Коментари - Пътници от горящия влак: Няма ранени, защото не беше пълно | dnes.dir.bg
назад

Пътници от горящия влак: Няма ранени, защото не беше пълно

Малък пламък с много пушек – така започнало огненото бедствие в бързия влак София – Бургас на гара Коньово вчера вечерта.

Обратно в новината

Коментари - Пътници от горящия влак: Няма ранени, защото не беше пълно | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С тези цени на билетите за влак едвам си плащат тока и заплатите, а за подвижен състав да не говорим. Не ме учудва случилото се.

Парите направо си щъкат в БДЖ но никой не си дава зор да ги печели за фирмата.Само няколко примери-колко тъговски площи стоят празни по гарите от които могат да се вземат наеми.Достатъчно е да се разгледа например гара Ст.Загора и да се сравни с гара Пловдив .Някога гаровите ресторанти бяха нещо задължително и бяха много евтини и посещавани не само от пътуващи но и от минаващите на близо сега тънат в разруха.Какво да кажем за стотиците гари които се рушат а биха били чудесни туристически спални.

Не се знае !Може да има и загинали,като в Червен бряг !Не бързайте да се радвате !

Iivanov84

"първоначалната версия причината за огъня е късо съединение в електрическата инсталация, съобщиха от Министерство на транспорта" ПЪЛНИ ИДИОТИ! от кого крият очевадната истина ел инсталацията на вагона е 24 волта НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА СЕ ЗАПАЛИ ОТ КЪСО СЪЕДИНЕНИЕ...Ето така преди 10 години запалиха хората във влака за Кардам,връзваха всички врати със синджири на спалните вагони само и само някой да не се качи без билет във спалния..в жепепето всички са абсолютни ИДИОТИ като се започне от мургавите чистачки и шлосери та чак и до Владимиров....НЕКАДЪРНИЦИ

С всяко дружество досега както и с БДЖ се процедира по следния начин: дружеството се заграбва - фалира - приватизира. На някой да не му е ясно още. Опитват се да ошушкат всичко до кокал, да си приберат милионите, да го продадат и да се огледат после за следващата си жертва.

Автобусите са още по зле случая с автобуса който се обърна в Египет и с децата. Със стари автобуси и влакове не се прави ТУРИЗЪМ.

АМИ СЪС тия стари мотриси кво може да очаква човек-много трудно се пътува с неудобните НЕМСКИ ВАГОНИ ОТ ПРЕДИ 30 години на БДЖ истински ад е. БЕЗ КОМЕНТАР

Когато неотдавна дерайлира влака край гара Яна до София (щото "някой" задигна сума-ти релси), то секвестираха мотрисата заради следствието у бедежейското депо. И онея на бърза ръка й източиха невъзмутимо дизела.

Нещо референдум, едно-друго, на тема "трябва ли ми на мен БДЖ" ?!

Винаги като стане дума за БДЖ, то или има авария, или злоупотреби, или сървиса е окаян. Но повече, много повече средства от бюджета винаги се искат и получават. С тези средства никога не се купуват нови вагони на ниво ХХI век, а се изплюскват и пак- вкж по-горе. ("изгорелите вагони са на 35-37 год.")

Интересно е какви доходи и имоти декларират от Ръководството на БДЖ. Все пак през тях минават бая пари, а все има финансова дупка.

Това е, щото БДЖ нема пари. Трябват отново пари за спасяването на родното, прекрасно, любимо БДЖ. Парички-и-и-и......

Ааа за шевчетата парички има. Политическото ръководство е добре подсигурено и вече 8 години, яко маа по задачите!

Всичко държавно е така. Източването няма край и всички плащаме за тези хранилки всяка година. Къде са тези, които непрекъснато реват за соц-а? Да се повозят на БДЖ!

Добре бе, защо си мислите че като не е държавно няма да го източват? А? Какво подобриха Гад Зееви, американската Марица, ЕРП-тата, концесиите за вода? Какво? Английските железници ги приватизираха преди 30 години и сега инфраструктурата се разпада! Защото частниците искат само да ползват, ама инвестиции - държавата да ги прави!

Така е в държавната БДЖ. За нови служебни коли, високи заплати на шефове и други екстри пари ИМА, но за нови влакове НЯМА.

Всъщност най-голямата дейност на БДЖ е извозването на пътници с АВТОБУСИ, е от една или друга аварирала композиция.

Важното е, че ръководството на БДЖ е чисто като момина сълза. Проблема пак се търси някъде другаде.