За зелен преход в транспорта трябва товарите да слязат от камионите

"Транспортна сигурност и свързаност на страните от Централна и Източна Европа" бе темата на първата дискусия от заключителния ден на Green Week 2023

Обратно в новината

Коментари - За зелен преход в транспорта трябва товарите да слязат от камионите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вълнуващи запознанства в твоя квартал meetcity. site

Мого ми е интересно как до 2026 ще бъде завършена модернизацията на ж.п инфраструктурата, както тя не е започнала истински.

Това май е седянка на футоролози.

_stankow

Ако товарите слязат от камионите, то и шофьорите ще слязат от тях. С щангите. И ще отидат точно където правят такива конференции. Ще имат някои въпроси ...

комай неизказано/ненаписано се стремят някакси почти тотално да забранят движение по асфалт на тировете и камионите с прикачено ремарке, а след като ги качат на жп вагонни нископодови платформи скачени с спални вагони за шофьорите им и реалн0тчетат след колко години реално на практика ще могат да си възвърнат финансовото вложение, с помощта на превозени товари и живи пасажери, за нови железопътни: релси тежки 60 килограма линейния метър и бетонностоманени траверси с единична тежина около 260 килограма ... просто камионите са дълги и малко обемисти за завиване, и донякъде трудно вписващи се в остри завои и на мястото на кой да е товарен автомобил биха се вместили 2 или 3 леки автомобила всеки от които е с вместимост за 4 или 5, или 7 пасажера на възраст поне 18 год., или представяте си ли - на вид лекоавтомобилния горивен резервоар сбира повеке нафта или бендзин отколкото тоа за тежкотоварен автомобил, а и като бройка сякаш товарните автомобили не са колкото леките таквиз, разумната, живи и здрави

Шайка посерковци да дават наклон на цивилизацията.

Бил Гей каза че може да се ползват самолети само ако са за целите на зелената сделка.

зелена или не - от колко години наред веке почти няма навалял от небето и натрупал поне 50 см сняг

Ще, добре ще е, така ще е... , много дрънканици на грантаджии. Свързаност такава, свързаност онакава...ама магистрала Струма я чакайте в обозримото бъдеще!

Идиотията

" ще бъдат инвестирани над 1,5 млрд. лв. в политики". И язе искам да се включим в тая политика , щом ше дават пари язе съм готов! Къде да си прилагам документите оти моя дедо беше зелен, тати беше зелен и той , и я съм зелен и сите бехме винаги на червено - парите не достигаха. . .

Абе тоя Андрей Новаков да не работил като тираджия, а сега иска да стане машинист на екологичен зелен влак? Мисленето му е като на шофьор, който иска да се преквалифицира!

Имам по-добра идея ! Товарите да се превозват с парни локомотиви на батерии, а не на кюмур.

Явно се е появила нова категория хора - зелени кретени! Как може да се сравни гъвкавостта на автотранспорта с жп транспорта особено за превозване на товари, а също и на хора? Или може ще се предложи ЮБЕР за жп транспорт , какви кретени - направо идиоти, лошото е , че ние ги храним, а те се правят на умни!

Тия са "панелисти" !

Товарите да се превозват с педали, както е видно педали има достатъчно. Има се предвид транспортни средства , които се задвижват с педали , да не помислите нещо друго - то сега си е модерно . . .

Най-обикновени грантаджии. Организации, които се издържат на субсидии и...членство ако изобщо. Илия Левков беше достатъчен. Да помагат е едно, а да си фантазират е съвсем друго.

кажи шарлатани да те разберат хората. . .

За зелен преход в транспорта трябва товарите да слязат от камионите, и да ги качите пак на каруците. ббаахаха еищо ново за бугаристан

пЛандемичен терор, смърт чрез псевдоваксини, дигитален терор и цифрова валута, гмо лайна, ядене на насекоми и синтетично месо, отравяне с пестициди и ликвидиране на фермерите, "зелен" терор... всичко това води до депопулация и Нов световен ред на терора!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Точно така - тировете трябва да бъдат ликвидирани, само замърсяват , причиняват трафик и катастрофи и са досадни. Всички стоки да се произвеждат в диаметър от 50 км макс около градовете. Кръгова икономика. Всичко останало - да гори.

ТИ СИ ПЪЛЕН ОЛИГОФРЕН

Не е за дърти кисели чичаци с хроничен запек. Пий Дуфалак и се успокой !

Намери си някой да ти направи едно дете и да ти осмисли скапания живот. Зелените сте идиоти по подразбиране, но това не е оправдание за да подкрепяш безумни политики, които ще оставят много хора без работа!!

Бербок получи дипломатически шамар в Бразилия, пише австрийският вестник Exxpress. Нито президентът на тази страна Лула, нито главата на бразилското външно министерство се срещнаха с нея. Според автора на статията това е «най-високата мярка на наказание» за германския министър. Превод от Exxpress, Австрия: Лула удари дипломатически шамар на "зелената" Бербок Аналена Бeрбок получи «най-висшата мярка наказание» за дипломат. По време на държавното си посещение в Бразилия тя имаше намерение да зарадва местните със „сътрудничество в областта на демокрацията“. Въпреки това нито президентът на Бразилия, нито външният министър Мауро Виейра отделиха време за среща с германския външен министър. За какво искаше да говори Аналена Бербок в Бразилия? На първо място, за опазване на околната среда и запазване на климата. А също и за това какви отношения трябва да имат бразилците с руския президент Владимир Путин във връзка с действията му в Украйна. Но, както се оказа, на най-високо политическо ниво в Бразилия никой не искаше да обсъжда тези теми с Бербок. Лула удари дипломатически шамар на "зелената" Бербок Президентът Лула имаше по-важни задачи, а външният министър изобщо не беше в страната. Затова сред високопоставените лица германският външен министър успя да се срещне само с президентския съветник по външната политика и заместник външен министър Мария Лаура да Роша (Maria Laura da Rocha). И това въпреки факта, че никъде по света, с изключение на няколко европейски страни, немската икономика не е толкова широко представена, колкото в Бразилия. Източник: https://exxpress.at/diplomatische-ohrfeige-fuer-gruene-baerbock-brasiliens-praesident-lula-hat-keine-zeit/

Тук загадката е защо изобщо камионите тип влекач следва да съществуват след като дублират железницата. Освен за бързоразвалящи се и нетрайни стоки, които следва да бъдат доставени срочно. Но да се пренася контейнер дрехи примерно от България или Турция до Германия си е работа за влака. Та БДЖ откриват складове, който има спедиция си праща стоката в склада с направлението и като се набере за влак отива до централна гара откъдето се преразпределя с камиони за къси разстояния и малки товари. Сега като се събере контейнер се вика бай Гошо с тира и се праща да прави калабалък по пътищата и да гори по 40 на сто нафта. Е да се пратят домати до Германия става само с хладилно ремарке ...

ПИПО

Защото в транспорта има понятие като срок доставка. Защото се карат суровини за фабрики, за предприятия, за строежи и тнт. Не може да натовариш плочки от Хан Омуртаг за строеж в София и да ги караш една седмица, простака. За да се закара ремаркето до влака пак се използва седлови влекач, закарва се на някое най близко интерпорто (където в България реално нямаме) и там се товари на влак, този влак по нашите релси, ще пътува 12 часа докато стигне до другото футуристично порто във София където се нарежда на опашка за разтоварване, от там го взима друг седлови влекач и го кара до обекта. Варна - София доставка между два и три дни и те така.

Слизат от камионите и на собствен ход.. Топур, топур до адресата.. Що ми се струва, че ако тез празноглавци и празноговорящи слезнат от сцената. И на свой собствен ход са запокитят през 9 планини в десета. Света ша има повече полза. Най-стария КАМЪК НА ГЛАДА е датиран през 1611-та година. Тогава пак е имало СУША, но е нямало никаква промишленост..

Как да слязат, като едни и същи ж.п. проекти се дъвчат, обжалват от 10 години, а качеството на железния път е от 19 век. Тепърва ще откриваме топлата вода с отсечки със скорост 160км/ч.

То ако слязат от камионите, няма къде да се качат тези товари, тъй като нашето БДЖ е допотопно, почти фалирало и унищожено. В няшия град /Габрово/ преди 89-та на жп гарата денонощно идваха влакови композиции и се товареше и разтоварваше какво ли не, днес има само един пътнически влак до Царева ливада, който влак е винаги непочистен и отвратилено мръсен.

Спомени от бъдещето (по Деникен ама не съвсем) Будилникът звънна в 4.30. Р2Д10У25 стана и се приготви за началото на деня. Странното име му беше присъдено от изкуствен интелект с цел полова, класова и народностна неутралност. Тези, които го познаваха го наричаха ердвед с цел да намерят някакво произносимо име, което точно в този случай работеше. При други имена не толкова и там се мъчеха как да намерят нещо, за което да не ги обвинят в класова, социална, полова или расова омраза. Което също не винаги работеше - идваха полицаите и ги отвеждаха за принудителна евтаназия - приемаше се, че животът в разрез с изискванията на обществото причинява непоносими страдания на индивида. Освен това той нямаше нито майка нито баща - беше отгледан в изкуствена утроба от донорски яйцеклетка и сперматозоид от болничната автоматика и затова му беше издадено и такова име. Даже и в досието му пишеше, че са вкарали и гени на шимпанзе, хлебарка и кокошка заради някакви съображения, които така и не разбра. Той се разбърза да си спретне външния вид, да изяде закуската си от скакалци и да застане пред дистанционното работно място, контролирано от изкуствен интелект. Небръснат - наказателни точки, без вратовръзка - наказателни точки, закъснението се наказва с глоби и изкуствения интелект нищо не прощаваше. Ердвед се приготви за дългия работен ден под контрола на изкуствения интелект ... следва продължение

Големи майтапи.

За истински зелен преход, товарите слизат от камионите и се качват на гърба на робите!

30 години забатчваха железопътният транспорт , сега се сетили , че е по природоопазващ. А изобщо мислят ли как ще се противопоставят на транспортните фирми, колко хора и автомобили трябва да се бракуват???? Не те това не мислят в главите им е само мъгла и зелен вятър.

Прав си като цяло, но батака не е от последните 30 години...Когато построиха Кремиковци и задължиха БДЖ да превозва суровини от пристанищата до него без да получава пари за това /щото едно такова производство няма как да е на печалба при тези условия/ е тогава започна краха на жп-то у нас

Съществуващите технологии не са способни да извършат заления преход. Не разбирам защо политиците изобщо повдигат въпроса, освен ако ... освен ако необходимите технологии не са вече разработени, но скрити от общестовото и когато се наложи да се цъфне някой с голяма усмивка по битивито и да каже а пък еди кой си открил енергията от нулевата точка.

Акде пак дрън дрън празни приказки. Елементарно е да качите камионите на жп платформи - както се прави в Австрия и Швейцария. От граница до граница - на влак. Хем ще се спестят доста емисии, хем няма да са натоварени тошкова много подобията на пътища. Ама де акъл за това.

И за какво да товарят камионите на влакове, вместо целия товар да си е на жп?

Това зелената енергия е ебаси дъвката - и на тези там им е ясно че нищо няма да стане, ама продължават да дъвчат докато има пари за заплати, проучвания и разработки по темата.

Този цирк е същия като конгресите и пленумите на БКП. Говорят се глупости, писарушките пишат въсхвали и никой не вярва в това което се говори разликата е,че тогава бяха червени а сега са зелени . Важното е да се спазват нарежданията на големия брат а демокрацията и пазарната икономика са само на думи !

На първо време, транзитно преминаващите камиони трябва да се извозват със ЖП транспорт до кппто от което е планирано да напуснат България. Това ще спести много емисии, ще даде възможност на ЖП транспорта да живне. И най вече ще намали навалиците и птптата.

Ако, гвоздейков се каче във влака София- Варна през пловдив / в 21.15ч/ ще си повърне червата , ще пометне и то без да е ходил в тоалетната на вагона, още преди да стигне Вакарел..И какво разправя? Какви щели да бъдат влаковете през 2026г- след две години....Айде у лево и да му се спре заплатата.А, тези от пимк вадят документи за съгласие от общината в Пд някъде към 1874 пъти по бързо отколкото се движи моята преписка- има го в регистъра на общината и се вижда, ама те пак питат що говорят,че у нас имало корупция и корупция ли е това да платиш и изкараш разрешение за две седмици, вместо да не платиш и да чакаш 3 години без резултат. А, онзи влак се води бърз, плащаш за такъв и стига от София до Варна за 8 часа и 30 мин.

Тъпотии, колкото искаш, ама хранилката е богата. Някой да е видял зелени човечета да ядат зелени пържоли със зелени картофи и да пият зелено вино.

100+

изтърка ми се скролера докато превъртя тая помия (не съм я чел) . толкова голяма статия в дир не съм виждал . ковида ще ни се види майтап пред това което тия @зрод@ ни готвят

според мен идеята е тотално отслабване на европа

Тези тъпи калинки продължават да ръсят малоумщини. Егати конференцията на тотал щета мозъци..

