Коментари - Загиналият на АМ "Струма" бил пометен от камион, опитвал се да спре колите (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

прекрасни пътища, прекрасни маркировка... всичко е точно, защото правих кекс! А акъла на шоферите е най-добре.

Като гледам снимковия материал се сещам за песента на Васко кеца - Със сто километра в част аз летя. Кофти гледка ......

е тоо третостепенен път ?!? В германия между лозята пътищата са по добри!

ТАКОВА МЕЛЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ СЪТВОРЕНО САМО ОТ КВАЛИФИЦИРАНИ МАЛОУМНИЦИ !!! ЗАРАДИ ПОДОБНА ПАПЛАЧ СКАЧАТ ЗАСТРАХОВКИТЕ , СЪЗДАВАТ НОВИ АГЕНЦИИ НА ДЪРЖАВНА ИЗДРЪЖКА !!! НО ЧИПЪТ !!! ЧИПЪТ Е ПРОГРАМИРАН ЗА ДРУГИ КОДОВЕ !!!!

Ниска култура за движение по пътищата. Българина закони не уважава и затова по пътищата мрем като мухи. Дивашки нрави.

защо ли е тръгнал да спасява идиоти

Причина за инцидента е несъобразена с пътната обстановка скорост! А тоя дето опитал да спре трафика в мъглата е за награда Дарвин...

Аз като вида коли с Е и РК и бегам далече.

ами ако еди от тези идиоти беше ти?

Не става само с настъпване ма газта. Дори по магистрала трябва да се движи с 40 км/ч при такива условия и да се прибягва към педала на лузърите - спирачката. Ама плавно, а не рязко и когато вече е късно

Маркировката какво общо има с това, че в България по пътищата са основно неандерталци? А тия с регистрация "Е" са направо като хванати от гората...

МЪГЛА, ДЪЖД, СНЯГ И ПОЛЕДИЦА - ГАЗ !!! ГАЗ !!! ДЕ ДА БЕШЕ ТОЛКОВА СМЕЛ И КОГАТО СЕ НАЛОЖИ ДА ИЗЛЕЗЕ НА УЛИЦАТА И ДА ПРОТЕСТИРА ЗА ПРАВАТА СИ !!!!!!!!! НО ТОВА Е ВЪПРОС С ПОВИШЕНА ТРУДНОСТ , ИСКА СЕ И МИСЪЛ !!!

Има една поговорка: Направи добро- изяж лай... Има и друга поговорка: всяка коза за свой крак. Не казвам, че аз не бих тръгнал да спирам колите за да не стане по- голямо меле. Напротив, като се познавам и аз какъв "герой" съм- най- вероятно бих. А очевидно това е глупаво. Пазете се, щото няма кой да ви пази. Бог да го прости човечеца, опитал се да свърши добро дело. А ако го беше свършил, сигурно медал щеше да получи?

Малко на простотия ми прилича тая работа.Гъста мъгла,лоша видимост,пък всеки настъпил газта и кара слепешката !При това положение-20-30 км в час ,не повече и с понишено внимание !

ШОФЬОРЪТ УПРАВЛЯВА АВТОМОБИЛА КАТО СЪОБРАЗЯВА ОБСТАНОВКАТА НА ПЪТЯ И СКОРОСТТА !!! ТЕЗИ, А И МНОГОТО ДРУГИ ТЪПАЦИ НАДЪНИЛИ СЕ В КАТАСТРОФИ, КАКВО СА СЪОБРАЗЯВАЛИ !!!! ОО СВЕЩЕННА ПРОСТОТИЯ !!!

Той пак ще го получи,но посмъртно !

Бегайте и от номера М. А иначе един с Е се разхождаше на прибежки по Струма- пресичаше я заради авария с колата си.

Дали? Няма да се учудя, ако се окаже, че е сгазен в аварийната лента.

ДАЛИ ПРИ КАТАСТРОФА, ВОДАЧИТЕ С " Е" СА ПО-ИЗНЕНАДАНИ ОТ ВОДАЧИТЕ С "О" ???

Докога толкова нелепо ще умират хора? Жалко за всички пострадали. Не строги закони или смешни наказания ще намалят произшествията по пътищата, а промяна на мисленето. Именно промяна на мисленето ще е решението. Защото сегашния примитивизъм убива!

..имам някакво предубеждение към хората от оня край и всекидневно се убеждавам че голямото им, но неоправдано самочувствие (Благоевград), манията за величие( Петрич), нарцисизъм (Сандански) и несекваща алчност, замазана като предприемчивост (Банско) ги карат да правят всекидневни глупости! Къде бързате бе, и с магистрала и без- все си оставате едни простовати провинциалисти!!

Голямо заглавие сте изпраскали. От него се разбира, че камионът се е опитвал да спре колите. За да казва заглавието каквото трябва, запетайката трябва да е точка.

Жалко за загиналия човек, към плюещите го - колко от вас биха се опитали да помогнат? Сега малко за местния манталитет, защото често пътувам през този край. За местните притежанието на автомобил е признак за статус, колкото по-скъпа - толкова по-голямо самочувствието. На особен почит са немските марки, като градацията е - Гоуф, Пасат, по-заможните - Мерцедес, а по младите - Ауди и БиеЕмВйе. Други коли не се признават, и те мислят леко за балък, т.е. "набутал си се" ако караш Рено, Пежо, Фиат и пр. Автопарка е 10+ години, много често колата изглежда по-добре от дворовете на собствениците им. На пътя са като талибани, кара се много бързо, често двойно тройно над ограничението., Мигачи почти не се ползват. Пешеходни пътеки не се признават, поне се спазва предимствата, иначе ще се избият. На новата магистрала ги виждам, че масово карат 160+, като, че не са виждали нов път. Иначе в София са по-ниски от тревата, слагат колани и спазват ограниченията, отново лични впечатления.

ДАЖЕ ХОРА С БЕЛИ КАСКИ ! ГРУПИ ИНДИВИДИ УМУВАТ НЕЩО . ИМА ПРИВКУС НА ГЕРОИЗЪМ . ЩЕ СЕ КОМЕНТИРА НЕ ДЪЛГО - ДО СЛЕДВАЩОТО МЕЛЕ .

Не поискано добро не се прави.

Колко прост ганя трябва да бъдеш, за да виждаш мъглата и да продължаваш да настъпваш газта

Няма как да се промени мисленото !На управляващите не им е изгодно,ще изтърват парите. Народът не може,защото му е заложено генетично простотията !

Както обикновено става невинният го отнася ,лека му пръст на човека опитал се с нещо да помогне.

"Има гъста мъгла, поради което полицията апелира за повишено внимание и шофиране със съобразена с пътните условия скорост. " Тази работа с апели не става, има интелигентни знаци пригодени и за такава ситуация (мъгла), но в Германия. Тук както винаги някой не си е свършил работата, затова го научаваме по трудният начин. Със жертви и материални щети. Сега спешно Биг Бос, ще нареди да се доставят, но цената е няколко десетки премазани коли, ранени и загинали. "Честито", за новият участък.

Още сутринта, когато нощната смяна в съответното РПУ се е прибирала към управлението и е съобщила каква е пътната обстановка-мъгла, е следвало да се изпрати кола на КАТ преди мъгливия участък и да предупреждават водачите. Същото важи и за дежурните от АПИ. За какво са иначе?

Причината за катастрофата въобще не е гъстат мъгла! Причината е несъобразената с пътната обстановка скорост на бай Ганьовците!!! Жалко за човечеца ...

Май скоро не си попадал в качествена мъгла, и с двайсет да караш, пред теб е "стена ". Да има и джигити, но тук причината е по скоро в пътя и знаците, който не са пригодени, за този участък с чести мъгли, както е при Ихтиман.

Съобразявам, че се намирам на магистрала и съобразявам, че там НЕ ТРЯБВА ДА ИМА някой, който се движи бавно или е спрял, защото имало мъгла. Той като е съобразил, че опита/способносттите му не му позволяват да поддържа адекватна скорост да отбие от пътя, а не да става предпоставка за злополуки!

