Тръмп ”пусна на вода” US самолетоносач от ново поколение
Президентът на САЩ Доналд Тръмп официално въведе във въоръжение единадесетия американски самолетоносач и първия от ново поколение с ядрено задвижване.
Обратно в новинатаКоментари - Тръмп ”пусна на вода” US самолетоносач от ново поколение | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Патриот (нерегистриран)
В отговор на пуснатия самолетоносач Пусин е наредил да пуснат трейлър на нова ракета летяща поне с 10х (а защо не и 20х) скоростта на звука!!Смешният плач на мурзилажа направо е в състояние да ме разплаче! Ама такава ракета имали руснаците ама бил лесна мишена?!?! Пълна кретения......
Уточнение (нерегистриран)
След още 870 милиона през 2020 това корабче вече ще заплува.
Хахаха (нерегистриран)
Корабчето отдавна плува умнико. А стадион Зенит Арена в Питер и след $1милиард не е готов.
OOO (нерегистриран)
на курск избухна революционно торпедо способно да се движи със скорост над ч00 км в час , което само може да потопи един самолетоносач ... а сега прочетете кога стана аварията с курск и коя дата сме сега и ще разберете за чии са нужни тези огромни бавноподвижни мишени :)
Тц (нерегистриран)
На Курск не е имало никакъв Шквал - който е известен още от 80те и така и не е приет на въоръжение заради отчайващо ниските далечина и точност. С твоите байки впечатлявай пенсиите в селското кръчме.
Ахм (нерегистриран)
Мисля че съм запознат, поне с публичната информация, чел съм и за Легенда и за Лиана. Някога СССР е имал амбиции за радарна спътникова система способна да дава целуказание - но цената просто ги е ужасила, защото вместо слънчеви панели за радарите са били нужни атомни реактори за захранване. Нямаше нужда от дългата лекция за Гранити и Вулкани защото и 2те ракети са отдавна остарели и физически и морално и не се прозвеждат. В момента тече превъоръжаване с Калибър (ПКР с далечина 220км) и Оникс (300-500км) - всичко пак опира до целеуказание. Малко попретупа възможностите на Aegis, (SM-3 Block IIВ ще са направо революционни) и директно мина на Фаланкс а забрави , RIM-116 и SeaRAM ;) Не знам как реши че пилотите отказвали да летят на F35 (това мирише на РТ 'журналистика'), който за вече 90 000 часа експлоатация няма и една сериозна авария. Як38 може и да е напълнил цяло гробище с летци, обаче и най-сложните F35B излитат и кацат като машини. Харпуните са стари, да и все пак 'дядото' F18 редовно излита с 2-3 такива, докато тестовете на палубен руски с ПКР (напр Брамос) така и сa си останали единични опасни приключения. И замяната на Харпун - LRASM e вече кажи речи готова. А за 'проумяването'- американците добре знаят че абсолютна невидимост няма, но не са и твърдели такава. Stealth означава ниска забележимост - т.е. метровите радари виждат нещо неясно (но целеуказание не могат), другите виждат едва когато е прекалено късно. Затова и китайци и руснаци вървят по същия път.
Бацалов (нерегистриран)
А Кузя пуши ли пуши... Гребците в трюма гребат ли гребат...
Саркастический (нерегистриран)
Соросоид такъв, Кузенка пуши нарочно, за да се маскира с димна завеса от соросоидните ракети. А руските гребци са по-мощен двигател и от най-мощният соросоиден такъв. Какво ти разбира на теб соросоидната кратуна!!! ПУТКИН ВЕЛИКИЙ мисли за всичко!!!
:)) (нерегистриран)
Хем си пишеш, хем си отговаряш. Толкова ли сте зле? Не гледай лятото през прозореца - напусни тролефермата.
УМНИКГЮРО (нерегистриран)
Всички сте много умни тук! А знаете ли нещо относно това? От колко започва взятката у нас? Не? Ще ви кажа. От долу е ограничена на 20%. От горе - е отворена ! Мерси за вниманието
аз (нерегистриран)
Самолетоносачите са прекрасни оръжия срещу малки и бедни държави от 2ра и 3та класа. Много искам да видия как обаче биха се справили с по сериозни военни сили. Уви, това няма да го видим защото няма да стане...ако можеха щяха отдавна да са го направили с техните 10 самолетоносача. Атакуват само малки и слаби държави дето се бият по чехли и калашници и пак не винаги печелят!
