Войната на пътя не е статистика, тя има лица и имена - не само на хора, а на стотици семейства
2023 г. си отива с 6861 катастрофи с жертви и ранени
Обратно в новинатаКоментари - Войната на пътя не е статистика, тя има лица и имена - не само на хора, а на стотици семейства | Днес.dir.bg
Коментари
Тъпаците що са забравени, а? Самоувереност в повече, арогантност, че сме над нещата, неконтролируеми нетърпение, гняв и агресия ... и, най често неспазено предимство , идиотско изпреварване минаване на късно жълто с пълна газ, пълна нетолерантност при престрояването преди кръстовище и прочее, отказ да се спазват ограниченията на скоростта .... и прочее от сорта
И като се споменат всичките ще се промени ли нещо на магистралата с 120 км съм най - бавната кола,а нашите двулентови магистрали с дупките определено са рискови с 140 и нагоре, а по другите пътища даже не искам да коментирам състоянието им.....
ВСУ ще се опита да мобилизира още 500 хиляди украинци за да ги хвърли в огъня. Това е огромна цифра, като се има предвид, че в Украйна в момента населението е вече под 20 милиона. Търсят ги под дърво и камък, даже се говори за експулсиране на укранци от Европа направо за фронта. Чист геноцид срещу народа на Украйна. Целият "цивилизован" свят и нашето нацистко-ционистко правителство подкрепят това
Здравей, Дир че. Кажи ми кога ще ме отблокираш,че да мога пак да тегля по една майна на българските нео фашистчета
Ако полицията си върши работата ще има 50 процента по-малко убити на пътя. Милиционерите у нас само получават заплати и се возят на патрулките. Глоби,глоби,глоби до дупка и бонус малус. Поздрави от Канада. Тук тази паплач са я вкарали в пътя само с тези две неща. Боли,но върши работа!
ще се научат да шофират... То да и ченгетата не си гледат работата... но главните виновници са ганьовците на пътя които не признават никакви правила за движения.
Ориенталски говеда зад воланите, ужасна инфраструктура. Но манталитете на ОРКИТЕ е основната причина
Добре, споменават бегло тоя Начо, но в крайна сметка къде празнува тоя новоизлюпен убиец? В ареста или при семейството си? Два месеца минаха! Какво го бавят? А парите могат лесно да се проследят, ако има желание ... Ама май няма!
А бре дами и господа,как ще се оправим, Като тарифата на всеки Катаджия във Варна е 2000 лв на месец да носи на началника си. И това ми е стара информация преди 15 години. После началника има друга цифра нагоре. Как ????????
Шофирах и в България и в чужбина. Тоя стрес в България го няма по Европа. Но не хората са виновни, а корупцията ..... Опитайте да подкупите немски полицай или британски????
Не се спира с мълчаливи бдения или цветя и свещи на местата на катастрофите. Решава се с пари, много пари. Удобни и безопасни пътища, маркировки, знаци и светофари, Камери навсякъде и суров контрол. Без човешки фактор - превишена скорост - автоматична глоба. Алкохол и наркотици - директно в затвора. Та така.
Живееш в чужбина, откъде знаеш какво е сега ? Колите са се утроили за 15 години, статистически катастрофите и да са намалели, цифрата ще е по-голяма.
Май забравяте, че във войната обикновено има двама участника. Но за задълженията на двукраките да си завъртят врата наляво или да помислят малко нещо не говорите много......
Циганите от десетилетия мародерстват над българските пенсионери. То не са грабежи, ало измами, изнудване от уж майстори на покриви... Войната по пътищата, опростачването и циганизацията на младите. "усещането" за корупция. Хубавото е, че МОЧА го няма вече, а и има банани ЦЕЛОГОДИШНО.
Българските пътища, улиците на българските градове, превърнати в основен бизнес на двамата гангстери управляващи зоната БГ (Шиши и Боко припознати от УСА) са ОПАСНИ ЗА ШОФИРАНЕ И ПЕШЕХОДНО ХОДЕНЕ. Към това се добавят и популистка и невъзможна за изпълнение организация на движението, която вношува на хората лъжливи усещания, че са някъде в ЕС, което води до загуба на чувство за самосъхранение. Добавя се (и не от вчера) престъпно либерастно законодателство от зората на дИмокрацията, писано на коляно под диктата на УСА и английски посланици и НПО-та, което доведе до 20 годишна безотговорност за убийците на пътя. Разбира се и основния фактор - унищожената от безпаричие и корупция пътна полиция, която е няма никъде на пътя, освен да събира рушвети и да брои трупове (а да на последък да "одържавява" коли - пардон рушветите от неодържавяването...) ! ПЕРФЕКТНИ МЕРКИ ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ПОПУЛАЦИЯТА НА ТУЗЕМНТОТО НАСЕЛЕНИЕ... ... С "ЛЮБОВ" ОТ МЕТРОПОЛИЯТА !
