Автобус горя на пътя Русе - Варна

Автобус се запали и изгоря късно вчера на разклона на главния път Русе - Варна за село Звегор. 15 пътници и шофьорът са невредими.

Обратно в новината

Коментари - Автобус горя на пътя Русе - Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

този път са пушили в работно време механиците не шофьора. Ама причината е пак цигарите.

Държавата е крайно време да постави лимит за максималната възраст на средствата за абсолютно всички видове обществен транспорт. След като навършат максимално разрешените години за експлоатация, транспортните средства да се извеждат от експлоатация без значение на тяхното техническо състояние. Ако това не се приеме, тогава поне да се увеличава данъка на транспортното средство с увеличаването на възрастта. Данъците се събират от държавата и много лесно може да се въведат компютърно програми които да актуализират данъка на автобусите всяка година. Освен това при инциденти като този да се търся персонална отговорност от лицата ангажирани с поддръжката и преди това с инспектирането на транспортните средства от страна на Държавата. В банките има достатъчно свободни средства и тези които искат да печелят от транспорт първо да инвестират в безопасни транспортни средства.

Няма "младо" и "старо" возило. Иматехнически изправно и технически неизправно. Колта ми е на 18 години и в техническо отношение е много по добра от неподдържани трошляци на 4-5 години.

Да, но трябва да сравняваш с обикновени коли на 4-5 г. Моята е на 10 г и е в по-добро състояние от твоята. Впрочем и твоето и моето твърдение са измислици. Поне си вярваме.

Така си мислиш.Мога да ти кажа,че спирачния ти път е по-голям поне с 3 метра от такъв на по -нов автомобил,а това е вече катастрофа.Защо е така сам си отговори?

А дали си чувал за умора на материалите по инженерството нищо, че подържаш но всеки момент на полуоската ти може да се счупи след уморно разрушение на нея

Преди няколко месеца бях Германия. Вози ни микробус на по малко от 2 години и с навъртяни над 800 000км. Светулка!!! Шофьора каза, че след няколко месеца (като направи 2 годинки) го връщат на лизинговата компания и вземат НОВ... Сещайте се този къде ще отиде - 2 годишен бус на няма и 50 000 км...

Очевидно няма абсолютно никаква промяна в БГ манталитета! Излиза че германците са прости след като използват автомобилите си максимум 10 години. Единствено германските турци карат стари коли! Тези които не са съгласни с мен, чували ли са че желязото се "уморява" както му казват? 10-годишните коли са най-малкото морално остарели, но разбира се за да го разбере човек трябва да си купи нов автомобил и усети за какво става въпрос. Обърнете внимание че писах да се въведе лимит от 10 години за транспортните средства за обществено ползване. Виждам че много хора не са съгласни. Това са хорица от категорията на шофьорите-простаци които си мислят че всичко знаят. От кога българските шофьори започнаха да разбират от автомобили повече от германските инженери!? В европа само албанците и българите карат стари коли. Същото се отнася и за авиацията и другите видове транспорт.

Основната причина за много от катастрофите които стават са неизправните автомобили управлявани от простаци които не могат да преценят пътната обстановката, възможностите на автомобили и най-вече просташкото самочувствие на шофьорите. Разни маргинали купуват от моргите разбити беемвета и сядав в тях със самочувствието че и те са хора. Болшинството от колите втора употреба които се внасят в БГ са тежко катастрофирали автомобили ремонтирани от германските и австрийските турци. Българите си мислят че като колите са лъскави, те са и изправни.

Не се споменава нищо за пожарогасител? Те отменени ли са? Или нефелни?

CO2 не стават за гасене на открито. Проховите пък след гасенето всичко се превръща в стъкло и трябва да се хвърля. То май файда от пожарогасителите много няма за самото нещо дето гори има файда да не се разпространи пожара затуй по добре е да дойде пожарната.

а ти чакай пожарната докато колата ти да остане едно скеле, вместо да изхвърляш часто отнего

Eй, министерството?!? Нали всички автобуси трябваше да минат технически прегледи и да имат редовни проверки? Толкова се кълняхте, че ще вкарате транспорта в ред? Защо мине, не мине 3-4 месеца и хор - авария? Помните ли предишните катастрофи, че на мен пръсти не ми останаха да броя.

Стига мрънка бе, ти като минаваш технически преглед да не ти вадят цялото окабеляване на колата и да го проверяват как е? Случват се такива работи! Браво на шофьора за адекватните действия!

Sm3hurk0

също не проверяват и маркучите за гориво. Имало да става.

това ако се прилага ще е добре, отгоре казват това а кой слуша

не като ония цигани -убийци в Австрия.