Това представлява ръст от 15 процента в сравнение с 2009 година. Всеки месец със служители на компанията по телефона се свързват средно над 60 000 клиенти, като 95 процента от обажданията се приемат до 25-ата секунда, посочват от ЧЕЗ.

Голяма част от постъпилите в колцентъра обаждания са свързани със заявяване на услуга. Това е възможно за клиентите, подписали споразумение за индиректно обслужване. През 2010 г. броят на споразуменията за индиректно обслужване, сключени от клиенти на ЧЕЗ, се е увеличил повече от шест пъти в сравнение с предходната година. Към момента общият брой на сключените споразумения е близо 8000, докато в края на 2009 г. те са били 1200.

Клиентите на ЧЕЗ използват денонощната информационна линия и за да сигнализират за нередности по електроразпределителната мрежа - скъсани или преплетени проводници, откраднати или незатворени врати на трафопостове, разпределителни касети, откраднати капаци на шахти.

Все повече потребители избират да зададат въпросите си и чрез специалния имейл адрес /zaklienta@cez.bg/, като през 2010 г. са получени 15 процента повече електронни писма в сравнение с 2009 година. За да информира и насочи своите клиенти, ЧЕЗ създаде "Пътеводител на клиента", който е достъпен и онлайн, на корпоративния сайт на компанията www.cez.bg.