Променят времето за платено паркиране в София
По дълго време да е платена зона обмисля Столичния общински съвет.
Обратно в новинатаКоментари - Променят времето за платено паркиране в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
По дълго време да е платена зона обмисля Столичния общински съвет.
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ПР (нерегистриран)
Скъпи съграждани,иде реч за пари-нищо лично. Събирани и гарантирани от ГЕРБ.Ненаяли се,както досега.
Ай стига (нерегистриран)
Мръсният въздух е от трошки и от бъркоча-гориво.В Австрия и дълго да си в задръстване на газ-спирачка и на отворен прозорец, пак ухае на свежест.Алчността за пари тук е приоритетът, не еколигична грижа.Ясна е работата.
Вожда
"Необходими са повече паркинги в София и разширяване на зелената зона. Трябва да създадем такива условия, че хората да предпочетат градския транспорт, пред това да карат личния си автомобил." И по тази причина 2 месеца след като направиха бус лентите по Малинов ги махнаха. И нито един от останалите проекти за бус ленти няма развитие.
21 (нерегистриран)
Как не им омръзна само да муфтят. И всичко в частното джобче срещу минимална инвестиция
Боб (нерегистриран)
На планината Витоша никога не се измива шосето и праха и въздуха около него е непоносим.
Пепа (нерегистриран)
Да не си въобразят , че им вярваме щото мислели за нас, само пари са им в мислите . Но те като държавни служители ползват всички облаги за нас обикновените софиянци само такси , мръсен град и тежести .
теодор тошев
Махнаха бус лентата на Малинов щото за колите оставаше само 1 лента а там трафика е жесток. Ако имаше лента задръстването щеше да почва от Плиска и от летището. Ма ти явно си с автобуса и ти е по- лесно с лентата нали?
3евзек
Един от основните проблеми на София е мръсният въздух и за него най-много допринасят една ограничена група пушляци и трошляци, които бълват кълба дим колкото старите Икаруси. Трябва да ги забранят поне в градските зони, без значение зелени или лилави.
мими (нерегистриран)
Как само манипулират хората за замърсения въздух. Преди Кремиковци замърсяваше дори в София са затворени стотици предприятия Сега колите замърсяват . Ми ходете пеш.
кмет (нерегистриран)
Май на изборите за кмет трябва да сменим учителката Фъндъкова. Май не я интересува какво мислят гражданите. Са мо фъндъка е от значение...
Колчо (нерегистриран)
Чудя се как досега не са направили цяла София платена. Е разбира се без циганските райони, че там е баш електората.
а (нерегистриран)
На кого принадлежи града? На градска Дебилност, чиито служители печелят. При банята в Горна баня сложиха колчета, за да мъкнем водата повече, а по най-близката улица тревата презве пазетата. Не се прави да е удобно за всички граждани, а да може да печели Дебилността, хотел в Горна баня, търгуващите с вода.
Mario Draganov
направете цените за градския транспорт символични! И без това се дотира. Ако трябва да купувам карти за цялото семейство предпочитам личния си автомобил.Сумата на месец ми е почти еднаква. Нямаме нужда от ежедневно ползване на градския, но когато излизаме семейно предпочитам автомобила по чисто икономически причини - излиза ми по евтино и то доста! Лишавам се и от бира-две, така че икономията е още по-голяма :) Билетът за единично пътуване максимумам му елевче, даже е много, картите още трябва да се смъкнат, за да има смисъл. Пак не мислите за семействата с деца, а после се оплаквате, че няма и раждаемост. Повярвайте ми - когато излизам навън по лични и семейни поводи хич не искам и да помислям за колата, защото шофирам достатъчно в тая лудница докато съм на работа. Сметките обаче са категорични в полза на използване на автомобил вместо градски при тия цени.
По дълго време (нерегистриран)
А има ли по късо време? Без коментар!
UFO (нерегистриран)
Като я видя да се тъпче в градския транспорт ще и повярвам.
