Завърши ремонтът на част от АМ "Тракия", започват нова отсечка

Целта е строителните дейности да приключат преди активния летен сезон

Обратно в новината

Коментари - Завърши ремонтът на част от АМ "Тракия", започват нова отсечка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

това да е новина,,,, ами Да, като има една магистрала, всичко свързано с нея е новина

Браво! Този участък отдавна е за ремонт - само лявата лента можеше все още да се понася. Не чувам вече за разширяването на АМ Тракия - участъкът от София до Пловдив още сега се нуждае от трета лента, а докато се построи ще трябва вече четвърта лента. Най доброто решение е участъка София - Пловдив направо да се проектира и работи с по четири ленти, докато от Пловдив до разклона с АМ Марица (мисля, че беше на 169 км или там някъде), засега да се направи трилентов. Имайте предвид, че за периода на строителство, а то ще отнеме поне няколко години, движението ще бъде затруднено - отбивано, забавяно, спирано и т.н., което още веднъж доказва, че сме закъсняли.

Цял живот ремонти, догодина и ремонт и на участъка Ст.Загора - Ямбол, че лявата лента е на коловози, нищо че открит преди 5-6 години

"Така строим ние" И "Гарантирано от герб".... НЕ ЧЕ НЕЩО,НО ТОВА СА ПЛАКАТИ НА ШАЙКАТА!

МАЛОУМНИК,ПА КАРАЙ СИ ТАКА ,КО РЕВЕШ

БРАВО НА ГЕРБ,МАЛКО ПО МАЛКО ЩЕ Я ВДИГНАТ ТАЗИ СТРАНА ВЪПРЕКИ ЧЕРВЕНИТЕ БОКЛУЦИ;)

"Завърши ремонтът на част от АМ "Тракия", започват нова отсечка" Само да питам кога започваме ремонта, тоя или другия месец? Ей, тъй, да знам.

Хаха

Добре, че баба Меркел дава пари, иначе друга песен ще пееш! ;)

Много подвеждаща информация!!!! Отсечката не е завършена, и не започват нова. Продължават със същата отсечка, защото са й ремонтирали само едното платно. Освен това ремонтирането не ми харесва, защото колата пак подскача, а основата на пътя е старата, следователно ще се нагърчи от пропадания пак.

Нагърчена е тази преди Пловдив, вече има и дупки, от преди 2-3 години, така, че нормално явно.

Това е отсечката от МУЛТИПЛИКАЦИОННИЯ ПОДХОД: 1. Използваме ненужната изкопана и заемаща територия сгурия от мините до Димитовград. 2. правим евтина настилка за народа да кара колите си по нея. 3. Освободената земя не я връщаме на собствениците, а си я правим фотоволтаични паркове. 4. "Произвеждаме" ток за населението и праз нощта. ... А народа като псува се надяваме да се повиши и раждаемостта!!!

Taia magistralka shte vleze v svetovnata historia kato nai-skapata,nai-dalgo izgrajdanata i nai-nekachestvenata.

Aaa, zabravih da otbeleja i s nai-mnogo katastrofi.

Тока си вислиш щот не си минавал по " магистрала" Хемус

И какво предлагаш?

КОЙТО НЕ ХАРЕСВА МАГИСТРАЛИТЕ ДА НЕ ГИ ПОЛЗВА:ТАКА И ВИНЕТКИ НЯМА ДА ПЛАЩА ,И В КАТАСТРОФИ НЯМА ДА УЧАСТВА, И ВЪЗДУХА НЯМА ДА ЦАПА;)

ЗНАЧИ ВСЕ ПАК СТЕ НАЯСНО;)

А кога ще се ремонтира новата тангента на София от ботевгратско до Требич сигурно когато изтече гаранциата

Определено отсечката си искаше един асфалт и АПИ много добре се справиха.

Когато му дойде времето !