Фандъкова: Това е първият нов влак за метрото

Столичният кмет съобщи във Фейсбук, че “Сименс“ вече тества първия от новите влакове за третата линия на софийското метро и го показа на снимка.

Обратно в новината

Коментари - Фандъкова: Това е първият нов влак за метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За да купите тия консерви ще трябва билета да стане двоен колкото е в Германия, ама трябва да има комисионни които пак кой ще усвои........!

Влакът с пантограф ли ще е ? Първа и втора линия на метрото захранването е от релсите, не от пантограф. Къде по света има метровлакове с пантограф? Има, разбира се, но са изключение, малко са.

Някои хора работят.

Г-н Трол, повечето инвестиции в метрото са по европроекти, така че нямат най-силната връзка с цената на билета!!! Освен това, предлагате метровлаковете да не се купуват от "Сименс", тогава откъде предлагате да се купят?!

Аз предлагам да не беше избирана остаряла технология с пантограф. А влокавете можеха да бъдат по-дълги, а не от три секции. Напиши в ютюб paris metro -метровлаковете са дълги, захранването не е с пантографи, а от релсите. Повечето метрополитени не са с пантографи

Това е много интересен въпрос. Или просто снимките са каквото са намерили в нета.

Госпожа Фандъкова това влак ли е вобще нещо ми прилича на руска мотриса която се движи в Московското метро. Излиза малко като газета на американците купили газ от Норвегия но е руски и влка така купен от Сименс но е оуски

Хубаво е че се прави трета линия на метрото-не съм хейтър, радвам се. Хубаво е че влаковете са западни. Но тези пантографи, поне при мен остават леко горчиво усещане-Сименс са произвели, каквото им е поръчано. също и това,че станциите няма да са с по-голяма дължина, позволяващи по-дълги влакове. пестили са сума, но са пропуснали,че това е инвестиция за десетки години напред. Дали нашите деца и внуци ще са доволни от остаряла технология-с пантографи, и къси метросатнции, всичко това направено за да се постигне икономия. Моля за разянение от разбиращи-влакът с пантограф ли ще е , или ще е на релси, или ще е с двойна възможност за захранване-релси и пантограф?

При пътуването си от завода-производител до софийското метро метровлаковете пътуват по нормални ЖП линии с горна контактна мрежа

Първа и втора линия не се захранват от релсите, а от допълнителна захранваща секция, която се намира отстрани на релсовия път. Г-н Пантографски не коментирайте нещо, което въобще не вие ясно! Метрото г-да червени боклуци ви е като трън в очите, защото БКП трябваше да го пусне през 1984 година, а фактически метрото тръгна 1998 година. Освен това г-н Пантографски метровлаковете на СИМЕНС са на светлинни години от съветските влакове, които се двигаж в момента на първа и втора метролиния (модел 1981 година)

Намерих този текст в нета, линковете са забранени, сами кще намерите източника "Третата метролиния ще бъде леко метро. Кои са специфичните му характеристики? Официалното понятие елека градска железница, границата между метрото и лекото метро е условна, леката железница се доближава до скоростния трамвай. Важно е да се подчертае, че превозната му способност е като при класическото метро. Лекото метро е като класическото, но с някои олекотени елементи. Подвижният състав е с по-леко тегло, захранването е малко по-различно с горно токоснемане чрез пантограф. То е направено заради откритите участъци. " . ------------------------------------------------Коментар от мен-Парижкото метро също е с открити участъци, но не е с пантографи захранването!!!!!!

Какви са тези малки влакчета, бе? И станциите ли ще са толкова малки? На какъв минимален интервал могат да се движат? На каква цена идват? Тоя пантограф временен ли е или е част от системата? Могат ли да се движат по другите линии на метрото?

Все пак не е китайски!!!! Апропо ??? вие машинист ли бяхте или....

сега ли разбрахте????....

Не се ли яде - не ми го Фали.. Като ни раздадат тарелките с кебапчетата на Бузлуджа, пЪ като ни пуснат Интернационала и ни дръпнат една реч как ше ни оправят, те тогава се чувствам щастлива.. и фърлям пари през терасата и търкам талончета, че по-скоро да дойде Светлото бъдеще..

Тази госпожа да оправи тая помиина яма софия и да запуши поне дупките да не си счупиме главите!!!

Не е идиот. Влаковете са малки-явно това е поръчано. Виж в ютюб как изглеждат западни влакове в действащи метрополитени, например в Париж.- Причината е-станциите са ни малки-как ще се събере дълъг влак. Влакът отговаря на дължината на станциите, горе-долу.