избрахте си мутра! (нерегистриран)
ГРОБ ГАРАНТИРА!
мнение1 (нерегистриран)
."...хората да предпочитат градския транспорт....." Може един ден да стане, но не и сега - политиката, която следва столичната община няма нищо общо с това желание- След всеки ремонт на улица в София е налице следния факт- чрез настройка на светофарите се дава голямо предимство на превозните средства, а пешеходецът чака двойно повече време зеления сигнал; няма оптимизиране на маршрутите на градския транкпорт- има много дублаж на няколко линии а на други места трябва да се вървят километри до необходимата спирка; пътуването в съседни квартали изисква смяна на 2-3 превозни средства и загуба на много време (понякога повече от 1час), а с автомобил е за 7-10минути; новите булеварди са като скоростни отсечки за автомобилите, а пресечките за пешеходци все по-далеко, не се правят подлези и надлези и все по-неудобно става пресичането на големите булеварди- за пример- живущите в младост1 за да пазаруват в мола северно от Цариградско трябва да обикалят 15-20 минути до подлеза на Окръжна и обратно, а ако имаше надлез това щеще да стане за по-малко от 3 минути.
39 (нерегистриран)
Абе направете я тая зона 24 часа и толкова. Преди логиката беше, че е платено в работно време, сега вече работното време го удължихме до 19.30. Явно идеята е да хванем и нощната смяна. И да не забравите - биуетчето 2 лв. За такива прекрасни условия си заслужава. В Европа е така.
воланд (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
83 (нерегистриран)
София все по-успешно заприличва на краен гето-квартал на голям и развит град. Така и не се научихме да вземаме хубавото от Запада.
54 (нерегистриран)
Скъпи столичани и наши сънародници, има и други градове за живеене в пъти по-добри условия за живот, които ви очакват. Прегледайте картата на България и си изберете друг град, проучете какво може да работите и обмислете преместване и започване на един по-различен живот. Конкретни примери няма да давам, но говоря от личен опит. В България има прекрасни градове в пъти по-добри от родния ми град София от която се преместих преди малко повече от 20 години.
ГРОБ (нерегистриран)
продължава систематичното ограбване.
Времето (нерегистриран)
за платено паркиране би трябвало да отговаря на работното време на общинската администрация: 8:30 до 17:00 часа. Без Събота.
Живеещ в центъра (нерегистриран)
Отлична идея, но проблемът с нощните заведения и нахалните мутри ще остане. В идеалния център синята зона трябва да 24/7! Мисля, че всички живеещи там ще го подкрепят.
Mитко Пешев (нерегистриран)
А къде отиват парите от тия зони? Пътната инфраструктура в цяла София е в тотална разруха
Бивша пътничка (нерегистриран)
Удобство за хората - пълни глупости. За да накарате хората да ползват Адския транспорт - ами намалете цените на билетите, хората предпочитат да си карат колите, вместо да плащат високи цени и да се тъпчат като копърки в консерва. Малко мисъл трябва, ама навреме да ти дойде, не само да умувате как и колко още да съберете от хората.
Симо Симов
"Трябва да създадем такива условия, че хората да предпочетат градския транспорт, пред това да карат личния си автомобил." Ми оправете градския транспорт. Трябват по-бързи средни скорости и по-смислени маршрути. Трябва и единна система за таксуване, с която прекачването да е по-евтино. А в момента в събота тролеите се влачат изнервящо за да влязат в разписанието и ги надминавам с лекота с колелото, макар да няма движение. По-добре да са на по-рядко, но да се движат по-бързо - всеки вече има смартфон и може да си прецени кога да иде на спирката.
Мирослав
Разбира се, че живеещите там ще подкрепят дори да е 25/8, а не 24/7. А аз подкрепям идеята синята зона да е с еднакви цени за всички.
ТАТО (нерегистриран)
Вашата мила м...а крадлива, какво направихте за подобряване на градската инфраструктура та искате да увеличавате времето за платено паркиране.Публикувайте финансовите си отчети за миналата година да се види от всички колко пари сте взели и къде са похарчени.
