В международния ден на думата „Благодаря“ Lidl благодари на своите клиенти със специална кампания
И през новата година веригата ще продължи да бъде близо до своите клиенти, да им предлага качество на добри цени и да оправдава тяхното доверие
В международния ден на думата "Благодаря" - 11 януари, Лидл България стартира специална кампания, с която благодари на своите клиенти за доверието. Така с началото на новата година компанията изразява своята признателност към всички, които ежедневно избират Lidl за своя любима верига.
"Днешният 11 януари е още един повод за нас да кажем на всички наши клиенти "Благодарим ви, че ни се доверявате!". Да оправдаваме това доверие ежедневно е нашата най-голяма отговорност в продължение на вече повече от 10 години. Затова и ежедневно полагаме усилия да предлагаме най-доброто качество на най-добрите цени, да гарантираме сигурността и безопасността в нашите магазини и да даваме на клиентите ни още нови причини да избират Lidl. Защото няма по-голямо удовлетворение от това да ги виждаме усмихнати и доволни от избора, който са направили", коментира Милена Драгийска-Денчева, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Главен герой в новата рекламна кампания са именно клиентите, които познават отлично продуктите с марка Lidl и които пазарувайки или споделяйки със своите близки и познати, са най-добрата реклама на веригата. Много често те са и хората, които най-добре представят продуктите пред останалите клиенти - точно както го прави и главният герой в новия телевизионен клип, част от кампанията.
Отлично качество на добра цена, прецизна селекция от разнообразни висококачествени продукти, които пестят време и средства, безопасност и най-високи мерки за сигурност, гарантирани от сертификата COVID Shield на TUV Австрия, който веригата първа получи още през септември миналата година, както и всичко необходимо за бързо, удобно, сигурно и приятно пазаруване, с грижа за бюджета на българското семейство и с гаранция за високо качество - това са само част от характеристиките, които вече 10 години отличават Lidl на пазара и затвърждават образа му на любима верига.
Затова и през новата година компанията ще продължи да следва тази своя мисия - да бъде близо до своите клиенти с все повече магазини, да им предлага високо качество на добра цена, да ги изненадва с иновативни предложения и да оправдава тяхното доверие.
Телевизионния клип на кампанията можете да видите тук:
* съдържание на Lidl
НАЙ
Опустошение, страх и скръб в Лос Анджелис: Нови жертви и огнища, не достигат огнеборци (снимки)
Огненият ад в Лос Анджелис взе жертви, изпепели къщите на холивудски звезди (снимки/видео)
Клаудия Шейнбаум отговори на Тръмп с карта на Мексико, която включва земи от САЩ
Мащабът на пожара от Космоса: Вижте Лос Анджелис преди и след огъня (снимки)
Мъж и жена присвоили 95 000 лв. с фалшиви ТЕЛК-ове, 18 години получавали инвалидни пенсии
Костадинов подкрепя Тръмп и иска Северна Македония и Южна Бесарабия към България
Чии са Тръмповите острови и ще го бъде ли края на войната
Опустошение, страх и скръб в Лос Анджелис: Нови жертви и огнища, не достигат огнеборци (снимки)
Огненият ад в Лос Анджелис взе жертви, изпепели къщите на холивудски звезди (снимки/видео)
Клаудия Шейнбаум отговори на Тръмп с карта на Мексико, която включва земи от САЩ