Войната на пътя не е статистика, тя има лица и имена - не само на хора, а на стотици семейства
2023 г. си отива с 6861 катастрофи с жертви и ранени
Обратно в новинатаКоментари - Войната на пътя не е статистика, тя има лица и имена - не само на хора, а на стотици семейства | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Х (нерегистриран)
"Войната на пътя не е статистика, тя има лица и имена - не само на хора, а на стотици семейства" А, ДОБЪР ДЕН, ДИРА! Нали това ви обяснявам от години, когато бухате безумни заглавия от рода "Кола блъсна пешеходец", "Камион прегази в насрещното". Казвам ви - така размивате вината и следващите няма да искат да поемат отговорност, защото знаят, че няма да ги свържат с извършеното, а "журналистите" просто ще напишат "Кола блъсна..." И вчера пак си продължихте тук с "Влак блъсна кола". Все едно колата не е управлявана от човек, който безотговорно не е спазил правилата... Не зная каква е идеята на такива статии "проблясъци" като тази, след като в повечето случаи пишете точно обратното...
G G (нерегистриран)
Ама "семействата" не са ли също и хора???
77 (нерегистриран)
Търсим виновници сред полицаи , държава , пътища и т.н . Главните ви овници сме ние - шофьорите . Трябва да караме без да пием , без дрога , спазваме законите и по бавно , по бавно . Т
Niki13 (нерегистриран)
в ЗДП има 3 събекта, водачите на МПС, собствениците на пътищата, и контролните органи. Всички имат задължения по закона. Познайте за кой са санкциите. Гледайте статистиката, най-малко хора умират от дрога и алкохол, най много поради несъобразена скорост пътните условия. Колкото и да вдигат санкциите за алкохол и наркотици, това са само мерки за пред хората, труповете ще продължват да валят, докато другите субекти на закона са безнаказани. Политици популисти докараха нещата до това положени.
Име (нерегистриран)
Има участници в движението. Майката вместо да се вайкат най-добре е да сложат по една светоотражателна лента на облеклото на децата си. Значителна част от умрелите са пешеходци, които са с тъмни облекла. А и КАТ защо не се заема малко и със състоянието на пътищата и сигнализацията? Сигнализацията в България е точно минималната необходима. Да не говорим че ограниченията не са логични и не предпазват.
Demand (нерегистриран)
Политиците управлявали държавата последните години са истинските престъпници и виновници за войната по пътищата. Те покровителстват тези които убиват с бездействието и неприемането на сурови закони за наказание. Забележете как са били измъквани последните емблематични случаи на убийства: като се започне т Стависки който уби едно дете преди години, убиеца на Милен Цветков, който всяески се опитват да измъкнат и ще лежи минимално количество години. Примерите са стотици, а теези които не се разгласяват се разминават с минимални присъди. Истинските виновници за убийствата по пътя са политиците, корумпираните съдии и прокурори които са преобадаващи в системата. Мисля че е крайно време да всички тези да бъдат наказани за злините.
Народа страда заради неработещите институции (нерегистриран)
Не са само катастрофите, съвкупност от, какво ли не е.. Я четете, колко хора са осъдили мафиятурата за незаконни и скалъпени обвинения, десетки хиляди са, а това са десетки хиляди семейства пострадали от МВР и мафиятурата... Морал няма сред работещите в тези институции, а те докараха държава и народ до това състояние заедно с политиците ни и шепа олигарси... В държава, в която всеки втори е обвиняван в престъпления дори да е бил невинен и всеки трети е осъждал мафиятурата за вредите, които тя му е нанесла няма как да просъществува, особено и когато мафиятура и МВР работят в услуга не на народа, а на престъпниците горе, които коват законите...
090 (нерегистриран)
Българските пътища, улиците на българските градове, превърнати в основен бизнес на двамата гангстери управляващи зоната БГ (Шиши и Боко припознати от УСА) са ОПАСНИ ЗА ШОФИРАНЕ И ПЕШЕХОДНО ХОДЕНЕ. Към това се добавят и популистка и невъзможна за изпълнение организация на движението, която вношува на хората лъжливи усещания, че са някъде в ЕС, което води до загуба на чувство за самосъхранение. Добавя се (и не от вчера) престъпно либерастно законодателство от зората на дИмокрацията, писано на коляно под диктата на УСА и английски посланици и НПО-та, което доведе до 20 годишна безотговорност за убийците на пътя. Разбира се и основния фактор - унищожената от безпаричие и корупция пътна полиция, която е няма никъде на пътя, освен да събира рушвети и да брои трупове (а да на последък да "одържавява" коли - пардон рушветите от неодържавяването...) ! ПЕРФЕКТНИ МЕРКИ ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ПОПУЛАЦИЯТА НА ТУЗЕМНТОТО НАСЕЛЕНИЕ... ... С "ЛЮБОВ" ОТ МЕТРОПОЛИЯТА !
То да беше само това.... (нерегистриран)
Циганите от десетилетия мародерстват над българските пенсионери. То не са грабежи, ало измами, изнудване от уж майстори на покриви... Войната по пътищата, опростачването и циганизацията на младите. "усещането" за корупция. Хубавото е, че МОЧА го няма вече, а и има банани ЦЕЛОГОДИШНО.
