Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв, заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.


Уважаеми читатели, очакваме ваши текстове със снимки и/или видео за интересни събития, на които сте станали свидетели, или на тема, която ви вълнува. Текстовете и снимките (видеото) пуснете във формата, която се отваря като кликнете "Изпрати новина" в горната лява част на dnes.dir.bg.