Коментари - Вместо нов път - свлачища. 33 км между Мездра и Ботевград се превърнаха в скъпа сага без край | dnes.dir.bg
назад

Вместо нов път - свлачища. 33 км между Мездра и Ботевград се превърнаха в скъпа сага без край

След препроектиране и протести крайният срок за пускането на трасето е удължен за юни 2025-а

Обратно в новината
| Автор : Радостина Димитрова

Коментари - Вместо нов път - свлачища. 33 км между Мездра и Ботевград се превърнаха в скъпа сага без край | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Трябва хора да влязат в затвора за всичко това.

Драмата е в моста на Ребърково, другото са оправдания

Във всички нас е проблема. Този-онзи са тук родени и възпитавани. Значи, матрИала, верно е лош. Всичко сефгради на възпитани принципи, ценности, отношение към нацията и държавата. Образованието е ключа към справяне с недъзите. Но трябва да има действие, да се стъпи и тръгне по верния път. Иначе само констатираме и ще гледаме как сърбите направиха своята магистрала до границата ни преди три години, а за нашата дори не е ясно кога ще стане. Поканиха Борисов да му похвалят и да ву покажат, че са по-оправни, а той взе, че се върза и отиде! Сърбите започнаха небостъргач в Белград две години след нашия "Скай форт" и пледи две години го завършиха! Нашият е вечният строеж. Вече осем години изграждат една двеста метрова сграда, докато в Дубай за четири години построиха небостъргачи по 500 метра високи. У нас на системата й липсва контрол, отговорност и строги и ефективни наказания. Тук всеки бяга от отговорност, а и никой не го гони! Така ще сме и занапред, защото не сме народ...

Изпълнителите, като ги чета, са само елитни фирми с десетилетия положителен опит и специалисти от поколения занимаващи се със строеж на пътища. Законите ни поначало са направени от 240 глупаци за крадене, не за работа. Много години ще трябва да се чисти стореното от групата на 240 и това е един пример. Понеже бандити на власт унищожават за десетилетия напред.

ББ не управлява от близо 4 години. И всичко спря. Спряха строежа на всички магистрали и главни пътища. Магистралата за Гърция има едни покриви 15 км да я довършат. Магистралата към Калотина, още по малко. И то в равното, в Софийското поле. И 4 години не могат да ДОВЪРШАТ едни 50 км. Не да ги построят от нулата. Само да ги довършат. В Китай за 3 месеца бяха построили 110 км магистрала... За магистрала Хемус въобще не става дума. А трябваше да е готова в края на 2023. Когато трябваше да сме в Шенген и Еврозоната, заедно с Хърватия... Лесно е да вземаш ядки и да връзваш кусури. Трудно е да съроиш пътища и магистрали. А Кирчо лъжеца и Кокорчо крадеца щяха да строят трибунала и 5 моста над Дунав....Ни мостове ни тунели под Стара планина. И как ще строиш мостове без съгласието на Румъния....Пълни некадърници. За тунелите не тибттрябва никакво съгласие. Под Петрохан и под Шипка има планове от преди 50 години. Но....абе ПП. Пълен Провал...

Колко време те управлява Киро от тези 4 години, че само той ти е в устата ? Бочко не беше ли и той в управлението със сглобката ?

Айде, айде ... всички сте на софрата от Кирчо и Кокорчо та до Бочко и Прасчо, без изключения. Това, което Бочко "посторои" с трохите от открадното, вече се разпадна.

Бойко нали се спука да се хвали че првят път за чудо о приказ...ее сега да иде лично да си го оправи??

Хората на мутрата още строят пътища. Със съвременните техника и технологии България трябваше да е опасана с магистрали.

НА Тиквун пътищарите , трябва да съберат тия от АПИ , и всичките пътищари засрани и Тиквун бригадир , да ги осъдят на 40 години каторжнически труд оковани и ще станат хора и пътища ще се научат да праваят !!!

