Държавата застава зад командированите тираджии

Българската страна ще настоява транспортните работници да не попадат в обхвата на общата европейска директива за командироване.

Обратно в новината

Коментари - Държавата застава зад командированите тираджии | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Григоров, или ще почнете да плащате като хората или ще си бачкате сами накрая. В Европа собствениците на малки фирми не карат като тука Г класи и Х6 и да се чудят как да не плащат осигуровки и заплати.

Остойности моля "като хората"

Тези приказки ги слушаме от 2007 година, а пък не се случва. Заплащането не шофьорите не е темата и проблема. Все пак, защо "моралните" западни фирми назначават шофьори на български, словашки, полски и т.н. договори?

НЕ може да кара 15 часа на ден. Законно.

Отново анонимната злоба на неудачника.

Ако се приемат предлаганите промени трябва да забравим за свободнито движение на хора, стоки и капитали, както и за свободния достъп до общия пазар. Както изискванията за ползване на хотел за седмичната почивка, така и законите за минимално почасово заплащане имат протекционистичен характер, но очевидно и това не е достатъчно. "Загрижени" за семействата на шофьорите, европейските закоодатели възнамеряват да наложат прибирането на шофьор "у дома" след всеки 3 седмици работа в Европа. Какво означава "у дома", за колко време? Аман от евроатлантически ценности! Заплашен е поминъка на 50-60000 работници и малките и средни фирми вероятно ще фалират, а на думи всички се грижат за тях.

Напълно невярно твърдение. Точно обратното - изравняват се условията. Само това е начинът в България заплатите да тръгнат нагоре. Ако питате българските собственици на транспортни фирми те не биха платили и половината от това, което се плаща в момента.

Стандартните приказки на човек, който не е платил заплата на един човек през живота си. За сметка на това всичко категорично му е ясно.