Две тежки катастрофи за часове: един загинал, двама ранени
Черен се очертава и този уикенд
Обратно в новинатаКоментари - Две тежки катастрофи за часове: един загинал, двама ранени | Днес.dir.bg
Коментари
Естествен подбор. Е, има и дебили, които убиват невинни на пътя. Истината е, че тъпия българин си сбъдна мечтата си от комунизма - да има кола и да я паркира чо тротоари или в калта, само и само да е под балкона му.
Вчера рано сутринта шофирах по АМ Тракия в посока Бургас. Още в 8 сутринта магистралата бе като оживен булевард в час пик с пътуващи софиянци и пловдивчани (и не само) към морето. Фиксирах круиз-контрола на колата на 110 км/ч за спокойно пътуване, без да бързам за никъде. Направо ми писна от шума на изпреварващите ме с към 140-150 км/ч в лявата лента. Все едно че бях спрял. Това е масово! Неспирна шумна колона от ляво, без прекъсване, без пауза. С моята скорост се движеха автобусите и някои от тировете. Но не и колите. Кой знае колко ли ругатни съм отнесъл къде съм тръгнал така да се мъкна. Някои по разумни водачи се лепваха зад мен, явно им допадаше постоянната ми и не особено висока скорост, но птичка пролет не прави. Та за войната по пътищата - няма как без нея, щом масовото поведение я предполага. Бързакът ще стигне до морето с половин час по бързо от мен, изхарчил доста повече гориво и подложил на значително по висок риск и себе си и пътуващите с него. Струва ли си това за половин час разлика? Това рисковано бързане е за безцелно лежане на пясъка и обръщане от гръб по шкембе и обратно.
Решил си да се движиш със 110 km/h - това си е твой избор, не нарушава правилата, а и щом има колона, която се движи с тази скорост, значи не създаваш проблем и неудобство на околните. Пък и е по-икономично. Поздравления за това! Но приеми един приятелски съвет от мен - ползвай темпомата само при слаб трафик. Не за друго, а защото притъпява вниманието, съответно увеличава времето за реакция, ако се наложи внезапно спиране (дано не се налага).
Така, хората умират, а други хора спират строежа на магистралата заради останки, които дори археолозите казаха, че са от покрайнините на древния град и могат да бъдат преместени... Колко хора още да умрат за да се построи магистралата!?
Товите сметки, че ще пристигнат половин час преди теб са обективни, а българинът се вънлува основно от субективното си мнение. Той няма да стигне просто половин час преди теб, а ще е яко напред на плажа, в чалготеката и в далаверата като цяло. Затова и масово бързат - защото си мислят, че така постигат нещо в живота. колко такива прехвърчащи по "Тракия" в посока София после ги засичам на светофара на Орлов мост, та даже и този половин час им го даваш щедро. А да не говоря за тези, които ме изпреварват с поне 180 по няколко пъти в рамките на 200 км... То бива, бива гладна, жадна и пиклива история, ама какъв е смисълът да поемаш такива рискове, за да спираш "за кафе" през 60 км. Много прост народ сме и цялата държава е еманация на този факт, а не че герберастите са ни спусанти отнякъде и нямаме нищо общо с тях.
Защото автобусът прави много досадни спирания за "почивки" и общото време за пътуване се проточва дълга, а влаковете станаха доста нередовни и разписанието им е само ориентировъчно. Иначе за по-поддържаните дестинации са добре - лаптопа и си вършиш работа, вместо да се нервиш и натоварваш с камикадзетата по пътищата, а като пристигнеш да ти трябва половин час да се кротнеш.
Да, благодаря. Съгласен съм с това. При това фиксираната скорост е по неикономична откъм горивото при пътища с наклони надолу, нагоре, а АМ Тракия е такава. Но средната лента се оказа празна, за разлика от претъпканата най лява, така че не усетих проблем с фиксираната скорост, освен при редките изпреварвания.
"Зелени" екоактивисти и псевдо археолози спират строежа на магистралата през кресненското дефиле. До кога държавата ще се държи по този идиотски начин и ще се позволява това да се случва? Колко човечки живота трябва да се затрият, за да се сложи край на този "рекет"?
В момента пътуваме през Кресненското дефиле. Часът вече е 14,45. Колоната от автомобили в посока София е от село Микрево до мястото на катастрофата (на около 2 км след град Кресна). В посока към Гърция, тапата е от местопроизшествието и е над 10 км. Всъщност колоната е до края на дефилето. Катастрофиралият автомобил е изведен от мястото, само цистерната е там, но е изведена от пътното платно. Няма обаче кой да регулира движението, няма кой да следи как ще се изтеглят тези стотици автомобили. Без повече коментар...
Румънската кола се беше наденала на мантинелата на "Витиня" като шишче!Мантинелата стърчеше на около 15м. зад колата,пронизала я през цялата лява част.Как тези хора са останали живи?!
Тъпанар ... магистралата ти е виновна че някой карат като малоумни! Такива и по магистралата пак ще се изтрепат, че и някой друг ще убият. Дефилето е 20 километра .. нищи няма да ви стане ако карате 20 километра с 80. Глупак про3.
Сега идете да набиете зелените идиоти, дето пречеха на на строежа на магистралата, та хората мрат кат мухи
Дет се вика според теб на Тракия и Хемус не трябва да има загинали, нали? Само че простотията е тотална! Сиреч аз съм прост и вие сте прости и затова се разбираме! Това трябва да ремонтираме!
Не само като процент от трафика, а и като абсолютна стойност. По магистралите са загинали 3 пъти по-малко хора, отколкото по първокласните пътища.
ДА УВАЖИМ СУВЕРЕННОТО ЖЕЛАНИЕ НА БЪЛГАРИНА ДА СЕ САМОУБИВА !!!! ПА МАКАР И ОТ ПРОСТОТИЯ . ВСЪЩНОСТ, ТОВА СА ЗАКОНОВО ДОПУСТИМИ И МОРАЛНО ПРИЕМЛИВИ ЕВТАНАЗИИ И УБИЙСТВА !!!! ВИЖДАМ КОЛКО МНОГО ЗАЩИТНИЦИ ИМАТ ТУК.
Подкрепям те напълно!!! От Сандански съм но живея в София, така че често пътувам по пътя. Българина е слязъл под амебите като развитие. Всеки път е едно и също, колона от коли и някой тъпанар тръгва в другата лента и си кара все едно е негова Появи се някоя в насрещната лента и тоя бързо се прибере и засече някой от своята. Аман от простаци. Поне 10 такива случая видях в събота преди тази катострофа. Този е направил същото. Заслужават си го идиотите, само страшното е че ти самия може да си в насрещната лента. Аз лично винаги изпреварвам със страх и никога повече от една кола наведнъж.