090 (нерегистриран)
Употребявай кавички приятелю ! Събарящите паметници ще понесат своята отговорност - така е било и през 1940 - 1944 г. - след това са намазали въжетата и са къртили камани (късметлиите) ...
Прав си (нерегистриран)
Трябваше да е - "хубавото". Виноват!
Dell (нерегистриран)
Май забравяте, че във войната обикновено има двама участника. Но за задълженията на двукраките да си завъртят врата наляво или да помислят малко нещо не говорите много......
Войната по пътищата (нерегистриран)
Не се спира с мълчаливи бдения или цветя и свещи на местата на катастрофите. Решава се с пари, много пари. Удобни и безопасни пътища, маркировки, знаци и светофари, Камери навсякъде и суров контрол. Без човешки фактор - превишена скорост - автоматична глоба. Алкохол и наркотици - директно в затвора. Та така.
Бонго Бонго (нерегистриран)
Шофирах и в България и в чужбина. Тоя стрес в България го няма по Европа. Но не хората са виновни, а корупцията ..... Опитайте да подкупите немски полицай или британски????
Бонго Бонго (нерегистриран)
А бре дами и господа,как ще се оправим, Като тарифата на всеки Катаджия във Варна е 2000 лв на месец да носи на началника си. И това ми е стара информация преди 15 години. После началника има друга цифра нагоре. Как ????????
Ти нали (нерегистриран)
Живееш в чужбина, откъде знаеш какво е сега ? Колите са се утроили за 15 години, статистически катастрофите и да са намалели, цифрата ще е по-голяма.
Бонго Бонго (нерегистриран)
Именно казах ,че ми е стара информацията. Познавах полицай катаджия , който ми се оплака и напусна системата и замина в чужбина. Искал е да служи на обществото,не да го краде! Учудвам се, че не са ми изтрили коментарите... Брау брау дир
Инженерче
Добре, споменават бегло тоя Начо, но в крайна сметка къде празнува тоя новоизлюпен убиец? В ареста или при семейството си? Два месеца минаха! Какво го бавят? А парите могат лесно да се проследят, ако има желание ... Ама май няма!
Войната на пътя (нерегистриран)
Ориенталски говеда зад воланите, ужасна инфраструктура. Но манталитете на ОРКИТЕ е основната причина
Хоя (нерегистриран)
Накърняват нежните ти чувства, нали !
Вал (нерегистриран)
Ако полицията си върши работата ще има 50 процента по-малко убити на пътя. Милиционерите у нас само получават заплати и се возят на патрулките. Глоби,глоби,глоби до дупка и бонус малус. Поздрави от Канада. Тук тази паплач са я вкарали в пътя само с тези две неща. Боли,но върши работа!
А кога Ганьовците (нерегистриран)
ще се научат да шофират... То да и ченгетата не си гледат работата... но главните виновници са ганьовците на пътя които не признават никакви правила за движения.
A (нерегистриран)
Защо да се учи като за някой богопомазани няма последствия?
Ац (нерегистриран)
Здравей, Дир че. Кажи ми кога ще ме отблокираш,че да мога пак да тегля по една майна на българските нео фашистчета
Абе (нерегистриран)
Всичкото са голи приказки, държавна политика няма, а пък вие си приказвайте.
Викът на флекса
ВСУ ще се опита да мобилизира още 500 хиляди украинци за да ги хвърли в огъня. Това е огромна цифра, като се има предвид, че в Украйна в момента населението е вече под 20 милиона. Търсят ги под дърво и камък, даже се говори за експулсиране на укранци от Европа направо за фронта. Чист геноцид срещу народа на Украйна. Целият "цивилизован" свят и нашето нацистко-ционистко правителство подкрепят това
Но подкрепяш руснаците (нерегистриран)
че мобилизират хора?
Хахах (нерегистриран)
Предимно затворници-канибали, утайката на обществото.
090 (нерегистриран)
Те направиха една мобилизация, украинците са на седма или осма ... Руснаците защитават населеието, което се чувста за руско и за това е избивано и няма право на език, религия и съществуване. Украинците защитават интересите на богатите от САЩ. Намираш ли разлика ?
Гост (нерегистриран)
И като се споменат всичките ще се промени ли нещо на магистралата с 120 км съм най - бавната кола,а нашите двулентови магистрали с дупките определено са рискови с 140 и нагоре, а по другите пътища даже не искам да коментирам състоянието им.....
Абе (нерегистриран)
Да не би Денков и дира да имат уплах от коли? Денков има ли книжка?
Простака (нерегистриран)
Тъпаците що са забравени, а? Самоувереност в повече, арогантност, че сме над нещата, неконтролируеми нетърпение, гняв и агресия ... и, най често неспазено предимство , идиотско изпреварване минаване на късно жълто с пълна газ, пълна нетолерантност при престрояването преди кръстовище и прочее, отказ да се спазват ограниченията на скоростта .... и прочее от сорта
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Слави Трифонов с 13 въпроса за катастрофата с Кирил Петков и извод, че "няма такава държава"
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Харков: Тази битка може да се превърне в преломен момент за изхода от войната в Украйна
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Състоянието на ранената при катастрофа с кола на НСО остава тежко, разпитаха Кирил Петков
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна