Нова система за пазаруване започна да функционира пилотно в магазина на Kaufland България в столичния квартал "Банишора" от втората седмица на април. Каси на самообслужване от най-ново поколение предлагат на клиентите възможност сами да сканират, опаковат и плащат за своите покупки - с карта или в брой - по собствена преценка. Възможността клиентът сам да проследява сметката си, бързината при пазаруване, личното пространство и по-добрата дистанция са само част от преимуществата, които новата система предоставя.
Подробни указания показват нагледно на мониторите пpeд клиентите всяка стъпка, която cлeдвa дa бъдe изпълнeнa - по достъпен и разбираем начин. С едно натискане на монитора може да се заяви и нужда от съдействие от персонала, който е на разположение. По този начин се спестява от времето за чакане на дълги опашки, избягва се скупчването на много хора и по-лесно се организира хигиенизирането на самите устройства. Връщането на продукти също е възможно, стига да е съхранена касовата бележка.
Това е първата крачка от по-мащабно нововъведение, което компанията планира да осъществи в рамките на годината. Касите на самообслужване допълват броя на стандартните каси в магазините и така се увеличава общия брой устройства за обслужване на клиенти.
"През последната година сме повече от всякога досега чувствителни за начина, по който пазаруваме. Мерките за безопасен и спокоен престой на наша територия се съблюдават изключително стриктно, но ние вярваме, че нововъведението ни ще е още една възможност за по-лесното им спазване. Новите ни каси са поредния пpимep зa нашето старание да осигурим удобство и приятно преживяване в магазините на Kaufland. Системите за самообслужване са съобразени със съвременното поведение на клиентите и са създадени, за да улеснят процеса на пазаруване.", коментира Иван Чернев, Изпълнителен директор на Kaufland България.
Въвеждането на новите каси за пазаруване в част от хипермаркетите на компанията е следващ етап на модернизация, който заменя и надгражда вече въведените бързи касови ленти за покупки до 6 артикула.
Повече информация за новите каси на самообслужване в Kaufland можете да намерите тук: https://www.kaufland.bg/moyat-kaufland/uslugi/kasa-na-samoobsluzhvane.html
За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufland.bg
Материалът е предоставен от Кауфланд България.
НАЙ
Цели в Иран са атакувани от израелски дронове
Борисов за счупената от Кирил Петков маса: Това беше преди сглобката, Денков да не лъже
Митов: Отказвам се от предложението за външен министър, отговорността сега е на Радев
Лавров посочи България, наред с Полша и Прибалтика, като задаващи тона в ЕС за Украйна
След срещата "Радев-Главчев": Диалог има, новина няма
Лавров посочи България, наред с Полша и Прибалтика, като задаващи тона в ЕС за Украйна
Пристигна първият кораб с американско ядрено гориво за "Козлодуй"
Митов: Отказвам се от предложението за външен министър, отговорността сега е на Радев
Украйна обяви, че е свалила руския стратегически бомбардировач Ту-22 (видео)
Митов в писмо до Главчев: Оттеглям се заради президента, потвърди проруска ориентация