Купувач на подразделенията е частният инвестиционен фонд CVC Capital Partners. Цената на сделката е 2.23 млрд. долара, като тя може да нарасне до 3.03 млрд. в зависимост от състоянието на компанията. Новото подразделение ще носи името StarBev, допълва агенцията, цитирана от Money.bg.
Компанията произвежда местните брандове Каменица, Астика, Славена и Бургаско пиво, и произвежда лецинзионните марки Beck's, Stella Artois и Staropramen. Сделката няма по никакъв начин да промени високия стандарт на бизнес операции на комапнията, като трите лицензионни марки продължават да бъдат част от портфолиото на компанията.
Anheuser-Busch InBev излиза от пазарите в Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Чехия, Унгария,Черна гора, Румъния, Сърбия и Словакия. 
Очаква се сделката да бъде завършена през януари 2010 г. като Anheuser-Busch InBev, ще получи 1.618 млрд. долара в кеш сега, а други 613 като отложено плащане в близките години.
Инвестиционният фонд CVC твърди, че е най-големият в света и управлява 21 млрд. долара.
Причината AB InBev да се раздели с притежанията си в тези страни е желанието на компанията да подпомогне изплащането на американската компания Anheuser-Busch, която придоби миналия ноември за сумата от 52 млрд. долара. Базираната в Брюксел компания продаде различни части то бизнеса си в Южна Корея, Китай, Шотландия и Ирландия. Миналата седмица стана ясно, че Anheuser-Busch InBev ще продаде 10-те си увеселителни парка в САЩ на инвестиционната компания Blackstone Group за 2.3 млрд. долара.
Каменица оперира на пазара с две пивоварни - в Пловдив и Хасково, и малцов цех в Плевен. Около 800 души работят на трудови договори за "Каменица"АД. На 10 октомври "Каменица"АД откри нова бързооборотна линия за стъклен амбалаж, инсталирана в пивоварна Астика в Хасково, най-голямата и най-модерната в България. Инвестицията е в размер на 15 млн. евро и е най-голямата в пивоварания бранш за 2009г. досега. През 2008 г. "Каменица" е внесла над 41 млн. лева в бюджета на Република България, като над 24 млн. е акциз. Компанията продължава да следва дългосрочната си инвестиционна политика, като очаква подобряване на икономическия климат и възстановяване на пазара на бира от 2010 г. нататък. За първите девет месеца на годината пивоварният бранш бележи спад от около 10%, според данните на агенциите за проучване на пазара, които "Каменица" ползва.