Коментари - Забрана за влизане в центъра на градовете за коли с Евро 1 и 2 не се подкрепя от слушателите на Podcast новините | Днес.dir.bg

Коментари - Забрана за влизане в центъра на градовете за коли с Евро 1 и 2 не се подкрепя от слушателите на Podcast новините | Днес.dir.bg

Коментари

Сигурна съм, че ДА са отговорили живеещите в тези зони, които са потърпевши от отровния въздух и задръстените улици.

Според мен трябва да се забранят всички коли с "евро" и ще се реши проблема на Софянци най истрадалата част от населението на България.

И защо очаквате подкрепа от неграмотни собствениците на такива таралясници!

България е с най-мръсният въздух и явно повечето хора си го харесват! Много ми харесва да слушам как твърдото гориво за отопление през зимата било виновно за замърсяването! Да, ама само на около 50%. Останалите 50% идват точно от бракмите и трошките дето всеки си мисли, че може и в апартамента си да ги вкара, ако може! Омръзна ми и на мен да дишам и да се тровя с дизелови и бензинови отровни изпарения, защото някой си искал да кара някаква стара трошка. КОЛАТА НЕ Е ПРАВО НА ВСЕКИ, А ПРИВИЛЕГИЯ! Докато това не се проумее от българина, няма да се оправи положението нито с паркирането, нито със замърсяването, нито с поддръжката на леките коли и безумните гаражни сервизи!!!!

До някъде е така, ама не точно. Всеки иска да се възползва от техническия напредък, т.е да се ползва от автомобила. А дори и да НЕ иска, то вече за повечето население няма как да се ползва от по-стария вид транспорт - животинската тяга. Можеш ли да си представиш сега някой да се разкарва из центъра с каруца??? Така погледнато не би трябвало да говорим за ПРИВИЛЕГИЯ. Привилегията само разделя хората. В случая на бедни и богати. Привилегия може да се даде на някой за да го облекчи поради заболяване ... Градския транспорт е добър заместител, но за да е предпочитан ще трябва да е значително по-евтин. За съжаление общините и държавата мислят като търговски фирми и търсят печалба от градския транспорт. Що се отнася до отоплението на въглища и др. твърди горива то това пак се прави от беднотия или от липса на друга алтернатива. Ако до твоето жилище е прокарана газ или централно парно то е редно да се запиташ до колко жилища това го има. Аз имам къща в прожинциален град където НЯМА нито парно нито газ, а тока спира доста често пък и стана доста скъп. При това положение какво друго ми остава освен някакво твърдо гориво или втечнена газ. Ако се направи изследване на замърсяването на въздуха ще се установи, че значителна част идва от праха вдиган от движението на автомобилите, без значение на каква енергия се движат. Т.е улиците ни са много прашни, мръсни. Такива са защото НЯМА надеждна инфраструктура. Например на моята улица няма НИТО ЕДНА шахта за оттичане на дъждовната вода. Най-близките такива са на съседните улици и са винаги задръстени. Когато вали дъжда пред домът ми е огромна локва, заобикалям 10-20 метра.... След дъжда е кал, а след калта прах и пепел. България като цяло се оказва много, ама много бедна държавица. Вероятно това е заради големите кражби от всички обществени проекти.

до къде стигнахме. Хората в Германия забраняват целогодишно влизането на коли под Евро 5 в градовете си, за да могат децата им да не дишат прахоляци и отрови. Други гледат просто как да изкярят повече пари без да инвестират в бизнеса си, за да могат да хвърлят повече салфетки в дискотеките.

