Влизат в сила нови карти за градския транспорт в София
Годишната вече ще може да се плаща на 3 вноски
Обратно в новинатаКоментари - Влизат в сила нови карти за градския транспорт в София | Днес.dir.bg
Коментари
Госпожи и господа, Нека поразмислим. Ако на всеки работещ ,се удържа по ведомост такса "транспорт" / както здравното осигуряване/ И градския транспорт стане безплатен..... Ползи: Отпадат контрольорите,валидаторите,будки и сгради за превозни документи,гратисчиите.Това са все големи пера на транспорта. Тогава,наистина много хора ще слязат от колите.Ползи -по-чист въздух и по-малък трафик. Големината на удръжка "транспорт"може да се диференцира според големината на населеното място,доход,възраст и др.
Къде е общината, кой измисли тези цени на картите? Може ли пенсионер над 68 год. от 6-8 лв, а инвалидите от 6 на 10 лв. Не ви ли е срам да се подигравате с инвалидите. Знаех че ще се вдигнат, но не с такава разлика с 4 лв повече.
Да, ама не! 7 мин. само в мечтите ти! 213, 305, 404, 413 - всичките са през 16 - 18 мин. в час пик, а все пак ходят до центъра на ЕВРОПЕЙСКА столица! Без коментар! - защото нямам думи...
Браво, инвалидните к арти от 6 лв. са увеличени на 10лв.,но го разбирам днес.
Навсякъде по света гледат как да стимулират градския транспорт, само тук няма никакъв транспорт на фона на парите, които плащаме.
15 дни говорят за новите карти, но никъде не се спомена за увеличаване цената за на пенсионерите от 8 лева на десет лева. Защо ли?
На столичния бул. Монтевидео на нито една спирка няма навес за чакащите. Стоим директно под слънцето или дъжда. За пейки даже и не мечтаем, но моля Ви направете го малко по-човешко!
А защо не виждам в превозните документи билети (или както им казват сега карти) за еднократно пътуване и талон за 10 пътувания? Няма ли вече? Скоро не съм ползвал градски транспорт...
Махнаха ги както и картите за една линия и прецакаха всички които пътуваха с тях. И реално увеличиха цената на градския като принудиха ползващите ги да си купуват или билети или карта месечна за всички линии, но опакована в сладките обещания за разсрочено плащане.
Фен съм на градският транспорт, и мисля, че ако го направят : 1. С постоянни контрольори, или с влизане от първа страна, за да се разкарат гратисчиите. 2. Максималният интервал между превозните средства по една линия да бъде 15-20 мин. ще има още повече използващи го.
най лестния начин да няма градски транспорт е когато стане безплатен! или 0. 50 до 1 лв на ден
Предполага се, че голямата далавера е, че парите ще потъват в някакви фирми на Орлин Алексиев. След настоявания за одит, той е така замислен, че точно участващите в далаверата да си го правят сами. Става въпрос за сума от порядъка на 1 милиард лева годишно. Кражбите ще бъдат колосални.
В Германия направиха карти за 3 месеца за навсякъде без бързи влакове за 9 евро. За да стимулират да не се ползват коли.
Фандъчкова и десняшките невръстеници насабрани в общинския съвет на София с йезутски манипулаци, лъжи и наглост принуждават (от 01.01.2023 г.) 70% от почтените пътници в града ДА ПЛАЩАТ ЗА УСЛУГА КОЯТО НЕ ПОЛЗВАТ ! Тогава се премахват картите за една линия и огромната част от работещите жители на града, които се возят от няколко до десет спирки по една линия да плащат карта за цялата градска мрежа. РЕШЕНИЕТО Е СВРЪХ ПОПУЛИСТКО защото десняшките депутати заедно с гербаджии расъждават така: Тези работят, могат да плащат още ... (от 23 на 50 лв. = над 250% УВЕЛИЧЕНИЕ) ... Ако пискат ще хвърлим по медиит, че облекчаваме младежите ... (а те младежите и така няма да плащат), а още ще бръщолевим глупости за карта 360 дни (за сега за 360 лв.)... Но тази карта също не им трябва на работещите. - в годината има 104 почивни съботи и недели, 30 календарни дни отпуск и още поне 40 раб.дни в празници - т.е. РАБОТЕЩИТЕ ПЛАЩАТ ЗА 360 ДНИ НО ПОЛЗВАТ 200 ! ГЛАВНОТО Е ДА НАКАРАМЕ ХОРАТА КОИТО РАБОТЯТ ДА ПЛАЩАТ ЗА ТОВА КОЕТО НЕ ПОЛЗВАТ ЗА ДА МОЖЕ ФАНДЪЧКОВА, ГЕРБ И ДЕСНЯШКИТЕ КРАДЦИ ДА ИМАТ КАКВО ДА ХАРЧАТ (КРАДАТ) !