KGB (нерегистриран)
Аз пък знам една хубава българска приказка за лисицата и гроздето. Дето, като не могла да го стигне разправяла че е кисело. Та и с руско-съветските мекерета същата работа. Русия никога не е имала сериозен флот. Единствения път, когато сее опитала да с еправи на морска държава това е завършило с трагедиата при Цусима. Тогава е унищожен почти целия балтийски и тихоокеански флот. Русия никога не е могла да строи добри кораби - всъщност да не забравяме че Русия като такава е морска държава от 200 години. И това че първите управници на Русия са викинги постепенно е изгубило значение. Строенето на самолетоносач е сложна работа. Експлоатацията му - още по-сложна. И не е за мужици дето пият Бояришник.
11 (нерегистриран)
Е, друго си е да си поръчваш на французите и после да немаш пари да си го платиш... Или само да юркаш проектантите да ти правят 3д-картинки на собствен прототип, и да си оставаш само с картинките ...
На САШ никой не мой им ... (нерегистриран)
Тръмп пусна една вода на US самолетоносач от ново поколениее ... Е, чудо голямо ...
1970 (нерегистриран)
И Русия ще пуска 2030 година, ама ще пуска, ако има пари!!!
KGB (нерегистриран)
Какво ще пуска? Гълъби от гълъбарника на Кузя-та. Щото ако е за самолетоносач няма как да се случи.
Ами (нерегистриран)
Лапа човекът Pumpkin seeds oil capsules, има Benefits Prostate Health - що да не пусне една вода на US самолетоносач, па макар и от ново поколение? Тя и Мелани му е от "ново поколение", нали?
Църкайте хахах (нерегистриран)
един нещастен народ църка и спори за чуждите възможгности! Къде сте бе българчета нямате ни кораби ни самолети, нищо нямате гола вода сте! Изобщо с чужди работи правите сравнение та и си чешете езиците! Я се вижте какви сте голи олюви? Огледайте се по зле сте и след Ньой! сами се продадохте и дори си избирате ибрици да ви управлята щото самите вие сте ибрици. Тръгнали да се чешат с чужди работи!
1970 (нерегистриран)
А бе , колко сме зле не знам, ама не берем брезова кола за супа и шишарки!!! пък като вляза в магазина има всичко което искам. Има и на ниска цена, сиреч прави си сметка за качеството, има и качествено на нормална цена. Не ми се налага да чакам ред за да си купя автомобил или панелка, които се нуждаят от капитален ремонт, нищо че са съвсем нови!!!
Хехехе (нерегистриран)
Чакаме умна глава като тебе да ни обясни, хване за ръка и преведе през пустинята на соросоидизма към тучните и прекрасни сибирски полета..
1970 (нерегистриран)
Нов повод за ярост от страна на путинофилите!!! Хората, които мислят и работят имат кораби флот, а пияните руснаци имат димящия комин на въглища Кузнецов!!!
пияните руснаци (нерегистриран)
Ако сте забравили драги американофили, руснаците ядоха попората на домекрацията 24 години. Още я ядат, вярно те са си виновни особено с такъв боклук като Горбачов. Заради тях и ние ядем попарата 28 години вече. Проблема е че ния ставаме все по зле, а при тях има някакъв лъч на надежда! Сещайте се Борисов неможе да му стъпи на косъма на Путин! Хахха просто няма база за сравнение!
1970 (нерегистриран)
Попарата я ядохме от 09.09.1944 до падането на правителството на Виденов, след това Съсела и Ореха се опитаха да достигнат успехите на Виденов, но за щастие не успяха!!! В момента, в България, който умен, способен и работи има, който не само се оплаква!!! Пък щом ти харесва путинизма, живеем в свободна стана. Хващай си пътя и бъди щастлив в Путинистан!!!