Тъпите селяци така и не разбрахте, че автомобилът е лукс а не право. Пртежаването и карането на коля не е задължително. Нито пък е жизнено необходимо. Така че който бе може да си позволи кола с която да ме трови драстично - няма да кара

Ако ходя до Александровска бедният пенсионер на лекър да летя ли дотам.ПАК НИ ДИСКРИМИНИРАР БЕДНИТЕ.ДА РАЗЧИСТИМ ПЪТЯ НА БОГАТИТЕ.ДАСКАЛИЦЕ ТОВА ЛИ ИЗМИСЛИ КРАДЛИВО ПЛЕМЕ

Като се чувствате беден(ако е така на истина, то това е изцяло от Вашите решения които сте взимали през живота Ви, я от мързел, я от друго…) отивате, там където няма такива “ужасни” изисквания.

къв тоя "беден" пенсионер който няма да ползва градския транспорт с годишна абонаментна карта "за стотинки", а ще бримчи колата на лево и десно, ще плаща гражданска и данък... бах тоя "бедния"

Хайде на бас, че поне 70% от каращите стари каруци, биха си купили по-нови или чисто нови, ако имаха пари. Върху това да се замислят управляващите. А не как да донатикат бедните в ъгъла

Много плосък аргумент. Който няма пари, не кара бракма. Намира друг начин за придвижване или не се придвижва. Или искаш да кажеш, че е по-евтино да поддържаш таралясник, на който му капе маслото постоянно, закъсва по улиците, има висок разход на гориво, винетки, смяна гуми, гражданска и прочеее - като теглиш калема, никак не излиза евтино. Ама това изкривено мислене ни е докарало до тоя хал - да сме автомобилната морга на Европа! Като нямам пари да карам скрап кола.

Подобни забрани НЕ решават проблема. И за пример мога да ви дам Трабантчетата и Вартбурзите. В началото на 90-те години се говореше да ги забранят и т.н. Такава забрана нямаше. И ако имаше щеше да "удари" по-бедните които са принудени да карат по-стари автомобили. Естествено с течение на времето Трабантите и Вартбурзите безвъзвратно остаряха и се поогледайте сега и вижте колко от тези автомобили се движат. Всички ПРИНУДИТЕЛНИ мерки са със съмнителен ефект. Засегнатите хора ще търсят начин да заобиколят подобни мерки. Редно е някакво насърчаване на хората, ползване на моркова, не на точгата. Естествено ако дават субсидии за закупуване на нов автомобил, то пак ще се възползват по-богатите, по-заможните. Ако държавата е по-социална ще трябва да търси начин да смени автомобилите на средната класа. Хайде сега, какви стимули може да предложи държавата???

Но при едно условие-Минимална заплата 1300 лева, както е на запад , и минимална пенсия 800 лева, тогава може да изисквате от хората да карат по-хубави коли, сега е невъзможно на 650 лв минимална запалта !

И тази заплата е малко. ЗАЩО? Защото цените в България станаха прекалено високи. Във Великобритания напромер млекото е под 0.5 паунда за литър. Или около 1.15 Лв/литър. При минимална надница от около 9 паунда на час или след данък около 7.60, това прави 20 дни Х 8 часа Х 7.60 = 1216 паунда на месец чисто след данъци. С една минимална заплата англичанина купува над 2400 Литра мляко, а българина с минимална заплата купува ... около 200 литра мляко. Ако сравним бензина се получава около 800 литра срещу по-малко от 200 литра.

Крайно време е народът да слезе от таратайките. А как ще се придвижва си е негова работа - пеш, велосипед, тротинетка, градски транспорт. Аз никога не съм имал възможност да си купя добра кола, затова не съм притежавал каквато и да е.

Дефинирай ''таратайки'' ? До колко години е таратайка и до колко не е ? Евро 6 кола таратайка ли е? 2027-ма всички ще сме с Тесли ли ?!

Приди това можем ли да минем на ...."БРАДВИ" ?

В Румъния тази глупост просъществува само няколко месеца и я отмениха напълно след много негативни коментри от хората. Наистина неочаквано решение за БГ, 100% лобистко и без никакъв смисъл. Ограничението е по години, не по реални показатели. Има BMW 2007-ма и 2010 с един и същи мотор и едни и същи еко показатели. ЗАЩО по дяволите това от 2007-ма няма да може да мине през центъра, а другото ще може ? + това ако трябва всички да заобикалят центъра, дали няма да е по-замърсяващо ? На практика въздуха си се раздухва и се уеднаквява.