Спри автомобила! (нерегистриран)
Целият град трябва да е платена зона, само това ще намали трафика на лични автомобили и ще отвори място за градски транспорт. Безплатно паркиране и бърз градски транспорт не може да има едновременно. Безплатното паркиране е един от основните стимули на трафика. А трафика на лични МПС блокира градския транспорт - справка вечерно време пред семинарията, бул. Яворов, бул. Евлоги Георгиев, бул. Данаил Николаев, бул. България, бул. Гоце Делчев., бул. Скобелев. Автобуси, тролей, трамвай са блокирани от лични МПС с по един човек вътре.
анти беге (нерегистриран)
Софиянци се оплакват, че автобусите препълнени и в пиковите часове можеш да пукнеш от задушаване, тия кретени щели още да "стимулират" да се ползва градския. И то не като пуснат още автобуси, ми като намалят времето, през което можеш да паркираш без да им цакаш кинти, особено в събота. Това сигурно е за компенсация от увеличената цена на билетчето.
Райчо (нерегистриран)
Моето мнение е, че колата не трябва да се счита за луксозна придобивка, а за нещо нормално за съвремемнен човек в големия град.Ако идеята е да не си караме колите - къде да ги паркираме, след като за толкова години не постоиха един подземен/надземен паркинг? По никакъв начин разширяването на зоните и часовете за паркиране не може да облекчи трафика. Да неби в досегашните зони това да се случи и въздуха да стана по-чист?
NG (нерегистриран)
Добре де, как по дяволите стимулират хората да патуват с градски транспорт, а не с коли? С вдигната цена на билетчетата от 1 на 1.60лв??? Че аз за едно билетче сипвам почти литър нафта на Марешки що да се блъскам в претъпкания градски траспорт, с който при това би ми стъпило и по-скъпо да отида на работа, където за щастие пък имам безплатно парко място???
анти беге (нерегистриран)
Аз нямам нищо против да не си ползвам колата за градско, освен примерно до супера като товаря много покупки, обаче да вися 20 минути под адския пек или при минусови температури, после да се натъпча на късмет и лакти с 300 зора в препълнен автобус с неотварящи се прозорци и невключен климатик, където да се возя половин-един час при липса на елементарни човешки условия, и да се мъча да си пробия път или да моля няколко човека да пуснат билетчето ми за перфориране или картата за чекиране, и накрая да трябва да изгазя няколко човека, че да успея да сляза, че и да си платя за "удоволствието" със суха пара - мерси, ама тия "стимули" да ползвам градския някакси не ме стимулират.
до наивника (нерегистриран)
То място ще отвори, ама градски транспорт пак няма да има.
хмм (нерегистриран)
Райочо, Райчо.. вземи се разходи из западна европа. Има много хора, които нямат личен автомобил или почти не го използват. Хората масово пътуват с градският транспорт или влак (уви тук нямаме така развит жп транспорт). Трафикът в големи европейски градове с население няколко пъти колкото София е в пъти по-малък отколкото тук. Из центъра има доста паркинги, редовно са празни. Частните паркинги също са празни.
Скъпи шофьори, (нерегистриран)
Кога ще разберете, че в цял свят колата е лукс и паркоместата се заплащат. Освен това навсякъде се плащат високи пътни данъни и при влизане в града се заплаща солидни пътни такси. Само българският селтак е с претенции без всякакво покритие. София не е родното ви селе, където сте паркирали по нивите.
JOTO (нерегистриран)
Може би така расъждават и главчовците от СО. Задаваш ли си елементарният въпрос, а именно: Като стимулерат ГТ нали все някъде ще трябва да си оставим колите през дена!? Така ли е? Тоест, ако целият град, според теб, е с платено паркиране, за да отида на работа ще трябва да плащам зона и да се возя на градски транспорт?????. Осем часа и половина, понякога и повече по 1 или 2 лв! Още повече че в синята зона не можеш да стоиш повече от 2 часа!? Разбираш ли безумието на тази идея? Предложенията за увеличаване на престоя в зоните си е чист рекет на СО. Защото театрите, концертите и други културни мероприятия започват в 19:00 часа. Това означава да пристигнеш например в 18:45 и да платиш 2лв за цял час . Дали този който е предложил това увеличение изобщо ходи на такива мероприятия? Пък от СО всички са снабдени със специални карти за паркиране/безплатно разбира се/ и не им пука за електората. Справка: Вежте паркинга окоро Храм паметника Александър Невски. На предното стъкло има карта за паркиране в синя зона. И това ако не е комунизъм! Така че не си прав, човече. Може би нямаш кола и за това така си настроен. Ако живееш на бул. Витоша, ще те разбера, но ако живееш в кв Витоша, например е вече друга "бира". Бъди здрав и не се изказвай без да мислиш.
Ей умник (нерегистриран)
а колко плащаш за подръжка, застраховки и данъци? Било му по-евтино с кола - дрън дрън.
JOTO (нерегистриран)
Може би така расъждават и главчовците от СО. Задаваш ли си елементарният въпрос, а именно: Като стимуларат хората да ползват ГТ, нали все някъде ще трябва да си оставим колите през деня!? Така ли е? Тоест, ако целият град, според теб, е с платено паркиране, за да отида на работа ще трябва да плащам зона и да се возя на градски транспорт?????. Осем часа и половина, понякога и повече по 1 или 2 лв! Още повече че в синята зона не можеш да стоиш повече от 2 часа!? Разбираш ли безумието на тази идея?Къде ще ми излезе края? Предложенията за увеличаване на престоя в зоните си е чист рекет на СО. Защото театрите, концертите и други културни мероприятия започват в 19:00 часа. Това означава да пристигнеш например в 18:45 и да платиш 2лв за цял час . Дали този който е предложил това увеличение изобщо ходи на такива мероприятия? Пък от СО всички са снабдени със специални карти за паркиране/безплатно разбира се/ и не им пука за електората. Справка: Вежте паркинга окоро Храм паметника Александър Невски. На предното стъкло има карта за паркиране в синя зона. И това ако не е комунизъм! Така че не си прав, човече. Може би нямаш кола и за това така си настроен. Ако живееш на бул. Витоша, ще те разбера, но ако живееш в кв Витоша, например е вече друга "бира". Бъди здрав и не се изказвай без да мислиш.
Имам кола, (нерегистриран)
но преди това съм помислил къде ще я държа. Понеже много свят съм обиколил и казвам какво съм видял и научил от цивилизованите държави. Там всеки е наясно, че това къде ще си държи колата е негов проблем. Пред дома си всеки има гараж или паркомясто, което е лична собствено или се заплаща. Всеки, който влиза си в града плаща солидна такса и ако иска да паркира някъде си плаща паркомясто. Така е и който не може да си го позволи просто не си купува кола. Не знам защо само у нас хората с коли смятат, че държавата е длъжна да им осигури парко места. Разберете хора няма такова нещо никъде по света. Хората плащат високи пътни данъци за да имат хубави пътища. Ние не искаме да плащаме нищо, но се сърдим че държавата не ни носи на ръце.
А колите не (нерегистриран)
замърсяват ли? Не, не ....изобщо!
Спри автомобила! (нерегистриран)
Имаш паркиране в определен район по адресна регистрация - годишно в момента е 100-150 лв, трябва да стане 400лв, за втора кола на същя адрес 1000лв, втора кола на същия собственик 1500лв. Извън това обаче навсякъде ще плащаш 2-4 лв/час.
NG (нерегистриран)
Това, което споменаваш си го плащаш така или иначе щом имаш кола, я ме светни как може да имаш кола и да не ги плащаш или с какво пътуването с "адския" транспорт ще помогне за не плащането им?
