Той уточни, че в момента реалната стойност на един курс е в рамките на 450 лева и не може да има добро обучение за 180 или 220 лева. Толкова струваха шофьорските курсове преди 15 години, когато и цената на бензина бе 0,70 лева, подчерта Иванов. Със заповед на министъра на транспорта е назначена работна група, която е подготвила нормативен документ за подготовката на преподавателите. С него се завишават изискванията към създаването на автоучилищата, от една страна, а от друга, се вкарва мултимедията като подготовка за обучение, което най-вероятно ще наложи и изпитът да преминава на компютър. Иванов съобщи, че се увеличава на 32 часа броят на часовете по практика, въвеждат се вътрешни изпити по теория и практика, което ще повиши изключително много качеството на подготовка. На въпрос има ли механизми, с които да се спре продажбата на шофьорски книжки, Иванов отговори, че освен промените при подготовката ще трябва да се въведат и строги правила в автоучилищата и по-строг контрол на държавата към тях.