

За съжаление законът не дава право на общината да направи и актуализира "черен списък" на фирми, печелили обществени поръчки и санкционирани за некачествена работа и те да не могат да участват по нататък в конкурси.