Kaufland България въвежда иновативни каси на самообслужване
Водещата търговска верига у нас пуска поетапно в няколко града на страната модерни каси с редица предимства за клиентите
Нова система за пазаруване започна да функционира пилотно в магазина на Kaufland България в столичния квартал "Банишора" от втората седмица на април. Каси на самообслужване от най-ново поколение предлагат на клиентите възможност сами да сканират, опаковат и плащат за своите покупки - с карта или в брой - по собствена преценка. Възможността клиентът сам да проследява сметката си, бързината при пазаруване, личното пространство и по-добрата дистанция са само част от преимуществата, които новата система предоставя.
Подробни указания показват нагледно на мониторите пpeд клиентите всяка стъпка, която cлeдвa дa бъдe изпълнeнa - по достъпен и разбираем начин. С едно натискане на монитора може да се заяви и нужда от съдействие от персонала, който е на разположение. По този начин се спестява от времето за чакане на дълги опашки, избягва се скупчването на много хора и по-лесно се организира хигиенизирането на самите устройства. Връщането на продукти също е възможно, стига да е съхранена касовата бележка.
Това е първата крачка от по-мащабно нововъведение, което компанията планира да осъществи в рамките на годината. Касите на самообслужване допълват броя на стандартните каси в магазините и така се увеличава общия брой устройства за обслужване на клиенти.
"През последната година сме повече от всякога досега чувствителни за начина, по който пазаруваме. Мерките за безопасен и спокоен престой на наша територия се съблюдават изключително стриктно, но ние вярваме, че нововъведението ни ще е още една възможност за по-лесното им спазване. Новите ни каси са поредния пpимep зa нашето старание да осигурим удобство и приятно преживяване в магазините на Kaufland. Системите за самообслужване са съобразени със съвременното поведение на клиентите и са създадени, за да улеснят процеса на пазаруване.", коментира Иван Чернев, Изпълнителен директор на Kaufland България.
Въвеждането на новите каси за пазаруване в част от хипермаркетите на компанията е следващ етап на модернизация, който заменя и надгражда вече въведените бързи касови ленти за покупки до 6 артикула.
Повече информация за новите каси на самообслужване в Kaufland можете да намерите тук: https://www.kaufland.bg/moyat-kaufland/uslugi/kasa-na-samoobsluzhvane.html
За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufland.bg
Материалът е предоставен от Кауфланд България.
НАЙ
18-годишно момиче загина при катастрофа между кола и пет коня (видео)
Путин се извини на Алиев за „трагичния инцидент“ в руското въздушно пространство
Кюстендилци положиха цветя на мястото на катастрофата с коне, при която загина момиче
Протест: Какъв е проблемът, че има 20 см сняг в Балкана през декември
Арест за пиян и дрогиран с 5 вида наркотици мъж и компанията му, пребили шофьор на снегорин
Путин се извини на Алиев за „трагичния инцидент“ в руското въздушно пространство
Финландия поставя арестувания танкер под "похлупак", докато го разследва
Протест: Какъв е проблемът, че има 20 см сняг в Балкана през декември
В над 100 населени места още няма ток, потърпевши на протест пред Енергото в Троян
Правителството отпуска 2 милиона лева за домакинствата, останали без ток