Kaufland България въвежда иновативни каси на самообслужване
Водещата търговска верига у нас пуска поетапно в няколко града на страната модерни каси с редица предимства за клиентите
Нова система за пазаруване започна да функционира пилотно в магазина на Kaufland България в столичния квартал "Банишора" от втората седмица на април. Каси на самообслужване от най-ново поколение предлагат на клиентите възможност сами да сканират, опаковат и плащат за своите покупки - с карта или в брой - по собствена преценка. Възможността клиентът сам да проследява сметката си, бързината при пазаруване, личното пространство и по-добрата дистанция са само част от преимуществата, които новата система предоставя.
Подробни указания показват нагледно на мониторите пpeд клиентите всяка стъпка, която cлeдвa дa бъдe изпълнeнa - по достъпен и разбираем начин. С едно натискане на монитора може да се заяви и нужда от съдействие от персонала, който е на разположение. По този начин се спестява от времето за чакане на дълги опашки, избягва се скупчването на много хора и по-лесно се организира хигиенизирането на самите устройства. Връщането на продукти също е възможно, стига да е съхранена касовата бележка.
Това е първата крачка от по-мащабно нововъведение, което компанията планира да осъществи в рамките на годината. Касите на самообслужване допълват броя на стандартните каси в магазините и така се увеличава общия брой устройства за обслужване на клиенти.
"През последната година сме повече от всякога досега чувствителни за начина, по който пазаруваме. Мерките за безопасен и спокоен престой на наша територия се съблюдават изключително стриктно, но ние вярваме, че нововъведението ни ще е още една възможност за по-лесното им спазване. Новите ни каси са поредния пpимep зa нашето старание да осигурим удобство и приятно преживяване в магазините на Kaufland. Системите за самообслужване са съобразени със съвременното поведение на клиентите и са създадени, за да улеснят процеса на пазаруване.", коментира Иван Чернев, Изпълнителен директор на Kaufland България.
Въвеждането на новите каси за пазаруване в част от хипермаркетите на компанията е следващ етап на модернизация, който заменя и надгражда вече въведените бързи касови ленти за покупки до 6 артикула.
Повече информация за новите каси на самообслужване в Kaufland можете да намерите тук: https://www.kaufland.bg/moyat-kaufland/uslugi/kasa-na-samoobsluzhvane.html
За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufland.bg
Материалът е предоставен от Кауфланд България.
НАЙ
Вижте момента на сблъсъка на ято птици с двигателя на разбилия се пътнически самолет
Експерти се усъмниха, че причина за катастрофата на южнокорейския самолет е сблъсък с птици
Само двама спасени при самолетната катастрофа в Южна Корея: Вижте взрива на пистата (видео)
"Когато нещо избухва в Русия, избухва с причина": украински дронове стигат и удрят до 2000 км
Блокирани за дни без храна и ток: Спасиха бедстващо семейство край Трявна (снимки)
"Това е една издънена система": Много семейства вече пети ден са без ток
АП: Расте рискът от поражение на украинците в руската Курска област
"Когато нещо избухва в Русия, избухва с причина": украински дронове стигат и удрят до 2000 км
Патриарх Даниил: Православната църква е една
Русия се готви за отказ от мораториума си върху ракетите със среден и малък обсег