Наистина (нерегистриран)
На такъв прекрасен и талантлив народ като руския само свободата и демокрацията му пречат..
Булава (нерегистриран)
Няколко модерни ракети от ново поколение ще изпратят на дъното всяка една от тези плаващи гробници !
Меркава (нерегистриран)
Ако излетят и Ако уцелят - щото точността не им е силата. А надеждността им е около 20%. От 10 опита - 2 успешни
цистерна пълна с керосин (нерегистриран)
Този самолетоносач е една подвижна цистерна пълна с керосин за самолетите и потенциален гроб за над 4500 човека екипаж!
фелдмаршал Федор фон Бок (нерегистриран)
...а враговете ни ще треперят от страх, заяви президентът....Путин от днес е на лечение, от вчера, от голямото треперене, е получил болки в краката!!Много си прост, Тръмп, то бива простотия, но чак толкова!?Малко по-скромно, краварче, военната мощ на една държава не се измерва само със самолетонасачи, те от ЦРУ вероятно подробно са те запознали треперещият ти враг с какви ракети може да унищожи прехвалените ти самолетоносачи, колко пъти може да унищожи Кравария с подводни лодки, балистични ракети и Стратегическа авиация, а сега вече и от Арктика!!Честито!!!
7/8 (нерегистриран)
КО стана бе путинофили....нали тръмпи беше ваш човек,вие го избрахте,че и шампанско лчхте а тук нашите селски подлоги за да не останат назад създадоха и "тръм общество" на дригарка шаранкова.......толкова сте жалки и тъпи,че дори тъпомера не ви лови но то и време не ви остана та.....поне се нахрачете,че то за вас друго не остана:))))
ОКУПАТОР И АГРЕСОР (нерегистриран)
Личи си кой е агресор и кой налага политиката си с натиск, заплахи и войни! Самолетоносачите са нападателно оръжие за нанасяне на първи удар и превръща флота от защитно средство в нападателно. Русия иска мирно съвместно съществуване и укрепва своята отбрана и не разработва нападателни оръжия. Доктрината й за война е отбранителна, а не е като на САЩ -нападателна. САЩ са агресор, завоеватели, които се нуждаят от огромна военна сила за да окупират непрестанно държави по цял свят и да избиват милиони в техните кървави войни. Русия е мирна държава, готова да даде отпор на всеки агресор.
фелдмаршал Федор фон Бок (нерегистриран)
Колега, напълно си прав и те подкрепям, но сега чакай краваро-еврогейските ибрици тук да се разпенят и пуснат жълто отзад за да доказват, колко Русия е агресор и колко са добри краварите, като шетат из всички морета, дори и Черно море, но рано или късно ще си го получат!!!
7/8 (нерегистриран)
:)))))))))тук ушанките се наричат "колега".....айде уточнете в кое управление сте "колегували" бе продажни псета!!!
Синхуа (нерегистриран)
Патока Доналд реши да "респектира" Северна Корея и прати дур до два самолетоносача. Дребничкият пич Ким им каза да се разкарат за да не ги попаряса с ядрената гьостерица. И те веднага се сетиха, че имат една много важна работа в Австралия :))) Та си побегнаха с пълна пара, дет се вика :)))
Джалулудин Хаккани (нерегистриран)
Самолетоносач за 13 милиарда, 100 хиляди тона желязо, а една шепа дрипави талибани, въоръжени с калашници ги правят луди в Афганистан. Смях :)))
Тутин (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Strikercho
Америка пращи от сила и мощ, а на Мужикистан вече дори в Индия им се подсмихват!:)))
Praw si (нерегистриран)
така са напращяли, че по живо тегло са по-мощни от целия китайски народ . Само им се чудя що не смеят дума да обелят за китайските строежи на изкуствени острови -"самолетоносачи" в Южно Китайско море ?! Срам ли ги е? Мощ ли не им достига ? Тя, великата американска сила и мощ където се е появила , навсякъде се е обосрала . То Куба ба ли не беше ? ( И ,то, много показателно : Заливът на Свинете !!! То къде другаде братята американци могат да нападнат !?) То после Виетнам ли не щеш , Никарагуа, Иран , Афганистан , .. А, иначе пращят от сила , мощ и смелост - изпратят самолети да ръсят бомби - както над София , Лайпциг , Белград , и Хирошима и Нагазаки ! Добре , че германецът Опенхаймер им сглоби атомните бомби , че иначе пак щяха да викат руснаците за да се справят с Япония ( както ги изчакаха до юни 1944 г сами да се справят с Германия , ама се разбързаха , "щото не се знаеше дали руснаците щяха да се спрат на Атлантическия океан .. или щяха да открият пак Америка ида си вземат Аляска обратно . .. Така че , товариш Чукча (Strikercho !) дай да не им ги мерим НИЕ пишките на големите , ами да се спретнем да си оправим нашата си Кочинка , като не си въртим дирниците ту към Тоя , ту към Оня , ами све да гледаме да са пред Нашия и широко да си отваряме очите за Собствения си интерес !!! Предателите и Подлизурковците - Никой Не Ги Обича !!!
Хе-хе (нерегистриран)
Ма така им се смеят, че се надпреварват пари да им дават :))) Contracts on $6,7Bln Concluded at MAKS-2017 Aviation Salon - Ministry
Кой на кого дава? (нерегистриран)
20 Суперджета с френски двигатели и 16 МС21 с американски, продадени /лизинговани на руски авиокомпании. А с военните как са сделките? Сухавици, Мигурели, сверхманеврени, безаналогови, а продажби 0.
Моля за внимание (нерегистриран)
Моля за внимание Цялата чета пишман русофили, плоскоглави атакисти и борци срещу глобализма и империализма. Стройте се че имам важно съобщение и новини за вас. Гракнали сте в хор Циркони та, Циркони - магическото руско оружие дето щяло с един удар да размаже лошите американци и да потопи омразните им авианосци. Ще ви разочаровам милички, НО НЯМА ТАКАВА РАКЕТА и още дълго време няма да има. Знам че е трудно да повярвате но и Земята не е плоска (какво да се прави). И причината не е само в пари и бюджети , а в човешкия фактор. Вие живете с наивни илюзии че днешните руснаци са някакви сурови сталинисти - военни полубогове и конструктори на ракети и самолети а истината е че в настоящия елит преобладават мамини синчета юристи и финансисти захапали на баницата мекото. Измрели и пенсионирани са всичките там Макеевци и Челомеевци, а 800 000 от най-кадърните способни и образовани руснаци са потърсили препитание на Запад. Затова и Цирконите ще са на същото дередже като Армати, Бумеранги, Полимент-Редути, Булави, ПАКФъчки и пр.бутафория. Не спира да мели само пропаганданта машина, а шайката Сечинци, Чайки, Усмановци, Милеровци и Ротенберги краде вече като за последно, а 'резервния' фонд свърши и държавната машина стърже на метал.
Внимаваме (нерегистриран)
Daily Mail: Китай и Русия се точат с евтини противокорабни ракети да правят от скъпите самолетоносачите на НАТО грамада скрап
Хехе (нерегистриран)
Дейли Мейл отдавна е влязъл в категорията жълта преса. Колкото до китайците - те самите строят самолетоносачи, а прословутата им балистична ракета Донгфенг ДФ21 досега е демонстрирала само попадение в нарисуван на земята 'самолетоносач', без да е сигурно дали не е бил нарисуван след попадението ;)
Грух (нерегистриран)
Така говориш, щот не си хапнал циркон лично.Иначе как е в краварското посолство, страшна жега, а ?
Признавам си (нерегистриран)
не съм хапвал циркони. Ако ти си - можеш да споделиш как е. Сигурно ги гълташ и пренасяш през границата (скъпоценни камъни са все пак). След това сам ли си ровиш в акото?