всичко е така заради безхаберието и кражбите на управляващите,с доведени некадърни фирми за изпълнение,и безочливоста свързана с наглост към гражданите.ама именно те са си виновни,защото всички си траят.

нема аварийно ограден с мантинела като аварира некой ще се нанизват ала пиле на грил

И Пазарджик - Пловдив е така. Ако аварираш няма къде да отбиеш щото мантинелите са плътно до асфалта.

Повечето от т.нар свлачища са скални срутвания, поради некадърно и пестеливо направените откоси в страни от пътя. Обаче сега ще се налеят едни пари в нещо наречено укрепване на новопоявили се свлачища.

По този проект нямаше ли един скандал, където един малоимотен беше тръгнал да тегли милиони в кеш от банка? След това ги дал на изпълнители на проекта. Арестуваха го и го пуснаха. Беше някъде последните дни на правителството на Бойко или първите дни на последвалото го служебно правителство. Някаква схема се подозираше тогава.

За 10 години по света народите са изграждали цели империи,а ние за 70 - 80 години едни пътища не можем да си оправим,по зле от циганите сме...

Явно трябва да си внасяме китайци и китайски фирми да огледат терена, да направят план според терена и китайска фирма да правя всички, дори и да си внася всеки един материал... ще ни излезе 5 пъти по бързо и само 3 пъти по-евтино! с българските некадърници които знаят само кирка и лопата.... толкова можем, само пари на вятъра, а тези искат и още пари след това. конструктора да е в затвора за 20 години, изпълнителите също за по 15 щом не да докладвали за нередности и така всички по веригата за по 15 + години... следващите ще мерят 5 пъти преди да започнат да правят!

Изключително слаби и немарливи проектанти!!! Вероятно някоя "своя" фирма е получила договора и е платила 45-50% на подизпълнител , а останалите средства - по схема.......

Четете! Даже в статията е написано. Проекта стартира Септември 2019. Правителството на Борисов осигурява 420 милиона. Свлачищата са правени по времето на промяната. С две думи Борисов остави пари, Промяната ги открадна.

Правителството е отпуснало пари за строеж на път на точно това място по гласуван вече и приет проект. От там нататък промяната няма друг избор, освен да продължи да действа по очертаните от герперите планове. Ама иначе добър опит пак за прехвърляне на боковите некадърности и грабежи върху някой друг, както повелява партийната традиция. Това даже без да слагам в сметката широко известната работа, работа, работа на герперите, след която или се случват преспи на магистралата, или струтвания като при Железница, или лампи убиват хора в тунелите, или почки от мостовете падат върху колите отдолу, но то е заради атмосферните условия, или директно почва ремонт с откриването. Ама ако не вярваш - иди да видиш тревицата по "автомагистрала" Марица или как тези дни взимаха от боковата тангента проби, че асфалтът бил поспестен от и без това по-тънкия от стандартното за проекта. Но съм сигурен, че я промяната, я Президента, че Иванчева ще са виновни за това, де. А това как промяната била откраднала пари за пътища е крадецът вика дръжте крадеца. Ама гербопитеците сте точно такива гьонсурати - винаги някой друг нещо е откраднал от работата, работата, работата ви, пък Тиквата всеки път невинен като сълзица. Нищо, че сключвал договори за милиони с фирми на по няколко месеца в празни апартаменти в Люлин и изнасял парите в чувалчета.

ПП откраднаха парите, които Борисов им остави, а за капак преправиха проектите сега всичко е леш

Срам и позор за нас. Пет години не могат 30 км път да направят! И проектантите са некадърни,и строителите. Автора,напиши им имената на тия неграмотници! Като тръгнете от Париж за Истанбул навсякъде са магистрали,само тук има дупка! Транзитните да стигнат от Видин до София,обикалят през Долни Дъбник.

