Коментари - Пътническият влак София-Карлово дерайлира, няма пострадали | dnes.dir.bg
назад

Пътническият влак София-Карлово дерайлира, няма пострадали

Локомотивът и двата вагона на пътническия влак София – Карлово са дерайлирали във входните стрелки на гара Стряма.

Обратно в новината

Коментари - Пътническият влак София-Карлово дерайлира, няма пострадали | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мирише ми на ДИВЕРСИЯ май тука!

Някой още да продължава да жали за конските вагони ?Реформи не ами трябва всичко да започне от 0-лата .Тия жп трасета за толкова години не само че не са подменяни ,но са ремонтирани и от няма на къде .Всичко трябва да замине за скраб и да се съгради като хората !За всички комуноиди селчовци дето много жалите за бдж , хващайте международния за Атина там ципрас ше ви тури у ред !

добре че се движат бавно . но по сигурно ще е ако изобщо не се движат .

Негативният пиар на БДЖ убеждава по-лесно обществото в нуждата от приватизация (откровена кражба).

Предлагам в бюлетина на БДЖ съобщенията да бъдат: днес няма катастрофи по ЖП линиите.

Богата държава сме,брей!Щом в четири вагона,се возят 15 човека!...

първо помисли после говори

А ти вземи си отвори очите ,стига си слушал тоя и оня .То е ясно че не мислиш .

Московски не зацепва, че БДЖ трябва да се управлява грамотно,съоръженията да се подържат , персонала да е квалифициран и да спре кражбите, както на шефовете, така и на железничарите. ОСТАВКА!

Ееех,аман от неграмотни журналисти и заспали редактори.ЖП линия между Белово и Юндола никога не е имало,а няма и да има.Денивилацията там е средно 42 промила.Влак оттам не може да се качи освен зъбчата железница,както в Швейцарските Алпи.Та влак там няма,има между Септември - Белово - Костенец,строена още по времето на Османската империя (1862г ако не се лъжа).А колкото до съвременната БГ Жърналистика,считам че не може хора без елементарна обща кулутура да сядат на журналиситческия и редакторски стол :-) :-) :-)

Оп ! - Реално въвеждане на зъбчата железница в/за зимните-Ни курорти ?

"Късмет, че влакът се е движел с 24 км/час преди гарата при изискуемите 25 км/час -страшно умозаключение на пишещия и редактора!!До кога неграмотници ще ни ограмотяват??

До всички ,които са писали ,че пътниците са само 15 - това ,че в момента на инцидента са били само толкова ,това не означава ,че само те са били от София ,основно пътниците са до Буново и след Клисура до Карлово в този участък !Още повече че днес е неделя и сега в обратно направление ,към София ,ще има доста много пътници.

Ала-бала,другарю "машинист"!

мн знаеш ти когато се качиш да караш влак тогава пиши коментари кой е квалифициран и кои не е мн ти здраве

Ако позволите, Колега : - Е ли Съобразен пътнико/товаро-потока с Обхвата на жп мрежата у Нас ? - Е ли Воистине-наред жп пътя ? - Е ли Съобразен подвижния състав ? - Е ли Съответно-подготвен персонала ? - Е ли Адекватно и Ефективно Управлението ?

НЕ на всичките въпроси ? (ли трябва да Ви разбирам)

Трябваше да се реализира идеята да се качват тировете на влакови композиции от едната граница и да се возят до другата..хем приходи за БДЖ хем да не ровят пътищата и предизвикват катастрофи дивите тираджии, обаче не - лобито на тираджиите ще разкатае мамата и на пътищата и на железниците!

Понеже всеки ден се случва нека да пуска само новини от рода - 'днес влака не дерайлира' или 'няма катастрофирали автомобили' иначе е ясно

Правилно беше спирането на влаковете, но популизма отново надделя. Стара композиция се лангърка за 15 души. Не знам цената на билетите ,но с намаленията за пенсионери,ученици и студенти едва ли приходите от този влак са повече от 150 лв. И какво се плаща с тези пари. И кой плаща другите.

БДЖ не е тема за политизиране, защото застрашава живота на българите. Трябват дългосрочни решения. Депутатите от ГЕРБ искат "да довършат започнатото" и да я закрият, защото отдавна не пътуват с влакове и не им пука за западането на цели региони. Само че веднъж ликвидирали железницата, после циганите ще "усвоят" релсите, второстепенните пътища няма да се ремонтират и наистина в България ще има зони свободни от българи.

Мисля че Карлово не е западнал регион. Освен това наличието на влакове няма да върне българите в т.н. западнали региони, а циганите да изгони. Така че казаното от теб са пълни глупости. Аз лично нямам желание да плащам возенето на когото и да било, било българин или циганин. А моят съвет към хората в т.н.от теб западнали региони е да ги напускат, защото никой независимо ГЕРБ,БСП,ДПС или който и да е друг няма да се замисли за тях. Съдбата им е в техни ръце.

не искаш да плащаш возенето на когото и да било?? Абе те и немците не искат да плащат за "возенето" на гърците,ама виж какъв вой настана... солидарност се иска..ей...

гара Септември- Юндола!

Едва ли е случайно, че този саботаж става точно в деня, когато почитаме паметта на жертвите на престъпния комунистически режим!

Не е случайно че си идиот? Иначе като си такъв антикомунист що не си на протест срещу управляващите?

Московски разбирали с какви хора управлява железницата, лъжци, крадци и комформисти, успех за живите.

Не случайно девизът на БДЖ е:"Всичките ни клиенти са пътници за оня свят, само безстрашните пътуват. Които работи греши, които не работи не греши, а които не греши го издигат.

Дааа - в сградичката на 'Вазов' три - Отдавна Само се пър...тииит.

Добре че Няма жертви/пострадали ! ----- ... 'цели' 15 пътника ?! ....отказали стрелки ?!...през 2015та ?! ТА ! - Колеги ! : - Незабавна Оздравителна Стриктна План-Програма ЗА Транспорта у Нас ? (, като Ен-ти Елемент от Двустъпковата де ;-)

Начални виждания : - Тотално Изясняване на Реалната ситуация ! - Свиреп Финансов Одит ! , от А до Я. - Свиреп Технически Одит !, от А до Я. - Свиреп Одит на Операциите ! , от А до Я. И ! - Незабавно формулиране на Всеобхватна Реална дейност ЗА Изправяне на ситуацията !!! , включая - релсов, пътен, воден и въздушен транспорт ПЛЮС - Създаване на Собствено Производство ПЛЮС - Развойна/Иновационна дейност ПЛЮС - Работни места

Дървосекач, какво изправяне на ситуацията, да си видял някаде мъртвец да го изправят на крака?

Чудомир - "От де тоя глас момински?". Та: От къде толкова свирепи одитори?

А България е дерайлирала от 1944 насам и така си стои паднала!

Чужденци и да искат да инвестират в страната ни за някакво по едро производство ,то няма как да стане.По света товарните ж.п превози ,превозват цели контейнери,карат ги до пристанища и от там на кораби.Имат си изградена артерия за превози.Тук всичко е съсипано ,над 100 товарни кораба е имала България,сега дори и нови не се строят.сравнително добро поддържане на линиите,заводи за вагони,в Бургас "Трансвагон"на някакъв румънец,продукцията се изнася в чужбина,печалбите също.

Ако обичате, Колега БДЖ - Запишете и Изкажете това при Оформянето на План-Програмата ! (, която Предложих тук по-горе)

Коментарите по-долу са опит да се подмени истината за действителните проблеми в БДЖ. Никой не обръща внимание на главния - във влака се возят САМО 15 пътника!!! Второ - обвиняват се частните фирми, които се грижат за инфраструктурата. А се "забравя" факта, че и миналата година на БДЖ не достигаха същите 45 млн., както и тази, и Орешарски, за да не спира влакове, спести чрез неизпълнени ремонтни работи точно за 45 млн. лв.Изобщо, нескопосаните атакистко-бесепарски опити да се политизира един чисто икономически казус са изключително вредни за бъдещето на БДЖ!!!

Браво !

Насименто, то бива некомпетентност, но твоята направо изби рибата. Пишеш за влак Бургас -София около гара Септември и хоп - причината била затворен път Юндола - Белово. Да, ако има висока вода в река Яденица, покрай която е този път, то тогава ще има проблем в Белово. Каква е тази глупост,че линията минава покрай този път? Тогална неграмотност.

Мдааа, влакът за Каспичан също няма да се движи поради тази причина

А обърнахте ли внимание на съобщевието! В целия влак са пътували само 16 души. Значи основната стойност на превоза с този влак плаща държавата, т.е. НИЕ!

Всички говорят за БДЖ, а никой нищо не обелва за НКЖИ. Частната "Национална Компания Железопътна Инфраструктура АД", която е собственик на, и отговорна релсите да са в ред.

На тебе откъде ти дойде в тиквата, че НКЖИ е АД и е частна. Тя се казва ДП НКЖИ и е изцяло държавна. Не бъркай компоти с компютри.

Я кажи, колко пъти досега се смени ръководството на ДПто?

БДЖ пътни превози е частно ,холдинг.Точно Герб в по предното правителство го направиха частно и щели нещата да се оправят,а те се задълбочиха.Англия на времето допуснаха същата грешка ,но я коригираха ,отново железопътния превоз е на държавата.Документалния филм"Катастройка"-обяснява какво се случва ,когато безогледно се приватизира.Автобусният превоз в страната и извън страната е предимно на ДПС.Държавата е абдикирала от важни отрасли.

Пицата, която ще получиш след днешното дежурство, на Бялата Златка ли е, или държавна?

Един приятел казва,че не трябва да се хвали град,през който не минава влак.Като закрият железниците същото ще важи и за държавата.

Пътувайте с БДЖ, че не останаха.

