”Литекс Моторс” официално поиска фалит

“Литекс Моторс“ е подал документи за обявяване в несъстоятелност, показва справка в Търговския регистър.

Обратно в новината

Коментари - ”Литекс Моторс” официално поиска фалит | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Никога няма да си купя автомобил произведен от тази тъпа мутра дори да е на половин цена.

Nqkoj si

Жалко... в България отново няма да се правят автомобили...

тааамън се наточих да си зема едно китайско джипе, и те ти на? Греда! Шо така, веееей?

Ще фалира, как няма да фалира, ЦСКА е много скъпа марка!

Не може да правиш автомобили сериино производство без надежен екип от специалисти , в случая с литекс това се очакваше от самото начало. Не може да правиш автомобили с 20 годишни лапетии които могат само да пилят гуми и завиват болтове и гайки , нужни са специалисти - инженери които да движат нещата. Но типично по нашенски да правим икономии наемаме всекакъв персонал само и само да работи на минимална - резултатът е налице.

автомобилострoенето днес се развива със бесни темпове,които изостава от конкуренцията -фалира!

Тоя Гриша и той голяма работа като го слушаш по телевизията разпъва едни големи лафове, едни масали ,пък то кво стана .... То на вересийка и чичо Гошо знае . Големи бизнесмени, голяма работа само далаверите гледат къде са....

Веднъж го слушах и се отвратих. Държи се точно като пловдивския Георги Гергов - селско - просташки, полумутренски. Ще речеш, че са ги правили по един калъп. Как стана така бе, братя българи, че назначените ни бизнесмени до каквото се докоснаха го съсипаха? Виж да не плащат данъци са първенци. Да не плащат заплати - също. Да крадат ДДС (това пък е най - отвратителния им грях - от готовите събрани от нас пари да взимат) и там са първи.

Мноо знаете, ама не сте вътре в нещата. Баш мутрите прецакаха банката гарант БТК, а вии си лайте на едро- нема да ви заболи мурки дебилски

Твърде неправилна посока на коментарите. Колите, Гришата, дрън - дрън. Истината е, че оттук китайците правеха сметка да продават в Европа. Възниква въпроса - защо не успяха? Отговорът е лесен, но само едно ще ви напиша. И Обувки да бяха опитали да продадат на евпопейците - нямаше да успеят. Западът не пуска нищо на пазарите си, а търси нови пазари.

Само дето китайците въобще си нямат представа за грандиозните ти планове :) Те просто си продаваха едни техни боклуци на едни нашенски тарикати, които пък се правеха, че нещо си били уж сглобявали, после едно дедесенце таковата и те така... Ха-ха-ха

дордият евроееец,съвсем не е европеец и мисли другите за глупаци като него!то и световно известният и наи голям автопроизводител дженерал моторс също беше във фалит,защото автомодилите които произвеждаше не бяха качествени спрямо другите конкурентни автомобилопроизводители!една стока ,която не може да се продава фалира и това е естествено!вие например бихте ли карали волга,жигули,или москвич?

Колата за нормалните хора е само средство с което да се предвижиш- да бих карал от изброените марки, а и подръжката им би била по- евтина. За тези които искат да се правят на баровци никога нищо не е достатъчно добро- друго си е да кажеш, че с Мердес си си докарал доматите и картофите от село.

Тази новина няма как да е добра, особено за хората, които са работили там и които сега ще останат на улицата...

Винаги съм се чудел на нашите Мутри. Абе като не разбираш нищо от истински бизнес , наеми си хора които разбират и ще те направят още по богат.

Поредната далавера на джуджето от Микре. Същата като захарните му заводи и бензиностанциите. Но пък държавата изобщо не се интересува какво се случва и данъчните са му приятели. Предполагам същото чака и ФК ЛИЦКА, само дето да не се окаже че терените в Борисовата градина са станали частни междувременно

То пък на леЦки като че някой разбра кога базата им си я "приватизираха"

"Great Wall" произвежда повече от "Renault", "Pegeuot"и"Citroen" взети заедно бе! На кой му пука за някакъв "Гараж" от Байхуйньовица?!

Какво пък е общото м/у Renault и PSA??? Иначе продължавайки логиката ти за изреждане на твърдения - Tata произвеждат повече от Fiat.

Как се надяваше Гришата на изборите... Ама не стана...

Защо да фалират? Колите от Баховица са по-хубави почти от чуждите, защо пък пирамидата "Василев" да ги изяде?!

Вие да не сте китаец? А относно пирамидата - това е една част от нея и да, Василев е съавтор. Доста пари източиха от бюджета чрез тази илюзия, но БГ народ обича да го забавляват скъпо.

Да не вземе да се гътне и мутанта Литекс-Чавдар Етрополе, пуснат да мърси футбола под името цска София, че тогава ще настане ужас за горките фенове. Те и без това се ошашавиха, кой точно е техния отбор. ,

Ганьо...Гриша де, Ганчев-бизнесмян....Е те такива искаше да брани другарката Курнелия..Пари от бюджета да им дава...На такива цървули...

Имайте в предвид, че западните производители се радват на държавна подкрепа - кога пазари ще им осигурят, кога поръчки, кога някой и друг заем ще им дадат ... Тук трябваше, примерно сега МВР като сменя колите, да добавят и клауза - да са произведени в България. Те са взели нови КИЯ - ще подкрепяме корейската икономика.

Пишеш наизуст. Точно МВР обзаведоха с Ховър Х5, още през 2012 г.! После горското. Ако запишат в наредба или закон, да се обзавеждат с български и после фалира завода, какво става - остават без коли ли?

Не става въпрос, по закон колите да са от България, а в тържната документация да има примерно следното - за произведени в България автомобили + 20 точки.

Пак като не са ги обзавели с Ужаски, като едно време.

Te МВР навремето и роувъри купиха, така че подпомагат с каквото могат ама ...

Зарежи държавната подкрепа, тук умишлено държавата фалира завода - много държавни институции взеха на лизинг Грейт Уол-и, но не плащаха и докараха завода до фалит - причината е ясна - някой искаше да сложи ръка там. Според мен това беше причината ББ да скочи на ГГ преди няколко години - искаше да прибере активи от пореден бизнес...

Държавата да купува на лизинг????? Дори и да сме свидетели на този феномен в такъв случай колите не са на държавата, а на литекс и при неплатено вноски си ги прибират.

При продажба на лизинг продавачът си получава всичко от лизинговата компания, а купувачът плаща на нея.

Лизингът се отчислява към лизинговата компания, а не към завода-производител. Ако някой спре да плаща вноските автомобилите се връщат на лизингодателя и той им търси нова реализация. Такъв процес в България не се е наблюдавал. Поради горните два довода тезата ти е несъстоятелна.

Те па едни активи ( хале в някакво село, защото съдържанието на халето си е на китайците ), то па един бизнес - автоиндустрия на ишлеме, то па един пазар - 436 автомобила за 2016 година. Сигурно който и да е магазин на Била или Кауфланд прави по-голям оборот.

Как са длъжници, пък имали вземания. Длъжникът има задължение-този , който има да взема са вземания:)

Аз ти давам 1000 лева, а от Пешо вземам 2000. Имам вземане от теб 1000 лева, защото не знаеш как съм се рабрал с Пешо... Затопляш?

Бай Ганьо бизнесмен. Това трябва да е нова глава в ганьоисторията. Последните тридесетина години могат да дадат невероятни сюжети. Как е възможно да имитираш бизнес цял живот. Да бъдеш финансиво подкрепян във всеки бизнес провал който започнеш и как накрая загубите са за .... банката.Тоест на гърба на хората. Да си адски успешен бизнесмен, а да не можеш да покажеш и една бурмичка от предприемачеството си. Уникално.

освен, ако всички не са невинни, задължително китайците ще са виновни. и така си е. никой не им е крив, че изпростяват до там, да вярват на цгани...

Голям бизнесмен бил. Как ли пък не! Днес има хубави новини - простака Слави свален от екран, Гришата с бизнес шамар, беше изнудвал реалити предавания да купуват негови автомобили, напълни министерствата с китайски боклуци и като спря далаверата, фалира.

Гришата поне опита , ама доказа , че от мутра бизнесмен не става . Под негово ръководство и "Петрол" е тръгнал натам. Важното е да цапардосва кредитите за нещо друго .

Да правиш реален бизнес не е като да ти подарят държавни активи и да ги управляваш по пътя към Надин. Ей това изреченийце им се губи на Гавчеви, Баневи, Черепови и сие получатели на куфарчета.

Неприятна новина! Ама Гришата сам си е виновен - къде се хвана с тая куца марка. Я почни Гоуфове да сглобяваш - нема да може да насмогнеш... Дано и тва да стане некой ден!

То пък от Фолксваген само за Гришата питат. Кога ще благоволи да работи с тях

Значи спуска сЪ китайскатЪ стенЪ у българско!

и сега тия които се набутаха с тези китайски дранголници ще пият по една студена вода

Напълниха страната с китайски боклуци! Че и на LPG!

Не им върви на хората от Северозападна България! Заводът така или иначе е построен и хората са обучени! Дано покрай кризата в Турция някой от големите автомобилостроители да погледне към нас и да измести производството си!

Не е тъжно точно за тия. Много слаба търговска и сервизна база. Сърбах им попарата. Мерси. За потребителя е радостна вест!

Какъв завод баце Няколки празни халета с 20 гайковерта

Тоя завод никога не е работел. Лепяха етикети на коли от сандъци идващи от Китай. Една голяма далаверка беше това