Завърши ремонтът на част от АМ "Тракия", започват нова отсечка
Целта е строителните дейности да приключат преди активния летен сезон
Обратно в новинатаКоментари - Завърши ремонтът на част от АМ "Тракия", започват нова отсечка | Днес.dir.bg
Коментари
А кога ще се ремонтира новата тангента на София от ботевгратско до Требич сигурно когато изтече гаранциата
КОЙТО НЕ ХАРЕСВА МАГИСТРАЛИТЕ ДА НЕ ГИ ПОЛЗВА:ТАКА И ВИНЕТКИ НЯМА ДА ПЛАЩА ,И В КАТАСТРОФИ НЯМА ДА УЧАСТВА, И ВЪЗДУХА НЯМА ДА ЦАПА;)
Taia magistralka shte vleze v svetovnata historia kato nai-skapata,nai-dalgo izgrajdanata i nai-nekachestvenata.
Много подвеждаща информация!!!! Отсечката не е завършена, и не започват нова. Продължават със същата отсечка, защото са й ремонтирали само едното платно. Освен това ремонтирането не ми харесва, защото колата пак подскача, а основата на пътя е старата, следователно ще се нагърчи от пропадания пак.
"Завърши ремонтът на част от АМ "Тракия", започват нова отсечка" Само да питам кога започваме ремонта, тоя или другия месец? Ей, тъй, да знам.
БРАВО НА ГЕРБ,МАЛКО ПО МАЛКО ЩЕ Я ВДИГНАТ ТАЗИ СТРАНА ВЪПРЕКИ ЧЕРВЕНИТЕ БОКЛУЦИ;)
Цял живот ремонти, догодина и ремонт и на участъка Ст.Загора - Ямбол, че лявата лента е на коловози, нищо че открит преди 5-6 години
"Така строим ние" И "Гарантирано от герб".... НЕ ЧЕ НЕЩО,НО ТОВА СА ПЛАКАТИ НА ШАЙКАТА!
Нагърчена е тази преди Пловдив, вече има и дупки, от преди 2-3 години, така, че нормално явно.
Това е отсечката от МУЛТИПЛИКАЦИОННИЯ ПОДХОД: 1. Използваме ненужната изкопана и заемаща територия сгурия от мините до Димитовград. 2. правим евтина настилка за народа да кара колите си по нея. 3. Освободената земя не я връщаме на собствениците, а си я правим фотоволтаични паркове. 4. "Произвеждаме" ток за населението и праз нощта. ... А народа като псува се надяваме да се повиши и раждаемостта!!!
Браво! Този участък отдавна е за ремонт - само лявата лента можеше все още да се понася. Не чувам вече за разширяването на АМ Тракия - участъкът от София до Пловдив още сега се нуждае от трета лента, а докато се построи ще трябва вече четвърта лента. Най доброто решение е участъка София - Пловдив направо да се проектира и работи с по четири ленти, докато от Пловдив до разклона с АМ Марица (мисля, че беше на 169 км или там някъде), засега да се направи трилентов. Имайте предвид, че за периода на строителство, а то ще отнеме поне няколко години, движението ще бъде затруднено - отбивано, забавяно, спирано и т.н., което още веднъж доказва, че сме закъсняли.