Затова ли има повече от двадесет пострадали? Всички ли са самоубийци? Не разбира се просто това е нов участък и при първата сериозна мъгла се получава това, което се получи. Причината е в "майсторите" на пътя.

Милият човек се е опитвал да предпази хората. Бог да го прости!

На Ганьо все някой му е виновен - мъгли, пътища, липса на полиция...

Какво показва един преглед за начина на шофиране по новите и по-стари участъци на магистрали! Хората от оня край ( НАЙ-ВЕЧЕ!!) нямат културата и мисленето за магистрално шофиране, защото са си едни тъпички ( без извинение!) комплексари, за които магистрала- значи бързо каране! Хората от Северна България също не са се научили, тъй като и те завалиите няма къде да практикуват - само до Ябланица и от Шумен до Варна- ИМА КАКВО ДА УЧАТ и да навъртат километри, докато станат магистрални шофьори! Най-добре се справят (и това е разбираемо по чисто исторически причини ) шофьорите по протежението на Тракия до Стара Загора, най-вече до Пловдив! Хасково, Бургас, Сливен и те са още с манталитета на Е-тата, но са по-добре, учат се всекидневно! В заключение- внимайвайте КЪДЕТО карате и давайте път на местните - особено тия селяци с Е-тата с БМВ-тата- те са неземни, самочувствието им е 2 метра над асфалта!

Как обаче са се накачурили, всичко това е до липса на дистанция. Пътувала съм няколко пъти по този маршрут , да, тясно е, но колите изобщо не спазват достанция, а са се навряли по на 1 см дистанция...

Не всички са "Ганьо", но всички сме жертви на не добре свършена работа! И ти щеше да си пострадал ако си бил там по това време Ганьо!

Дяволски прав си, дисекцията е много ясна и категорична ( по плюсовете и минусите се вижда!)

Значи майсторите на пътя са виновни, че нищо се не вижда, а то си има мъгла и всичките трябва да карат с повишено внимание и на определена дистация, а не да си наврат муцуните едни в други, че белким ще закъснеят. Ами, като се знае, че този участък е такъв, че има мъгла, за да се стигне навреме, се тръгва по-рано, а не да се бърза... все пак си е път.

Хубав път, лоша видимост, слаби шофьори, не спазващи дистанция, каращи със скорост превишаваща възможностите на возилото си. Какво да се коментира, манталитет на пубертети със самочувстие. Жако за човечеца, но тук сме България. Предупреждавам винаги жената, стане ли напечено, с жилетката и триъгълника под ръка бегом в дерето.

Ама какви са тия майстори наистина бе?!!! Нова магистрала и да има мъгла! Пфу! Хората какви магистрали правят...никога не пада мъгла!

Да да, тази мъгла ей така изведнъж се появи като с магическа пръчка и всички останаха изненадани. Има едно понятие - несъобразена с пътните условия скорост плюс липса на дистанция. Его резултата

Така де, ама я виж малко по-надолу един разбирач какво е написал...майсторите на магистралата били виновни....паднала мъгла и веднага се проявили недостатъците на новия участък:) Нямат край кретените по тия земи....затова стават такива сакатлъци.

Бе ти ела на околовръстното на Сф, ще те питам какъв манталитет имат тамошните шАфьори.

Голям смях. Като видя кола с номер, започващ с Е, гледам да стоя далече от нея. На снимките се вижда защо.

КАТ да предупреждава водачите, че има мъгла???:) Щото те, водачите не могат да я видят мъглата и малко да отнемат газта, така ли?:) Абе всички други са виновни - кат, строителите, папата, извънземните...но не и гламавите бг шофьори.

От Благоевград съм, но съм напълно съгласен с написаното от теб :)

Под "майсторите" разбирай някой който не е взел под внимание наличието на по често падащи мъгли в района поради което там е нужно да се поставят интелигентни значи , който все още ги нямаме в България, но съществуват в развитите страни, от централна Европа.