Коментари - Затвориха ”Тракия” между Карнобат и Бургас заради 0 видимост | dnes.dir.bg
назад

Затвориха ”Тракия” между Карнобат и Бургас заради 0 видимост

Ограничено е движението за всички МПС по АМ "Тракия" от Карнобат до Бургас заради силен вятър и нулева видимост, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура".

Обратно в новината

Коментари - Затвориха ”Тракия” между Карнобат и Бургас заради 0 видимост | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хайде да не изкарваме дявола по-черен отколкото е. Нелепи са сравненията между Германия, Япония от една страна и България от друга. Германия и Япония са много по-богати държави с много по-вече възможности, освен това са разположени по на север, съответно имат установена отдавна организация и финансиране за почистване на много по-добро ниво отколкото в България. Нека да се сравним с малко по-равнопоставени с нас държави, които освен това са в същия географски район: Румъния, Хърватия, Словения. Виждате в съседната статия за заледените крайморски райони в Хърватия, че хората там имат сходни проблеми с нас при същите зимни условия - един и същ средиземноморски циклон минава през всички тези държави, както и през България. Така че повече реализъм и по-малко плюене. Аз смятам, че имаме голям напредък в сравнение с преди 20 -30 години. Имам спомени от 80-те и 90-те години, когато снегът не се чистеше преди да спре да вали и пътищата просто си бяха непроходими.

Япония се намира на север?????? май още не си изтрезнял или акъла ти е толкоз!!!

В Сравнение с България Япония се намира по на север, освен че е на изток. Ако нямаш елементарни познания по география погледни глобуса или картата на света.

"Затворени за движение за всички моторни превозни средства е АМ "Хемус" в участъка Каспичан - Варна. Обходният маршрут е по път III-2008 Варна - Девня по Крайезерния път. " Значи магистралата непроходима, но обходния път е ОК?!?!?!

Ако имаше способност да разсъждаваш, сигурно щеше и да разбереш защо е така.

Това, че магистралата е затворена, а старият път Варна - Шумен е отворен не е толкова странно в случая. Старият път е по тесен и по-лесно се чисти, а освен това по него има повече населени места през които минава директно. Почиствощото техника си е в тия населени места. По-странното е журналистическия изказ. За да отидеш от Варна до Каспичан, което е към 70-80 км се ползвал обходния път Варна - Девня, което е 25 км. Значи няма как да стигнеш Каспичан по пътя Варна - Девня. До Каспичан ще стигнеш по пътя Варна - Шумен, който е продължение на пътя Варна - Девня. Ама нейсе - това да ни е проблема, глупостите, които ежедневно се пишат в статиите.

В цяла Европа положението е бедствено,но в България пътищата трябва да са почистени до асфалт ,защото БСП така каза

Признавам, че не мога да коментирам за области, в които наистина снеговалежа е сериозен, а бюджетът им е значително по-нисък. Мога обаче да коментирам за София, 12см сняг и си . Смятай щом в София е такава трагедия - какво е на другите места! Тук зимата е нормална, но само последните 2 дни. Преди това сняг нямаше. Бедствено положение - wtf?

12см щото не си ринал. Сутринта в 8 беше не по малко от 18см. Знам защото ринах тротоара пред къщи. Освен това цял ден валя и духа

По магистралата няма сняг, защото снежинките по моя заповед ги ловят във въздуха както някога в казармата(макар че аз в казарма не съм служил), НО НЯМА ВИДИМОСТ другари, дами и господа, мутри-съдружници, и поради това затварям магистралата... Всяка зима да знаете че затворена ли е магистралата по време на сне, снеговалеж, това е заради НЯМАнето на ВИДИМОСТ . Да сте посмяли да си помислите или да кажете, че плащате винетки, те не са за чистене от сняг, а за МЕрджан S класите на дрийм тиймовете ГЕРБови! Пак за мен гласувайте, пак няма да има видимост следващата зима!

Таня, хаиде да отидем до Карнобат зада те нацелувам, защото при НУЛА ВИДИМОСТ няма да ме видиш колко съм стар и сбръчкан

путин е виновен! премести сибир тука, без да пита #европата!

а кога ще затворят #европата поради нулева видимост върху цялостната и дейност, престъпна и вредна по начало, ?

Нулева видимост.много е просто.нулева видимост в държавата,нулева видимост и по пътищата и всички машини за чистене в столицата за пред европейците

ела да видиш София. не е почистено. в село, да ме прощават, за пръв път го чувам освободили учениците, а тук се счита за нормално да навъртиш 50-60 км при нулева проходимост... и утре пак...

Нали засадихте кипариси и наслагахте бали със слама срещу навяванията - резултат никакъв . Явно ще си остане лятна магистрала.

