Политически сблъсъци в СОС за нуждата от нощен градски транспорт
Предложението за съкращаване на част от линиите дойде от общинските съветници Карлос Контрера и Ваня Григорова, от ПП-ДБ-СС в СОС се обявиха против
Обратно в новинатаКоментари - Политически сблъсъци в СОС за нуждата от нощен градски транспорт | Днес.dir.bg
Коментари
Тия май са пропуснали някой-друг час по математика.. колкото пъти съм ползвал нощен транспорт, винаги в асвтобуса е имало в пъти повече от 13 пътника! От километри си личи, че това е поредният напън на бакшишите и партийте, които взимат % от тях!
Като столица София има нужда от нощен градски транспорт, това, че тези линии са без особена ефективност идва от това, че маршрутите не са добре измислени. Има лобизъм над такситата.Както е на летището, то е изхвърлено от всички сметки за нощен транспорт в гр. София. Хората, когато пътуват от летище, автогара, ж.п. гара и попаднат в часвият интервал след работата на масовият градски транспорт трябва да имат алтернатива над това да ползват такси, защото не всеки има възможност за това. Плюс това се е случвало не веднъж шофьорите на нощният транспорт да не спират на спирките и да преминават транзит, на ме лично ми се е случвало това на БСФТ - то на спирката посока университета, където ясно е упоменато, че автобуса трябва да спре. Е в такъв случай искаш- не искаш , имаш - нямаш трябва да се ползва такси. За шофьорите на градският траспорт като цяло дума нямам- не знам изобщо ходят ли на психотестове. Ужасно държание с пътниците - отказ почит на всички превозни средства да се отваря първа врата. Отказват и това е! То писах жалби, то звънях на градска мобилност - без резултат. Шофьорите отказват. Виждат хора инвалиди - да пуснат рампа- да, да , ама в някоя друга държава. Не у нас.. Тук с инвалидна количка жена видях кактрябва да се качи - ужас и безумие- спира се далече от тротоара. Ако в валяло - спират така, че хората, които да се качват / слизат в превозното средство да са в най- големите локви. Трудно подвижни - не им пука - никой няма да спре така, че да се качиш удобно в актобуса- ще спрат така, че да обършеш с дрехи спла кола на спирката, ще ти спрат в активна лента, ще се подиграват с пътниците по цяло лято, тък като не пускат климатик, а нещо само бучии като ги питаш те ти казват, че климатик има. Сприхави, нервни - това да ги питаш за някоя спирка, къде да слезнеш?? Ужас и безумие- ще те направят на две ститинки. Спират след табелите на спирките, последната врата е на табелата на спираката, а за пупенето в превозните средства- няма да коментирам.
За град като София изобщо не може да се говори за спиране на градски транспорт през "нощта"! Каква е тая нощ? Зимата "нощ" е от 4 следобед до 5 сутринта. Да не би града да спира да функционира от 23:00 до 05:00? Живота не е "бюрократ на бюро" да седи от 09:00 до 17:00! Такситата само реват, че не били градски транспорт и искат цените им да са високи, обаче да има истински градски транспорт, който да е алтернатива на такситата не искат.
Не, аз не съм хапнала пица с кристали, но за малко да глътна парче стъкло от кайма, която си бях поръчала да ми доставят до вкъщи и добре, че се усетих навреме.Поръчката беше от Т маркет магазин.
КОГА ЩЕ СПАСИМ СОФИЯ ОТ ПП-ДБ и "Спаси София" Симеон Ставрев и другите около шайката им.