Викат, изсекоооме дРъветата, че ни пречат, и сега се появиха некви си скапани комунистически свлачища. За тия 33 мизерни километра, на тая цена, трябва да ходят с по една лопата всичките, и да копат, правят и струват, за няколко месеца пътя да е готов от 0!!! А не само да ми се обяснява къде какво било из Европа. От първо лице знам, затова тия 33 мизерни километра за три месеца да ги бяха завършили. Ама тия кражби...нямат спирка!!!

Проблемът изглежда основно проектантски. Преди такъв строеж задължително има геоложки проучвания, които трябва да забележат свлачища. След това идва строежът, който също може да е некачествен, поради ред причини, включващи крадене на средства или заделени от бюджета малко средства. И сега стигаме до това положение.

Всички до последния замесен в тая черна дупка за смучене на пари! Да ви се връща и у друг живот! Престъпници! Северозапада да се отделя в самостоятелна държава иначе нема управия.

Тия престъпници 5г не могат да построят 30км отсечка а руснаците за 5г построиха в Крим 250км магистрала и 14км мост.

Споко те една магистрала строят 50г.та този междуселски път искали да стане за 3години.Първо трябва да се окраде каквото може,а после каквото остане тиквата си знае работата.

Затвор за проектантите, затвор за изпълнителите, затвор за приелите обекта!

Затвор Първо за Тиквата крадлива. Той е в основата на всичкоо това зло за хората. Тая нагла мутра докато е жива няма шанс за България

Четете! Даже в статията е написано. Проекта стартира Септември 2019. Борисовото правителство осигурява 420 милиона. Свлачищата са правени по времето на промяната. С две думи Борисов остави пари, Промянана ги открадна.

На боко пътищата, дето пак иска да управлява

Не са на Боко, а на Кирчо.

Баш на Баце са си....от към Ботевград и от към Мездра разкопаха едновременно последната седмица преди изборите, след които той не е на власт. Раздаде парата както направи с Хемус, подпечата всички разрешителни и остави тия след него да си чупят главата.....и те така те :)

Свлачищата за нас, милиардите - за Джипко Бибитков!

Гарантирано от ГЕРБ!!

Защото виновните лица вместо да са в затвора, седят в парламента и в кабинетите на министерствата....

Те една магистрала Тракия, където е равно и има път от години я направиха на нищо с калпавите ремонти и вълнообразни удоволствия, та там в планината ще се справят? Дайте им не 120 млн, 120 млрд дано се задавят и да се приключва с тях. Понеже им трябват пари за апартаменти от Апартаментгейт на цървуланковците.

България се управлява от посредствени към бездарни хора - погледнете им само физиономиите на снимките. Това ли е елитът на нацията? Ами че то в Столипиново тарторите имат по-интелигентно излъчване. Тези хора са пионки в ръцете на едни задкулисни откровено зли хора, свързани с унищожаването ан българската държавност още на 9ти септември 1944та година. България тряба да се изчисти от тези посредствени може би добри овчари и бетонджии и да се поведе от истински духовни лидери или поне образовани граждани. И ако мислите че не може да стане , се заблуждавате. В момента всичко по-читаво страни от политиката и който се опита да пробие бива смачкван от тези същите овчари. Но сме стигнали до положение на тотален разпад и появата на истински лидер, а не отгледан такъв е въпрос на дни и седмици. Така че горе главата, каквото и да става.

След като нашите "видни" строители са се доказали във времето, че не могат нищо да построят, има китайски строителни фирми, с които хем ще бъде по евтино и 500% по качествено (но комисионните), както и вече щяхме да сме забравили че пътя е в ремонт !!!

Какво няма да се свлича, като изринаха планината и изсякоха дърветата и оставиха голи склонове пръст и кал. Не съм специалист, но според мен проектът беше заченат с корумпирана нагласа. И новата отсечка я пуснаха за няколко месеца да ѝ се порадваме и след това година и повече затворена стои.