Поздрави от Щутгарт. Температура в момента - минус 10 градуса по Целзий. Жуля си свинското с винското и не ми пука. През почивните дни наваля сняг, но проблеми с пътищата нямаше. Да се запита човек, как, аджеба, немците успяват, а ние не? Как става така, че при тях е зима а в България е природно бедствие? Нека се опитам да отговоря на този въпрос. В Германия километър магистрала е на цена средно около 10 милиона евро. Като от тези 10 милиона не се краде(или поне поносимо), и магистралите се правят с мисъл. Резултат - на всеки хълм има защитни стени против снегонавявания, самите магистрали са така проектирани, че да са възможно най-защитени от подобни проблеми. Виражи, дренажи, всичко е на ниво. Асфалтов слой - 40 сантиметра. Слой износване - 15 сантиметра. Под тях едър чакъл над половин метър. Резултат - магистрали, които 20 години НЕ трепват. Когато се знае, че ще вали сняг, снегорините минават ПРЕДИ да е заваляло, и по този начин, още докато падне, снегът става на вода. Друг е въпроса какви агресивни химикали ползват, щом при -20 действат. Апропо, ще вметна, имаше миналата година една магистрала в Бавария, където като стана +40 градуса се изметна нагоре поради линейно разширение и един моторист загина. Скъсаха им шортите, и още отвреме-навреме казват по новините. А колко обезщетение е получило семейството не ми се мисли. При нас - ако ти падне ревизирано осветление преди шест месеца от някой тунел и те убие на място - това е съдба, а този сложил подписа си не е виновен, той Господ така е решил. Всичко се забравя след месец-два и продължава по старому. Магистралите - 7 милиона ЛЕВА на километър - т.е. 3 пъти по евтино. От тези 7 милиона лева трябва половината да се окраде, тоест, остават 6 пъти по-малко. Резултат - чакъл 15 см. асфалтов слой 15 см. износоустойчив слой 5 см. и след 3 години сме за основен ремонт. А когато на шестия месец чисто нова магистрала стане на вълни, излиза Лилито и обяснява как оялия се изпълнител ще ремонтира, онзи идва, кърпи така, че да устиска до другата година, Лилито се изказва съвсем компетентно, че това е нормално и всичко е по старому. Щом от дир-а пишат, че вече снегорините чистят тип ветрило, предполагам, че Лилито вече е научила, че не е необходимо греблата на снегорините да са широки колкото едно платно на магистрала, защото миналата година и това изцепи. Хайде със здраве!

арктически студ бе човек.досега в сибир вече и у нас

Инженерче

Внуче се обръща към дядо си - дядо, дядо - по новините казват, че има екстремални климатични явления и е обявено бедствено положение. Дядото си резва мезенце, отпийва от винцето и казва - оххх ... дедовото ... на времето на това си му викахме зима, а сега го наричат бедствено положение! Правилата навсякъде при такова време са ясни - почивка, ако не е наложително не пътуваме, дамаджана с винце, може само една ракийка за аперитив, яко мезе и наздраве! Ако приятелите са на до два километра разстояние може да се съберете, но пеш. Пести се ток и е по забавно! Иначе - не! Хайде наздраве! И ще завърша с цитат от един приятел - "На вън е станало като Такаши Касъл - 100 отиват на работа, 5 стигат"!

...апропо основите на магистралите в Германия са от бетон който варира от 35 до 70 см. в зависимост от плътността на почвата...в много от европейските градове основните свързващи пътища се отопляват с термална вода или ток и сняг не се задържа...за Япония знам че се отопляват с ток...а при нас "...слънце Тракия огрява...''

Не те знам какъв си Щутгард, ама недей да послъгваш. Закъсали и завъртели се тирове и тук съм виждал (справка - 9-та магистрала). 92-ра я оправяха на няколко места, защото беше НЕКАЧЕСТВЕНО направена и имаше пропадания на места. Продължавай да си жулиш пръжки с лук.

Нека да позная, пак ви изненада зимата - за младежите ще напиша ... ТОВА Е НОРМАЛНО ВРЕМЕ ЗА ТОЗИ ПЕРИОД НА ГОДИНАТА Ние, по-възрастните помним много такива снежни бури по това време на годината.

Абе каква буре бре??? Нормален снеговалеж. Само за топлофикация всяка следваща зима е по-студена от предишната и общините(снегопочистването) всяка следваща зима е по-тежка от предишната, нищо че доскоро можеше по джапанки да се се размотаваме по улиците.

крайни климатични условия.както и да го напишеш,така си е. на вън е ад

Това не е новина а ежедневие през зимата

Искам си парите от винетката!!!

Глупаците нямат капацитет да организират почистването и са измислили оправданието - нулева видимост!

баце праи УНИКАЛНИ магистрали ....къде другате ще ви затворят участък от магистрала през зимата...еми няма..само тук!

Ей това герберите една магистрална отсечка в Южна България между Айтос и Карнобат не могат да осигурят зимно време за ползване. Все едно е някакъв високопланински проход.

В община Враца училищата функционират нормално.

Ако бяха засадили дървета и храсти покрай магистрала Тракия, нямаше да имат проблеми с вятъра и видимостта! Малко акъл се иска, не се иска много!

От тия камикадзета по магистралата дърво няма как да вирее.

Значи, затваряме магистрали и пращаме трафика по обходни маршрути?!? Който разбира - разбира, който не разбира - "кой не скача е червен" !

Армия? Техника? Това в някаква виртуална реалност ли?

Нямало коментари. Какво да коментираме? 24 часа валя сняг и изкараха воеднните :)) Смях в залата. Смятай ако наистина завали :)

аз съм бивш мех. водач на бат-м и ми е интересно дали са изкарали бат-2 този път?

Той ще махне и асфалта заедно със снега.

И аз се учудвам,че няма коментари!? При толкова рехава,анемична и малобройна Армия,днес,това трябва да е...СЕНЗАЦИЯ:) Служил съм '75-'77-ма,танкист,когато БНА наброяваше близо 150 000-ДЕЙСТВАЩА,2200 танка,хиляди БТР и верижни такива,влекачи и т.н. Освен в такива условия,Армията помагаше и в селското стопанство и строителството на нац.значими обекти !

Не бе тези помагат на този от статията отгоре- на тъй наречения гружинец.