Коментари - Първи данни от черната кутия: Ниска височина на полета е струвала живота на двамата пилоти | dnes.dir.bg

Коментари - Първи данни от черната кутия: Ниска височина на полета е струвала живота на двамата пилоти | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какви са тия глупости бе? От земята не им казали, че са ниско? И то при изпълнение на фигура от висш пилотаж? Пилота не гледа уредите а чака от земята да му кажат, така ли? Той не знае каква височина и скорост му трябва за да изпълни дадена фигура а някой му подсказва? Тези фигури не са измислени за правене на шоу. Това са приоми за водене на атака и защита при въздушен бой. И там ли ще чака от земята да им кажат?

То и с просто око се вижда че не им достигна височина. Искам да знам сега колко ни струва цялото това "експертно" разчитане на черната кутия ? И кой е задал данните за такава височина ?

Каква височина? Защо някой ще я задава? Задава се минимална височина на полета и съответно какви елементи ще са отработват. От тук нататък следва пилота да си изготви план на полета в който да се знае кога, какво и как се изпълнява, на каква височина. Ако той не знае какво и как се прави и при какви параметри значи няма работа там. Не може при изпълнение на фигури от висш пилотаж пилота да чака команди от земята.

Знае ли някой. С каква ракия се почистват? И наемат ли временни работници. Почасово.

знаехси че земята е виновна! твърде много се е приближила до самолата им!

До Автора! Та какви са викаш, първите данни от черната кутия?!

Проядена от молци държава!!!

Молци ама не какви, а мутирали гигантски молци.

Така! Значи ги повишиха в звание за нещо, за което се отива на военен съд! Унищожена техника за милиони! Време е да започнем да наричаме нещата с истинските им имена!

Тъпук пилото управлява самолета, на него му се подават данни. Кой е планирал полета ? Това в черната кутия няма да го намерите.

Загубили са скоростта в горната точка. Нищо фатално при условие, че поне един от двамата е нормално подготвен пилот. Или пък са си пречили. В двата случая, те са си платили, но за изгонване са командирите им, поради некадърност. Ниска височина няма, няма и плитка дълбочина или висока низина. Има малка височина. И ако за една фигура самолета губи 100м и я почнеш на 50 ще завършиш на 50 метра под земята. Това е физика, не са свободни съчинения в мисирешки мозък... Карат по предварително зададени координати, няма как да нарушат правилата,все пак са профисионалисти Прави се опит да се отклони вниманието от съпричастните живи. Няма начин РП да е виновен за каквото и да било, тъй като 2-мата, поне един от тях управлява самолета, не РП. И в самолета се вижда височината и скоростта. Ако височината е под минималната, прекратява се фигурата. Ако скоростта е под минималната се постъпва по същия начин. И двете действия ги предприема пилотът, не чака някой да му се обади, защото изчакването е смъртаносно...

Според теб няма нужда от РП, пилотите се оправят сами...

Първите данни са ,че нямат данни.....

Че вината е на пилотите, няма как Буда да е виновен за разбитата България.

Казвате че това са най-опитните и най0добри пилоти, а какво да кажем за останалите пилоти. Самоубийци натовски. Да покажат колко са велики пред натовските генерали се утрепаха. Украинска работа.....

Височината е малка по нялоко причини но всичките са човешка грешка. 1. в калабалъка не са погледнали от каква височина тъват да правят фигурата. 2. Погледнали са но барометричбия висотомер не е бил настроен преди полета защот са пропуснали в калабалъа покрай президента и натовските гемерали или защото са го настроили сутринта и после докато са чакали натоския панаир атмосферното налягане се е променило и барометъра ги е излъгал с 5-6 мм което прави 60-70 метра височина. отделно са тръглаи да изпълняват маневрата преди самоета да набере достатъчно скорост и резултата е налице. Между другото заради ненастроен висотомер бая народ се е пребил - последните които нащумяха бяха поляците при Смоленск - там единият висотомер не беше настрое и са летяли по радиовисотомера над дере и радиовисотомера ги сваля с още 30-40 метра и когато се усетиха беше вече късно. А на записа на разговорите ръководителя на полетите на летището ясно им даде налягането на пистата.

Глупости! Височината се контролира също от радарите на летището и ръководството на полета!

Височината може да се контролира от радарите на летището, ама пилота не гледа радара на летището защото не е дронаджия, а гледа уредите на самолета. И когато барометричния висотомер не е настроен правилно шанса да си счупиш главата при пилотаж на малки височини е точно 50% защото висотомера може да показва повече или по малко и зависи в коя посока е грешката. Както казах заради ненастроен висотомер бая народ си е счупил галвата. А ръководител полети дори да види че ти е малка височината, той не те вижда какво правиш в момента, а и докато ти го каже ..... Колкото оня на Шабла каза на пилота че губи височина заради прецакания парашут на мишената.... А там имаше време. И то много. Тука нямаше .