Не знам защо, но зеленият преход и шумотевицата около него много ми напомнят за "десетилетието на ромското включване". Имше срещи, съвещания, конференции, НПО-та ... накрая ромляните си останаха все така изключени и неграмотни, но парите бяха усвоени. И тук се планира да се похарчат 1,5 милиарда през следващите 7 години за политики ... да, вероятно ще са само политики, но не и реалани мерки. Най-много да измислят как ще свалят товарите от камионите и ще ги качат на тротинетки.

много по-мащбное и много повече интереси има намесени

Мащабите и интересите не ги коментирам и съм напълно съгласен с коментара Ви. Става дума за това, че подходът е същия - срещи, делегации, анализи и нищо реално. Нито 2-3-10000 електрически коли ще променят въздуха на фона на милион стари дизели, нито горенето на гуми, дограма и обувки ще спре, въпреки раздадените климатици.

Ще започнем да качваме товарите на гръб и на магарета. Ето къде ще работят хората, които ще останат на улицата след като изкуствения интелект ги замени

Така е, но за съжаление ние проспахме развитието на железниците, който в България само деградират от 89 на сам. Всичките ни съседи са поне 20 г. пред нас сега...

Започва се и във БГ обработването на мозъците със залените лайна.

ПИПО

Да си призная не изчетох цялата словесна диария. Достатъчни ми бяха няколко реда и снимките на "участниците". Всички до един от "Америка за България", "Отворено общество" и други. Под егидата "зелена България", ще ебат майката на един от най добрите браншове що годе останали в България, а именно транспорта. Хора които нямат абсолютно никаква идея от транспорт и логистика говорят на дълго и широко някакви безумни неща. Как аджеба БДЖ, ще свърши работата на транспорта това и Господ не може да обясни, но те видите ли са наясно с всичко. Жална и майка на тая територия България и жална ни майка на нас колонизираните последни българи.

Новите ценности - магаре, кон, вол и си зелен.

В голяма грешка си. Те така пърдят, че цялата атмосфера и се ебава майката. И ти ще си виновен за всичко. Освен ако не платиш 90% данък пръдня например...

Дайте им на всичките тия зелени тикви по една мотика , и да ходят да копат! Стига са дрънкали глупости всеки ден!

Едни лобисти се опитват да вземат работата, т.е. приходите, на вече изградени бизнеси.

Ако транспорта слезе от камионите, спокойно можем всички да се върнем пещерите, да препашем по един боздуган и да ходим на лов из горите! Това означава обратно в каменната ера!

напротив! Вместо на камиони товарите са качват на влакове и се превозват бързо, безопасно и чисто! Няма задръствания от тирове и инциденти по магистралите...

Личи си че нямате идея за какво говорите. Нали разбирате че ако това стане хипотетично от другата година, капацитета за доставки на стоки ще бъде близък до санитарният минимум? Разбирате ли че една авария (както има аварии с отделни тирове) може да значи недостиг на стоки за цели региони или държави? Абе иначе казано личи си че нямате бъкел идея какво искате и говорите. Тези предложения имат една единствена цел, тотален контрол и депопулация. ТОВА е краткият и прост отговор.

Подозирам, че си от камионджийското лоби.... За съжаление никой не казва, че ще стане от догодина и една авария няма как да остави цял регион без стоки, не бой се Хайде върти там геврека и не давай квалификации за това кой от какво разбира ли не

Тази работа с влаковете може да стане само ако има изградени отлични трасета и добри влакове. Кое от това има в БГ? Никое. Как да стане тогава. Да не говорим, че би било добре да има и поне една резервна линия на най-проблемните участъци... ама много се размечтах...

Олее колко си прост. Фирмите който произвеждат от клетка за зъби до машини и части със гигантски размери да не са до жп линията бе Идиот. Има няколко вида транспорт и то е от както свят светува. Кораби,кервани(влакове,камиони,бусове,баничарки) без тези три звена ще се върнеш в родопбщиния строй .

До "Цъ" - Кажи бе "гений безподобен" като до завода в който работя няма ЖП линия и до голяма част от клиентските заводи за които се доставя също няма жп линия , как ще докараш продукцията бе умнико?!?! Какво влака по шосето ли ще ходи?!!?

Хора без работа, създават проблеми на хората с работа.

ПИР ПО ВРЕМЕ НА ЧУМА Е тва са тия прокапляци долни.