влаковете и композициите. Проблем е поддържането на инфраструктурата - ж.п линии, стрелки, семафори и т.н. Поради фалита на индустрията товарни превози, които дърпаха железниците са в колапс. От друга страна автобусната мафия си има лоби в парламента. Така че още 4-5 години и ще останат само 2-3 ж.п.дистинации в България.

!% пътника... даже са множко.Защото, когато има пътници,няма влакове и те се качват на автобусите.То си има добро разписание.

ама 40 милиона "доплащане" не са много! :) Няма медии в тази държава. Иначе щеха да направят поне един филм на ужасите, как се пътува в тези влакове.

В грешка си.Разгледай "Train Riders in Japan"-Влак в Япония.Там масово влаковете са от 2 ,3 вагона.Също и в другите страни.Практика е.Зависи от ситуацията.

ИЗТОЧВАНЕТО НА БДЖ ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО САКСКОБУРГОТСКИ (НДСВ+ДПС) При управлението на Сакскобургготски са закупени електрически и дизелови мотриси от Сименс. Цената на едно място в тях е над 26 000 евро, при положение, че е имало оферти на съпоставими по клас влакове с цена на място 1 600 евро, даде шокираща информация Иванов. Това означава, че БДЖ е било принудено да плати цена 15 пъти по-висока от предлаганата от конкурентни фирми, заключи депутатът и зам.-шеф на парламентарната комисия по транспорта. ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО СТАНИШЕВ (БКП+ДПС) При управлението на Станишев пък страната ни продала спални вагони на цена 40 000 евро на вагон и почти веднага след това е купила рециклирани стари спални вагони, 10 пъти по-скъпи от продадените на цена от 800 000 евро на вагон. Т.е. 20 пъти по-скъпи

Пропуснал си онези стотици цистерни с които беше закарвана контрабандната нафта в Сърбия и останаха там.Тогавашните контрабандисти и настоящи бизнесмени се срамуват да си ги поискат.

!5 пътници?Че много,бе!

Нито една медия не отрази поредният проблем с железниците на 30.01. рано сутринта влакът София-Добрич също се повреди , пътниците бяха извозени с автобус след няколко часово мръзнене. До кога ще продължава това безумие!?

Не случайно девизът на бдж е:"Всичките ни клиенти са пътници"...

Случилото се е наистина много неприятно и слава Богу, няма ранени. Но нещо друго ме впечатли от тази новина: в нормална държава, с нормална икономика, нормално транспортно дружество и нормални линии влак с 15 души, състоящ се от локомотив и 2 вагона, просто няма да пътува. Тези пътници са малко за автобус, какво остава за цял влак. Крайно време е да се орежат подобни нерентабилни линии, за да може и жп транспорта да стане нормален, а не със социално предназначение.

Защо другите страни не орязват ЖП транспорта.Защото е редовен.Защото в Швейцария министърът подава оставка ,ако всички влакове ,за цяла година имат общо 2 минути закъснение.

Това е все едно да питаш защо някое предприятие не работи с години на загуба. Защото икономически е невъзможно. Като за начало трябва да се орежат всички нерентабилни линии, да започне да генерира някаква печалба или поне по-малко загуби и след това да се реновира материалната база. След като пишеш, че си жепеец, би трябвало да знаеш колко струва да изпратиш една мотриса до Карлово и обратно. Сложи човекочасове, машиночасове, електроенергия, амортизация. И срещу това 15 души с по 5-6 лева билета. И така 12 месеца.

не не позна .не го орязват защото се ползва и хората си плащат,а не като тука всички искат да се возят,но малцина искат да плащат и от тука ефекта на пеперудата

съвсем нормално е! днес е толкова сбъркан и объркан ден! даже и с природата се подиграхме!

със закриването на жп линиите ще се нанесе коварен удар на селяните пристигащи на хунски набези и тълпи в столицата и ни вземат работните места на нас по-мързеливите кореняци

познава ли читав висшист от ПЖИ който не срича и има нещо в кратуната

Споко. То цялата държава е дерайлирала, та за един влак ли ще се стряскате?

Като е празен как няма да дерайлира?

Тоя път без турски атентатори?

"В пътническата композиция са пътували 15 пътници..." no commet

да съкращава и тези влакове от и за сф,стига сме създавали прецеденти железниците от най-сигурен да са най-рисков транспорт

Пътници за един микробус в цял влак. Така БДЖ-то като държавна фирма ще продолжава да трупа милиони загуби, коит оизлизат от нашия джоб чрез данъците.

След речния транспорт, железопътният е най-евтин откъм поддръжка, и то десетократно пред шосейния.

Не е Българския железопътен. тук само откраднатата нафта като сметнеш и вече излиза по скъпо отколкото в някоя бяла държава.

Цветнокожите "братя" са откраднали болтовете на релсите сигурно.

Когато трябваше да влезе в сила закона забраняващ безконтролната търговия със скрап, никой не се възпротиви на протестиращите на турската граница, нали?

Бездомните помияри са много по важни.......