Коментари - Влизат в сила нови карти за градския транспорт в София | dnes.dir.bg
назад

Влизат в сила нови карти за градския транспорт в София

Годишната вече ще може да се плаща на 3 вноски

Обратно в новината

Коментари - Влизат в сила нови карти за градския транспорт в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

между половин и едно левче на ден да се вози колкото си иска, и после се чудят зао градския транспорт е на загуба!

Смятай колко на загуба ще са ако вдигнат цените, никой няма да ги ползва и ще фалират.

За картите хубаво, ама билетчетата, за билетчетата кажете!

Хартиените билетчета от 1.60 ще важат до 31 март 2024 г.

Абе тупан прост, в Берлин месечната карта е 9 евро и ползваш всичко надвезмно и подземно колкото искаш. Градският транспорт е социална услуга, а не лукс и никъде не е на печалба.

А безплатните целогодишни доживотни карти за роми запазват ли се?

няма билетчета от 100 години . още когато съдът реши ,че цената от 1.6лв е незаконна от ЦГМ преименуваха билетчето на карта за еднократно пътуване ....

Необходимо е само да представи уверение за своя статут в пункт на ЦГМ. откъде се вади уверение ,че си в майчинство за пред ЦГМ ?

А бе най-изгодно си е гратис. :-D

Радвайте се, че ако сте в най-скъпия град за транспорт - Бургас, тогава не знам какво ще пишете.

Нека и за пенсионерите да има карти за цялата страна ,а не да искат регистрация.Аз стоя по 5 месеца в София,а после в провинцията.За да взема карта за пенсионер,трябва да си сменям личната карта по два пъти в годината.Какъв е смисъла?

А на Берлин транспорта цяла Германия ли го плаща, или си е от бюджета на града?

Тези са като Топлофикация -само знаят да консумират

Кога ли най-после ще пуснат билета за време ...

Пълни глупости са това, месечната карта в Берлин в зависимост от районите, които обхваща е от 85 до 107 Евро. Всеки може да сметне на година колко излиза. Отделно не разбирам тая отстъпка за младежи до 26 г. ако не са редовни студенти. Голямата част нямат още семейства и работят за сравними с по-възрастните пари.

А да сте се сещала, че държавната шапка от много години я няма и бюджетите за транспорт на Бургас например, се определя от община Бургас и никой от София не внася в него? Откъде накъде ще плащате карта в София, а ще се возите в Бургас?

НОИ

Чудят се какви ли не глупости да измислят, за да откажат софиянци от градски транспорт.

ПЕНСИОНЕРИТЕ /Вашите бащи и майки/ кучта ги яли. Те с тези пенсии и цени - такси могат да ползват.

Пенсионерите ще плащат по 25 лв. за месечна карта при 26 лв. в момента. За хората над 68 години месечният абонамент поскъпва от 8 на 10 лв.

за работещите…..един КУЛ!!!! Те са богати нали изкарват пари?

Нали тия хартийки ги вадят на база на иформация от някакви системи. Да вземат да ги навържат ли? В кой век живеем?

после искаш да ти е хубаво. И ако ще говориш за европейски стандарти, ходи си в Европа. Да видиш по колко данъци ти прибират и колко плащаш за градски транспорт.

Нищо не казвате, че картата за една линия отпада от 01-01-2023....вече няма да има такова нещо и ще трябва да плащаш за цялата градска мрежа....50лв със снимка или 60лв без снимка. ГАДНИ ИЗЕДНИЦИ !

Фандъчкова и десняшките невръстеници насабрани в общинския съвет на София с йезутски манипулаци, лъжи и наглост принуждават (от 01.01.2023 г.) 70% от почтените пътници в града ДА ПЛАЩАТ ЗА УСЛУГА КОЯТО НЕ ПОЛЗВАТ ! Тогава се премахват картите за една линия и огромната част от работещите жители на града, които се возят от няколко до десет спирки по една линия да плащат карта за цялата градска мрежа. РЕШЕНИЕТО Е СВРЪХ ПОПУЛИСТКО защото десняшките депутати заедно с гербаджии расъждават така: Тези работят, могат да плащат още ... (от 23 на 50 лв. = над 250% УВЕЛИЧЕНИЕ) ... Ако пискат ще хвърлим по медиит, че облекчаваме младежите ... (а те младежите и така няма да плащат), а още ще бръщолевим глупости за карта 360 дни (за сега за 360 лв.)... Но тази карта също не им трябва на работещите. - в годината има 104 почивни съботи и недели, 30 календарни дни отпуск и още поне 40 раб.дни в празници - т.е. РАБОТЕЩИТЕ ПЛАЩАТ ЗА 360 ДНИ НО ПОЛЗВАТ 200 ! ГЛАВНОТО Е ДА НАКАРАМЕ ХОРАТА КОИТО РАБОТЯТ ДА ПЛАЩАТ ЗА ТОВА КОЕТО НЕ ПОЛЗВАТ ЗА ДА МОЖЕ ФАНДЪЧКОВА, ГЕРБ И ДЕСНЯШКИТЕ КРАДЦИ ДА ИМАТ КАКВО ДА ХАРЧАТ (КРАДАТ) !

