Първа стъпка в това отношение вече има – марката GD ще се продава с 10 стотинки по-евтино.

Делът на приходите от вътрешния пазар е спаднал с около 14% спрямо първите три месеца на 2009 г. В момента компанията е с 37% пазарен дял.

„След като завърши юни, да си направим пълна рекапитулация какво се случва с нашите финансови показатели към полугодието и ако имаме възможност, наистина ние ще подходим марка по марка как да определим ценовата ни политика до края на годината", каза Баларев,  цитиран от Дарик.

От компанията предупредиха клиентите си, че на пазара са се появили фалшиви продукти с техните марки.

Ръководството на дружеството свика извънредна пресконференция, за да отговори на обвиненията на шефа на митниците Ваньо Танов, че „Булгартабак" умишлено е тласкан към фалит с цел приватизация на безценица.