Кметът на Лондон пред Фандъкова: Имаме такса ”Център”
На среща с кмета на Лондон Садик Хан уговорихме сътрудничество в мерките за подобряване на чистотата на въздуха, транспорта и сигурността.
Обратно в новинатаКоментари - Кметът на Лондон пред Фандъкова: Имаме такса ”Център” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Трябва (нерегистриран)
и такса влизане в града да има! Не може всички от Перник и цяла България да трошат пътищата и да осмърдяват въздуха в София. Те после си отиват, а после ние да им дишаме пръдните. Това е практика в голяма част от европейските градове. София не е само в центъра!
Кюмюр (нерегистриран)
Не са само колите... Дизеловите автобуси също! Стотици скари и барбекюта на въглища. Десетки хиляди къщи и кооперации отоплюяващи се на твърдо гориво! Това са причините.
трябва още (нерегистриран)
Абе направо такса "живот" за всички български граждани. Така ще се намали разликата между столичани и провинциалисти.
Мирослав
Т.е. от всички разговори с кмета на Лондон, нашата кметица е запомнила само, че там има такса "център"? И ако я въведе и тук, София автоматично ще стане като Лондон?
Сър Джон (нерегистриран)
Те в Лондон имат и антикорупционна комисия и истинска полиция. Нашата работа е " Видяла жабата че подковават коня, и тя вдигнала крака" Дали в Бондон има такива разбити улици? Дали в Лондон има такава рекетьорска служба като ЦГМ? Да сега тези кметове не се ли бяха виждали, та чак сега ще обменят опит? Всъшност интересно би било те, англичаните, какво биха взаимствали от нас? Как се рекетират водачите на МПС от ЦМГ и общината.Или как полицията "спинка"?
лол (нерегистриран)
Същия каза че атентатите и коленето е част от живота в големия град. да следваме и този пример?
33 (нерегистриран)
За тебе и такса глупост
хм (нерегистриран)
А къде отиват парите от тази такса център? И там ли в мутренса фирма, за да си купува босът луксозни лимузини?
61 (нерегистриран)
Че имат - имат, но имат и удобен транспорт, развита инфраструктура, спокойно може да не се качваш на автомобил в града. А у нас едно голямо нищо. 2 лъча на метрото от никъде за никъде, неудобен градски транспорт. Може би след години ще оправят нещата, но в момента ако не работиш на 15 мин от дома без кола не можеш. Да не говорим, че няма как да занесеш напазаруваното от някой голям магазин до вкъщи, освен ако не е ден-два. Има много съседни квартали без удобна пряка връзка между тях. С автомобил 10 мин, а с градски транспорт повече от час. Да не коментирам и колко големи фирми се изнесоха по протежение Околовръстното или близо до него. До там как се стига, с летене?
388 (нерегистриран)
Че друго имало ли е какво да се помни, важното е нов вид такса или данък да се измисли или изкопира отнякъде.
ГРОБСПежът на десетохилядолетиет (нерегистриран)
Tая циганска хуйва да вземе да си обуздае мутрите от ОПГтата ЦГМ и ТоплоФЪКация!! Защото ако се подмотва още, ще я обуздаем ние. И нито шапката на ОПГтата ГЕРБСП АД ще я спаси, нито посрещачът Косьо Самоковеца на оня свят ще я срещне в естетичен приличен вид. И от къде на къде вкарвате цели квартали в сини и зелени зони без да е имало Референдум? Така ни вкарахте в Гейския Съюз и сатаНАТО, така ни вкарахте и 5-вековното турско робство! Какви сте вие бе, селяни, че да определяте такси за спиране на моята ми улица?!? От кой външен селски кенеф изпълзя ма?!? Да те повтори рака и потрети, а събраните пари само за погребения да похарчите на целите ви престъпни семейства, които в Итали наричат Ла Мафия! Не, аз имам гаражи и задни дворове и стотинка от мен няма да смъкнете, но въпросът е най-вече за престъпно нарушените ми права, вашето селско самоуправство, рекетът на който подлагате улиците, рекет равен на 90-те години. Няма начин Хасковския Дебил Добрев, банкянския тиквеник Борисов и самоковската циганка Фандъкова да определят живота ни в София! Обуздай си ОПГтата, защото и СЪДЪТ призна цените на билетите, на винетките и на парното за незаконни! И селянинът в ДКЕВР Иван Иванов в кои гробища да погребем, селските, люлебургаските или крайградските?
Спас Инджов (нерегистриран)
Ела ми на Павлово да ти таксувам задния ауспух, общинар гнусен
ГРОБСПежът на десетохилядолетиет (нерегистриран)
Ще питам пак: Госпожо Фандъкова. Много моля кажете ми, ако обичате, от къде да си купя 60-годишна винетка за паркиране в синя зона? Решил съм да ти паркирам дебел нажежен тежък винкел в задния ти гараж между двата мола, докато изгниеш в гробищата!
Men (нерегистриран)
Мда ама потомците на комунистичестките задникоблизци не искат да плащат такса, че живеят в центъро. Под достойнството им е да се изнесат на по-приятно и по-чисто място. Искат ако може все още всички да им плащат щото разбираш ли са кореняци
аззз (нерегистриран)
ма какъв Лондон ще сравнявате с тва селско гето София ве вие наред ли сте....
работник и тогава, и сега (нерегистриран)
... и ти ще плащаш като влезеш в центъра, нищо че си от покрайнините... ха сега, к'во ще се изкажеш по въпроса? ... а иначе men ли си или не си men други ще кажат. Хайде със здраве.
:) (нерегистриран)
Радко, пак ли ти :)))
Читател (нерегистриран)
Дизеловите автобуси отдавна са на природен газ.
Майтап (нерегистриран)
Англичаните вече ще паркират в градинките и по тротоарите , нали се учим взаимно ..... Ще си застроят парковете, между предградията , пак предградия , а бе селяни имат да учат.... Мумията ги знае 'фатките, работещи...
фандъчката (нерегистриран)
обяснила ли му е, че: 1. Разчертаването на 1 парко място в зоните струва 560 лв на данъкоплатците 2. Паркинги и гаражи е с 80 млн. заем в резултат на събирането на парите ни от цветните зони 3. Не е построен нито един паркинг с нито едно място за паркиране от откраднатите пари
876 (нерегистриран)
Дали я заведоха да види как се ремонтират тротоарите в Лондон?Как са оградени парковете?и още мнооого други неща?Куха самоковска лейка.
факт, е че (нерегистриран)
не и интелектуалка, но всъщност ни мисли за пълни тъпанари след като номерата и минават. Краде като за последно.
видял (нерегистриран)
София има потенциала да бъде много по добре от Лондон в това отношение, поради простата причина, че има огромни пътища в сравнение с Лондон. Въпреки това обаче, София е светлинни години назад. Просто от столичната община нямат желание да го направят. Даже напротив. Действат срещу това, да се подобри качеството на живот.
Ще (нерегистриран)
ви се: Първо такса за влизане в София Второ: такса за излизане от София И за какво??? Къде ще отидат таксите - при магнолиите.
sof (нерегистриран)
Този превърна Лондон в гето, крадливо Данче
Лондон (нерегистриран)
Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак. Лондон е огромен град, над 8,2 милиона жители, а с региона до Лондон близо 14 милиона. Сифия е доста по-малък град с съвсем друга история и проблемите са най-вече в корумпираността и некадърността на кметове и общинари.
виж ти (нерегистриран)
Как така се случва че град с 10 пъти повече жители и с по-малки улици, е 10 пъти по чист и с по малък трафик. Живял съм там и знам много добре. Кой е виновен според вас?
Еми така (нерегистриран)
Като за начало в Лондон не са позволени просташките номера като да си свалиш катализатора или дпф филтъра от дизела и да и сложиш чип тунинг и да бълваш отрова. В София хората се чешат по главите чудейки се защо им е мръсен въздуха, а иначи една проверка не се прави за катализатори. За всички други неща какво ли да говорим? Другото е, че ние тепърва се запознаваме с това какво е да имаш кола и да се фукаме пред приятели как сме купили кола и на новороденото да има да кара, а в развитите страни хвалбата с притежаването на кола е умряла още през 80-те години.
Севда (нерегистриран)
Многото си прав, ама на СО не му пука!
Шит хепънс (нерегистриран)
Аман с тия копи-пейст примери. И как винаги се взимат идеи за забрани, глоби, санкции и удобно се забравя да се сравнят стандарта на живот, качеството, заплатите.
Кмет на Лондон (нерегистриран)
актуалният въпрос е: може ли една безумна велоалея да доведе до оставка на кмета, или в тази територия още доматите с колците ги ядат?
нетам (нерегистриран)
а междуградските от кога са на природен газ? а камионите и лекотоварните които шарят и града кога? или викаш той въздуха там е чист и може..?!
074 (нерегистриран)
Като за начало развиваите другите градове. И проблемите ще бъдат решени. Писналоми е от нахални Селяндури!
разбира се (нерегистриран)
Кмета отдавна трябваше да е подал оставка, защото почти всички велоалеи са малоумни, невъзможни за използване и за отбиване на номера. Ще ми се да попитам има ли друга фирма, освен Джи Пи Груп, която изпълнява обществени поръчки в София? За 5 плочки държат огради по няколко месеца и навсичкото отгоре крайния резултат е плачевен.