Човек треа да е мноо прост, че да работи, вместо да крадне от народа.

Пумията я правите вие

Тази трябва да се маха, дава лош пример. Вместо да тафне кинтите и да обяснява идиотщини на дебилите, как всичко е законно, тя тръгнала да им оправя транспорта... ужас! Не се трае вече!!!

мърсотия и боклуци правят всички хора по света трябва да се чистиииии

Тази комунистическа идиотка още ли е кмет!?

Ти май рядко слизаш на земята.

Сега фандъка да направи билетчето 2.50 лв., та да не можем да се разминем от автомобили из София.

Добре, че не си наясно, иначе си пиши глупостите, забавен си. :)))

Що руснаците купуват влакове от "Сименс", след като тяхните не са по-различни? Тука има нещо гнило и подозрително!

Имаш преддвид БДЖ-то им, не метрото? Обявяват търгове и който спечели. Цените за Русия са под тези, които са в ЕС.

Сложен е само за тестването

Не разбрах защо ми изтриха коментара:))) Някаква тайна ли издадох, че влаковете ще са с пантограф и няма да предлагат нещо по-различно от това, което предлагат и руските в момента. Смешно! :))))

Правят голяма глупост според мен. Досегашните влакове са руски, което не е важно. Важното е, че са тип тежки. Тока е някъде долу при релсите и не стават за пътуване отвън, ако там минават хора. Докато този на снимката е тип лек или като влак, трамвай, тролей на които тока е отгоре. Тук се вижда на втората снимка. На сегашните няма жиците горе. Все едно ще имаме 2 метра с неясна съвместимост помежду си. Вярно че за момента не предвиждат обвързване на трета линия с другите, но това в бъдеще може да се промени. И ако за едни ленти не достигат машини, то за другата може да са в излишък. Да се надяваме че са със същата ширина на релсите и преправяне би било слагането на ток отгоре. Този на снимката е и много по-къс от другите. Мястото между вратите е много малко. 3-те вагона на снимката са сигурно по-малки от 2 на сегашните. Мястото за хора на тези ще е поне 2 пъти по-малко. За да изберат лек тип метро, не знам дали излиза някъде отгоре в незатворено за хора пространство? Или първоначално или сега бъркат в избора си.

Днес РЖД-то, после метрото, после тролебасите, после газовите турбини за Крим се фашистка стока! Апропо, водните турбини на Днепрогес, строен от Сталин през 30-те също са фашистки, на Siemens!

Изтриха го щото използаш нецензурната дума па.......ф!

И какво от това? И Путин се вози в Мерцедес. :))))))) Руснаци и германци и сътрудничат от време оно. Сименс има заводи в Русия и в момента.

Държавата е на самотек, та някакъв си метровлак, ли?

Така е, даже преди много години руснаците имаха даже буквар "Гитлер лучший друг советских детей"! Крепка е германо-съветската дружба скрепена с милиони жертви в съвместната им борба срещу световния мръсен и подъл американски Империализъм!

Браво на Фандъкова и Герб !

Фандъкова: Това е първият нов влак за метрото на "Сименс" който постепенно ще замести руските влакове и от другите линии.

Нищо не разбирате, ама нали трябва да напишете нещо. Ей така да става приказка. Къде го видяхте това горно захранване........?!

Нищо не разбирате, ама нали трябва да напишете нещо. Ей така да става приказка. Къде го видяхте това горно захранване........?!

Сименс е много по-добре от руските, които не равнят с перона по хоризонтала и вертикала. Новите линии ще бъдат с врати по пероните, които съвпадат с тези на мотрисите и няма да има риск от злополука и възможност за самоубийство на перона.

Това, че са с пантограф означава поне 2 неща: 1. Несъвместимост на двата типа влакове, освен, ако не сложат допълнителна захранваща шина (релса) отстрани. 2. Нужда от от поддръжка на висяща контактна мрежа. 3. вероятно изискване за по-голям диаметър на тунела. Това, че влаковете са по-къси също не е добре - това намалява превозния капациет, което означава нужда от по-голям брой влакове за превозване на същия брой хора. А както се вижда, вече във върховото натоварване метрото почва да се задъхва....

Откакто София има метро, взе да прилича малко на европейски град. Ако можеше и хейтърите и разбирачите да са по-малко, щеше да е съвсем по-добре.

Градска мобилност - хем общинска фирма, хем търговско дружество. Общинска фирма, за да има право да издава нормативни актове и търговско дружество, за да събира пари- законно или не. И това, ако не е корупционна организация. Какво друго ще да е?