Здравният министър на Сърбия пристигна при ранените в Стара Загора, транспортират 2 деца в София
Шофьорът на автобуса е задържан за 24 часа, разследващите работят по две версии
Обратно в новинатаКоментари - Здравният министър на Сърбия пристигна при ранените в Стара Загора, транспортират 2 деца в София | Днес.dir.bg
Коментари
Докога на този нискоинтелектуален тип, станал по ирония на съдбата главен прокурор ще му се обръща внимание. Жална й майка на България, щом този дава ум и разум. Всичко е но сметка на Тиквата и Дебелия.
Е па що са тръгнали късно, защото са използвали максимално да плажуват, пък после магистралата била виновна..мърльовщина и чудо
колкот и да е изрядно напрайена магистралата - ливне ли дъжд нощя а по нея се търкалят гуми на кутиеобразни превозни средства со включени фарове - пиши го беля, скъпо ке излезне монтаж на стълбове с по бачкаща крушка на всеки оТех на по сто метра един от друг примерно; дека са бърдзали ? тъз седмица едва ли начева сръбската нова учебна година ! ни мой се нананка у движещо се превозно средство человек, понеже оно танцува ... умната, живи + здрави
Сърбия за разлика от Румъния не изпрати медицински хеликоптери да си прибере децата. Явно може и без хеликоптери да не умират хора. Аз смятам, че България няма нормални линейки, няма пари дори за това. Пък тръгнала да купува въздушни линейки. Българската спешна помощ не може да ходи по земята, но се опива да лети.
Няма по-лоши шофьори от турците! Всеки ден на Тракия може да се види! Да се отклоняват турците да минават през Маледония
Бившите югославяни се оказаха калави шофьори. Трагедията на магистрала Струма с македонския рейс сега и сърбите се разписаха с този инцидент. Дано се оправят бързо децата и без повече жертви.
Нямаме медицински хеликоптери за транспортиране на тежко пострадали, обаче имаме чертежи на Ф16 за 4 млрд. - ай сик тир и държава, боколандия !
Като тръгна да говори за мед. хеликоптери всички социалисти гръмнаха в един глас " Искаме пенсии, социални... не знам си кво още" А сега обърнахте палачинката. Болшевишка му работа.
Ти си примитивен тъпанар с нисък интелект и слаба обща култура. Отивай на село да полееш доматите и да прекопаеш картофите.
Но на Муню и Корнела служебните и избраните с машини правителства взеха едни милиарди и ги дадоха някъде безвъзмездно.А Българският Нород ще плаща.Затова още милиарди трябва да се дават за съвременно оръжие и за заплати на военни и доктори. За да няма милиарди за газ и неИзвестно для кого
Ако отвориш Гугъл Мапс и отидеш точно на мястото на произшествието ще видиш на снимки от Юли 2022 че магистралата там е съвършено права и гладка
Айде сега пък сръбски автобус... То не бяха турци с румънска регистрация, то не бяха грузинци прекарващи сирийци (или по-точно афганистанци)? И всички шофират като изтрещели и всички се редят на опашка за оня свят. Пък гледат да замъкнат с тях и колкото се може повече невинни.
Точно до Стара Загора дясната лента е хлътнала 1 метър и е на вълни, които са двуметрови. Там може да се обърнеш всяка секунда. Затова всички карат в лявата лента и са принудени да карат бързо, а това води до катастрофи. Откраднаха парите за качествени строителни материали и сложиха фалшиви, които пропаднаха. Много хора в България са за разстрел. Нямаме държава. В Сърбия пътищата са перфектни. Минавал съм по магистралата в Сърбия.
Магистрала Тракия се нуждае от преасфалтиране мжду Пазарджик и Пловдив ( и малко след Пловдив). От Стара Загора до Бургас е почти без забележка. Старозагорския участък е може би най-добрия.
че е безспорен факт и огромно нарушение, че автобусът се е движил в късните часове -- Всички чужди шофери, било тираджии или автобусни, бързат да минат територията ни за по-малко от 24 ч за да не плащат толл такса за 2 дни. Затова всички румънски и турски шофьори карат като бесни по пътищата ни (то пък едни пътища). Какво стана с идеята на просто киро да качи транзитния ТИР трафик на влак?
Идеята на просто Киро е твърде сложна за практическа реализация
Хич не е сложна. Просто камери навсякъде, яки глоби за малоумните турски тираджии и високи тол такси. Отделно да няма право да ползва странични пътища. Те няма откъде от другаде да минат. През Гърция няма идат никога. Трябва като застане на Капитан Андреево и да му кажат - ако минеш с камиона - минимум 2 почивки, толкова време, толкова пари за нафта, толкова за тол такса + за някоя глоба или пътно нарушение. Ако не искаш - ей го там влака, качваш камиона, отиваш във вагон-бюфета и хапваш, след това в кушет вагона - душ, спане поне 5 часа докато стигне влака ДМ1 или ДМ2 или Калотина. Там слизаш, сваляш камиона, минаваш границата и давай газ колкото искаш. Разбира се това изисква няколко човека да си размърдат задниците, да си напрегнат мозъците и да свършат някаква работа. Има го и в Австрия, и в Унгария, и в Швейцария и на много други места. Когато това стане хем ще има по-малко трафик по магистралите, хем по-малко вредни емисии, хем и по-малко катастрофи и загинали. Едно решение с огромен много странен ефект. Ама ако се направи хранилките на десетки катаджии и ДАИ-яджии ще пресъхнат. А парите държавата дали ще ги печели през тол таксите или през БДЖ е едно и също. Даже през тол таксите е на загуба понеже официално дотира толаджиите.
Много глупости се пишат по форумите............но за съжаление това е обществото.....материала........лош материал, лоша държава......
Често ми се налага да пътувам по магистрала Тракия, отсечката от Стара Загора до Бургас е в окаяно състояние, особено дясната лента, където обикновено се движат тирове и автобуси. Неревностите са буквално на всеки метър, а на места трябва да си луд да караш с повече от 90 км. Въпреки това няма ограничения, масово по-бавно движищите карат в лява лента поради неравностите в дясната, което още повече е основание за предизвикване на ПТП. Тази отсечка мисля, че даже няма и 10 години, от когато я пуснаха от експлоатация, но толкова си можем, първо трябва да открадем парите и с каквото остане да построим магистрала. Иначе 500 млрд. км е построил оня лешояд от Банкя.
Да и това удобно се премълчава от "независимите медии", но всеки пътувал знае състоянието на дясната лента в участъка Нова Загора - Стара Загора.
Отвори Гугъл Мапс, отиди на отсечката между Сливен и Стара Загора в посока София и ще видиш на снимки от МИНАЛИЯ МЕСЕЦ че магистралата е в перфектно състояние. Масово пишете лъжи и заблуждавате хората
Сигурно не е много важно, но автобуса е бил в нарушение. Не се разрешава превозването на деца с автобус в тъмните часове на деня. А на Калотина е щял да е поне в полунощ. И все пак малкия дявол. Можеше да е къде къде по-лошо.
Като не се разрешава защо са му позволили да се движи през нощта?
Пътищата в България са много зле...
Кога тия дето строят такива убийствени пътища ще бъдат набутате в затвора ?
Не беше ли този участък станал на вълни, също както участъка Стара Загора - Чирпан, преди да го ремонтират миналата година?
На наще медици никой не вярва Израелците си изтеглиха хората след атентата в Сарафово Оня ден румънците си изтеглиха хората сега сърбите искат линейки да си изтеглят хората и тн.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА ТАКОВА МЯСТО ТРЯБВА ДА ИМА МАНТИНЕЛА
Всестранните отношения на тези двама убиици се състой само и единствено ,кой повече хора ще погуби!!!!
Здравният министър поискал линейки, за да транспортират пострадали деца до Сърбия,... Няма линейки за нуждаещи се българи, само ни липсват и тия
Той свинския от Банкя само с това се хвалеше какви магистрали направил, време е съд, него да подведат под отговорност и доживотен затвор
как може в края на магистралата денивелацията да е 2 мера и да няма мантинели или обезопасено по някъкъв начин а и сигурно наклона на магистралата те избутва навън
И корупцията струва животи. Гешев какво мисли за това?
не знам кой е виновен, но е факт че всички "магистрали" построени по времето на крадеца от Банкя са потенциално опасни - тесни, без видимост, с неравности, без маркировка, с изчерпан горен слой и с минимална грижа за безопасност на пътуващите
Тая част точно я строих аз.
Пътищата в цяла България са на коловози и нито една институция не иска да констатира това,както и да се вземат необходимите мерки да се преустнови практиката да се движат претоварени камиони