А какво стана с килограмите Америций??? И защо мутрата с циганска физиономия е още министър на вътрешнште работи?

Поредните абсолютно празни и излишни тъпотии по въпроса. Дано по-нататък излезе нещо смислено. Не за друго а за да не се повтаря.

Тоя пък минус защо е? Самолета летял ниско преди да се издигне не е ли тъпотии според тебе? Отделно всички видяхме какво стана и без тези безценни "информации" тука. На мен примерно ми е интересно защо не катапултираха пилоти с опит и вероятно страхотни рефлекси.

Гледал ли си параграф 22, е нямало парашути. А креслата ръждясали, пиропатрона използван на нова година за фоеверки. С този " главнокомандващ " мунчо яко я втасахме. И мунчо извади як късмет че го качиха на задната седалка на Фката а не на този таралясник

т.е. искате да кажете, че не сте знаели каква е височината преди да получите данните от черната кутия? .... в такъв случай, цялото ВВС сте за уволнение, щото просто сте такива некадърници, че ще се изпотрепете, а и все пак пари струвате.

Като както когато се разби мига предната нощ са били на софра с прецедента и е имало як запой.

Което в крайна сметка означава - ЧОВЕШКА ГРЕШКА !!!

Кога ви кажат реалната и обективна истина за катастрофата,елате да ми се похвалите. Ще ви лъжат,докато ви паднат шапките.

Защо пишете глупости, като няма нищо официално? Всички видяхме че летят право надолу на малка височина. Това което чакаме да чуем е имало ли е техническа неизправност, какви команди са получили, направили ли са опит да катапултират и т.н.

И като получиш команда да се убиеш, ще се убиеш ли бе каун ?! Има опция да откажеш изпълнение на команда, макар и да те накажат. Иначе давай да станеш герой, посмъртно. Бахти простите военни...

Откъде разбра че има такава команда бе, калъф?

А бе келеш, ако беше ходил в казарма нямаше да плещиш глупости,

jingiby

В 95% от самолетните катастрофи се касае за човешка грешка.

Но след почти всяка катастрофа се правят технически промени в Самолетите. Мъртвият е виновен винаги! Няма капитализъм и Социализъм , действа се еднакво!

Причината е очевадна, но боде очите на воените. Самолетът нагоре прави крива , а надалу права и в земята. Как става този номер, какви команди какви глупости, от ясно, по-ясно или нещо е станало с пилота, или на самолета му е станало нещо. При нормална ситуация щеше да завие над земята, а не право в нея. Ремонтиран самолета в Чехия, е и от къде вземаха части след като двигателя е украйнско-руски. Казано е и е правило, че само производителя дава частите, да се сещаме за какво става дума, чехски тарикатлъци, велики майстори сме, но няма да признаят никога какво са правили.

Двигателят е работил до края, мислил ли си по въпроса?

Въпроса е в какъв режим и на какви Обороти!

С какъв лиценз чехите са правили ремонт на двигателя на самолета , след като го произвеждат Украйна в запореожие където се водят воени действия и Русия която е по санкции? Имам чувството че двигателя отказа и падна като камък самолетът.

При стръмно пикиране трябва ли ти двигаля?

Абе къде с тоя окъсания самолет са правили акробатики? Това е учебен самолет. Те все едно като МиГ го подкараха. Все едно аз да отида на Формула 1 с корсата и да я бримча по завоите…

Същата история както онзи дето си остана в Черно море около Балчик - само и само да се издокараме пред натовците...

Натовците не са поръчали авиошоуто защото ни знаят голия корем. Питай руския възпитаник Радев какви шоута са му в главата.

Той май е американски възпитаник и натовски генерал доколкото си спомням... Иначе си е наш военен, нищо че е генерал.

Полковник от запаса каза че си е заминал от приятелски огън

Правят ли опит да катапултират. Ако да, защо не се получава?

Най сложното в управлението на самолета е катапултирането, Не съм сигурен дали се тренира защото настъпват увреждания несъвместими с доброто зграве.

Чрез слухове стигаме до предположението, доста реалистично, че са планирали да направят кубинска осморка. Поне знаем, че са имали план. Грешка е че са 2-ма в кабината, абсолютна грешка. Фигурата е част от сложния пилотаж, не висшия. Курсанти я правят, може би не в Бг. Осморката обаче е завъртяна така че да е хоризонтална. Пилотите са тези, които контролират, не просто наблюдават, височината и скоростта, не РП. Ако е ниска височината в долната част на лупинга - прекратяват изпълнението, ако е ниска скоростта - прекратяват изпълнението на фигурата. В двата случая никой не може да ги принуди да се самоубиват. Загубата на скорост в горната точка, което реално се е случило и е обратно на писаниците, е нормална и нефатална грешка, при която се прекратява изпълнението на фигурата, излиза се в хоризонтален полет и натам по решение на пилотите - прекратяват полета, или продължават комплекса от следващата фигура, може и да повторят. Та отговорност носят хората издали заповед да летят 2-ма, и не прекратили тази глупост. РП няма нищо общо. А пилотите са си понесли отговорността. На 5-я полет се вижда става ли пилота за фигурата, на 10-я може ли я добре. За 25 полета могат да обучат 3-ма да я изпълняват самостоятелно.