Ало , всезнайкото (нерегистриран)
обясни пак така , по наУчному ! как една доста едричка , плаваща мишена ще избегне удар от крилата ракета , или от разработените вече свръхскоростни ракети с 5+ пъти скоростта на звука ?? Щеше да е много хубаво да е така както всички плямпате тук в сайта , ама няма как да е вярно . Още през ВСВ се видя, че великия английски флот за нищо не става , и че много по-голяма , и успешна роля играят ВВС ! Да ви припомня Пърл Харбър !?! И американците много добре го осъзнават това. Не случайно имат над 3 пъти повече ВВС самолети и хеликоптери от Русия . Все пак , нали искат да са първа световна сила . А, играчките по вода са само за мирно време - за да си играят на световен жандарм и да плашат слабите страни. При световен конфликт така бързо и още в началото ще се отправят към дъното, че Пърл Харбър ще им се стори детска игра. Ако наистина четете "reliable sources" , то знаете , че САЩ превъзхождат Русия , и св. други страни по Всички военни показатели - т.е. видове военна техника . Само по едно са "малко по-назад" от руснаците - по ядрен арсенал и ракети носители . Е, ама това точно , май им е напълно достатъчно да внимават как и къде разговарят с Путин . Така че 100.000 тона желязо можеш да си го разхождаш по всички океани , но не по всички морета !!! , и да пъчиш мутрафонски "железни" мускули на морските пехотинци , ама в Персийския залив, пред Замбия и Занзибар . Но , за всеки случай, малко по-далечко от Северна Корея , щото не се знае Тия пък колко са тънко-обидни !? Ха да ви е честита новата играчка на американските стоманолеяри !
'Всезнайкото' (нерегистриран)
Първо ти се замисли откъде ще дойде тая чудо ракета (дори да допуснем невъзможното - че ще я направят). Проблемът виждаш ли е целеузанието. Самолетоносачът е голяма, но и бързоподвижна цел (30 възела) и следенето му изключително трудно дори и с развита спътникова система - (каквато руснаците нямат). В открито море пряката видимост е около 25 км, т.е. радарите на надводните кораби са горе долу до там, а самолетоносачът има дълга ръка от авиацията си включваща и самолети радари с огромен обсег. Под водата го пазят собствени подводници-ловци: Щатите имат 16 такива, руснаците? Една. И малко рано си спрял да четеш военната история на Пасифика - освен за Пърл Харбър виж попрочети и за Мидуей, Корал Сий и Филипините ;)
.. (нерегистриран)
и срещу БРИТАНСКИЯ (не Английския) флот въобще какво злословиш? Разкатаха мощния италиански флот в Малта. Потопиха Бисмарк, после Тирпиц; Дюнкърк епичната евакуация (ей -има за това филм сега по кината). Потопиха заедно с американците 3/4 от немските подводници, помагаха на Сталин с конвоите през Северно море. Най-важното е че точно Ройъл Нейви отказа Хитлер от инвазия на британските острови.
Капитан Серебряков (нерегистриран)
И водородни бомби ли няма Русия, а! И атомни - по 100, по 1000 пъти по-мощни от тези, с които американците изгориха 300 000 души в Япония , ли нямат! Ава, земи са Отрепи!
Ава Гарднър (нерегистриран)
Господине, липсва ви класа.
Ясновизец (нерегистриран)
Това което не успеят да направят руснаците,американците сами ще се довършат !То не остана много още 4 години!!!Остава само да изчакаме да видим как ще се случат нещата!!!
фелдмаршал Федор фон Бок (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Vladimir Borisov
Дали ще пушляви като Кузя?
Минет Кенефоглу (нерегистриран)
Не знам, може?..
Пламенна реч (нерегистриран)
"Американската стомана и американските ръце произведоха послание от 100 000 тона към света: американското могъщество не знае граници" Но все пак трябва да се съобразяват с някой граници за да не се окаже посланието на дъното, а могъществото да се превърне в позор.
и (нерегистриран)
Путкин няма самолетоносач а димяща потъваща гемия
бай Иван (нерегистриран)
Не е никакъв проблем, тая огромна цел да бъде поразена с една единствена ракета и да се озове на дъното. За Русия,това не е никакъв проблем, а Северна Корея сега работи по въпроса. Тъй че, това нещо става да се изпълняват с него жандармски функции и да се напляска някой непослушен, но за военни действия срещу страна като Русия не върши работа. На самолетоносачите и съпровождащите ги кораби са им намерили цаката много отдавна. Русия разполага и с ракетни крайцери и с подводници тип"Ясен", които могат без проблем да се справят с всеки самолетоносач/Виж данните от класацията на Пентагона за най-опасните руски оръжия,под 3/. За подводниците "Борей" въоръжени с ракети "Булава",не говорим! Там играта вече загрубява!