Вече го направиха в Лондон. Можеш да влизаш на всякъде, но си плащаш. За кмета и за общината е добре. Изградили са система за автоматично видео-регистриране. Тази система струва милиони, но те ще спечелят от това поне 10 пъти повече, НО НО НО на гърба на хората които са по-бедни и не могат да си сменят автомобилите с по-нови. Другото което се получава, е че около границата на тази зона се понапълни с паркирали по-стари коли, а околовръстния път /границата на тази зона/ е винаги задръстен. Така милиони автомобили бълват повече изгорели газове и харчат повече гориво НО НО НО общината печели пари и казва - Въздуха е чист!

Какво се случва със собствениците на такива автомобили, които живеят в засегнатите райони?

какво ще стане с хора топлищи се с кюмбета в нов блок... всъщност не се питаш какво ще стане от блока, но това е до нивото на развитие.

Мойта кола е евро6, но това не значи, че хората могат да бъдат ограничавани. То няма линейки, няма превоз, а в тази епидемия да набутват хората в претъпканото метро е престъпно! Може да попитате читателите си кдсли са съгласни сос и конкретно Фандъкова да бъдат наритани и позорно изгонени! Мисля, че В България трябва да се започне със постепенно захранване на хората, а след това да ги ограничават! Хората нямат пари, но сит нангладен не верва!

Подготвили са и спиране на евро 6 от 2027-ма година Много правилно е да не се подкрепя такова нещо, защото това е просто число, което лесно се сменя. Ако това че някой е евро5, просто се изкефи, че спират тези с евро3, догодина той ще е наред.

Голям кеф е някой "бедняга" да изреже бангията и да остави димна завеса . Евро 1 и 2 са коли над 20 години и отдавна трябва да са в моргата, вместо да ни тровят

Коментари - Забрана за влизане в центъра на градовете за коли с Евро 1 и 2 не се подкрепя от слушателите на Podcast новините | Днес.dir.bg

Коментари - Забрана за влизане в центъра на градовете за коли с Евро 1 и 2 не се подкрепя от слушателите на Podcast новините | Днес.dir.bg

Коментари

Сигурна съм, че ДА са отговорили живеещите в тези зони, които са потърпевши от отровния въздух и задръстените улици.

Според мен трябва да се забранят всички коли с "евро" и ще се реши проблема на Софянци най истрадалата част от населението на България.

И защо очаквате подкрепа от неграмотни собствениците на такива таралясници!

България е с най-мръсният въздух и явно повечето хора си го харесват! Много ми харесва да слушам как твърдото гориво за отопление през зимата било виновно за замърсяването! Да, ама само на около 50%. Останалите 50% идват точно от бракмите и трошките дето всеки си мисли, че може и в апартамента си да ги вкара, ако може! Омръзна ми и на мен да дишам и да се тровя с дизелови и бензинови отровни изпарения, защото някой си искал да кара някаква стара трошка. КОЛАТА НЕ Е ПРАВО НА ВСЕКИ, А ПРИВИЛЕГИЯ! Докато това не се проумее от българина, няма да се оправи положението нито с паркирането, нито със замърсяването, нито с поддръжката на леките коли и безумните гаражни сервизи!!!!

До някъде е така, ама не точно. Всеки иска да се възползва от техническия напредък, т.е да се ползва от автомобила. А дори и да НЕ иска, то вече за повечето население няма как да се ползва от по-стария вид транспорт - животинската тяга. Можеш ли да си представиш сега някой да се разкарва из центъра с каруца??? Така погледнато не би трябвало да говорим за ПРИВИЛЕГИЯ. Привилегията само разделя хората. В случая на бедни и богати. Привилегия може да се даде на някой за да го облекчи поради заболяване ... Градския транспорт е добър заместител, но за да е предпочитан ще трябва да е значително по-евтин. За съжаление общините и държавата мислят като търговски фирми и търсят печалба от градския транспорт. Що се отнася до отоплението на въглища и др. твърди горива то това пак се прави от беднотия или от липса на друга алтернатива. Ако до твоето жилище е прокарана газ или централно парно то е редно да се запиташ до колко жилища това го има. Аз имам къща в прожинциален град където НЯМА нито парно нито газ, а тока спира доста често пък и стана доста скъп. При това положение какво друго ми остава освен някакво твърдо гориво или втечнена газ. Ако се направи изследване на замърсяването на въздуха ще се установи, че значителна част идва от праха вдиган от движението на автомобилите, без значение на каква енергия се движат. Т.е улиците ни са много прашни, мръсни. Такива са защото НЯМА надеждна инфраструктура. Например на моята улица няма НИТО ЕДНА шахта за оттичане на дъждовната вода. Най-близките такива са на съседните улици и са винаги задръстени. Когато вали дъжда пред домът ми е огромна локва, заобикалям 10-20 метра.... След дъжда е кал, а след калта прах и пепел. България като цяло се оказва много, ама много бедна държавица. Вероятно това е заради големите кражби от всички обществени проекти.

до къде стигнахме. Хората в Германия забраняват целогодишно влизането на коли под Евро 5 в градовете си, за да могат децата им да не дишат прахоляци и отрови. Други гледат просто как да изкярят повече пари без да инвестират в бизнеса си, за да могат да хвърлят повече салфетки в дискотеките.

Тъпите селяци така и не разбрахте, че автомобилът е лукс а не право. Пртежаването и карането на коля не е задължително. Нито пък е жизнено необходимо. Така че който бе може да си позволи кола с която да ме трови драстично - няма да кара

Ако ходя до Александровска бедният пенсионер на лекър да летя ли дотам.ПАК НИ ДИСКРИМИНИРАР БЕДНИТЕ.ДА РАЗЧИСТИМ ПЪТЯ НА БОГАТИТЕ.ДАСКАЛИЦЕ ТОВА ЛИ ИЗМИСЛИ КРАДЛИВО ПЛЕМЕ

Като се чувствате беден(ако е така на истина, то това е изцяло от Вашите решения които сте взимали през живота Ви, я от мързел, я от друго…) отивате, там където няма такива “ужасни” изисквания.

къв тоя "беден" пенсионер който няма да ползва градския транспорт с годишна абонаментна карта "за стотинки", а ще бримчи колата на лево и десно, ще плаща гражданска и данък... бах тоя "бедния"

Хайде на бас, че поне 70% от каращите стари каруци, биха си купили по-нови или чисто нови, ако имаха пари. Върху това да се замислят управляващите. А не как да донатикат бедните в ъгъла

Много плосък аргумент. Който няма пари, не кара бракма. Намира друг начин за придвижване или не се придвижва. Или искаш да кажеш, че е по-евтино да поддържаш таралясник, на който му капе маслото постоянно, закъсва по улиците, има висок разход на гориво, винетки, смяна гуми, гражданска и прочеее - като теглиш калема, никак не излиза евтино. Ама това изкривено мислене ни е докарало до тоя хал - да сме автомобилната морга на Европа! Като нямам пари да карам скрап кола.

Подобни забрани НЕ решават проблема. И за пример мога да ви дам Трабантчетата и Вартбурзите. В началото на 90-те години се говореше да ги забранят и т.н. Такава забрана нямаше. И ако имаше щеше да "удари" по-бедните които са принудени да карат по-стари автомобили. Естествено с течение на времето Трабантите и Вартбурзите безвъзвратно остаряха и се поогледайте сега и вижте колко от тези автомобили се движат. Всички ПРИНУДИТЕЛНИ мерки са със съмнителен ефект. Засегнатите хора ще търсят начин да заобиколят подобни мерки. Редно е някакво насърчаване на хората, ползване на моркова, не на точгата. Естествено ако дават субсидии за закупуване на нов автомобил, то пак ще се възползват по-богатите, по-заможните. Ако държавата е по-социална ще трябва да търси начин да смени автомобилите на средната класа. Хайде сега, какви стимули може да предложи държавата???

