Това предизвиква нуждата от мост между физическия и дигиталния свят, така че да може да взаимодействаме безпроблемно с двата свята едновременно. Дуард ООД работи върху създаването на нова цифрова среда, която позволява на хората по естествен начин да взаимодействат с увеличеното дигитално съдържание в тяхното физическo обкръжение.

Ние използваме нови технологии като добавена реалност за да създаваме приложения от ново поколение, които променят начина на взаимодействие между хората и цифровото съдържание.

"Дуард" е българска компания, основана преди две години с цел създаване на продукти, използващи технологията “Добавената реалност”. Тази технология все още не e навлязлa масово на пазара, а и до момента не е разгърнала пълният си потенциал.

В Дуард са много вдъхновени от техннологията “Добавена реалност” и опитват да я наложат в различни сектори. До момента Дуард са я прилагали в игри за деца, но от известно време отчитат интерес и от маркетинг сектора, където са разработили и кампания на KFC, която използва технологията.
Целите на компанията са да създава собствени продукти в сектора детски игри, както и разработването на индивидуални приложения за клиенти от различни индустрии.

За момента Дуард разработва предимно продукти, насочени към децата. “Ние смятаме , че децата най-бързо се адаптират към новите технологии и те най-бързо приемат добавената реалност", казва Цветков един от основателите на Дуард. Децата  бяха причината да се роди идеята за първият продукт на Дуард - приказка с добавена реалност. “Искахме да създадем продукт, на който да играят нашите деца и със който да се гордеем” добавя Цонев другият основател на компанията. “Чрез технологията “добавена реалност” искахме да направиме така, че популярна за много деца приказка, да бъде пресъздадена по-много по интересн начин и да оживее пред тях, давайки възможност на децата да взаимодействат с героите”.

Снимка
 

Основните препятствия, които те са срещнали в налагането на играта на пазара били неиформираността на потребителите. Дуард се опитват да скъсят тази дистанция по различни начини, чрез демонстраци на общественни места, ТВ реклама и социалните мрежи. Потребителите които са успяли да разберат за играта са много доволни, защото получават физически продукт – пъзел и дигитално преживяване чрез приложението към него.

Амбициите на комапнията са да стъпи на междонародните пазари, започвайки от Великобритания, Германия и евентуално Китайския пазар.

Дуард регистрира присъствието си в Лондон от където ще дистрибутира, както съществуващите, така и новите продукти на пазара.


Повече за компанията  на  http://duard.eu/