Vladimir Borisov
Баф мааму! Много пламенна реч в прослава Путлеру.:))))
Уточнение (нерегистриран)
Не 'подводници тип Ясен', а подводниЦА - една на брой. Казва се Северодвинск и е строена в продължеие на 25 години, т.е. мааалко е взела да поостарява.
7/8 (нерегистриран)
Българските подлоги на ушанките вече са все "бай" и това е хубавото,че след бай идва оная красавица с косата да ви прибере байовото но ви продължавате да ръсите простотиите си от миналия век:))))))
Грух (нерегистриран)
Вие сте свит комплексар в живота, познах, нали ?
gost (нерегистриран)
някои second-hand самолетоносач с 1-2 F117 A няма ли г-н Тръмп в излишък? може да го пуснем да плува в черно море....
pak-gost (нерегистриран)
а....и една подводница...
мистър Бийн (нерегистриран)
Това "високо технологично" чудо ще влезе в употреба ВЕРОЯТНО след 2020год!?!?!? А Русия вече пусна в СЕРИИНО производство хиперзвуковите ракети "Ципкон"!!!!Не Ви ли се струва че този самолетоносач доста е закъснял във времето на съвременните бойни действия???? Те са скоротечни и унищожителни!!!!Намирисва ми за ситуацията с "Доналд Кук" и прихвалената му система "Иджист"!!!!
Ъхъ (нерегистриран)
Пуснала е серийно баба ти. Ремонтът на Адмирал Нахимов ще приключи през 2020-2021, и ще носи само Калибри и Оникси.
и (нерегистриран)
Путката ти Ленина е пуснал серийно Путкин!
Филма с невидимия самолет (нерегистриран)
сме го гледали вече! Докато през 1999 година сръбското ПВО не го свали. Така е и днес,даве по зле,защото този 400-тин тонен ковчег е безмисленно произведен. Руската ракета Циркон го превръща ш пклаващ ковчег! Напразно похарчени милиарди долари на Американския данъкоплатец.Ракетете Циркон струва на Русия САМО 2 милиона долара!!! Нито едно съвременно ПРО не може да я засече,защото се движи със 8-пъти скоростта на звука....такива ми ти работи....
ОК (нерегистриран)
Самолетоносачът го виждаш нали? А тия 'Циркони' ? Освен може би по сватбите в индийските сериали :)))
бай Кольо (нерегистриран)
Филмите с нямащото аналог секретно руско свръх оръжие също ги гледаме най-редовно. Накрая се оказва или копие на западни системи, или кьорфишек. Примери бол - Т-50, Армата, Ангара и т.н. Циркон засега го има само като модел по изложби и най-много прототипен правопоточен въздушно-реактивен двигател позволяващ достигане на висока скорост.
у (нерегистриран)
технологията Стелт от 1999 няма нищо общо със сегашнитеСтелт технологии освен идеята!Що някой не прихване F-22 или F-35 бе червен педерас!?
щото (нерегистриран)
щото още не могата да ги подкарат да летят както трябва!!!!
X (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Уф! (нерегистриран)
Само не ми казвайте, че самолетоносачите са отбранително оръжие!
Ахм (нерегистриран)
Нито повече нито по-малко от Искандерите.
Мдааа... (нерегистриран)
Поредната опора на Американската демокрация!
Кой к'вот има... (нерегистриран)
Руснаците пък пуснаха нова ракета Х-35УЭ и казват, че с една само ракета ще швартоват новия самолетоносач към дъното на океана.
Хахаха (нерегистриран)
Ти не слушай Кисельов какви ги дрънка, а погледни доктрината на СССР за борба срещу АУГ. За обезвреждането (не потопяне!) на един самолетоносач са били предвидени 2 полка Ту22 с ракети Х22 и разчетни загуби от 80%. Навремето СССР е имал авиация и флот, а не само гола пропаганда.,
ш (нерегистриран)
Путката ти Ленина е пуснал Путкин!