Но при едно условие-Минимална заплата 1300 лева, както е на запад , и минимална пенсия 800 лева, тогава може да изисквате от хората да карат по-хубави коли, сега е невъзможно на 650 лв минимална запалта !

И тази заплата е малко. ЗАЩО? Защото цените в България станаха прекалено високи. Във Великобритания напромер млекото е под 0.5 паунда за литър. Или около 1.15 Лв/литър. При минимална надница от около 9 паунда на час или след данък около 7.60, това прави 20 дни Х 8 часа Х 7.60 = 1216 паунда на месец чисто след данъци. С една минимална заплата англичанина купува над 2400 Литра мляко, а българина с минимална заплата купува ... около 200 литра мляко. Ако сравним бензина се получава около 800 литра срещу по-малко от 200 литра.

Крайно време е народът да слезе от таратайките. А как ще се придвижва си е негова работа - пеш, велосипед, тротинетка, градски транспорт. Аз никога не съм имал възможност да си купя добра кола, затова не съм притежавал каквато и да е.

Дефинирай ''таратайки'' ? До колко години е таратайка и до колко не е ? Евро 6 кола таратайка ли е? 2027-ма всички ще сме с Тесли ли ?!

Приди това можем ли да минем на ...."БРАДВИ" ?

В Румъния тази глупост просъществува само няколко месеца и я отмениха напълно след много негативни коментри от хората. Наистина неочаквано решение за БГ, 100% лобистко и без никакъв смисъл. Ограничението е по години, не по реални показатели. Има BMW 2007-ма и 2010 с един и същи мотор и едни и същи еко показатели. ЗАЩО по дяволите това от 2007-ма няма да може да мине през центъра, а другото ще може ? + това ако трябва всички да заобикалят центъра, дали няма да е по-замърсяващо ? На практика въздуха си се раздухва и се уеднаквява.

Вече го направиха в Лондон. Можеш да влизаш на всякъде, но си плащаш. За кмета и за общината е добре. Изградили са система за автоматично видео-регистриране. Тази система струва милиони, но те ще спечелят от това поне 10 пъти повече, НО НО НО на гърба на хората които са по-бедни и не могат да си сменят автомобилите с по-нови. Другото което се получава, е че около границата на тази зона се понапълни с паркирали по-стари коли, а околовръстния път /границата на тази зона/ е винаги задръстен. Така милиони автомобили бълват повече изгорели газове и харчат повече гориво НО НО НО общината печели пари и казва - Въздуха е чист!

Какво се случва със собствениците на такива автомобили, които живеят в засегнатите райони?

какво ще стане с хора топлищи се с кюмбета в нов блок... всъщност не се питаш какво ще стане от блока, но това е до нивото на развитие.

Мойта кола е евро6, но това не значи, че хората могат да бъдат ограничавани. То няма линейки, няма превоз, а в тази епидемия да набутват хората в претъпканото метро е престъпно! Може да попитате читателите си кдсли са съгласни сос и конкретно Фандъкова да бъдат наритани и позорно изгонени! Мисля, че В България трябва да се започне със постепенно захранване на хората, а след това да ги ограничават! Хората нямат пари, но сит нангладен не верва!

Подготвили са и спиране на евро 6 от 2027-ма година Много правилно е да не се подкрепя такова нещо, защото това е просто число, което лесно се сменя. Ако това че някой е евро5, просто се изкефи, че спират тези с евро3, догодина той ще е наред.

Голям кеф е някой "бедняга" да изреже бангията и да остави димна завеса . Евро 1 и 2 са коли над 20 години и отдавна трябва да са в моргата, вместо да ни тровят