Коментари - Вместо нов път - свлачища. 33 км между Мездра и Ботевград се превърнаха в скъпа сага без край | dnes.dir.bg
назад

Вместо нов път - свлачища. 33 км между Мездра и Ботевград се превърнаха в скъпа сага без край

След препроектиране и протести крайният срок за пускането на трасето е удължен за юни 2025-а

Обратно в новината
| Автор : Радостина Димитрова

Коментари - Вместо нов път - свлачища. 33 км между Мездра и Ботевград се превърнаха в скъпа сага без край | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не се притенсявайте ,нищо няма да се оправи : )

Работа, работа, работа!

На времето, в строителните техникуми се учеше, че земни скатове над 25 градуса трябва да се укрепват. Сега обаче, проектирането се възлага на фирмата, която строи пътя. И те лежерно пропускат тези азбучни истини. Впоследствие, искат и получават стотици милиони допълнително, за "укрепване". Така, по (полу) магистрала Струма до момента са раздадени порции за над 2 млрд. На печелившите обръчи от фирми - Честито!

33 км се правят за няколко дни в нормална държава!

Аматъорчета! Аз какви хотели съм измислил за подпорни стени...

Киро, радеФ, Славуна - тези протестиращите, подкрепящи юмручето, подкрепящи псевдо протестите, протестиращите от палатките (т.е. само палатките защото вътре нямаше никой)..... та тези умни люде , какво правеха 4-ри години? Защо не сстроят??? И не, тук Борисов и Пеевски не са виновни, защото преди нещата някакси се случваха, но сега?

Неможачи, сър...

То е ясно, ще го правят вечно, като тунелите през Витиня. Вечното задръстване, ремонт на ремонта и много повече км и време. Вместо това можеше да почнат тунела под Петрохан, той би улеснил и съкратил много повече това направление, ама като гледам никога няма да се случи... Бойко идвай и почвай пак да строиш, че тия са тотални неграмотници.

нали посторентооот бойко се ремонтира постоянно и е трагедия! ако бойко е строител ти явно си ЛУД и докторите вече немогат да ти помогнат!

А дръпнете се ако обичате Има и високоскоростна джелезница да сделате от Софето през Ботеград с Tesla Ta

Гарантирано от ГЕРБ - скъпо, грозно, некачествено и опасно ! Тия когато и да ги затворят, все ще е късно.

Вместо нормални държавни фирми,тъпи мафиотски формирования,резултатът е видим,капитализъма Петко е големата работа.

Толупа като стана кмет на София, нямаше осветление в центъра. Толупак като стана премиер и магистрали ти построи и окловръсното на София. Толупа като ти стана премиер имаше инжестиции и ИТ сектора вървеше. Толупа като ти стана Премиер ти построи метрото в София. А ти неТолупе какво направи? Поне ходиш ли да гласуваш? Да си размърдаш дебелият самодоволен задник да урните за гласуване?

Бедна, бедна Българийо..........или Булгаристане.......

Шенген

Скоростен път до Скравена и там - на кариерите да чукат камъне!

Проблемите са както в проектирането, така и в изпълнението . Вероятно са пропуснали геоложките изследвания, после са съкратили укрепването и тн

То е ясно, ще го правят вечно, като тунелите през Витиня. Вечното задръстване, ремонт на ремонта и много повече км и време. Вместо това можеше да почнат тунела под Петрохан, той би улеснил и съкратил много повече това направление, ама като гледам никога няма да се случи... Бойко идвай и почвай пак да строиш, че тия са тотални неграмотници.

така е, прав си. Въпросът е ти дали си качествен. Плащаш ли си данъците или си на минимална и сме от тези тарикатчетата които гледаме да спестиме от данъци? Спазваш ли правилата за движение. Културата как е или синчето ти ходи с боксове по-моловете. Кажи нещо за себе си?

15 млн.лева на километър, поредната хранилка за управляващите ,те една пътна маркировка не могат да нанесат вие двулентов път чакате.......хахахаа

ГЕРБ не са на власт от 2019 бе

И какво му е трагичното? Сега е направо пародия?

От както оня с големия нос се появи с вдигнат юмрук на площада, всичко тръгна надолу. Заради този път, за който става дума цели области в Северозападна България са почти изолирани. Сега през зимата като затворят Петрохан, започва едно обикаляне през разни села и третокласни пътища....ТРАГЕДИЯ.....Ако беше останал Борисов отдавна пътят да е отворен. КАТО ГИ ГЛЕДАМ ТЕЗИ В ПАРЛАМЕНТА, И НАЙ-ВЕЧЕ ЛИДЕРИТЕ, НЕ МОГА ДА СИ ПРЕДСТАВЯ ЧЕ НЯКОЙ ОТ ТЯХ МОЖЕ ДА СВЪРШИ КАКВАТО И ДА Е РАБОТА....САМО ПРИКАЗКИ И НИЩО ДРУГО.

ДА, но строят фирмите избрани по тяхно време :)

"Впечатление прави и че вторият лот от 13 км ще бъде строен за над 20 милиона лева на километър, което превръща пътя Мездра-Ботевград може би в един от най-скъпите в страната." За ЕДИН километър. Веднага си личи работата, работата, работата на ГРОБ.