до "мислителя" (нерегистриран)
Айде без дървена философия. Какъвто и гений на мисленето къде да я държиш да си, ако искаш да идеш на някоя постановка в Държавния, дето почва в 19, и не искаш по нощите да се надяваш да хванеш последния автобус, еле ако ти излиза по-евтино от 4те билетчета, които трябва да купиш за теб и жена си, ако сменяш линия, си с кола в центъра. Да си видял паркинг на театъра? Не, щото е зает от паркинга на Финансовото и на МО, нали? А "солидната такса" си я плащам всеки месец - нарича се местни данъци. Така че айде без демагогия кой не бивало да си купува кола, ако има претенции къде да може да я паркира. Ако не искат да ползвам личен транспорт, да ми осигурят адекватен заместващ.
JOTO (нерегистриран)
Ти за София ли говориш или за Лондон. Къде живееш бе човек. Не казвам че това което си написал не е вярно, но огледай се около себе си.Това няма как да стане и след 50 години. Аз съм кореняк софиянец, жена ми също, но какво от това. Събориха ни къщата когато строихме комунизма, и ни навряха в панелки. Какви гаражи какви пет лева!? И така е от тогава. Презастрояване без мисъл, тесни улици, корупция от горе до долу, нищо не се прави за облекчаване на жителите, било то пешеходци, водачи, велосипедисти и т.н Само такси, данъци с други думи дране на кожи. Мужду нашите две сгради има паркинг, разбира се недостатъчен.Обърнахме се към съответната община с предложение, да изградят подземен паркинг под съществуващия надземен. Да ама НЕ! Не става! Няма пари!? А иначе според СО средствата саберани от глоби, такси, данъци, винетки и други стикери отивали за подобряване на пътната инфраструктура, за построяване на ПАРКИНГИ, и други такива богуугодни неща. А какво се получава!? Улици с дупки, някой дори могат да се нанесат на пътната карта на София, някакви незаконни паяци, стикери за годишно паркиране без определено място, служебни абонаменти на държавни учреждения, плетени с наши пари и т. да не изброявам. А париците отиват в джобовете на тези които ни обещават светло бъдеще преди избори. Та, за това започнах с въпроса 7За София ли говориш или за Лондон. Надявам се че си ме разбрал правилно.
Спри тъпанаря (нерегистриран)
Може, ако срещу парите си получавам гарантирано място за паркиране, а не глоба на общо основание за това, че съм си позволил да притежавам автомобил!
Никой не е (нерегистриран)
длъжен да ти осигурява нищо! Аз на театър ходя редовно и то без колата си. Постановките завършват около 10 часа. По това време има транспорт макар и на по редки интервали, в краен случай взимам такси.Но колкото и да ти обяснявам ти си си внушил, че си цар и всеки трябва да се съобразява претенциите ти. Ако искаш може и жилище да ти осигурят до театъра нещо да си почиваш след постановките.
Мирослав Умчев (нерегистриран)
И защо? Тези, които живеят там плащат първо по-висок имотен данък и такса смет, второ не може да се иска и от тях по 2 лева на час. Едно е ти да платиш няколко лева за да си свършиш някаква работа за час-два, а съвсем друго е някой да оставя всеки месец цялата си заплата, само защото има щастието да притежава кола там. А ако предлагаш еднакви цени по левче на ден, тогава в центъра ще се ходи само по покривите на колите.
Който иска (нерегистриран)
кола си плаща, много ясно - това е право на избор, но да ми обясняваш, че е по-евтино с кола е пълна глупост. Като сумираш ежедневните разходи, данъци, такси и ремонти и разделиш на 365 дена, айде ми кажи колко е по-евтино от това да си купуваш карта за градски транспорт.
НАЙ
Пуснаха епизод 5 от сериала със записите, този път и с гласа на Атанас Атанасов
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Внезапно почина главният редактор на "24 часа" Борислав Зюмбюлев
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Пуснаха епизод 5 от сериала със записите, този път и с гласа на Атанас Атанасов
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
Столтенберг в София: Живеем в по-опасен свят и НАТО трябва да реагира, но целта е мирът