Употребявай кавички приятелю ! Събарящите паметници ще понесат своята отговорност - така е било и през 1940 - 1944 г. - след това са намазали въжетата и са къртили камани (късметлиите) ...
Те направиха една мобилизация, украинците са на седма или осма ... Руснаците защитават населеието, което се чувста за руско и за това е избивано и няма право на език, религия и съществуване. Украинците защитават интересите на богатите от САЩ. Намираш ли разлика ?
Именно казах ,че ми е стара информацията. Познавах полицай катаджия , който ми се оплака и напусна системата и замина в чужбина. Искал е да служи на обществото,не да го краде! Учудвам се, че не са ми изтрили коментарите... Брау брау дир
Не са само катастрофите, съвкупност от, какво ли не е.. Я четете, колко хора са осъдили мафиятурата за незаконни и скалъпени обвинения, десетки хиляди са, а това са десетки хиляди семейства пострадали от МВР и мафиятурата... Морал няма сред работещите в тези институции, а те докараха държава и народ до това състояние заедно с политиците ни и шепа олигарси... В държава, в която всеки втори е обвиняван в престъпления дори да е бил невинен и всеки трети е осъждал мафиятурата за вредите, които тя му е нанесла няма как да просъществува, особено и когато мафиятура и МВР работят в услуга не на народа, а на престъпниците горе, които коват законите...
Политиците управлявали държавата последните години са истинските престъпници и виновници за войната по пътищата. Те покровителстват тези които убиват с бездействието и неприемането на сурови закони за наказание. Забележете как са били измъквани последните емблематични случаи на убийства: като се започне т Стависки който уби едно дете преди години, убиеца на Милен Цветков, който всяески се опитват да измъкнат и ще лежи минимално количество години. Примерите са стотици, а теези които не се разгласяват се разминават с минимални присъди. Истинските виновници за убийствата по пътя са политиците, корумпираните съдии и прокурори които са преобадаващи в системата. Мисля че е крайно време да всички тези да бъдат наказани за злините.
в ЗДП има 3 събекта, водачите на МПС, собствениците на пътищата, и контролните органи. Всички имат задължения по закона. Познайте за кой са санкциите. Гледайте статистиката, най-малко хора умират от дрога и алкохол, най много поради несъобразена скорост пътните условия. Колкото и да вдигат санкциите за алкохол и наркотици, това са само мерки за пред хората, труповете ще продължват да валят, докато другите субекти на закона са безнаказани. Политици популисти докараха нещата до това положени.
Търсим виновници сред полицаи , държава , пътища и т.н . Главните ви овници сме ние - шофьорите . Трябва да караме без да пием , без дрога , спазваме законите и по бавно , по бавно . Т
пропускаш да пишеш чу другите 42 хиляди са "Ханко Братя и сестри" с татуировки и джуки, даже и няколко стотин педали има
"Войната на пътя не е статистика, тя има лица и имена - не само на хора, а на стотици семейства" А, ДОБЪР ДЕН, ДИРА! Нали това ви обяснявам от години, когато бухате безумни заглавия от рода "Кола блъсна пешеходец", "Камион прегази в насрещното". Казвам ви - така размивате вината и следващите няма да искат да поемат отговорност, защото знаят, че няма да ги свържат с извършеното, а "журналистите" просто ще напишат "Кола блъсна..." И вчера пак си продължихте тук с "Влак блъсна кола". Все едно колата не е управлявана от човек, който безотговорно не е спазил правилата... Не зная каква е идеята на такива статии "проблясъци" като тази, след като в повечето случаи пишете точно обратното...
Има участници в движението. Майката вместо да се вайкат най-добре е да сложат по една светоотражателна лента на облеклото на децата си. Значителна част от умрелите са пешеходци, които са с тъмни облекла. А и КАТ защо не се заема малко и със състоянието на пътищата и сигнализацията? Сигнализацията в България е точно минималната необходима. Да не говорим че ограниченията не са логични и не предпазват.