Военният прокурор: Рано е за причините за авиоинцидента, картината на място беше зловеща
Анализ на комуникацията ще бъде направен, включително и на страничните шумове, ако е възможно, за да се разбере максимално обективно какво се е случило", заяви полковник Елин Алексов
Обратно в новинатаКоментари - Военният прокурор: Рано е за причините за авиоинцидента, картината на място беше зловеща | Днес.dir.bg
Коментари
Московският възпитаник,и настоящ русомраз Запрянов поставен в роля на министър на отбраната, даде присъдите пред медиите. Идиота Запрянов обвини директно пилотите в грешки по време на разследването. Запрянов извърши престъпление разбира се. Не чухме извратени от действията на Запрянов медии да го ра нищят и да поискат вече закъснялата му оставка!?!
Заплахата за живота на началника на военна полиция няма как да е "нещо несериозно". Цинично е да се говори така, особено от представител на институция.
Лети се във въздуха на високо. Не се лети ниско за забавление на зрителите. Който лети ниско, рискува да се размаже.
Като се обади някой психо по телефона е несериозно. Не се е обадила Ал Кайда. В БГ повечето са изтрещели. Звънят по училища, гари и съдебни зали. Психиатрите знаят.
68 метра вместо 200метра, на клипа се вижда височината, от която тръгват да правят фигурата. Скоростта е недостатъчна. Бог да прости пилотите!
Вижда се ясно, самолета нагоре върви по крива, а надолу по права в земята. Две причини за правата надолу, или на пилотите нещо е станало, или на самолета, и за съжаление никога няма да стане ясно кое от двете. Опитите да се обясни правата надолу с някакви секунди, десети от секундата какво се случва са само голи предположения, че и кога трябвало да катапултират и т.н.
Уж всичко било изправно по машината, но тя не е набрала нужната височина. Уж техническите ескпертизи били направени, но нито дума досега за горивото!?
"включително психиатрична и психологична за състоянието на пилотите преди полета, за техния живот," Ами оказва се че и двамата предната вечер не са могли да ... (единия жена си, другия - булката си ) и били много депресирани от това и решили да се повозят на самолета ама нямали късмет. Извод : Долната глава затрива горната. Абе и на децата стана ясно - целта е била да се впечетлят някакви измекяри от НАТО с действия за които не сме били подготвени. Каквото и да направим никой вече не ни вярва - България е теритирия а не държава.
Заключението за неоправдано висок риск от страна на пилотите е на специалистите по административното разследване от военната полиция. Кой разреши този риск?
Тези пилоти с този самолет са направили 24 пъти тази фигура. Как така не са успели последния път?
Сигурно са сложили новобранец, някой връзкар по веригата да се възползва от труда на всички и останали и той е оплел конците
най големия проблем в тази професия е рутината.... когато едно нещо си го правил доста пъти започваш да го подценяваш и така се допускат грешки.но има и доста виновни нагоре по веригата освен пилотите, кой е одобрил фигурите за шоуто?? , имало ли е разписан летателен план с фигурите и скоростно-височинен диапазон изобщо или са карали на принципа - глей кви сме ние най добрите.......преди време един пилот на хеликоптер искаше да издуха шапките на матросите и се самоуби. оказа се че това му било ритуал след стрелбите.... кой разрешава тези своеволия в армията и защо нямаше наказани командири....??? какво щеше да стане ако вместо да им издуха шапките им отреже главите с носещия винт на хеликоптера?????
Конкретната причина е в голяма степен грешка в техниката на пилотиране. Системната грешка започва от народа ни, че допуснахме да ни бъде занулена държавата и почти всички вече нейни системи.
В нормалните държави авиационните катастрофи се разследват от специализиран и независим авиационен орган. Само у нас всякаква корумпирана гмеж се упражнява по тема, за която е чувала от филмите.
НЯма такова нещо като рутина в летенето. Летецът трябва да лети минимум 120 часа годишно, за да е подготвен физиологически и психически за обстановката преди, по време и след полета. Шест месеца бвз летене и се връщаш буквално в първи клас.
що да няма рутина??? за конкретната фигура "кубинска осморка " казват че са тренирали от доста време и са я правили много пъти .....
Защо този прокурор още не се е заел с пенсионерите от МО и Военна Полиция, които набързо си измиха ръцете и прехвърлиха всичко на гърба на пилотите?
ясно, и слепите видяха, че самолета загуби мощност, оттам и скорост, което доведе до свободно падане вместо полет във фигура. Много късно се възстанови скоростта.
Нищо не пречи, освен липсата на желание, прокурор, военен полицаи, или някой от ВВС да каже, защо в кабината са били двама души, какви са им били задълженията? Демонстрация не се прави от двама, това даже Радев го знае, както и автомобил не се кара от двама души. След това, фигурите са на ниво лейтенант. Защо не ги прави някой 25 г, а в кабината има един 52г? Това са елементарни въпроси, пряко свързани с организацията и фаталния резултат на полета. Кубинската осморка май е елементарна лъжа за отвличане на вниманието. При 150 км дефицит на скорост са правили, според мен, триъгълник. Единственото положително явление е, че макар да имаше опити за потулване на случката, все пак съобщават по нещо, макар и да не е по същество. Интересно е, че пилоти мълчат... жалка картина.