на всички мислещи (нерегистриран)
е ясно,че сблъсък м/у 2 големи сили няма да има!По простата причина - няма резервна планета за живеене!Само се смея на скъпата пропаганда и блеенето на овцете /масите/ по цял свят!10 млрд.$ си е скъп и дълго /8год./ подготвян спектакъл :Д да са живи и здрави китайците да бачкат за жълти стотинки.
(нерегистриран)
Ама и те вече се усетиха и не искат да бачкат за стотинки.
123456 (нерегистриран)
Аууу това тоя ли самолетоносач е дто от него не могат да излитат самолети щото не му е разчетен правилно катапулта. Взето било решение да качват самолетите с кран, да ги возят насам натам като мечка на панаир и после пак с кран да ги свалят.
Nikolai Vasilev
тука все отворковци заслепени от кравешката некъдърност да живеат в воина ане в мир !!!!!!!!господа пубертети има си неща за които ви се наи малката прашинка за да сте толкова напористи относно кои е по велик !!!!!!!!!1така че четете история тази която не е писана в 2000 г
>>> (нерегистриран)
И тоя е удобна морска цел. на руснаците им трябват само 20-тина ракети циркон и със самолетоносачите приключваме. Те ги имат. Доста повече от 20.
Калъчев (нерегистриран)
Чудя се на Дони, кои са враговете на САЩ, кой се е осмелил да ги напада?! Що за пърчене, що за хвалби и изхвърляне!?
Кой ли? (нерегистриран)
А бе чини ми се, че Ташунка Витко, Татанка-йотанка, Ташунко Сапа и други пичове са им дигнали мерника и ще размахат томахавката...
брех (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
брех (нерегистриран)
Хайде клъцни и този коментар аз отивам да пиша на друго место ха ха !Ма като гледам май сам ще си пишеш и отговаряш "успех" ти желая ха ха ха !!!
Циркон (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
брех (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Биг Дик (нерегистриран)
Не разбрахте ли ватници малоумни,че ония са курвари всеки държи по дузина руски проститутки които за един боярищник правят свирки до припадък.
(нерегистриран)
Наебания замо за свирки мисли ама няма
Грух (нерегистриран)
Биг дик, вие сте комплексар поради малък дик.
niki_nikolov116@abv.bg
Руската простотия няма край и сега виждайки ,че дишат изпаренията на Американците се чудат какви глупости да пишат. Руски анализатори казват ,че са много далече от военните технически способности и мощ от САЩ , а какво става като се добавят и оставалите западни страни,тогава русия е едно военно джудже.За това русия не смее да води война а само се дърви.
1234 (нерегистриран)
И в Сирия викаш ня водят война? Ама черното е бяло когато си кьорав
Щерев (нерегистриран)
Ама дедо Дончо кандиса, че Асад не може да бъде свален. И Северна Корея изплаши, и гаргите също. Бре па страшен чикибоец
Nikolai Vasilev
кравите самолетоносачи а руските подводници е кои е по умен този с корито което е видно от космоса или този дето се крие в дъбините и чака да удари така че от коритото нема да остане и помен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niki_nikolov116@abv.bg
Куко руко палома оди си у дома.
Nikolai Vasilev
никцсън тиси едно пъпчиво лаино незнаещо за какво си родено !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1когато два си мерят криваците то ти си наи малкият които имаш право наглас от делвата в която седиш!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ъмм (нерегистриран)
Щатските подводници са не само повече, но и по-модерни.
Nikolai Vasilev
драсти да ама не !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!тогава защо се боят говедата защо ???има туба и намери малоумнико кои е наоравил подводница с скорост 80 км под водата ???намери е неса твоите крави от небраска!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
(нерегистриран)
И по-потопяеми. И като ги потопиш, правят по-малко замърсяване на околната среда. Еко са откъдето и да ги погледнеш. Друго си е технологията
Бай Курти (нерегистриран)
Дискусията дотук показва защо сме на това дередже:едните американофили,другите-русофили...А българофили няма!Що се ежите с чуждите оръжия,чуждопоклонници!!!Дайте да си гледаме в нашето кан че и да работим по обновяването на нашата армия.Щото отдавна на една Сърбия и дишаме прахта...Умирате да се кланяте на чужди богове,ей...