Да не са луди да направят КАЧЕСТВЕНО укрепване! Нали после десетилетия НЯМА да има свлачища и фирмите НЯМА да могат да захлебват с поредния "ремонт" на укреплителните съоръжения!

Баце барза за едни изборе и те така те......

ГЛЕДАХ ВИДЕО ... НЕВЕРОЯТНИ СТРОЕЖИ ..... КИТАЙЦИТЕ ГО ПОСТРОИХА ТАКОВА НЕЩО 50 КМ ЗА 45 ДНИ :))

Идеална схема за крадене си намериха.

работа, работа, работа и герпене колкото мозък - толкова път

Кой направи геоложките доклади,кой взе парите за това ,кой си приложи проектанската правоспособност и застраховка?Все въпроси на които може да отговори държавата и да се сезира прокуратурата ама е пълна тишина .

Китайците за толкова време ще направят мост до Луната.

Тук г_н Сарафов трябва да се намеси и освен калпавите строители под отговорност да се подведат и калпавите проектанти ,за липса на протовосвалачищни укрепления в проекта ! А защо не и бюрократите от пътната агенция ,които са одобрили въпросните проекти ?

Сарафов да се задейства срещу Тиквата и джуджетата, демек срещу себе си? Егаси оптимизма :) И да се задейства, то ще е само медиен кьорфишек.

Е какво очаквахте.То си беше ясно че няма как да се справят с този терен.Ако се укрепване скалите както трябва нямаше да има свлачища.Но всичко е от некадърност.

Тази статия можеше и да е само едно изречение: Пътят не е готов, защото се насраха безочливо да крадат.

Инж. Виолета Коритарова е изпълнителен директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър от юни 2018 година. Коритарова е настоящ служебен министър на регионалното развитие и благоустройството в кабинета на Димитър Главчев.

Българя, още ли ще си мълчим?

Магистралата Ботевград-Враца-Шумен, както ни обеща Кирил Петков, трябва да е топ приоритет.

И защо Боко не е в затвора???? Добрият народ чака бащицата да краде още…. е така ще е

препроектирането през свлачищата е от времето на ПП!

Да, защото при първоначалния проект е планирано пътят да мине през космоса, където няма свлачища, а после лошите от ПП са го препроектирали да мине през свлачищата. Лично Киро е препроектирал новото трасе и е взел парите. Продължавайте да харесвате да ви лъжат и да ви приказват глупости същества със съмнителни умствени способности и морални ценности. Когато управляващи и управлявани са спрели еволюционното си развитие между чехълчето и зелената еуглена, но имат дипломи за вусшу, ще е така.

Защото народа го обича! А в любовта парите нямат значение. Народа е готов да му плаща малките прегрешения и забежки!

Е толкова при проектирането ли никой от "експертите " не е загрял, че точно където строят, има опасност от свлачища? Защо така ми напомня как когато Буци преряза лентичката на карнобатската магистрала в компанията на Лили винетката, още същата зима се разбра, че бил "забравил" ветробранни пояс и колите затънаха в преспите по чистак новата "магистрала"!

Сарафов къде си? Другите марионетки заместник главни прокурори какво правите? Защо получавате заплати?

За послушание и тишина .

Как се е стигнало до тук. То е ясно: Копаеше се без да се правят никави бетонни укрепления. Слагаха ги само тук-таме явно, за да пестят пари и резултата е, че то все някъде се срива. От самото начало трябваше трасето да е проектирано с високи бетонни подпори от двете страни, а не във вид на кръпки.

Борисов е долен Лъжец!!! Понеже съм запознат горе долу с района и казуса, ще кажа следното: фирмите на мръсника Борисов, които работят по пътя, нарочно бутнаха там няколко свлачища, за да продължат да взимат пари!!! ТОВА Е ИЗТИНАТА!!!

Лъжец , ама северозапада продължава да гласува за него! Кой е малоумен?

По колко на глас?!