След като вчера сутринта 23-ма души бяха свалени в последния момент преди полета до Лондон, тази сутрин 40 души също не са успели да се качат на самолета, за който имат билет. Подобен проблем е имало и във вторник.

"Минахме редовния граничен контрол, но след това бяхме свалени от самолета. Обясниха ни, че Wizz Air са продали повече билети и с предимство са били настанени пътниците, които трябваше вчера да летят", каза днес пред bTV един от потърпевшите.

Той уточни, че от компанията са му предложили обезщетение от 400 евро и са обещали, че ще бъдат качени на следващия полет на компанията

Така потърпевшите, които в 6 часа сутринта трябваше да излетят за Лондон, останаха за по-късния самолет - в 13:25 часа.

Още вчера в официално писмо компанията потвърди, че е направила повече резервации от наличните места, но това било практика, защото явяването на всички пътници за един полет било рядкост. В такива случаи сред пасажерите се избирали хора на доброволен принцип, които да останат за следващия полет, а ако това не помага, последните чекирани не се качват в самолета.

Вчера и от ПР агенцията, която обслужва авиокомпанията в България, поднесоха извинения на пътниците от нейно име и обещаха да направят престоя им на летището възможно най-приятен.

Тези пътници се компенсират съгласно законодателството за правата на пътниците, подчертаха още от Wizz Air.

„Казаха, ако искам да разговарям с представител на компанията, да пътувам до Унгария”, разказа обаче една от потърпевшите вчера.