Прав си, но аз за месец с колата давам до работата близо 300 лв. за бензин при тази цена на бензина.
Пропусна да пресметнеш, че за тези пари пътуваш в двете посоки, т.е. на ден (при 200 работни дни) ти излиза по 1,80. Отделно, през празнични и почивни, все един път ще отидеш до МОЛ, център или каквото и да е, така че разбивката и коментарът са, меко казано, неуместни.
Нищо не казвате, че картата за една линия отпада от 01-01-2023....вече няма да има такова нещо и ще трябва да плащаш за цялата градска мрежа....50лв със снимка или 60лв без снимка. ГАДНИ ИЗЕДНИЦИ !
Трябва да се краде като за последно. Догодина Фандъчето ще бъде изметена на изборите.
Много по-изгодно ти е годишна карта - все пак пътуваш в двете посоки - пресметни.
Само на пенсионерите от 68 г нагоре са увеличени с 2 лв. Май е време кметицата да се повози с транспорта, но не този до Манастирски ливади, а например с трамвай 6 стар, мръсен миризлив и висок при вратите. Да не говорим на колко минути се движат 7 и 27 и на колко останалите! Г-жо Фандъкова стига ви толкова власт време е да слезете на земята,!
ПЕНСИОНЕРИТЕ /Вашите бащи и майки/ кучта ги яли. Те с тези пенсии и цени - такси могат да ползват.
Чудят се какви ли не глупости да измислят, за да откажат софиянци от градски транспорт.
Тези са като Топлофикация -само знаят да консумират
Нека и за пенсионерите да има карти за цялата страна ,а не да искат регистрация.Аз стоя по 5 месеца в София,а после в провинцията.За да взема карта за пенсионер,трябва да си сменям личната карта по два пъти в годината.Какъв е смисъла?
Радвайте се, че ако сте в най-скъпия град за транспорт - Бургас, тогава не знам какво ще пишете.
А бе най-изгодно си е гратис. :-D
после искаш да ти е хубаво. И ако ще говориш за европейски стандарти, ходи си в Европа. Да видиш по колко данъци ти прибират и колко плащаш за градски транспорт.
И все пак можеше да се понапънат малко и да помислят реално за възможностите на българина. Нямаше нужда да махат талоните за 12 лв, обосновката им - използвали ги само 10% от пътуващите. 10% не са 0%, и са хората, които инцидентно ползват ГТ, например аз. Имам и кола, и ще си я ползвам нея. Няма да ми е по-евтино, като включиш и евентуално плащане на зона, но в уравнението слагам също комфорт и бързина.
Необходимо е само да представи уверение за своя статут в пункт на ЦГМ. откъде се вади уверение ,че си в майчинство за пред ЦГМ ?
Абе тупан прост, в Берлин месечната карта е 9 евро и ползваш всичко надвезмно и подземно колкото искаш. Градският транспорт е социална услуга, а не лукс и никъде не е на печалба.
Пълни глупости са това, месечната карта в Берлин в зависимост от районите, които обхваща е от 85 до 107 Евро. Всеки може да сметне на година колко излиза. Отделно не разбирам тая отстъпка за младежи до 26 г. ако не са редовни студенти. Голямата част нямат още семейства и работят за сравними с по-възрастните пари.
За картите хубаво, ама билетчетата, за билетчетата кажете!
Смятай колко на загуба ще са ако вдигнат цените, никой няма да ги ползва и ще фалират.