Политически сблъсъци в СОС за нуждата от нощен градски транспорт
Предложението за съкращаване на част от линиите дойде от общинските съветници Карлос Контрера и Ваня Григорова, от ПП-ДБ-СС в СОС се обявиха против
Обратно в новинатаКоментари - Политически сблъсъци в СОС за нуждата от нощен градски транспорт | Днес.dir.bg
Коментари
КОГА ЩЕ СПАСИМ СОФИЯ ОТ ПП-ДБ и "Спаси София" Симеон Ставрев и другите около шайката им.
За град като София изобщо не може да се говори за спиране на градски транспорт през "нощта"! Каква е тая нощ? Зимата "нощ" е от 4 следобед до 5 сутринта. Да не би града да спира да функционира от 23:00 до 05:00? Живота не е "бюрократ на бюро" да седи от 09:00 до 17:00! Такситата само реват, че не били градски транспорт и искат цените им да са високи, обаче да има истински градски транспорт, който да е алтернатива на такситата не искат.
Като столица София има нужда от нощен градски транспорт, това, че тези линии са без особена ефективност идва от това, че маршрутите не са добре измислени. Има лобизъм над такситата.Както е на летището, то е изхвърлено от всички сметки за нощен транспорт в гр. София. Хората, когато пътуват от летище, автогара, ж.п. гара и попаднат в часвият интервал след работата на масовият градски транспорт трябва да имат алтернатива над това да ползват такси, защото не всеки има възможност за това. Плюс това се е случвало не веднъж шофьорите на нощният транспорт да не спират на спирките и да преминават транзит, на ме лично ми се е случвало това на БСФТ - то на спирката посока университета, където ясно е упоменато, че автобуса трябва да спре. Е в такъв случай искаш- не искаш , имаш - нямаш трябва да се ползва такси. За шофьорите на градският траспорт като цяло дума нямам- не знам изобщо ходят ли на психотестове. Ужасно държание с пътниците - отказ почит на всички превозни средства да се отваря първа врата. Отказват и това е! То писах жалби, то звънях на градска мобилност - без резултат. Шофьорите отказват. Виждат хора инвалиди - да пуснат рампа- да, да , ама в някоя друга държава. Не у нас.. Тук с инвалидна количка жена видях кактрябва да се качи - ужас и безумие- спира се далече от тротоара. Ако в валяло - спират така, че хората, които да се качват / слизат в превозното средство да са в най- големите локви. Трудно подвижни - не им пука - никой няма да спре така, че да се качиш удобно в актобуса- ще спрат така, че да обършеш с дрехи спла кола на спирката, ще ти спрат в активна лента, ще се подиграват с пътниците по цяло лято, тък като не пускат климатик, а нещо само бучии като ги питаш те ти казват, че климатик има. Сприхави, нервни - това да ги питаш за някоя спирка, къде да слезнеш?? Ужас и безумие- ще те направят на две ститинки. Спират след табелите на спирките, последната врата е на табелата на спираката, а за пупенето в превозните средства- няма да коментирам.
Тия май са пропуснали някой-друг час по математика.. колкото пъти съм ползвал нощен транспорт, винаги в асвтобуса е имало в пъти повече от 13 пътника! От километри си личи, че това е поредният напън на бакшишите и партийте, които взимат % от тях!
Спаси София се грижи за народна, а изедницит комунисти искат да смучат народните пари