И все пак можеше да се понапънат малко и да помислят реално за възможностите на българина. Нямаше нужда да махат талоните за 12 лв, обосновката им - използвали ги само 10% от пътуващите. 10% не са 0%, и са хората, които инцидентно ползват ГТ, например аз. Имам и кола, и ще си я ползвам нея. Няма да ми е по-евтино, като включиш и евентуално плащане на зона, но в уравнението слагам също комфорт и бързина.

В Германия направиха карти за 3 месеца за навсякъде без бързи влакове за 9 евро. За да стимулират да не се ползват коли.

Прав си, но аз за месец с колата давам до работата близо 300 лв. за бензин при тази цена на бензина.

В Германия най-малкия данък за автомобил е над 1000 евро, така че те имат пари да субсидират такива евтини карти. Тук данъка е 50 лева средно. Пари йок. И стига се сравнява с Германия, защото ти е малка пиш@@та.

Предполага се, че голямата далавера е, че парите ще потъват в някакви фирми на Орлин Алексиев. След настоявания за одит, той е така замислен, че точно участващите в далаверата да си го правят сами. Става въпрос за сума от порядъка на 1 милиард лева годишно. Кражбите ще бъдат колосални.

Браво, след плащането с банкова карта започват да правят все по-смислени неща!

Е... ти какво очакваш от ГЕРБ?

Явно нямаш кола тук.

Трябва да се краде като за последно. Догодина Фандъчето ще бъде изметена на изборите.

Не за да ги откажат. Да си направят схема за кражба, по-добра от предишната. Като с Топлофикация.

,,Усвояват'' е по-добре казано :)

Все герберюхи, не мисли, че има разлика в схемите, кражбите и скъпотията.

най лестния начин да няма градски транспорт е когато стане безплатен! или 0. 50 до 1 лв на ден

Фен съм на градският транспорт, и мисля, че ако го направят : 1. С постоянни контрольори, или с влизане от първа страна, за да се разкарат гратисчиите. 2. Максималният интервал между превозните средства по една линия да бъде 15-20 мин. ще има още повече използващи го.

А защо не виждам в превозните документи билети (или както им казват сега карти) за еднократно пътуване и талон за 10 пътувания? Няма ли вече? Скоро не съм ползвал градски транспорт...

Пропусна да пресметнеш, че за тези пари пътуваш в двете посоки, т.е. на ден (при 200 работни дни) ти излиза по 1,80. Отделно, през празнични и почивни, все един път ще отидеш до МОЛ, център или каквото и да е, така че разбивката и коментарът са, меко казано, неуместни.

Много по-изгодно ти е годишна карта - все пак пътуваш в двете посоки - пресметни.

На столичния бул. Монтевидео на нито една спирка няма навес за чакащите. Стоим директно под слънцето или дъжда. За пейки даже и не мечтаем, но моля Ви направете го малко по-човешко!

15 дни говорят за новите карти, но никъде не се спомена за увеличаване цената за на пенсионерите от 8 лева на десет лева. Защо ли?

Навсякъде по света гледат как да стимулират градския транспорт, само тук няма никакъв транспорт на фона на парите, които плащаме.

Браво, инвалидните к арти от 6 лв. са увеличени на 10лв.,но го разбирам днес.

Максималния и сега на повечето се води 7 мин в пиковите, ама нема никой..... в нормалния свят е 3 мин и са точни до секунда...

Махнаха ги както и картите за една линия и прецакаха всички които пътуваха с тях. И реално увеличиха цената на градския като принудиха ползващите ги да си купуват или билети или карта месечна за всички линии, но опакована в сладките обещания за разсрочено плащане.

Като не те устройва, си купи колело или ходи пеша. Няма безплатен обяд на този свят !!!!!!!!!!!!!!!

Карта за една линия и а си я още 28 лева