Пътническият влак София-Карлово дерайлира, няма пострадали
Локомотивът и двата вагона на пътническия влак София – Карлово са дерайлирали във входните стрелки на гара Стряма.
Обратно в новинатаКоментари - Пътническият влак София-Карлово дерайлира, няма пострадали | Днес.dir.bg
Коментари
Някой още да продължава да жали за конските вагони ?Реформи не ами трябва всичко да започне от 0-лата .Тия жп трасета за толкова години не само че не са подменяни ,но са ремонтирани и от няма на къде .Всичко трябва да замине за скраб и да се съгради като хората !За всички комуноиди селчовци дето много жалите за бдж , хващайте международния за Атина там ципрас ше ви тури у ред !
Негативният пиар на БДЖ убеждава по-лесно обществото в нуждата от приватизация (откровена кражба).
Богата държава сме,брей!Щом в четири вагона,се возят 15 човека!...
Московски не зацепва, че БДЖ трябва да се управлява грамотно,съоръженията да се подържат , персонала да е квалифициран и да спре кражбите, както на шефовете, така и на железничарите. ОСТАВКА!
Ееех,аман от неграмотни журналисти и заспали редактори.ЖП линия между Белово и Юндола никога не е имало,а няма и да има.Денивилацията там е средно 42 промила.Влак оттам не може да се качи освен зъбчата железница,както в Швейцарските Алпи.Та влак там няма,има между Септември - Белово - Костенец,строена още по времето на Османската империя (1862г ако не се лъжа).А колкото до съвременната БГ Жърналистика,считам че не може хора без елементарна обща кулутура да сядат на журналиситческия и редакторски стол :-) :-) :-)
"Късмет, че влакът се е движел с 24 км/час преди гарата при изискуемите 25 км/час -страшно умозаключение на пишещия и редактора!!До кога неграмотници ще ни ограмотяват??
До всички ,които са писали ,че пътниците са само 15 - това ,че в момента на инцидента са били само толкова ,това не означава ,че само те са били от София ,основно пътниците са до Буново и след Клисура до Карлово в този участък !Още повече че днес е неделя и сега в обратно направление ,към София ,ще има доста много пътници.
Ала-бала,другарю "машинист"!
Ако позволите, Колега : - Е ли Съобразен пътнико/товаро-потока с Обхвата на жп мрежата у Нас ? - Е ли Воистине-наред жп пътя ? - Е ли Съобразен подвижния състав ? - Е ли Съответно-подготвен персонала ? - Е ли Адекватно и Ефективно Управлението ?
Трябваше да се реализира идеята да се качват тировете на влакови композиции от едната граница и да се возят до другата..хем приходи за БДЖ хем да не ровят пътищата и предизвикват катастрофи дивите тираджии, обаче не - лобито на тираджиите ще разкатае мамата и на пътищата и на железниците!
Понеже всеки ден се случва нека да пуска само новини от рода - 'днес влака не дерайлира' или 'няма катастрофирали автомобили' иначе е ясно
Правилно беше спирането на влаковете, но популизма отново надделя. Стара композиция се лангърка за 15 души. Не знам цената на билетите ,но с намаленията за пенсионери,ученици и студенти едва ли приходите от този влак са повече от 150 лв. И какво се плаща с тези пари. И кой плаща другите.
БДЖ не е тема за политизиране, защото застрашава живота на българите. Трябват дългосрочни решения. Депутатите от ГЕРБ искат "да довършат започнатото" и да я закрият, защото отдавна не пътуват с влакове и не им пука за западането на цели региони. Само че веднъж ликвидирали железницата, после циганите ще "усвоят" релсите, второстепенните пътища няма да се ремонтират и наистина в България ще има зони свободни от българи.
Мисля че Карлово не е западнал регион. Освен това наличието на влакове няма да върне българите в т.н. западнали региони, а циганите да изгони. Така че казаното от теб са пълни глупости. Аз лично нямам желание да плащам возенето на когото и да било, било българин или циганин. А моят съвет към хората в т.н.от теб западнали региони е да ги напускат, защото никой независимо ГЕРБ,БСП,ДПС или който и да е друг няма да се замисли за тях. Съдбата им е в техни ръце.
Едва ли е случайно, че този саботаж става точно в деня, когато почитаме паметта на жертвите на престъпния комунистически режим!
Московски разбирали с какви хора управлява железницата, лъжци, крадци и комформисти, успех за живите.
Не случайно девизът на БДЖ е:"Всичките ни клиенти са пътници за оня свят, само безстрашните пътуват. Които работи греши, които не работи не греши, а които не греши го издигат.
Добре че Няма жертви/пострадали ! ----- ... 'цели' 15 пътника ?! ....отказали стрелки ?!...през 2015та ?! ТА ! - Колеги ! : - Незабавна Оздравителна Стриктна План-Програма ЗА Транспорта у Нас ? (, като Ен-ти Елемент от Двустъпковата де ;-)
Начални виждания : - Тотално Изясняване на Реалната ситуация ! - Свиреп Финансов Одит ! , от А до Я. - Свиреп Технически Одит !, от А до Я. - Свиреп Одит на Операциите ! , от А до Я. И ! - Незабавно формулиране на Всеобхватна Реална дейност ЗА Изправяне на ситуацията !!! , включая - релсов, пътен, воден и въздушен транспорт ПЛЮС - Създаване на Собствено Производство ПЛЮС - Развойна/Иновационна дейност ПЛЮС - Работни места
Дървосекач, какво изправяне на ситуацията, да си видял някаде мъртвец да го изправят на крака?
Чужденци и да искат да инвестират в страната ни за някакво по едро производство ,то няма как да стане.По света товарните ж.п превози ,превозват цели контейнери,карат ги до пристанища и от там на кораби.Имат си изградена артерия за превози.Тук всичко е съсипано ,над 100 товарни кораба е имала България,сега дори и нови не се строят.сравнително добро поддържане на линиите,заводи за вагони,в Бургас "Трансвагон"на някакъв румънец,продукцията се изнася в чужбина,печалбите също.
Коментарите по-долу са опит да се подмени истината за действителните проблеми в БДЖ. Никой не обръща внимание на главния - във влака се возят САМО 15 пътника!!! Второ - обвиняват се частните фирми, които се грижат за инфраструктурата. А се "забравя" факта, че и миналата година на БДЖ не достигаха същите 45 млн., както и тази, и Орешарски, за да не спира влакове, спести чрез неизпълнени ремонтни работи точно за 45 млн. лв.Изобщо, нескопосаните атакистко-бесепарски опити да се политизира един чисто икономически казус са изключително вредни за бъдещето на БДЖ!!!
Насименто, то бива некомпетентност, но твоята направо изби рибата. Пишеш за влак Бургас -София около гара Септември и хоп - причината била затворен път Юндола - Белово. Да, ако има висока вода в река Яденица, покрай която е този път, то тогава ще има проблем в Белово. Каква е тази глупост,че линията минава покрай този път? Тогална неграмотност.
А обърнахте ли внимание на съобщевието! В целия влак са пътували само 16 души. Значи основната стойност на превоза с този влак плаща държавата, т.е. НИЕ!
Всички говорят за БДЖ, а никой нищо не обелва за НКЖИ. Частната "Национална Компания Железопътна Инфраструктура АД", която е собственик на, и отговорна релсите да са в ред.
БДЖ пътни превози е частно ,холдинг.Точно Герб в по предното правителство го направиха частно и щели нещата да се оправят,а те се задълбочиха.Англия на времето допуснаха същата грешка ,но я коригираха ,отново железопътния превоз е на държавата.Документалния филм"Катастройка"-обяснява какво се случва ,когато безогледно се приватизира.Автобусният превоз в страната и извън страната е предимно на ДПС.Държавата е абдикирала от важни отрасли.
Един приятел казва,че не трябва да се хвали град,през който не минава влак.Като закрият железниците същото ще важи и за държавата.
влаковете и композициите. Проблем е поддържането на инфраструктурата - ж.п линии, стрелки, семафори и т.н. Поради фалита на индустрията товарни превози, които дърпаха железниците са в колапс. От друга страна автобусната мафия си има лоби в парламента. Така че още 4-5 години и ще останат само 2-3 ж.п.дистинации в България.
!% пътника... даже са множко.Защото, когато има пътници,няма влакове и те се качват на автобусите.То си има добро разписание.
В грешка си.Разгледай "Train Riders in Japan"-Влак в Япония.Там масово влаковете са от 2 ,3 вагона.Също и в другите страни.Практика е.Зависи от ситуацията.
ИЗТОЧВАНЕТО НА БДЖ ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО САКСКОБУРГОТСКИ (НДСВ+ДПС) При управлението на Сакскобургготски са закупени електрически и дизелови мотриси от Сименс. Цената на едно място в тях е над 26 000 евро, при положение, че е имало оферти на съпоставими по клас влакове с цена на място 1 600 евро, даде шокираща информация Иванов. Това означава, че БДЖ е било принудено да плати цена 15 пъти по-висока от предлаганата от конкурентни фирми, заключи депутатът и зам.-шеф на парламентарната комисия по транспорта. ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО СТАНИШЕВ (БКП+ДПС) При управлението на Станишев пък страната ни продала спални вагони на цена 40 000 евро на вагон и почти веднага след това е купила рециклирани стари спални вагони, 10 пъти по-скъпи от продадените на цена от 800 000 евро на вагон. Т.е. 20 пъти по-скъпи
Нито една медия не отрази поредният проблем с железниците на 30.01. рано сутринта влакът София-Добрич също се повреди , пътниците бяха извозени с автобус след няколко часово мръзнене. До кога ще продължава това безумие!?
Случилото се е наистина много неприятно и слава Богу, няма ранени. Но нещо друго ме впечатли от тази новина: в нормална държава, с нормална икономика, нормално транспортно дружество и нормални линии влак с 15 души, състоящ се от локомотив и 2 вагона, просто няма да пътува. Тези пътници са малко за автобус, какво остава за цял влак. Крайно време е да се орежат подобни нерентабилни линии, за да може и жп транспорта да стане нормален, а не със социално предназначение.
Защо другите страни не орязват ЖП транспорта.Защото е редовен.Защото в Швейцария министърът подава оставка ,ако всички влакове ,за цяла година имат общо 2 минути закъснение.
Това е все едно да питаш защо някое предприятие не работи с години на загуба. Защото икономически е невъзможно. Като за начало трябва да се орежат всички нерентабилни линии, да започне да генерира някаква печалба или поне по-малко загуби и след това да се реновира материалната база. След като пишеш, че си жепеец, би трябвало да знаеш колко струва да изпратиш една мотриса до Карлово и обратно. Сложи човекочасове, машиночасове, електроенергия, амортизация. И срещу това 15 души с по 5-6 лева билета. И така 12 месеца.
съвсем нормално е! днес е толкова сбъркан и объркан ден! даже и с природата се подиграхме!
със закриването на жп линиите ще се нанесе коварен удар на селяните пристигащи на хунски набези и тълпи в столицата и ни вземат работните места на нас по-мързеливите кореняци
да съкращава и тези влакове от и за сф,стига сме създавали прецеденти железниците от най-сигурен да са най-рисков транспорт
Пътници за един микробус в цял влак. Така БДЖ-то като държавна фирма ще продолжава да трупа милиони загуби, коит оизлизат от нашия джоб чрез данъците.