VVV (нерегистриран)
Нещо не се връзва логиката, ако трябва да се изнеса от "центъра", защото имало по-приятно място - логичния въпрос е кой и защо прави "центъра" неприятно място?.. Освен това живеещите в центъра си плащат по-високите данъци.
От чужбина (нерегистриран)
Не гледайте от тези в Лондон, тук играят мноооого пари. А тази "такса център" се плаща за влизането с автомобил в центъра. В момента е 11.50 паунда. Ако трябва да свършите някаква работа за 1 час ше трябва и паркинг да си платире. За бензинови коли е 5 и нещо, за дизелови е 7 и нещо... Така за вашата дизеларка ще трябва да платите около 19 паунда само за да влезете в центъра и да паркирате за час. Има обаче една огромна разлика в източниците на замърсяване на въздуха. В Лондон замърсяването идва от огромния поток от автомобили. В София замърсяването е заради по-старите автомобили, отделно прашните улици и като капак през зимата отоплението на наеизвестен вид твърди отпадъци в циганските махали. Някой преди мен беше написал да се развиват другите градове и така частично проблема ще се разреши. ДА, така е! Във Великобритания ако имате нещо да се разправяте с Общината, то Вие звъните на някакъв телефон или пращате писмо да адрес който съвсем не е тази община. Представете си, че част от офисите на Софийска община са в Русе или Бургас. Така много неща ще се разглеждат от непознати хора и нама да има вуйчо и леля...Същото може да стане с камерите на КАТ. Цяла Северна България да се обслужва от офис в ... Кърджали и Южна България в офис в ...Видин. Така ще се избегнат до голяма степен "връзките". Тези в отдалечените офиси работят само по документи и ще са значително по-безпристрастни. Абе най-просто казано, ако искате да "разтоварите" центъра на София просто изкарайте колкото се може повече институции на разстояние. Осигурете повече паркинги, ама да са ЕВТИНИ. Така колите няма да се мотат и допълнително да създават задръстване в търсене на място за паркиране. Не гледайте от Лондон, тези изобщо НЕ са ЗА ПРИМЕР.
?! (нерегистриран)
И що ще Данчето при циганина не и ли стигат нашите???
7849 (нерегистриран)
В Лондон имат специални датчици в пътните платна, с които следят натоварването на трафика. Освен това са и града с най-много камери. Иначе мръсотия в Лондон има много, особено след петъчно-съботния запой, обаче и много се чисти. Схемата в Лондон е следната. Ходите на работа, прибирате се, лягате в 8-9 максимум 10, ставате в 5-6, трениранте, взимате душ и отивате на работа. А петък излизате и се напивате като кучета. България се управлява и населява предимно от не много интелигентни хора. Този факт е и в основата на повечето проблеми.
666 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Рудолф Дизел (нерегистриран)
Дизелите няма да изчезнат пич. Не се хаби. Особено при камионите.
Gost (нерегистриран)
А тротоари ОКОПИ, на които НЯМА ЕДАН ЗДРАВА ПЛОЧКА къде има в Европа. Лунните пейзажи по улиците, въпреки "ремонтите"?? Къде ги има? В Албания? Мадрид, мюнхен, Виена, Барселона- една плочка не мърдаше на тротоара, широки, гладки тротоари- писти, обособени за пешеходци, отделно велоалеи.Благодарение на което и автомобилния трафик е в десетки пъти по- малък от софийския. Алчните кърлежи гледат САМО ПО данъци да се сравняват с Европата. ДОКОГА??? Катафалката ремарке няма, не се ли насмукахте със сиромашка кръв, кърлежи?
Ал
Като чуха "такса център" и всите котараци от СО, ЦГМ и Сие наостриха уши...
5q (нерегистриран)
само дето в лондон путувах 11 мили всяка сутрин за точно ч5мин и никога не сум закусняла за лекции...докато в софя-3 спирки х10мин и 3 прехврляния за нямна и 3 км ми отнемат между 1-1,5 х до работа и никога не е сигурно коко ще сум навреме *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Минаващ (нерегистриран)
Кога ще въведе ред за "препускащите" по тротоарите и стълби на подлезите велосипедисти, качващи велосипедите си по трамвай и автобуси? Кога - велосипеда се води по закон пътно превозно средство и няма място в пешеходни зони и тротоари.
аз (нерегистриран)
Мисля,че е редно и ние да изпитваме същото усещане като Лондончани т.е. не да ни се казва ,че 5 лв не било скъпо, а таксата да е точно толкова процента от средната заплата колкото в Англия така ако таксата ми е примерно 50 ст на ден и на мен усешането ще ми е като на Лондончанина,че не ми е скъпо или да речем такса синя зона 25 ст на час
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Още един млад живот остана на пътя
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Атина строго предупреди новите власти в Скопие
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия