Wizz Аir спира полетите между София и Варна

Промяната ще важи от октомври, засегнатите пътници били уведомени

Обратно в новината

Коментари - Wizz Аir спира полетите между София и Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Жалко, билетите бяха средно по 40-50 лв. С автомобил и автобус излизаше по-скъпо.

Уйзер!!!

Абе не може някой да конкурира тимаджийската авиокомпания баш в техния град, това р

Аз мисля, че са се разбрали с България Ер, няма смисъл да се конкурират и развалят бизнеса- това се казва дуопол. Виждам, че цените на България Ер са по 60 лева и летят 3 пъти дневно, това е добре. Уиз спират полета и отиват на друга печеливша дестинация зимата, делят парите с България Ер и на пролет пак. Варна все пак да не забравяме, че зимата спи.

Aре на бас, че тука има някакво картелно споразумение между тях и България еър... Да позная, ли че сега цените на втприте скачат до небето...

60 лева стават, вместо 35 лева. Но ще има 3 полета всеки ден. Разбрали са се. 3 полета е добре, повече няма нужда

Кмета Портних много голем беше по бТВ то. Града се развивал , договори с авиокомпсний сключвал/ демек молят му се / . Пъвия полет на Изи джет миналото лято го посрещнаха с тържества, то не бяха балони , то деца в народни носии танцуваха пред стълбичкста на самолета за почуда на пътниците пристигнали с тоя ПЪРВИ полет . То хляб и сол - Абе пьлен цирк и олигофрения. А кво се оказа - че ще летят само през лятото т.е. за сезона да превозят чуждите туристи. И после Бай бааай . Уиз еър ги плюхме цяла година / не че няма защо/ подведени от паралелния свят на собствениците на града/ посочени в един от другите коментари/ и е цяло чудо че все още летят изобщо до БГ и не са ни теглили една майна. Тука много хора не разбират че не те , а ние имаме нужда от тези така наречени нискобюджетки щото сме бедни , щото сме измекяри и щото сме нежелана дестинация за другите превозвачи. Жалко за Варна и хората живеещи около.

Дългата ръка на ТИМ...

Аборигените в Евроклоаката дс яздат магарета, още не са се цивилизивали за самолети.

От "Швейцария" ли иде или от "вещугер"? Което не пречи да е и от двете.наред с ония другите смотаняци от зелената страна на елфи и блата, и вече идва много.

Това е показател за благосъстоянието на гражданите. Спадът е красноречив.

По-скоро е показател за спада на броя на гражданите изобщо.

Айде ДИР-никът въртя, сука ,за "лошите" Уиз и накрая да си дойде на думата реклама на ТИМ-аджийския "България" еър! Толкова бяхте прозрачни от самото начало, жалка картинка. Никога мутрите не могат да предложат офертите на Уиз за най-атрактивните европейски градове, а условията и комфортът са същите.

Не, заплатите постоянно растат. Има хора, които за 2 бона няма да се хванат да бачкат, защото го смятат за експлоатация и подигравка.

Престанете с тези "фейк новини" бе ... България процъфтява, бизнесът просперира, хората живеят все по добре, чуждестранните инвестиции се увеличават, имиджът на страната след европредседателството е в подем ...... / всичко това според 'управляващи" и според ГЛАВНИЯТ "управник" от ГЕРБ и калинките МУ от всякакви партии и коалиции/ ...... ВСЪЩНОСТ ... България се намира в най тъмните си МУТРНСКИ години .... по тъмни и от началото на "прехода" /това според много МОИ СЪНАРОДНИЦИ - НЕ УПРАВЛЯВАЩИ/ ....

Е вместо до Варна за 30 кинта може да отидете до Рим, Болоня, Меминген и т.н. с Уиз. Март месец заведох домочадието Париж за същите пари, колкото излиза автобусните билети за четиричленно семейство до Варна ако не и по-малко с Уиз, естествено. До доста по близката Виена с Тимаджийските Бг еър ви е е около 1000 кинта минимум с не по- добри условия и комфорт.Честито на "печелившите"

... поредната авиокомпания ГОЛА ВОДА...!!!!!! Отдавна се очакваше от тази некоректна авиокомпания това...

Проблема е за варненци и околията. За Софето и наоколо е ясно че по-добре да се лети до други дестинации вместо Варна където няма нищо и няма за кво да се ходи

Какво гола вода, като не правят пари на загуба ли да летят?

