Дешифрираха човешки геном отпреди 4500 г.

Учени дешифрираха най-древния човешки геном от Африка, който датира отпреди 4500 години, сочат резултатите от изследване, предаде БТА.

Коментари - Дешифрираха човешки геном отпреди 4500 г. | Днес.dir.bg

Jас овоj геном кога отдавна го дешифрирав со Шиферот на Леонардо, па си го даржа во таjна за да нема спекулации.

Не разбирам как един индивид може да се счита представителен за цялото население. Един китаец в Бг не е представителен за населението на България.

А, защо се покри в пространсвото изследването на българския генотип? Как се разби на пух и прах теорията, че сме били по-малко от славяните тук... И че говорим славянски... 60% от генома ни е български! 30, славянски 7 траки, другото са примеси... Тук е имало българи преди Аспарух. България е била от град Казан, до Стара планина, покрай Черно море. Великите сили скриха истинската ни история

Не е покрито. В Human Genetics е. Изобщо оказва се че балканите и българия, въпреки пъстрата история, езици и религии е доста скучна област за генетиката. Различията в гените много точно съответстват на географските разстояния мерени във време за пътуване между две селища. С други думи всеки се е месил със всеки. Относно дали сме славяни: сместта на гените точно съответства на численността на племената, които изначално са населявали територията на България с лек примес на урго-фински гени. Изобщо нищо интересно. А може би всъщност е интересно, защото това показва една доста голяма търпимост и толеранс между общностите.

Стига с тези смешни теории, че човечеството се е зародило в Африка. Хора е имало навсякъде по земното кълбо от незнайно колко древни времена и винаги е имало бели, жълти, черни. Някой иска да повдига самочувствието на африканците, че всичко тръгва от тях. Не знам как нормалните учени се съгласяват с тази смехотворна теория и си мълчат. Или просто не им дават гласност и се толерират подобни глупости като тази тук. Освен това какви са тези само 4500 години? Какъв древен геном? Това списание ако е научно, аз съм Мая Плисецкая.

ТОВА СА ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА. ПО НАШИТЕ ЗЕМИ ОЩЕ ПРЕДИ 10 000 ГОДИНИ ДОКАЗАНО Е СЪЩЕСТВУВАЛА НАША БЪЛГАРСКА ЕВРОПЕИДНА ЦИВИЛИЗАЦИЯ, КОЯТО ПО- КЪСНО ИЗКУСТВЕНО Е НАРЕЧЕНА ТРАКИЙСКА, ЗА ПОДДЪРЖАНЕ НА ИСТОРИЧЕСКИ ЛЪЖИ. НИЕ БЪЛГАРИТЕ СМЕ ОТ НАЙ- ДРЕВНИТЕ НАРОДИ ОСНОВАТЕЛИ НА ПО- КЪСНИ НАРОДИ В АЗИЯ И ЦЯЛА ЕВРОПА И КОСВЕНО В АМЕРИКИТЕ.

ves

забрави македония

Преди около 5- 6 хиляди години е бил така наречения потоп т. е .потъването на Атлантида, та е нормално това преселение. Нали евреите са живели отначало в сегашната пустиня Сахара. Един жокер. Защо летоброенето им е 5 хиляди и нам си коя година. След това са се преместили в "обетованата земя". Как са им я "обетовали" т.е. защитили. Още един жокер. Защо "Мъртво море" е мъртво и прилича на грамадна локва. Защото може да се направи по един единствен начин. С ядрен взрив. Затова и по Нил е открита необичайна радиация. А сега оставям на вас да откриете защо братята американци по точно елита им гонят или освобождават за себе си Африканския континент.

обаче рекламата е за пещера ВЕНЕЦА ,КОЯТО Е ПРИВАТИЗИРА НА , А КОЗАРНИКА -ОБЕКТ НА ФРЕНСКО- БЪЛГАРСКИ ПРОУЧВА НИЯ ЩЕ Я ЗАТРИЯТ КАКТО ЗАТРИХА СТАРОСЕЛ .... ИСТИНСКИТЕ ДА СЕ ЛИКВИДИРАТ ДА ЖИВЕЕ ЦАРИ МАЛИ ГРАД!

Преди 4500 години вече са строяли Великите пирамиди и е имало огромни човешки цивилизации и ПИСМЕНА история. Нещо тотално сте омешали годините при превода от чуждата статия.

jingiby

Ако прочетете статията в оригинал на английски ще разбарете, че се касае за обратна миграция отпреди 4-5 хил. години на бели хора в Африка, кято е повлияла и гените на хора дори в Южна и Ценрална Африка, за които досега се е смятало, че нямат гени на бялата раса...

Ало Дир-а, да не сте в отпуска бе???!!! Кой е на клавиатурата? Егати глупостите

Асъм, бате! Дай 5 лева да видиш тука една п..ка, че требва да раним чавето.

Интересно от научна гледна точка е ка определят възрастта на пробите като досега не е известен на наукат асигурен метод за изотопно датиране. Принципният проблем е че не не може да се знае от пртедварителната концентрация и съотношение на изотопирте в приобата ио как са им влияели физичните фактори през реалният период на съществуване на пробата. Или с други думи от коя дата е започнал броенето. Всичко по отношение на далечното минало е в сферата на фантазите. То не може да бъде реконстрирано без изторически документи, но антазьорите наредени на хранилка са доста.

"Учени дешифрираха най-древния човешки геном от Африка, който датира отпреди 4500 години, " във водата на марс? в солената вода?

Абе, никой ли не забелязва, че редакторите са объркали нулите? Преселението от Африка в Европа е станало преди между 30 000 и 70 000 години, а не преди 3 000! Преди 4500 години Египетската цивилизация е била в разцвете си. Какви древни преселения ги гони? А за "МИГРАНТИТЕ" да не говорим!

Споко, хората просто вярват на Библията, че светът е създаден за 7 дни преди 6-7000 години... :)

стига бе! и днес хората вярват на икономедията на евреите, а не на Бога! хахахаааа

Става дума за преселването на европейци обратно в Африка. Африка в по онова време не е била земледелска и се предполага че това преселване е донесло селското стопанство.

"Дешифрираха човешки геном отпреди ч500 г.". оказал се на безмозъчните еничари, които трият по форумите от икономедия - платените списувачи на злото.

Наглоста на враговете на Европа няма край!!!

Оооо, престижния университет в Кеймбридж. Тези с другите светила на науката от Оксфорд, които в документален (!!!) филм нагледно показваха на карта със стрелкички, че Кирил и Методий са пренесли кирилицата от Великоморавия в Русия. Голям праз, че кирилицата не е съществувала когато са живели и двамата. По всяка вероятност никога не са и стъпвали в Киев. Важното е, че това са истински мъдреци, които сега ни говорят нови небивалици. Мдаааа, вЕрваме им.

Бе нали си зимат заплатките, ха-ха, на кой му мука?

..популярните в Русия "английские ученние?" :)

По-скоро си смешник от колкото просветен!

ето това е аргумент на истински безмозъчен дебил от рб/царската партия на еничарите. гласувайте за тея боклуци, за да ви доза(р(о)б)ят евреите с големите апетити и стоте стомаха... хахахааа

Такава кретенска пропаганда е невероятна, непостигната и в наръчниците за сталинските агитатори. И олигофрените няма да повярват. Учудвам се, че тези глупости се публикуват на български език. Радвам се, че много от коментиращите са разкрили гнусния замисъл на националните и расови предатели.

Всъщност учените си нямат и най малка представа кой, как и защо е създал човека и различните раси на земята. И защо за толкова хиляди години ние не сме се смесили с останалите раси.

Господ ще да е бил...Ама, чакай, той е 2500 по млад....

кой от двамата господи? меркел или обама?

"АНУНАКИТЕ" - извънземна раса са създали "хората" чрез генно модифициране на съществуващите "маймунски" породи. Затова сме "бели", "черни" и "монголоидни" А, кой е направил "тераформинга" и засял живот на земята е неизвестно - може би "БОГ". "Тераформинг" - орбитата и, въртенето на земята с стабилна ост са УНИКАЛНИ. За това е "виновна" Луната, за която има съмнения, че е докарана допълнително на около земна орбита или е "отцепено" от земята парче!

Е сега африканците ни връщат жеста. Преди 4000 години са ни приютили, нищо че сме били икономически имигранти в техния АС, сега ние е редно да ги приютим в ЕС.

африканците нищо не ни връщат. поканени са от скукумбрата меркел - правят каквото си искат! и с вас би било така!

Само дето тогава населението на планетата е било 200 000 души, а сега е 7 000 000 000...

Такава поръчкова статия,до сега не бях чел!Избихте рибата!

"За пръв път е дешифириран древен човешки геном от Африка - люлката на човечеството Сн.: Официална фейсбук страница " Не разбрах това официалната страницата на собственика на намерената ДНК ли е или официалната страница на Африка?!

Сега става ясно защо етиопците са единствените читави африканци. От друга страна могат отново да обвинят европейците в колониализъм :)

Каквото и да дешифрират ..човешката бизотговорност си остава ...и простотия.

zooamigo

африка не е люлка на човечеството... тая лъжа почва да омръзва!

българия е а македонците лъжат че са те

няма нищо загадъчно, явно някой въбще не е чувал за шумерите се опитва да направи сензация

Аз

Ъхъ. Щото не четат дир-форума.

ще рече тия дето сега нахлуват от африка и арабският полуостров , просто се връщат в прародината си ?!

МАЙ ИЗЛИЗА ТАКА ! ха-хахаа

Само ако погледнете как изглеждат етиопците веднага ще разберете, че у тях има европейска жилка. Правилни европейски черти, тънки устни, носове. Абе красиви са много :))

блЯнуваща Трети мандак, баба Тодорка

на мене етиопките ми харесват повече от етиопците !

Пренесен по въздушно- капков път и попаднал във Царевичака на Софийското сега село Банкя.

Поне фактът, че в Етиопия има масово преселване е бинго за "учените". Това преселение е масова популационна експанзия от Причерноморието след отварянето на Босфора преди около 7000г. Черно море е било сладководно езеро с денивелация от Средиземно море от 150 метра. Това езеро е събирало плодородните наноси от Дунав, Дон и другите големи реки. Аралско море е било плодородна равнина от наноси. В Причерноморието се ражда човешката днешна цивилизация и земеделието, съответно материално и последвало го духовно натрупване с хилядолетия. Градешница е на 7000 г.пр.н.е. Хотница на 9000 г.пр.н.е. В днешна Румъния, в Тартария се достига до 15000 години назад. Именно нашите предци се изселват по краищата на светът за първи път масово след Черноморския потоп. Едни достигат Гоби и Тарим. Други Северна Индия, трети Етиопия. Така се раждат метиската подраса на тюрките в Средна Азия от срещата с прииждащите монголоидни от тихоокеанските брегове и мулатската на семитите в Етиопия(юдеи, араби, данайци). Половината етиопска писменност е със знаци от Линеар и Глаголица. Първият исторически засвидетелстван нашенски цар обожествен преживе в Божи Син ( ДионИсиус ) достига с народът си северна Индия. Там занася Ведата (ведати, ведать, ведомости, ведьма, водач), кастовото делене, обожествяването на бикът, семената, ралото, огънят, колелото,металообработката. Пътят до северна Индия е осеян с неравноделните тактове....започвайки от днешна Македония.

Имаш някои пропуски по геоморфология и история.

Твоите небивалици,не ги коментираш за първи път...:):))))) Да оставим факта,че с лекота създаваш цели теории от научната фантастика(да не си Деникен а?) и лекомислено боравиш с едни хилядолетия там,но най фрапантната глупост която непрекъснато лансираш,е този "ДионИсиУс"...:):))) Направи си труда,да проучиш малко нещата,за да разбереш,че името "ДиониСОС" е изпълнен със смисъл на древногръцки език,както и на новогръцкия,който е идентичен,защото е негов "еволюционен" резултат..Съвременното и САМО съвременното наименование на грък,може да е "ДионисИОС" и означава,"тачен"на "ДиониСОС" батка-ама нали разбра-съвременно е...:):)) Иначе,гръцкото "ИИСУС" произлиза от ариматейското "ИЕШУА",което означава,че за да направиш връзката и да твърдиш отново тези глупости,трябва да се търси другаде проблемът..... Или,сега ще почнеш да твърдиш,че бил "ДионИЕШУА"???

Имаме ли представа от историческа лингвистика? - явно не!

разкарай марано сектантската юдовщина от тектса и си готов. Иначе, 1500 годин преди бай ицо христа на Линеар Б е записано името Дивонусос - от старобългарското див, дивь и т.н. производни. Значи дивен , чуден, с най-ранно значение див = бог.

dionisiosd@yahoo.com

Да,добре......

от "поредната идиотщина" : Има само един маркер в изследванията, който е неуборим - артефактите заровени по различни причини в своето историческо време и разкрити в днешни времена. Всичко друго са лични мнения и преписвани и пренаписани на минали факти според моментната конюнктура. А артефактите са неуборими като давност, символика, влияние върху околните, предпоставки от налични материални натрупвания. Аз вярвам само на артефактите в земите ни, чиято символика от хилядолетия е една и съща и днес продължава да съществува върху носиите ни. Те затова са носии - защото се носят и показват Книгата от символи. За предубедните , домашно: защо нашенците имаме престилки в женските носии?! Защо ги няма при монголоидните, семитите, индианците? Защо ги има в женските носии в северна Индия а ги няма в преобладаващата дравидизация при слизане на юг в Индустан? Неравноделните тактове са "кауза пердута" за "учените". Когато в Причерноморието съществува представата за Небесен Бог Отец, Земна Богиня Майка и Божи Син. ...трябва да минат хилядолетия, за да се появят метисите и мулатите в Средна Азия и Етиопия. Див, дев, део, тео, зеу та чак до тибетското Дао е с един същ корен - божественност. Слушайте български народни песни и прочетете "Веда Словена" и ще ви се поясня нещата :) Античният елински език е реформиран от хазарта патриарх Фотий. Следващата реформа я извършва Евгений Болгарский, за когото Паисий написва "О, неразумний". Днешният "гръцки" се появява след 1972г.

... и сега ще се окаже че е идентичен със сегашния геном ...