Повреда забави влак Бургас-София със 100 минути
Дим от компресорен агрегат на локомотива предизвика закъснение от около 100 минути на бързия влак от Бургас за София, съобщиха от пресцентъра на БДЖ.
Обратно в новинатаКоментари - Повреда забави влак Бургас-София със 100 минути | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Кръстев (нерегистриран)
Този влак от Бургас за София е пример за безотговорността и безхаберността на ръководството на БДЖ. Редовно пътувам всеки петък късния след обяд от Казанлък до София. Бих написал роман за обясненията за закъсненията от т.н. "служебни лица". Обидно ми е да споменавам за аргументите на оторизираните представители на БДЖ.А хората с червените шапки само вдигат безучастно рамене. Не се смятат съпричастни на тъжната хронология през 21 век. Тези министри на транспорта в последните 4 правителства са само едни кукли. Без елементарен принос към подобряване на ситуацията. Патологията за представителност не ги напуска!!! Скоро ще издам кратка хронология на това, което става в БДЖ и как хората реално носят последствията!!!
НароденСъд 2
В държава, в която абсолютно всичко е оставено на доизживяване (включително и хората),това не е и не трябва да бъде новина....
Ей, "политици"! (нерегистриран)
Ей, "загрижени" политици! Какво трябва да се случи у нас за да разберете, че има много по-сериозни неща от вашите безкрайни егоисточни спорове за "програми", "платформи" и др. глупости! Грижа за хората няма във вас!
Grom (нерегистриран)
Очакваме скоро 50-и рожден ден на локомотивния парк на БДЖ!
Бивш машинист (нерегистриран)
На 27 април 1963 г. се открива за редовна експлоатация първият електрифициран участък в Република България София-Пловдив с дължина 156 km. Това означава ,че електровозите 41 серия са внесени тогава ,вярно е че от тях няма,но следващите са от 68-74 г и по - нови.Дизели е имало от 1961 г -51 серия и дизелови мотриси 18 серия
НароденСъд 2
Само така! ВВТУ (ПЖИ) кадър! :))
Както е тръгнало... (нерегистриран)
Слид месец-два влаковите композиции ще тръгнат на животинска тяга и ще спират на ръчна спирачка! Невероятна иновация, само с един проблем-няма кой да чисти релсите от екстрементите на конете и воловете!
Минаващ (нерегистриран)
Трети локомотив в рамките на 3 дни оставя пътнически влак. Какво е положението при товарните превози по-добре да не знаем
до кога? (нерегистриран)
Пак ли??? До кога ще стават инциденти с пожари във влаковете?
Ванчо (нерегистриран)
Спомнете си изпочупените стъкла на най-новите автобуси в София !Какво да кажем за 40 годишните ни локомотиви.Хората са направили всичко възможно,макар,че локомотива не е нов.Кога ли ще има пари и за това.Толкова сме изпаднали,жалко и тъжно.
67 (нерегистриран)
Реформи-имате много излишен персонал и недостигащ за важните неща!
Бивш машинист (нерегистриран)
И преди беше така,не само сега,администрация бол,а машинистите работехме на три смени с по 80-100 часа извънреден труд на МЕСЕЦ !!!
УЖАС и БЕЗУМИЕ (нерегистриран)
БДЖ= Боже Докарай ни Живи!
kalki (нерегистриран)
Знаеш ли,че си за нобелова награда :)? Толкова кратко и ясно никой не може да се изкаже за състоянието на БДЖ :))).
Бивш машинист (нерегистриран)
Преди беше Българи Дръжте Жените,Баба Дере Жаба и още ,ама съм ги позбравил
sAs (нерегистриран)
Каква трагедия!
Nasty (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
БДЖ (нерегистриран)
Защо в България си нямате влакче на ужасите. Аааа Имаме си БДЖ.
Какво става (нерегистриран)
Не минава ден да не съобщят за инциденти в БДЖ-то
Българин (нерегистриран)
Българският машинист - най-добрия машинист в света.
... (нерегистриран)
Баце, смеем се, ама като се има предвид при какви условия, с каква техника и с какви ситуации ги сблъсква практиката, чуждестранните им колеги шапка ще им свалят...
бивш машинист (нерегистриран)
Така е, само който не е работил с локомотив ,само той не знае какви неща сме правили и сега правят колегите ,за да се движат влаковете на време.На електровозите си носят сноп кабели,за да премостват разни защити , а на дизелите клинове от дърво ,за да блокират релетата !
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно