Фандъкова: Това е първият нов влак за метрото
Столичният кмет съобщи във Фейсбук, че “Сименс“ вече тества първия от новите влакове за третата линия на софийското метро и го показа на снимка.
Обратно в новинатаКоментари - Фандъкова: Това е първият нов влак за метрото | Днес.dir.bg
Коментари
ние не искаме тез влакове махайте ги и купете хубави от русняците нашите братя немските кочини се чупат ного
По- добри от руските инжинери няма. Благодарение на тех имаме кампютри и интернето и танкове армата, надеждни, като всека руска техника.
20 метра по къси.20 метра комисионни за да са претъпкани и да казва Фандъка ето всички се возят на метро.
но на мен лично много зле ми изглежда влака... Едни плоскости - никаква аеродинамика, нищо! Все едно на шасито на стар ЖП-вагон са сложили отгоре някаква недоклатена пластмасова конструкция... Дано да се лъжа нещо, но по света съм виждъл къде-къде по-добре изглеждащи влакове за метро...
браво вече няма да ви духа вятъра в тунела и хората ще се возят безплатно на кораба радецки капитана го пенсионирали
Браво, най накрая читави метро влакове. Руските катафалки трябва да бъдат изхвърлени и заменени със Сименс навсякъде в София!
Опознаеш ли манталитета на германеца е вече късно. Излъган си и то доброволно. Тези са толкова пресметливи и се движат само където са парите.
По къси вагони с по 20м ?? Това значи още по - гъчканица ! Софянци ...от цялата страна ......Гответе се за вдигането на билета към 2 лв. Булгаристанския бизнес ,като направи една крачка в нещо -автоматично вдига таксите на билети ,ток ,вода,газ .........много са!
кога за първи път ще видим пенсионер награбил пенсионерка и се радват на пенсята си а . . . . . . ? ???? прави впечетление че софия се гледа повече от другите градове , дори балканския циганин от банските караконжюли борисова като кмет на шоплука тази недодялън дърводелец икаше целия буджет на държавата за да оправи софия - ами една пръчка по по задните части и търкаляне по скола неискали .........краия на краищата честито на софиянци за новата придобивка
Между "първия нов влак" и "първия от новите влакове" има към 20 години и поне едно основно образование разлика...
Сименс за пореден път мандръса българският народеца. Няма лошо да се купят мотриси но за пореден път , без конкурс , без обществено обсъждане, само за една комисиона от 30% отиващата в партийни касички и джобчетата на вождовете им... А докога само една фирма ще печели обществени поръчки, без обикновения юузър да знае? Така беше и при НДСВ, БКП а сега и при ГРОБ.
Алелуя! Най-накрая нормален влак в метрото. Като сляза в станция Сердика се връщам в 1980, олимпиадата в москва.
на тия софийски европейски изкушения, на дърти години ще се местя в София, да намажа и аз нещо от благините на ЕС
Стига с това метро, улиците са в ужасъващо състояние. Кал и мърсотия навсякъде а Фандъкова само за метрото харчи целия бюджет на общината. Едва ли не хората се возят безплато. Аман от герберско лицемерие!
Нещо не съм чул да е имало конкурси, търгове, е такива неща? Май пак ще приберем едни комисионни.
Фънди, кажи и за договора със Сименс? За каква сума е и колко е комисионната? За един приятел питам... :)))
Мечтата ми е да приватизирам МЕТРОТО, но много ми се иска мотрисите да са в ориенталски стил - би било добре да са турски МЕРЦЕДЕСИ, да се предлага баклава, халва, шербет, локум, наргилетата да са позволени...
Тук някакви току що родени ми разказват ,как метрото планово разщиряващо се от миналия век,е дело на "ГИНЧЕТАТА"??? Уважавайте малко и Т.Живков бе, мутри крадливи!!!
Ами то и Мерседес беше стара, доказана марка и т.н. ама почнаха да се сглобяват Мерседеси и в Унгария?!
SIEMENS е стара, доказана германска силова електротехническа компания, която е гарантирана марка, известна не само в Европа. Добре би било, не само за Софийското Метро, но и за други отговорни бъдещи проекти и строежи в България, SIEMENS да бъде предпочитан инвеститор и доставчик на гарантирано технологично оборудване.
ГЕРБ, ти си надежда, С теб е наш'та вяра, ГЕРБ, България е в нас. И ни зове в този час. БЛАГОДАРИМЕ НА ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ ГЕРБ ЗА МЕТРОТО! ГОРДЕЕМЕ С ВАС И ВИ ОБИЧАМЕ! ВИНАГИ ЩЕ ВИ ПОДКРЕПЯМЕ!
Метрото е голямо облекчение за хората. Нови линии и задръстванията и мръсният въздух ще намалеят.
На циганите от Левски Сименс,а на столичани руски каруци.
Излизаме от прекрасното метро и навлизаме в града с най-мръсния въздух в Европа, разбити до неузнаваемост тротоари, капещи климатици, прашни улици от строежи, кал, непочистен след зимно време пясък, повече коли от хора - все таралясници, малоумни светофари, катуни, окичени с неонови надписи и ламаринени табели фасади, драсканици тип "к*р за ЦСКА", съборени старинни сгради, включително един амфитеатър, чалга-хотели и пишман-шофьори, които са по-характерни за Йемен, отколкото цивилизованите страни в Европа. И още куп други обективни, доказуеми и реални причини София да е столица от Близкия изток по усещане и функционалност, а не от Европа. Но нищо де, влакчето е супер, а аз съм хейтАр. Да живей Фъндъкува, нашта кмитица.
Фандъкова ли е виновна или скапания български индивид, който се*ре навсякъде.
Най-после нормални мотриси, а не като руските грозни, неудобни гълтачки на ток. Дано скоро заменят всичките руски таралясници!
Опааа Сименс пак се появи като доставчик за България. Честито ползватели на метрото ( чакайте нови цени на билетите)?!
Градска мобилност - хем общинска фирма, хем търговско дружество. Общинска фирма, за да има право да издава нормативни актове и търговско дружество, за да събира пари- законно или не. И това, ако не е корупционна организация. Какво друго ще да е?
Откакто София има метро, взе да прилича малко на европейски град. Ако можеше и хейтърите и разбирачите да са по-малко, щеше да е съвсем по-добре.
Градска мобилност е хем частно търговско дружество, хем общинска фирма. Нещо да ти говори ТАЗИ симбиоза?
Това, че са с пантограф означава поне 2 неща: 1. Несъвместимост на двата типа влакове, освен, ако не сложат допълнителна захранваща шина (релса) отстрани. 2. Нужда от от поддръжка на висяща контактна мрежа. 3. вероятно изискване за по-голям диаметър на тунела. Това, че влаковете са по-къси също не е добре - това намалява превозния капациет, което означава нужда от по-голям брой влакове за превозване на същия брой хора. А както се вижда, вече във върховото натоварване метрото почва да се задъхва....
Сименс е много по-добре от руските, които не равнят с перона по хоризонтала и вертикала. Новите линии ще бъдат с врати по пероните, които съвпадат с тези на мотрисите и няма да има риск от злополука и възможност за самоубийство на перона.
С тия размери на влакченцата ще е много задушевно пътуването в час пик - по петима на метър квадратен, но със пък Сименс, българина има още много комплекси да избива :)))
Фандъкова: Това е първият нов влак за метрото на "Сименс" който постепенно ще замести руските влакове и от другите линии.
Правят голяма глупост според мен. Досегашните влакове са руски, което не е важно. Важното е, че са тип тежки. Тока е някъде долу при релсите и не стават за пътуване отвън, ако там минават хора. Докато този на снимката е тип лек или като влак, трамвай, тролей на които тока е отгоре. Тук се вижда на втората снимка. На сегашните няма жиците горе. Все едно ще имаме 2 метра с неясна съвместимост помежду си. Вярно че за момента не предвиждат обвързване на трета линия с другите, но това в бъдеще може да се промени. И ако за едни ленти не достигат машини, то за другата може да са в излишък. Да се надяваме че са със същата ширина на релсите и преправяне би било слагането на ток отгоре. Този на снимката е и много по-къс от другите. Мястото между вратите е много малко. 3-те вагона на снимката са сигурно по-малки от 2 на сегашните. Мястото за хора на тези ще е поне 2 пъти по-малко. За да изберат лек тип метро, не знам дали излиза някъде отгоре в незатворено за хора пространство? Или първоначално или сега бъркат в избора си.
Нищо не разбирате, ама нали трябва да напишете нещо. Ей така да става приказка. Къде го видяхте това горно захранване........?!
Не разбрах защо ми изтриха коментара:))) Някаква тайна ли издадох, че влаковете ще са с пантограф и няма да предлагат нещо по-различно от това, което предлагат и руските в момента. Смешно! :))))
Сега фандъка да направи билетчето 2.50 лв., та да не можем да се разминем от автомобили из София.
Тази комунистическа идиотка още ли е кмет!?
Тази трябва да се маха, дава лош пример. Вместо да тафне кинтите и да обяснява идиотщини на дебилите, как всичко е законно, тя тръгнала да им оправя транспорта... ужас! Не се трае вече!!!
Тази госпожа да оправи тая помиина яма софия и да запуши поне дупките да не си счупиме главите!!!
Не се ли яде - не ми го Фали.. Като ни раздадат тарелките с кебапчетата на Бузлуджа, пЪ като ни пуснат Интернационала и ни дръпнат една реч как ше ни оправят, те тогава се чувствам щастлива.. и фърлям пари през терасата и търкам талончета, че по-скоро да дойде Светлото бъдеще..
Какви са тези малки влакчета, бе? И станциите ли ще са толкова малки? На какъв минимален интервал могат да се движат? На каква цена идват? Тоя пантограф временен ли е или е част от системата? Могат ли да се движат по другите линии на метрото?
Госпожа Фандъкова това влак ли е вобще нещо ми прилича на руска мотриса която се движи в Московското метро. Излиза малко като газета на американците купили газ от Норвегия но е руски и влка така купен от Сименс но е оуски