Двама са защото единия е пенсионер и може да припадне при неизвестно какво претоварване. Ръцете му са на клоша натиска напред младия е в съзнание дърпа дърпа...

Чудя се, дали твоето мислене не е реално и на онези, които са ги събрали двамата. 52 г трябва да е само инструктор, макар че пък е щурман, не може да е такъв. 28 трябва да е само пилот, не инструктор, няма причина да обучават 52 да прави каквото и да било в кабината. 28 да спасява 52 е сериозна, вече мисля си дали не е реална глупост. А 28 да не може самостоятелно след 10 полета да я направи значи че не става, трябвало е да пуснат 23-25. Шуробаджанащина ли е, или няма 23-25? Във всеки случай командирите им са негодни.

Това беше ясно от видеото.

Черната кутия ще покаже проблем в машината, а не проблем с човешкия фактор.

За единия сеир си отидоха момчетата! Ясно е, че са знаели как да се "гмуркат" и "изплуват", но на 1-2 км височина, а не на 500м над земята. Сега, хореографът да бъде уволнен!

Защо са го направили ?

Явно не си бил казарма, респективно армията! Щото старшият като ти даде заповед трябва да я изпълниш! В противен случай си събирай парцалките от там. Е, редно ли е хора с по-висок ранг от загиналите да дават малоумни заповеди, костващи животи!

В кутията не пише причината за катастрофата Това са заключения на база на параметрите на полета. Установяват височината, на която започва осморката и заключават, че не е достатъчна за такова превъртане с този самолет.

Хей, киеци стига коментар, това не е нито футбол, нито секс!

Най-добрите ни летци умират от некомпетентност? Това ли искат да ни кажат.

По-скоро умират, заради парвенюшките въжделения на ръководството си! Нали се сещаш, че някой е решил това да изпълнят, за да блесне пред подходящите хора

Имало ли е ръководител на полета и каква е неговата съпричастноост към инцидента? Или всичко за пореден път е по вина на загиналите мъже. То такова заключение бе очевидно и без "прочита" на черната кутия. Няма такава тъпа територия - колкото по-нагоре в ерархията, толкова по-малка /или никаква/отговорност. Важното е заплатата да се взима с шапката!

В авиацията няма ръководител на полети, има при кашиците и кемафите.

Всички, които го изкарат пилотска грешка да горят в Ада.

То това е правило в авиацията ако пилота умре. Ако остане жив техниците са виновни и им разкатават мамата. Така е най справедливо за всички.

Тъпанар, кажи го на семействата им колко е справедливо.

еми да горят, то от истината не можеш да избяга. това го казаха още първия ден специалистите - че самолетът е лети много ниско. Управлява го... пилота.

Ами то самолет няма останал във въздуха. И с подводниците е така няма летяща такава.

"Вероятно ръководителят на полети не е подал навреме команда за прекъсване на изпълнението на фигурата." Вероятно, вероятно... ... Със сигурност, ако НЕ БЯХМЕ ВЛЕЗЛИ в НАТО, нямаше ДА ПРАЗНУВАТ.

Напълно излишно шоу,особено рисковите номера.Можеха да направят два бръснещи полета с миг 29 на ниска височина да хвръкват капите на военните и толкова.

Да си чувал, че изтребителите не летят само по права линия, че при въздушен бой се изпълняват сложни маневри (с много бърза промяна на скорост, височина и посока на полета) при 8-9-кратни претоварвания?

Но всичко това на километър - два, че и повече височина! Нали?

чОвал съм, само че за въздушни боеве преди 70-те. Нещата трябва да са много наакани, за да се стигне до изброените акробатики от теб. От 30 години е - който те вижда, чува и те стреля от по-далеко, отколкото можеш ти, той е победител.

В момента авиацията лети на пределно малки височини - в украйна летят на по 10 метра височина за да не ги добара ПВО то. Така че маневрите не са останали в историята.

То за малката височина е ясно още от видеото, но въпросите са: - Какво е накарало пилотите да изпълнят фигурата на такава малка височина Неопитност - ако е така, защо и от кого им е разрешено? Заповед от високо - кой и защо са се съгласили?

Фигурата се изпълнява на нормална височина просто по необяснима причина късно почнаха да минават в хоризонтален полет.

Хоризонтален полет, по скоро вертикално падане

След един месец четене (на черната кутия) причината била височината........Боже, Боже!

Каракачанката ви го каза още тогава без да е чел кутията

Аха, ясно, виновно е съприкосновението на самолета със земята, по време на полета...