Реалист (нерегистриран)
По-старите не посмяха да ги пратят към Ким, а тази скъпа играчка въобще и не биха си и помислили.
ИЗКАРВАЙТЕ ВЕДНАГА КУЗНЕЦОВ! (нерегистриран)
Легендарният руски самолетоносач веднага трябва да се насочи към базата в Норфолк.Няма нужда да открива огън - щом видят димящото корито американските моряци ще изпопадат върху палубата от смях.А еколозите от Гринпийс ще получат сърдечна криза.
Мичман Пияндуров,главен огняр (нерегистриран)
Така е,трябва незабавно да атакуваме гадните кравари,но не съм сигурен дали ще ни стигнат въглищата да доплаваме до САЩ.В едно нещо обаче съм напълно сигурен - свършат ли запасите от водка ще избягав със спасителната лодка!
хм (нерегистриран)
дайте , моля, поне една снимка на тая гемия - не мога да си представя 100 000 тона стомана на едно място !
Тц (нерегистриран)
Гемия е Кузя, а това е уникален боен кораб и най-големия в Света. 3 пъти по-мощен от Нимиц - реакторите му дават 300 Мегавата.
хм (нерегистриран)
Майтап си правех , бе човече! Ти лапна одма! Точно 3 пъти ли е по-мощен или приблизително казваш?
ОБЯСНЯВАМ,глупав хм: (нерегистриран)
От Кузнецов са се опитали да снимат,но фотографът е припаднал,въпреки че е бил с противогаз.
(нерегистриран)
То нема за снимане. Поредното плаващо тенеке кандидат за ракета.
А руския (нерегистриран)
самольотоносач-пушилник стои на стоянка на пирса и чака да изкопаят достатъчно донбаски въглища за да направи пак един едномесечен преход през Средиземно море.
Грухчо (нерегистриран)
Ново поколение самолетоносач ама не може да пуши като кузнеца. А кузнец димит потому что он сделан в понедельник.
(нерегистриран)
Я как го чаткаш руския. Личи си кой е бил при тях да прави свирки. С какви оценки завърши? отличен 5?
(нерегистриран)
Ама от него могат да излитат самолети. А от тоя - не. Малка разлика
злобар (нерегистриран)
Поредната огромна мишена за новите ракети на Русия "Циркон"!!!!
dfghj (нерегистриран)
грух -мрасна измет предателска
Грух (нерегистриран)
Квичиш, щот съм прав !
Mалее,а Путьо къде е с *кузнеца* (нерегистриран)
100 г. няма да стигнат на русия да стигне военната моЩ на САЩ, при положение,че те им помагат и ги чакатда ги стигнат!Разтоянието е колкото ръждивя и димящ Кузецов и лазера на САЩ,който може за миг да го превърне в парще стопен метал,неусетно и без шум!
Българин (нерегистриран)
Много ли си щастлив, помияр!?От това заплатата ли ти се вдигна!?Глупак, гледай нас, тъпанар, не се радвай за краварите, те, както и руснаците, 5 пари не дават за нас!!Прост цървул!!!
(нерегистриран)
Той ги чака с ракетите Циркон. И се смее под мустак на тоя клоун дедо Дончо. 100 години няма да им стигнат на краварите да произвеждат плаващи дънери и да ги пращат срещу ракетите на Русия
Грух (нерегистриран)
Нежни, но злобни соросоидни еврогейченцета.Плетете си плетивото и не се занимавайте с мъжки неща.
W (нерегистриран)
Hа бг трябва по старичек самолетоносач в черно море да ни пази от руската смрад.
asd (нерегистриран)
Kаквото и да напишете за самолетоносача това е нова модерна технология ,до която русия няма достъп следващото столетие.
Грух (нерегистриран)
Не пиша за коритото, а за теб - чети по-долу.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус