Пътническият влак София-Карлово дерайлира, няма пострадали
Локомотивът и двата вагона на пътническия влак София – Карлово са дерайлирали във входните стрелки на гара Стряма.
Обратно в новинатаКоментари - Пътническият влак София-Карлово дерайлира, няма пострадали | Днес.dir.bg
Коментари
Пътници за един микробус в цял влак. Така БДЖ-то като държавна фирма ще продолжава да трупа милиони загуби, коит оизлизат от нашия джоб чрез данъците.
да съкращава и тези влакове от и за сф,стига сме създавали прецеденти железниците от най-сигурен да са най-рисков транспорт
Когато трябваше да влезе в сила закона забраняващ безконтролната търговия със скрап, никой не се възпротиви на протестиращите на турската граница, нали?
със закриването на жп линиите ще се нанесе коварен удар на селяните пристигащи на хунски набези и тълпи в столицата и ни вземат работните места на нас по-мързеливите кореняци
След речния транспорт, железопътният е най-евтин откъм поддръжка, и то десетократно пред шосейния.
съвсем нормално е! днес е толкова сбъркан и объркан ден! даже и с природата се подиграхме!
Случилото се е наистина много неприятно и слава Богу, няма ранени. Но нещо друго ме впечатли от тази новина: в нормална държава, с нормална икономика, нормално транспортно дружество и нормални линии влак с 15 души, състоящ се от локомотив и 2 вагона, просто няма да пътува. Тези пътници са малко за автобус, какво остава за цял влак. Крайно време е да се орежат подобни нерентабилни линии, за да може и жп транспорта да стане нормален, а не със социално предназначение.
Защо другите страни не орязват ЖП транспорта.Защото е редовен.Защото в Швейцария министърът подава оставка ,ако всички влакове ,за цяла година имат общо 2 минути закъснение.
Това е все едно да питаш защо някое предприятие не работи с години на загуба. Защото икономически е невъзможно. Като за начало трябва да се орежат всички нерентабилни линии, да започне да генерира някаква печалба или поне по-малко загуби и след това да се реновира материалната база. След като пишеш, че си жепеец, би трябвало да знаеш колко струва да изпратиш една мотриса до Карлово и обратно. Сложи човекочасове, машиночасове, електроенергия, амортизация. И срещу това 15 души с по 5-6 лева билета. И така 12 месеца.
не не позна .не го орязват защото се ползва и хората си плащат,а не като тука всички искат да се возят,но малцина искат да плащат и от тука ефекта на пеперудата
Нито една медия не отрази поредният проблем с железниците на 30.01. рано сутринта влакът София-Добрич също се повреди , пътниците бяха извозени с автобус след няколко часово мръзнене. До кога ще продължава това безумие!?
ИЗТОЧВАНЕТО НА БДЖ ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО САКСКОБУРГОТСКИ (НДСВ+ДПС) При управлението на Сакскобургготски са закупени електрически и дизелови мотриси от Сименс. Цената на едно място в тях е над 26 000 евро, при положение, че е имало оферти на съпоставими по клас влакове с цена на място 1 600 евро, даде шокираща информация Иванов. Това означава, че БДЖ е било принудено да плати цена 15 пъти по-висока от предлаганата от конкурентни фирми, заключи депутатът и зам.-шеф на парламентарната комисия по транспорта. ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО СТАНИШЕВ (БКП+ДПС) При управлението на Станишев пък страната ни продала спални вагони на цена 40 000 евро на вагон и почти веднага след това е купила рециклирани стари спални вагони, 10 пъти по-скъпи от продадените на цена от 800 000 евро на вагон. Т.е. 20 пъти по-скъпи
В грешка си.Разгледай "Train Riders in Japan"-Влак в Япония.Там масово влаковете са от 2 ,3 вагона.Също и в другите страни.Практика е.Зависи от ситуацията.
!% пътника... даже са множко.Защото, когато има пътници,няма влакове и те се качват на автобусите.То си има добро разписание.
Пропуснал си онези стотици цистерни с които беше закарвана контрабандната нафта в Сърбия и останаха там.Тогавашните контрабандисти и настоящи бизнесмени се срамуват да си ги поискат.
влаковете и композициите. Проблем е поддържането на инфраструктурата - ж.п линии, стрелки, семафори и т.н. Поради фалита на индустрията товарни превози, които дърпаха железниците са в колапс. От друга страна автобусната мафия си има лоби в парламента. Така че още 4-5 години и ще останат само 2-3 ж.п.дистинации в България.
Проблема не е че пътническите превози са губещи. Проблема е че и товарните превози ги направиха губещи заради лансирането на автомобилният транспорт. Кражбите и точенето на БДЖ са друга тема. Точи се кой камк може - едни с тубите с нафта, а други с милиони комисионни от измислени сделки. Има линии колкоо и нерентабилни да са простоне може да се спрат защото влака е единственият транспорт в района. И спирането автоматически означава още десетки новософиянци или емигранти. Та нерентабилните пътнически влакове са най-малкия проблем на БДЖ.
ама 40 милиона "доплащане" не са много! :) Няма медии в тази държава. Иначе щеха да направят поне един филм на ужасите, как се пътува в тези влакове.
Един приятел казва,че не трябва да се хвали град,през който не минава влак.Като закрият железниците същото ще важи и за държавата.
БДЖ пътни превози е частно ,холдинг.Точно Герб в по предното правителство го направиха частно и щели нещата да се оправят,а те се задълбочиха.Англия на времето допуснаха същата грешка ,но я коригираха ,отново железопътния превоз е на държавата.Документалния филм"Катастройка"-обяснява какво се случва ,когато безогледно се приватизира.Автобусният превоз в страната и извън страната е предимно на ДПС.Държавата е абдикирала от важни отрасли.
Всички говорят за БДЖ, а никой нищо не обелва за НКЖИ. Частната "Национална Компания Железопътна Инфраструктура АД", която е собственик на, и отговорна релсите да са в ред.
А обърнахте ли внимание на съобщевието! В целия влак са пътували само 16 души. Значи основната стойност на превоза с този влак плаща държавата, т.е. НИЕ!
Насименто, то бива некомпетентност, но твоята направо изби рибата. Пишеш за влак Бургас -София около гара Септември и хоп - причината била затворен път Юндола - Белово. Да, ако има висока вода в река Яденица, покрай която е този път, то тогава ще има проблем в Белово. Каква е тази глупост,че линията минава покрай този път? Тогална неграмотност.
Коментарите по-долу са опит да се подмени истината за действителните проблеми в БДЖ. Никой не обръща внимание на главния - във влака се возят САМО 15 пътника!!! Второ - обвиняват се частните фирми, които се грижат за инфраструктурата. А се "забравя" факта, че и миналата година на БДЖ не достигаха същите 45 млн., както и тази, и Орешарски, за да не спира влакове, спести чрез неизпълнени ремонтни работи точно за 45 млн. лв.Изобщо, нескопосаните атакистко-бесепарски опити да се политизира един чисто икономически казус са изключително вредни за бъдещето на БДЖ!!!
На тебе откъде ти дойде в тиквата, че НКЖИ е АД и е частна. Тя се казва ДП НКЖИ и е изцяло държавна. Не бъркай компоти с компютри.
Чужденци и да искат да инвестират в страната ни за някакво по едро производство ,то няма как да стане.По света товарните ж.п превози ,превозват цели контейнери,карат ги до пристанища и от там на кораби.Имат си изградена артерия за превози.Тук всичко е съсипано ,над 100 товарни кораба е имала България,сега дори и нови не се строят.сравнително добро поддържане на линиите,заводи за вагони,в Бургас "Трансвагон"на някакъв румънец,продукцията се изнася в чужбина,печалбите също.
Добре че Няма жертви/пострадали ! ----- ... 'цели' 15 пътника ?! ....отказали стрелки ?!...през 2015та ?! ТА ! - Колеги ! : - Незабавна Оздравителна Стриктна План-Програма ЗА Транспорта у Нас ? (, като Ен-ти Елемент от Двустъпковата де ;-)
Ако обичате, Колега БДЖ - Запишете и Изкажете това при Оформянето на План-Програмата ! (, която Предложих тук по-горе)
Не случайно девизът на БДЖ е:"Всичките ни клиенти са пътници за оня свят, само безстрашните пътуват. Които работи греши, които не работи не греши, а които не греши го издигат.
Начални виждания : - Тотално Изясняване на Реалната ситуация ! - Свиреп Финансов Одит ! , от А до Я. - Свиреп Технически Одит !, от А до Я. - Свиреп Одит на Операциите ! , от А до Я. И ! - Незабавно формулиране на Всеобхватна Реална дейност ЗА Изправяне на ситуацията !!! , включая - релсов, пътен, воден и въздушен транспорт ПЛЮС - Създаване на Собствено Производство ПЛЮС - Развойна/Иновационна дейност ПЛЮС - Работни места
Московски разбирали с какви хора управлява железницата, лъжци, крадци и комформисти, успех за живите.
Едва ли е случайно, че този саботаж става точно в деня, когато почитаме паметта на жертвите на престъпния комунистически режим!
Дървосекач, какво изправяне на ситуацията, да си видял някаде мъртвец да го изправят на крака?
Имате право, Колега ! - то Именно-Затова стъпка Първа - Е СКРАПИРАНЕ !, от А до Я на цялата Воня.
БДЖ не е тема за политизиране, защото застрашава живота на българите. Трябват дългосрочни решения. Депутатите от ГЕРБ искат "да довършат започнатото" и да я закрият, защото отдавна не пътуват с влакове и не им пука за западането на цели региони. Само че веднъж ликвидирали железницата, после циганите ще "усвоят" релсите, второстепенните пътища няма да се ремонтират и наистина в България ще има зони свободни от българи.