Нали проектирането се прави от самите фирми изпълнителки ,защо няма повече тунели на местата със свлачища,ами гигантски вертикални откоси по 30 метра?как няма да се свлекат.На всичкото отгоре им превеждат пари за укрепване и накрая цената за изграждане става двойна,а другите участници в конкурса може да са имали по -качествени проекти ,но на малко по-висока цена.Като работиш по скапан проект с единственната цел по -голяма печалба се оправяй сам,защо няма неустойки примерно по 20000 лв на ден забавяне.Да не говорим за неудобството и финансовите загуби от пренасочване на трафика през половин България на товарните автомобили вече толкова години.

Позор за управлението на строителството в България е този път!Голям позор за политици,министри,АПИ,проектанти и строители!Склонове и свлачища НЕ се укрепват с габиони и изсичане на дърветата!Кой е проектантът-име на фирмата,собственик?Кой началник от МРРБ и АПИ е постоянно на обекта,за да следи прогреса и качеството?Никой!Какви са тези строители,чиято техника престоява без да работи?Защо не се работи 24/7?Мухльовци от А до Я!

Ремонт на ремонта на ремонта на ремонта - гарантирано от ББ и аверите му. Това нарочно ги правят калпаво тези пътища и после започват вечните ремонти. По този начин два пъти кешират - първо от кражбите при първоначалното изпълнение и след това от последващите ремонти. За това е и тази драма главния прокурор да е "наш" човек, че ако случайно там попадне читав човек ще трябва директно да ги прибере в панделата до живот.

Викайте китайците

видими резултати

За последните десет години Китай е увеличил междуслеските си пътища с 2.5 млн. километра, да, увеличил, не преасфалтирайки ги! Ами, извикайте китайците да я направят тази смешка от 33 км. в обедната почивка! Да, ама китайците не дават комисионни...

Кой с големия нос? Той ли е управлявал по времето, когато Тиквата беше премиер?

Че той Борисов и Пеевски си останаха и при служебните кабинети. Нали главчо им е пръв послушко?

Щото тунелът е по-скъп... ама като гледам как прибират 20 кюлчета, пардон милиончета, на километър, не мога да си представя колко по-скъпи биха излезли тези тунели.

Това с комисионните не е точно така особено при работата им в България. То не е идеята да се направи качествено. Идеята е да се лапат нонстоп пари.

Защо това да е въпросът? Ако той не е качествен, то това оправдава грабежите на ГЕРБ ли, какво? Ами ти какъв си, въпросът е дали си боклук, гласувал отново и отново за тоя, който ни докара Пеевски и един милион българи по-малко? Гербопитеците сте рядко тъпа порода. Прости, както ви описа Бате ви.

Минавалсъм по този път в креткия период, когато беше отворен. Страничните откоси в планината до пътя бяха толкова вертикални, че третокласник забелязваше опасността от свличане. Административните и политически разправии не оправдават некомпетентността и неумението на изпълнителите да строят пътища в планински район.

То защото тунелите им и те не се рутят непрекъснато. Я хванете магистралата от София до Перник и вижте новите им тунели дали и те няма да са в перманентен ремонт.

прочетеш внимателно статията ще видиш, че пътят е препроектиран и построен не от "Тиквун". Ама нали трябва да плюем по дефолт, няма нужда да четем!

Заглавието на статията можеше да бъде - Свлачища, свлачища, свлачища - гарантирано от ГЕРБ...

затваряй, ще се минава през Сърбия за Северозапада

А дали ОСНОВНАТА ВИНА не е на строителите, а на НЕКАГЪРНОТО проектиране . ЖОКЕР : В нета има китайска МАГИСТРАЛА по трасе на река .

В па добре се краде ще има за бентлита корви и Бело. Тия толупи с костюмите са се наредили като за разстрел м за 30г един осъден няма!

А дали ЕДИН ТУНЕЛ под Петрохан нямаше да стане И ПО-БЪРЗО и ПО-ЕВТИНО ?

На пернишката магистрала направиха три тунела с по два метра пръст отгоре, а там където трябваха тунели с по тридесет метра откоси, го укрепиха с мрежа дето нищо не държи и постоянно срутва. Същото става и тука. Магистралата към Сърбия е същата трагедия. Новото жп трасе струващо ЧЕТИРИ милиарда пак. Изобщо трагедия.

5 год 33 км?! Това е изключително пропаднала държава с пропаднал народ! Грузинците 200к само в Тбилиси протестират, за Румънците няма да говориме! Само наш Гани си трайка, той се наяде, напътува, доволен е вече! Той е Ганчо страхливия, който не обича да протестира, но обича да се продава! Той е закупен. ЗАКРИВАЙ ТОЯ КЕНЕФ

Спокойно, още 3-4 години и няколко стотин милиона, и ще завършат участъка Мездра-Ботвград. Следват постоянните му ремонти. Лошото обаче е, че от Мездра до Монтана не е пипнато каквото и да е, там ни чака нова сага от поне 5 години без нормален път. Поне като затваряха, да работеха едновременно по цялото трасе! За липсата на поддържани обходи няма да коментирам.

Тва ако тръгне колона M1 Abrams по него Ша получи от 7 свлачища допълнителни "железни" куполи В този ред на мисли да попитам: В посока на Източния фронт на натуту до къде стигна магистрала Хемус

Ти им го каза кратко и ясно, а те се засягат понеже са закупени от мършата от банкя или свинята! Продали са се

Да той Толупчо лично ги е направил за негова сметка? А за околовръстното на София и осветлението на София ми дреме на х..., на мен и на още 6 милиона които не живеят в София!