Същото се случва с Райънер и полетите им до Варна и Пловдив от Брюксел. Няма интерес..няма качествен туристически продукт. Много жалко. А цените на варненското летище ги няма никъде в Европа. Така е, когато мафията започва от стъпването на Бг земя...

Така, ще е като от 30 г. няма ни един нов завод в града. Пълна простотия. Прави се нарочно, ако ли пък не има някаква причина, жалко за града и за страната, като цяло. Защото, ако Варна не може да задържи българите в Б-я, страната ни ще умре, което и става .

БМК за wizair и техните полети!

Дир, много сте зле. Претопляте манджа от е месеца!

На мен ми трябва целогодишен полет от София до Бургас, плийз!

Ако имаше споразумение, щяха да продължат да летят! Но продължават Балкан с 3 полета на ден..... Това е "споразумение", мноооого си прав! Идиот!

Варна - Бергамо даваше връзка на Варна с цяла Европа, и изключително лесен и приятен достъп до Италия, Франция и Швейцария. Кое не ти харесва? Цената за чекиран багаж? И тя беше чудесна - когато не искаш, не я плащаш.

А сега да обясниш какво общо имат споменатите с бизнес логиката.

А защо в заглавието е написано "София и Варна", а не "СОФИЯ И ТИМ"?

Условията и комфортът на WIZZ даже са по-добри. Летят с нови и по-големи самолети - по-чисти, по-тихи. И бяха пълни. Мое лично мнение е, че обявената причина не е реалната. Полетите на компанията бяха пълни всеки път, когато съм летяла за Варна. А говорим за самолети Airbus А320, които не са като Ембрайърите на България Еър. Няма да се измъкне Варна от гнусната хватка на ТИМ. А че статията е откровено рекламна, даже няма нужда да коментирам. То е очевидно.

БГА ,,Балкан" веднага ще запълне нишата!

Щом на тези ниски цени губят пътници, ясна е работата.

Wizz Air са си сметнали, че не им е изгодна тази линия през зимата, защото няма достатъчно пътници. Ще я пуснат пак другото лято. На мен лично ми е все едно, защото по-често предпочитам да доплатя малко и да пътувам доста по-комфортно с националният превозвач. Не че не лятя и с Wizz Air, но когато имам възможност да избирам, не са ми първи избор.

Какви са тези глупаци, дето се кефят на УизЕър? Гадни унгарски смотани авио-оператори. @0 лв за билет, и още 40 лв за запазено място, ама без място няма билет, и още 10 лв за чек-ин, ама ако не го направиш до 2 часа преди полета и айде още 70 лв, за да ти отпечатат една хартийка на летището. И 3 лв/минута за разговор с техен център за обслужване, където никой нищо не знае, но минутите хвърчат...

Вие наистина ли сте летяла с Уиза? Защото това, че самолета е по- голям не го прави по- удобен, с по- големи седалки и нормално място за един човек. Да не говорим, че за да е наистина евтин билета с тях трябва да го запазиш година по- рано. Да не споменавам и всички допълнителни такси, които накрая изобщо не ти излизат нискотарифни.

...от компанията публично са комуникирали... - Комуникирам на български означава "общувам", независимо, че комуникации означава съобщения. В случая правилният израз е "публично са съобщили, или обявили и т.н.

А колко от старите заводи останаха?

Кой има интерес, тази новина да ни се навира в очите за 4-ти път?

Ти си класически Пиар на другата авиокомпания. Върти, сучи, Уиз остават с много по-добрия продукт, по-добри цени, самолети и т.н. Качвали ли сте се на самолетите на ТИМ?

От януари до август клиенто потока намалял на 86 000. Сега да сметнем 30 дни х 180 пътници в самолет ( 30 реда по 6 места - скоро пътувах) х 2 ( отиване и връщане) х 8 ( януари-август) = 86400 при 100% заетост Явно преди са возили по 2 ма на едно място...

Ползват два или три типа самолети. Не мисля, че имат със 180 места. С повече са.

И полета до Базел спират, беше чудесен, и покета до Нюрнберг и той беше чудесен, за Ница не знам... мн жалко, дано Изи джет се нанесат на тези дестинации, разработени от Уиз...